Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3731)
Herättiin miehen kanssa että joku koputteli ikkunoihin ja hakkasi ovea, asutaan vähän sivummassa ja tuli mieleen että joltakulta on auto hajonnut ja hakee apua kun kova pakkanen. Mies meni ovelle, ei ketään siellä ja päätti mennä tupakalle sekä katsella ympärille. Kohta mies kutsui minua oudolla sävyllä. Aiemmin oli satanut paljon lunta, ja lumessa näkyi ainoastaan miehen jäljet. Samalla tajuttiin myös että liikentunnistimella toimiva ulkovalo oli aktivoitunut vasta, kun mies oli astunut ulos.
Mun äitipuoli oli parikymppisenä pelannut spiritismiä ja sen jälkeen nähnyt unen jossa jokin hirviö sanoi että se mies johon hän rakastuu, se mies jolla on eriväriset silmät ja sen tytär on heidän kätyreitä . Meni sitten naimisiin ruskeasilmäisen miehen kanssa, mutta päätyi eroon ja ihastui isääni jolla on eriväriset silmät.. ja tytär. Olin silloin 7v. No mä olen melko varma , ettei mun iskä ole mikään demoni :D Ei isää edes kiinnosta tommoiset jutut. Mutta aika outo juttu se uni silti! Ja äitipuoli varmaan edelleen kuvittelee että liittonsa on match made in hell.
Toinen pimeään puoleen liittyvä juttu on kun mun yksi kaveri tuli uskoon ja mä sit menin sen luo yöksi kun sitä pelotti. Nukuin sohvalla ja kaveri siinä patjalla lattialla kun ei uskaltanut olla yksin makuuhuoneessa, alettiin kuulla kuiskailua sekä tuolien siirtelyä pimeästä keittiöstä. Kaveri väänsi itkua, mulla meni hermot ja huusin vaan että "HILJAA! " ja ne äänet loppui. Kaveri ihmetteli, miten uskalsin huutaa. Sanoin että kai kummituksillekin pitää vaan olla jämäkkä XD
Näin viime yönä unta, että punainen mökki lähti nopeasti nousevan veden mukana ja siellä oli lapsia sisällä. Lasten isä tai äiti sai mökin kiinni veneellä ja nousi sen katolle. Koko höskä kellui holtittomasti veden mukana.
Olen nähnyt joskus enneunia mm. Estoniasta ja tämä uni tuntui samalla lailla erilaiselta kuin tavalliset unet.
Jos jossain lähipäivinä tapahtuu jotain niin onpahan täällä todisteena unestani.
Mitään hän en voi tehdä vaikka olisikin enneunia, kun en tiedä paikkaa enkä aikaa.
Koirani katsoi minua syyttävästi kun sanoin että lähdetään ulos. Mitähän sen päässä liikkui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havahduin teinipoikana eräänä päivänä onkohan tuleva vaimoni syntynyt,
Meni reilu 30 vuotta,
Kun selvisi että hän oli syntynyt samana päivänä kun asiaa mietinItse havahduin teinipoikana kerran yliluonnollisen valtavaan jöpötykseen, ja mietin voiko näin kovaa jöpötystä ollakaan! Jokaisena jöpötyksen vuosipäivänä asiaa ajattelen. Nykyään yhä suuremmalla haikeudella koska vuosipäivä on tavallaan muuttunut muistopäiväksi.
Mikä Suomessa on vikana, kun tätä tällaista juttua on aina ja kaikkialla. Kirjoittaja, miksi kirjoitit noin?
Vierailija kirjoitti:
Ollessani kakalla, pyllystäni tuli vain yksi kookas pökäle, mutta kuului kaksi loiskahdusta. Sen täytyi olla yliluonnollista. Tarkastelin kakkaa joka näytti täysin Neitsyt Marialta. Muistin kun isäni serkku oli kymmenen vuotta aiemmin seurustellut erään Marian kanssa, ja nuoria kun olivat, niin hän oli varmasti neitsyt ja serkkupoika oli neitsyt myös horoskoopiltaan! Halleluchahh! En ole myöhemmin enää vastaavaa kokenut, vaikka jokainen kakka on tarkkaan tutkittu.
Oikeasti, mikä Suomessakin, että tällaista on kaikkialla? Töpöttää, nöpöttää ja kakka tulee…
Unihalvaukset karmii.
Kerran ku nukkumassa ojensin käteni pimeyteen kuin uhmaten.
Joku tarttui siihen, aloin kirkumaan, huusin, enkä voinut herätä. Mutta kuitenkin näin miten sängyn ympärillä hilluttiin jotain epämääräisiä hahmoja.
Sitten kuin piru istuisi rinnallani, en voinut hengittää kunnolla, puristi.
Kun kykenin herätä, oli valoisaa ja käteni oli taittunut alleni.
Myös ennenkuin nukahtaa näkee hattupäisen mustan varjomiehen joka lähenee. Joskus se riuhtasee hereille muttei voi liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Unihalvaukset karmii.
Kerran ku nukkumassa ojensin käteni pimeyteen kuin uhmaten.
Joku tarttui siihen, aloin kirkumaan, huusin, enkä voinut herätä. Mutta kuitenkin näin miten sängyn ympärillä hilluttiin jotain epämääräisiä hahmoja.
Sitten kuin piru istuisi rinnallani, en voinut hengittää kunnolla, puristi.
Kun kykenin herätä, oli valoisaa ja käteni oli taittunut alleni.Myös ennenkuin nukahtaa näkee hattupäisen mustan varjomiehen joka lähenee. Joskus se riuhtasee hereille muttei voi liikkua.
Monilla kokemusta hattupäisestä miehestä, itselläkin,eikä oo mikään hyvä hahmo!
Olin vuokrannut isosta huoneistosta huoneen. Huoneistossa toisella puolella asui mummo.
Meillä oli yhteinen pieni keittiö.
Kerran nukkuessani tuli voimakas tunne että se mummo hengas sänkyni vierellä. Teki mieli itkeä unessa.
Lähdin sitten aamulla töihin ja palatessani sen mummon poika kertoi mummon kuolleen viime yönä.
Olimme vierailulla äitini lapsuudenkodissa. Olin 16v. Siellä asui yksi tätini ja äitini isä, vaari.
Kun olimme lähdössä mun piti sanoa heipat vaarille..kun vaari istui penkillä, jäädyin. En muista sanoinko mitään, mutta autossa kerroin että me ei enää nähdä vaaria.
Ei nähty, kuukauden päästä mentiin hautajaisiin.
Pelattiin kellarin päädyssä spiritismiä.
Siinä kynttilänvalossa rienattiin pirua
Pian näimme edessämme punaisena hehkuvan pään! Mentiin paniikkiin, ja karmivaa mutta jouduimme juoksemaan sen pään ohi.
Myöhemmin mentiin kellariin vain katsomaan missä nähtiin se pää.. siinä kohdin oli mustaksi palanut kohta.
Oli eka ja vika kerta kun rienasimme pirua.
Olen kokenut paljon mitä ne lie,pelkäsin aluksi nuorempana,nyt vanhempana mietin ei tarvitse pelätä.Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää että se mikä kummittelee henkenä,ei ole päässyt rajan taakse,eläin tai ihminen.Uskon että on paha,hyvä ,maanpäällä.Ne on asia erikseen minun kokemukset on hyviä.Uskon myös suojelusenkeli on,minulle hän on ukki.
Ihmettelin vuonna 2019 kummaa tietoisuuttani, kerkesin useammalle henkilölle kertoa tuntemuksiani, että jotain vuonna 2020 taphtuu koko maapalloon. No sehän olikin korona, en sitä silloin osannut tulkita. Olen sen jälkeen kerennyt hoksata meteoriitit unissani ja pitänyt ne pienenä uhkana ja kerennyt kertoa niistä ihmisille, eli pieni ennustaja mutta en ennakkoon osaa kaikkea kertoa
Pystyin lapsena arvaamaan kortin värin aina oikein…
Minulla oli sellainen taikuripelisalkku, jossa oli pelikortteja ja pelikorteissa eri värinen ympyrä… Kun ajattelin tiettyä väriä sain nostettua 8(?) kortista aina oikean värisen, kun ne oli pöydälle ladottu.Kaveritkin luuli, että teen jonkun tempun vaikka annoin heidän laittaa kortit pöydälle. Tunsin aina kämmennessä tiettyä kylmyytttä kortin päällä, kun olin silmät kiinni ja keskityin. Väärin meni todella harvoin. Syynä oli, että oikea kortti oli vieressä. Nyt aikuisena olen kokeillut samaa, ja väärin menee aina 😁
En usko jumalaan, en usko muutenkaan yliluonnollisuuteen… Mutta uskon, että meille ihmisille tulee kehittymään vielä kykyjä, joita emme edes tiedä ja pystyisimme myös aistimaan asioitaparemmin.
Osaisiko joku selittää oman kokemukseni?
Töissä teen töitä ja aina välillä näen jotain liikettä sivusilmällä. Sitten kun katson suuntaan missä näen liikettä niin siellä ei ole mitään mikä voisi aiheuttaa mitään liikettä.
”Yliluonnollista”… Nukuin kerran siten, että luulin olevani hereillä… Normaalisti unessa sitä jotenmin tietää, että kaikki on ihan sattumaa ja höpöä… Mutta kerran koin unen, jossa luulin olevani iha. hereillä… Näin ja koin kaiken normaalisti… Lopulta kun heräsin, en oikein tiennyt, olenko unessa vai valveilla… Mietin jälkeenpäin, että elääköhän esim. koomapotilaat samanlaisessa tilassa, että kaikki tuntuu heille normaalilta ja siksi eivät herää?
Unikokemus lli pelottavaja mietin pitkään, mitä jos en toiste herääkään…
Up