Sedix-kärsimyskukkauute. Kokemuksia?
Kommentit (200)
Linssilude kirjoitti:
Minulle tais nostaa maksa-arvoja. Onko muilla kokemusta?
Pitkin oikein tutkia asiaa, kun olen käyttänyt valmistetta jo parisen vuotta. Itselläni ei ole tuota haastetta ollut. Ja kärsimyskukalla ei näytä olevan ainakaan euroopassa havaittu (tai ilmoitettu) maksatoksisuutta.
Sivustaseuraajana kerron, että toi-mii. Kuorsaa samantien vedettyään.
Ikävää on riippuvuus.
Ihan pihalla on usein vielä aamullakin. Ärtyisä.
Vanha, vihainen mies.
Onko kellään auttanut lievään masennukseen? Mulla kun on ahdistusta ja stressiä siinä samassa paketissa.
Nämä oireet eivät ole jatkuvia vaan kausittaisia, jolloin tiettyjen asioiden tekeminen ahdistaa ja ne lykkääntyvät. Tämä on aiheuttanut lisää stressiä ja pahimmillaan taloudellista haastettakin.
Vierailija kirjoitti:
Kärsineille kärsiville immeisille kärsimyskukkaa.
Ihan järkeenkäypää !
Entäpäs kun tämän samaisen kasvin hedelmiä sanotaan passionhedelmiksi ja passion tarkoittaa intohimoa?
Luonnon masennuslääke - https://nplink.net/bjahj033 Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsineille kärsiville immeisille kärsimyskukkaa.
Ihan järkeenkäypää !
Entäpäs kun tämän samaisen kasvin hedelmiä sanotaan passionhedelmiksi ja passion tarkoittaa intohimoa?
Rohtopassio ja punapassio (josta ne hedelmät saadaan), eivät ole sama kasvi.
Jospa se on lääkkeen yhteismäärästä kiinni .
Todennäköisesti sellainen ihminen jolla ei ahdistusta tai yöheräämisiä ole niin ei myöskään hyödy lääkkeestä. Ihmisten sietokyky lääkkeenomaisille tuotteille on kuitenkin erilainen.
Otin viime yöksi relaxor forte tabletin,aamulla lenkille ja käsivarsiin laitoin Acon 50+aurinkovoidetta,alkoi valtava kutina ja huomasin,että käsivarteni olivat kirkkaanpunaiset ja ja näppyläiset.mitään allergiaa minulla ei ole koskaan ollut ja mainittua aurinkosuojaa olen käyttänyt paljon ilman oireita.Yhteisvaikutus oli selvä,missään muualla ei ollut ihottumasta ja kutinasta oireita
Hyvä tuote. Ei mitään sivuvaikutuksia. Ainut valmiste, näistä vastaavista joka ei aiheuta vatsan ärsytystä (kipua). Käytän aamuin illoin 1tbl.
Ei vatsanärsytystä, mutta pieretystä unen sikeimmässä vaiheessa nukkujan itsensä sitä tiedostamatta.
Ketipinor on neurolepti. Olanzapin myös. Sedix ei ole neurolepti. On erittäin tärkeää että kysyt neuroleptien määränneeltä lääkäriltä ( psykiatrian erikoislääkäri) miten hitaasti neurolepteista luopuminen täytyy tehdä sekä onko edes mahdollista estää PSYKOOSIA muilla lääkkeillä kuin NEUROLEPTILLÄ/ NEUROLEPTEILLÄ ( joita saa ainoastaan määrätä kahta erilaista yhtäaikaa) ja että jos päätätte jatkaa kahta neuroleptiä yhtä isolla annoksella, saako edes ottaa kolmatta keskushermostoon vaikuttavaa lääkettä. Alkuun voi tuntua levolliselta mutta muista että neurolepti lääkkeen vaikutus alkaa/ kestää vasta/ jopa 1-2 viikkoa aloituksesta/ lopetuksesta. Yhtäkkinen neuroleptin käytön lopetus on hengenvaarallista.
Alat ja S-alat ja niin edelleen ovat ( myös triglycerides) mahdollisia suurin piirtein testata PANADOL - lääkkeen " kestävyydellä" , jos elimistö reagoi huonosti maksa - arvoihin verraten, niin estrogeenin ja monien muidenkin pakkausselosteet kannattaa lukea huolellisesti näiden herkkyyksien osalta.
Vanha ketju, mutta silti.
Onko tuoreempia kokemuksia aiheesta? Jotain apua pitäisi saada iltaisin iskevään levottomuuteen ja univaikeuksiin.
En usko että kokemusten tuoreudella on suurta vaikutusta asiaan.
223 suosittelen nielaisua kokonaisena,on niin karvaan makuinen. Muuten hyviä,toimii.
Vierailija kirjoitti:
Voiko Sedixin köytön aikana ottaa lasillisen punaviiniä?
Lasillisen?
Pullollisen.
Miten Sedix ja kahvi sopivat yhteen,kumoaako vaikutuksen kahvilta? Onko tutkittu?
Minulle tais nostaa maksa-arvoja. Onko muilla kokemusta?