Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sedix-kärsimyskukkauute. Kokemuksia?

Vierailija
05.04.2019 |

Onko Sedix-kokemusasiantuntijoita? Toimiiko?

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa tuotteen valmistaja tai myyjä keskustella itsekseen markkinoidakseen tuotettaan. Kaikki viestit kieliopillisesti ja tyylillisesti ihan samanlaisia. :-D

Vierailija
122/200 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju. Kaikki oon jo unettomuuteen käyttänyt. Pitäisi selvittää yhteisvaikutukset verenpainelääkkeiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksa tykkää näistä uutteista, kun yhdessä pillerissä on iso määrä kasvia?

Vierailija
124/200 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos ainakin toimii!

Vierailija
125/200 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on käyttäjillä voimakas plasebo vaikutus.

Tuo luonnonlääke on yhtä tyhjän kanssa.

On tutkimuksissakin todettu että mitään vaikutusta ei ole.

Ja sitä paitsi jo käyttöohjeissa on, että sitä pitää nauttia säännöllisesti pitempi aika, ennenkuin se alkaa mitenkään nauttimaan.

Näin sanoin myös farmaseutti.

Mutta eipä siinä mitään, hyvä jos jollekin unen antanut, sehän se on pääasia.

Luja usko vie vaikka läpi harmaan kiven.

Vierailija
126/200 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa kallista Sedixiä kun Relaxor forte on halpaa. Sedix on vielä iso tabletti ja Relaxor on imeskeltävä tbl.

Halvimmillaan saa Relaxoria 60 kpl 8,50e. Apteekissa n 15e Sokoksella n 13e.

Vierailija
127/200 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju. Kaikki oon jo unettomuuteen käyttänyt. Pitäisi selvittää yhteisvaikutukset verenpainelääkkeiden kanssa.

Kaksi verenpainelääkettä on ja käyttänyt vuosia Relaxoria. Myös melatoniinia reseptillä. En ole havainnut haittoja.

Vierailija
128/200 |
08.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kylläää

Vierailija
129/200 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä Sedixin käyttöohjeista moista löytänyt.

Vierailija
130/200 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on käyttäjillä voimakas plasebo vaikutus.

Tuo luonnonlääke on yhtä tyhjän kanssa.

On tutkimuksissakin todettu että mitään vaikutusta ei ole.

Ja sitä paitsi jo käyttöohjeissa on, että sitä pitää nauttia säännöllisesti pitempi aika, ennenkuin se alkaa mitenkään nauttimaan.

Näin sanoin myös farmaseutti.

Mutta eipä siinä mitään, hyvä jos jollekin unen antanut, sehän se on pääasia.

Luja usko vie vaikka läpi harmaan kiven.

Höpöhöpö. Ei tuolla Sedixin pakkausselosteessa ole mainintaa moisesta.

T: proviisori

Vierailija
131/200 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan syö sitä pakkausta, voi olla vaarallista. Pelkät pillerit kuuluu syödä.

Vierailija
132/200 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hirveätä kun rauhoittavia syödään kuin karkkia. Kokeilkaa elämäntapojenne muuttamista: enemmän liikuntaa, kevyempää syömistä jne

Vierailija
133/200 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju mutta tuli nyt kokeiltua kun on uniongelmia ollut pitkään Toimi hyvin yhdessä melatoonin kanssa ja sain nukuttua vihdoin kunnon yöunet ilman yöllisiä heräämisiä. Kiitos vain vinkistä.

Ärrrrsyttää, kun aina puhutaan melatoonista tai melatiinista. Grrrrrrrrrr.

Se on melatoniini!!

Vierailija
134/200 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopealla vilkaisulla katsoin, että otsikossa lukee seksinuken puute.

Vierailija
135/200 |
20.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hirveätä kun rauhoittavia syödään kuin karkkia. Kokeilkaa elämäntapojenne muuttamista: enemmän liikuntaa, kevyempää syömistä jne

Äläpä lässytä joutavia, kun et ilmeisestikään tiedä oikeista vakavista ongelmista yhtään mitään. Vaikeasta unettomuudesta kärsivä on varmasti ensin kokeillut nuo mainitsemasi päivänselvät konstit, mutta kun ne eivät auta. Sitten pitää kokeilla järeämpiä keinoja, mutta voin sanoa kokemuksesta, että mikään ei auta. Olen kärsinyt vaikeasta unettomuudesta jo 19 vuotta. Kaikki lääkkeet ja lääkärit on käyty + hoidot, mutta kun unta ei vaan tule.

Nuo mainitsemasi keinot ovat vaikeasta kroonisesta unettomuudesta kärsivän pilkkaamista!

Vierailija
136/200 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämähän on Wikipediasta löytyvien tietojen mukaan ollut käytössä rauhoittavana lääkkeenä sodan aiheuttamiin stressitiloihin ennenkuin synteettiset rauhoittavat keksittiin joihin jäänyt koukkuun.

Tätä löytyy todella monessa eri muodossa ja olen käyttänyt tätä jo siitä asti ku markkinoille tuli. Tätä on myös testattu jossain tutkimuksessa verrokkina käytetty synteettistä rauhoittavaa johon jää koukkuun ja todettu että pitkäaikaisemmassa käytössä teho on täysin sama ku rauhoittavalla ja poisjättäminen ei ole yhtä vaikeaa.

Vierailija
137/200 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kävin eilen apteekista ostamassa. Olen syönyt sekä nukuttavia ahdistuslääkkeitä että pitkä- ja lyhytvaikutteista melatoniinia unettomuuteen ja ahdistukseen. Jotain valeriaanavalmistettakin kokeilin viime vuonna. Eivät auttaneet. Nukahdin aina ihan sujuvasti iltaisin, mutta heräsin joka yö neljän, viiden tunnin jälkeen jonka jälkeen ahdistuneisuus valvotti monta tuntia.

En uskonut Sedixin auttavan, mutta otin sen kaksi tablettia ennen nukkumaanmenoa. Sängyssä puuhailin tyypillisiä puuhiani ennen nukahtamista ja jonkin ajan päästä havahduin siihen, että koko keho huojentui oikein tuntuvasti. Nukahdin hieman hitaammin kuin yleensä, mutta kun nukahdin, en enää säpsähdellyt kuin kerran ja senkin ahdistustilan sain purettua noin minuutissa. Yöllä olen muistaakseni käynyt nopeasti hereillä, koska käsi oli puuduksissa, mutta nukahdin tosi nopeasti uudestaan. Heräsin kellonsoittoon. Olen vähän ihmeissäni, että tällainen tuuri käveli vastaan. Nyt aamulla olo on ollut selkeä ja hyvin levännyt.

Vierailija
138/200 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimyskukka kirjoitti:

Siis tämähän on Wikipediasta löytyvien tietojen mukaan ollut käytössä rauhoittavana lääkkeenä sodan aiheuttamiin stressitiloihin ennenkuin synteettiset rauhoittavat keksittiin joihin jäänyt koukkuun.

Tätä löytyy todella monessa eri muodossa ja olen käyttänyt tätä jo siitä asti ku markkinoille tuli. Tätä on myös testattu jossain tutkimuksessa verrokkina käytetty synteettistä rauhoittavaa johon jää koukkuun ja todettu että pitkäaikaisemmassa käytössä teho on täysin sama ku rauhoittavalla ja poisjättäminen ei ole yhtä vaikeaa.

Jotainhan ihmiset ovat käyttäneet ennen kuin tuli varsinaisia lääkkeitä. Ehkä tuo kärsimyskukan nimikin tulee siitä, että se auttaa ihmisten tuskaisuuteen? Itse olen vasta yhden kokeillut eilen illalla, minulla on siis lievää ahdistusta joka saattaa öisinkin herättää ja aamulla herään yleensä ahdistuneena. Huomasin kyllä eilen että oloni oli noin tunti pillerin ottamisesta jotenkin huojentunut, rento. Nukahdin, enkä heräillyt yöllä kertaakaan ahdistukseen. Aamullakaan ei ahdistanut, vaan oli hyvin levännyt olo, mikä on jatkunut koko päivän. 

Tänään illalla en sitä ota koska juon vähän alkoholia tässä. Mutta pelkästään yhden kokeilun perusteella sanoisin, että yllättävän tehokas. En todellakaan osannut odottaa mitään tehoa. Se mikä tässä "lääkkeessä" on hyvä, että se kun ei ole kolmiolääke niin voi päivälläkin sitä käyttää. Toki beetasalpaajaakin voi, mutta varsinaisia rauhottavia lääkkeitä en ainakaan itse voi, koska ne vie multa helposti tajun kankaalle. 

Vierailija
139/200 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Vierailija
140/200 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahahukkaa, ei auta yhtään mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme