Sedix-kärsimyskukkauute. Kokemuksia?
Kommentit (200)
EnVoiSuositellaMyrkkyä kirjoitti:
Kokeilin. Heräsin kaksi kertaa yön aikana hirveisiin, kauhumaisiin painaijaisiin. Lisäksi korvissa soi kovasti herätessä. Ei ole koskaan ennen käynyt noin. En käytä enää uudestaan, hirveä aine. Myrkkyä!
Minä olen saanut valeriaanasta saman, joka kerta kauheet painajaisunet. En kokeile enää unettomuuteen. Päiväkäytössä stressiin ja ahdistukseen kuitenkin ajattelin nyt kokeilla. Katsotaan miten käy.
Kysy lääkäriltä, minä en ottaisi.
Bentsot Eivät ole mielialalääkkeitä 😅😆
Sedix toimii ainakin minulla,ahdistus ja jännitys jne oireet (=stressi) häviää päivän ajaksi kauas pois.Mikä tunne kun saa olla rauhassa omassa oloissaan.Ei sivuoireita ei mitään!
Ostin yhden pakkauksen, ajattelin että saisin paremmin unen, kun olen kärsinyt unettomuudesta. Varsinkin jos joku asia painaa mieltä.
Joo, ei auttanut yhtään. Otin kaksi kapselia ja ajatelin, että kohta alkaa nukuttaa. No ei alkanut. Ihan yhtä lailla valvoin ja ajatukset pyöri päässä, ei edes rauhoittavaa vaikutusta.
Ajattelin, että jos seuraavana yönä vaikuttaisi kuitenkin. Otin taas kaksi kapselia. Ei mitään vaikutusta. Turha ostos siis. En onneksi ostanut kuin sen yhden pakkauksen.
huuhaata.
En jaksa uskoa että resepti lääkkeet voittaa.Eihän siinä mitä jos nämä luonnontuotteet jollekin toimivat kunhan vaan kuvittelee ja uskoo moiseen!!!
Sedix?? Mitä tekee maksalle yms?
Ostin kokeeksi Relaxor fortea kun sitä täällä niin kehuttiin, otin illalla 2 tbl ja ihan samalla tavalla heräsin aamuyöstä valvomaan kuten useimpina muinakin öinä. Taitaa tosiaan mainostajat olla täällä asialla..
Sedix-Mielestäni toimii. paremmin on nukuttanut ja mieli on ollut tasasempi. Kaamosmasennus näin keväisin, niin voimat on palautuneet viikossa. Elikkä olen paremmassa jamassa ja onnellinen, kuin syvissä vesissä olemisesta.
sedix arjen pelastaja, olo levollisempi ei turhaa hermoilua. Sopii minulle en olisi uskonut tälläisä "täsmä" tuotetta voi ollakkaan olemassa.
Minulla auttoi, kun söin pari viikkoa. Ei siis ekana iltana, vaan vaatii hetken käyttöä. Mietin, että vaikuttaako suoliston kautta.
Lääkäriltä Doxepin-resepti! Auttaa nimenomaan aamuyön heräilyihin. Ei tarvitse käyttää edes joka ilta.
Joku on huolissaan miten käymaksalle? Mitä sillä maksalla tekee jos yläpää on romuna. Kovasta tressistä ja unettomuudesta löysin tästä apua ja sain voimia parantaa elämän laatua käymättä itkemässä lääkärissä. Työperäinen tressi johtuu lähinnä Muutos toimarista joka pitää jokaisen työpaikkaa epävarmana ja meuhkaa viha päissään muiden nähden. Tekis joku kerta laittaa Sedix paketti kouraan ja ime sitä. Helpottaa pahimpaa..
Vierailija kirjoitti:
Itse en uskalla käyttää. Uutteessa on kasvia tosi paljon ja se mua mietityttää. Kasvi voi olla ok käytettynä esim. teenä, mutta entä päivittäin käyttää sata kasvia? Näin olen järkeillyt ja siksi jätän nuo kapselit käyttämättä. En luota siihen, mitä pitkällä aikavälillä voi tapahtua tällaisten määrien käytössä. Voi olla, että olen ihan hakoteillä, mutta olen epäluuloinen näiden uutteiden suhteen.
Tuli aluksi luetuksi otsikosta että Sexid😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en uskalla käyttää. Uutteessa on kasvia tosi paljon ja se mua mietityttää. Kasvi voi olla ok käytettynä esim. teenä, mutta entä päivittäin käyttää sata kasvia? Näin olen järkeillyt ja siksi jätän nuo kapselit käyttämättä. En luota siihen, mitä pitkällä aikavälillä voi tapahtua tällaisten määrien käytössä. Voi olla, että olen ihan hakoteillä, mutta olen epäluuloinen näiden uutteiden suhteen.
Ei hyvää päivää. Kyllähän elimistölle käy rasitteeksi ihan pelkkä vesikin liikaa latkittuna. Järki päässä pitää luontaistuotteitakin käyttää. Tätäkään tuotetta ei ole käyttöohjeissa tarkoitettu kuin lyhytaikaiseen käyttöön.
Noh, oma kokemukseni Sedixistä on positiivinen. Käytän sitä lievään ahdistukseen ja vain tarvittaessa, eli en vetele sitä posket lommolla kaiket päivät aamusta iltaan. Jatkuvasta 24/7 ahdistuksesta kärsivänä olen joutunut tottumaan ahdistukseen ja myös siihen, ettei heti kun ahdistaa voi rynnätä millekään pilleripurkille, vaikka minulla on ollut myös lääkärin määräämiä pameja.
Ja ei, en usko olevan kyse mistään plasebosta, sillä olen vuosien mittaan käynyt läpi kaikki mahdolliset luonnontuotteet ja ainoastaan kamomillasta olen aiemmin kokenut saavani edes jonkinlaista hyötyä ahdistukseeni. Sedixiäkin kokeilin sillä ajatuksella, että "ei tämäkään kuitenkaan mitään auta". Ja lisättäköön tähän vielä se, etten ollut lukenut tätä keskustelua, enkä mistään muualtakaan mitään tästä tuotteesta etukäteen, löysin vain apteekin hyllystä tuotteen, jota ajattelin kokeilla, tietämättä siitä etukäteen yhtiskä mitään.
Mutta yllätyksekseni se auttoi! On auttanut jopa niin hyvin, etten enää ole käyttnyt pameja pariin vuoteen ollenkaan, mikä on muutenkin hyvä juttu koska lääkärit niin nihkeesti nykyään antaa reseptejä niihin. Mä tykkään Sedixistä jopa enemmänkin kuin rauhoittavista lääkkeistä, koska voin ottaa sen ihan mihin aikaan päivästä tahansa, eikä tuu sellaista "känniä" mitä pameista tuli. Jos esimerkiksi aamulla töihin mennessä on ahdistava olo, voin huoletta ottaa Sedixin, mutta pameja en voinut niissä tilanteissa koskaan ottaa. Kun kuitenkin autolla ajettava töihin ja töissäkin käytettävä vaarallisia koneita.
Mutta ei tietenkään kaikki koe sitä hyväksi tuotteeksi. Sama se on lääkkeidenkin kanssa ettei kaikki lääkkeet sovi jokaiselle, miksi se olisi eri asia luontaistuotteiden kanssa? Mulla piti kokeilla ihan perus verenpainelääkkeitäkin montaa eri merkkiä ja komboa ennen kuin löytyi sopiva lääkitys. Ja nyt kun on tullut näitä uusia laihdutuslääkkeitä, eihän nekään kaikilla ollenkaan toimi. Joillakin ne jopa vain lisää ruokahalua.
Tarkoittaako se sitä, että laihdutuslääkkeet on paskaa, huijausta, tai jopa plaseboa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää. Kyllähän elimistölle käy rasitteeksi ihan pelkkä vesikin liikaa latkittuna. Järki päässä pitää luontaistuotteitakin käyttää. Tätäkään tuotetta ei ole käyttöohjeissa tarkoitettu kuin lyhytaikaiseen käyttöön.
Noh, oma kokemukseni Sedixistä on positiivinen. Käytän sitä lievään ah
Sedixin tuoteselosteessa on seuraava lause. "Valmisteen vaikutuksen alaisena ei pidä ajaa autoa tai käyttää koneita." Huomaa tämä, kun nappailet pillereitä aamulla ja ajat töihin. Ei ole kolmiolääke, mutta voi vaikuttaa ajokykyyn. Itse en koskaan ota tätä jos olen autoilemassa. En halua joutua tilanteeseen, jossa aiheutan kolarin sillä että olen nappaillut, vaikkakin periaatteessa laillista, rohdosvalmistetta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan silkkaa plasebota. Miten aine, joka aamuisin otettuna piristää, illalla otettuna rauhoittaa? Ohjeissa kun neuvotaan ottamaan myös aamuisin??? Sa se?
Ihan pelkkää rahastusta. Ostin, eikä mitään vaikutusta - tulipahan selluloosaa nautittua, mutta minkäänlaista helpotusta ei todellakaan mihinkään suuntaan. Kalliita hölynpölyn pillereitä, joita lääkeyhtiö nyt yrittää säälittävästi mainostaa. Kuuluu sarjaan hopeavesi yms. uskokoon ken tahtoo, sillä nämä ovat sitä uskomushoitoa parhaimmillaan.
Kuten sanassakin sanotaan: "Tapahtukoon sinulle uskosi mukaan." Jos epäilee (minkä tahansa) tuotteen tai asian toimivuutta jo sitä hankkiessa/etukäteen, se ei varmasti toimi, koska mieli blokkaa toimimisen. Jos taas edes on halukas uskomaan, että se toimii, se melko varmasti myös toimii ainakin jollain tasolla, osalla hyvin ja toisilla edes hieman. Väliähän ei ole lopulta sillä, tuleeko vaikutus plasebon vai todellisen biokemian kautta, pääasia että se tulee.
Yleisesti oli Iltiksessä: ei kannata popsimalla popsia kukkauutteita ja juuriuutteita LÄÄKITYKSEN lisäksi, voi tulka vakavia sivuvaikutuksia maksaan ja munuaisiin.
Saahan sitä Melatoniinia!! Yöhön sano terkkarilekurini.