Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sedix-kärsimyskukkauute. Kokemuksia?

Vierailija
05.04.2019 |

Onko Sedix-kokemusasiantuntijoita? Toimiiko?

Kommentit (201)

Vierailija
201/201 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut 2 päivää Sedixiä pakkoajatusten ( ocd ) aiheuttamaan ahdistukseen ja ohentuneeseen yöuneen. Pakkotoimintoja ei ole, vain pakkoajatusta joka palaa päähän koko ajan.

Kokeiluni tarkoituksena on ehkäistä tai jarruttaa mielenterveyden huononemisen jaksoa ja psyykenlääkkeille (joilla paljon haittoja) ajautumista.

Oon kokemuksen perusteella herkkä lääkkeille hyvässä ja pahassa. Vaikutukset ja haittavaikutukset ovat mulle yleensä selvästi havaittavissa. Psyykenlääkkeistä mulla on alkanut aina välitön turvotus tai lihominen ja seksuaalinen tunto turtunut pois. 

- n.30 min ensimmäisen Sedix :in jälkeen tunsin rentouttavan turruttavaa ja hieman huimaavaa vaikutusta. Jo 1 pilleri turrutti niin, että itseään ruokkiva, noidankehämäinen pelokas olo väheni. Iltapuuhaillessa huomasin, että lievää huimausta ja uneliaisuuden tunnetta todella on esim.kumartuessa roskista tyhjentämään. 

Huom.  Sedixin tuoteselosteessa varoitetaan vaikutuksesta ajokykyyn! En siis ehkä nauttisi ennen pyöräilyä tai ajomatkaa, ennen kuin olet testannut miten reagoit valmisteeseen.

Nukuin yön tasaisemmin ja näin paljon unia. Unenlaatuhan on mielenterveyteen yhteydessä. 

Yleensä aamuisin pamahtaa heti jonkinasteinen pelkotila häiritsemään, kun herätessä muistan pelot ja elämä alkaa ahdistaa ja tuntua osastolle tuomitulta.  Vatsaa alkaa vääntää, sydän hakata ja käyn melkein joka aamu "pelkop*skalla" kun suoli tyhjenee. Reagoin ahdistukseen sydämellä ja vatsalla. Sedix-yön jälkeen oli aamulla leppoisampi olo eikä tarvinnut heti vessaan painua.

Seuraavan Sedixin x1 otin siis aamupalan yhteydessä: sama turruttava vaikutus ja huomasin että ohimoa alkoi hennosti särkeä.

Päivä alkoi lievässä sumussa, tai sellainen turta olo päällä.  Otin buranan ohimopäänsärkyyn. 

Valmisteen ansiosta mieleni vaikuttaa saavan taukoa pahimmasta pakokauhun ja sairastumispelon kurimuksesta, vaikka kyllä ne pelot mielen taustalla lurkkivat.

Olen ollut viime aikoina erittäin väsynyt henkisesti, kun pelkoa pukkaa päälle vaikka elämässäni on kaikki hyvin. Olen monella tapaa etuoikeutettu ja silti pelkään. Ihanaa kun uni antoi pitkästä aikaa lepoa. 

Olen noin 40v, 167cm ja 62 kg. Työelämässä.

Jo 1 Sedix saa pääni näköjään "pilveen", joten toisen päivän iltana otin vain puoli tablettia. Vaikutus oli sama mutta kevyempänä, myös lievä ohimopäänsärky käväisi tabletin oton jälkeen.  

Nyt olen aamuherännyt ja näin taas todella paljon unia. Jatkan Sedix- kokeilua, koska kiinnostaa parantaako syvempi uni mielenterveyttäni niin että pelokas olo vähenisi.  

Puolisolle olen sanonut, että toki minulle saa antaa perinteisiä pollalääkkeitäkin jos sairastun psyykkisesti, mutta että kokeillaan nyt luonnollisempaa ensin. 

Pahin pelkoni on siis henkinen sairastuminen ja siihen liittyvät väistämättömät, joskin nöyryyttävinä koetut seuraamukset. En tiedä miten minulle lopulta käy, mutta kokeillaan nyt panostaa tähän unenlaatuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi