Sedix-kärsimyskukkauute. Kokemuksia?
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole vaikuttanut mitenkään. En tosin ole käyttänyt kovin pitkään enkä säännöllisesti, ehkä pitäisi jatkaa kokeilua että auttaisi.
Tämän valmisteen kanssa pidempi käyttö ei muuta asiaa, toimii samoin kuin rauhoittavat lääkkeet eli vaikuttaa heti kun on imeytynyt ja vaikutus kestää 6-12 tuntia. Isompaa annosta voi kokeilla toki, usein ne pakkauksissa suositellut on huomattavasti pienempiä annoksia kuin esim. tutkimuksissa käytetyt annokset joilla on saatu vastaava teho kuin oksatsepaamilla.
Nostan tätä ketjua, kiinnostaisi auttaako stressiin ja ahdistukseen? Itsellä näitä tullut nyt hormonimuutosten myötä, ja mietin tapoja helpottaa oloa kun ei aina pääse esimerkiksi liikkumaan, joka mulla yleensä on se ykköskeino.
Itse olen käyttänyt päivällä ahdistusoireisiin, kun en enää voi reseptinappeja käyttää. Pääsin eroon pitkän vieroituksen jälkeen, enkä siihen enää halua lähetä. Itselläni toimii 2 tbl aamupäivällä ja 2 tbl iltapäivällä/alkuillasta. Tarvittaessa otan vielä 2 illalla. Mutta kolmen kuukauden kokemuksella pärjään 4 tbl päiväannoksella. Kannattaa kokeilla. Itselläni vaikutus tuntui heti ensimmäisestä annoksesta.
Tuli vaan mieleen onko näissä kaloreita :D Käytän XXI merkkistä uutetta
Käytän kärsimyskukkauutetta Pasiflora merkkistä. On auttanut lievään ahdistukseen. Uneen en ole vaikutusta havainnut, johtuen yliaktiivisesta rakostani.
Mulla tehosi ensimmäisen kerran ottaessani, mutta sit jatkossa en huomaa vaikutusta. Tai no ehkä ei ahdista niin paljon yöllä, mutta unen tulossa kestää. Yhden tabletin oon siis vaan ottanu iltaisin, en tiiä pitäiskö annosta nostaa.
Kärsimyskukasta on oikeasti ollut apua ahdistuksen lievittämisessä. Käytän Relaxor Fortea, kun tuo Sedix on niin kallista.
Ostin juuri paketin Relax Fortea, jos tää nyt vaikka potkis. Ilmottelen vaikutuksista. Kokemusta on myös benzoista mutta niihin en halua enää sekaantua.
Hyvä lääke ostaisin heti jos tarvitsisin
Tää oikeasti toimii! Olen ottanut parina päivänä aamulla ennen töihin lähtemistä. Olo on paljon rennompi. Olen kokeillut muitakin tällaisia, mm. kauranversouute, Anti-Stress, valeriaana ja l-teaniini, muttei niistä ainakaan minulle ollut apua. Rauhoittaviakaan en haluaisi niin usein käyttää.
Onkohan tuo Relaxor forte ok? Olisi paljon edullisempaa.
Onko tableteissa siis sitä kukkaa, kasvin lehtiä, vai hedelmää?
Itse olen niille hedelmille allerginen. Uskallanko kokeilla noita tabletteja?
Apteekin sivun mukaan on kukan versosta.
Vaikuttava aine sinänsä sama. Mutta tuo Sedix näyttää olevan perinteinen kasvirohdosvalmiste. Eli valmistustapa- ja laatuvaatimukset eri tasolla. Että ehkä se hinta sitten osittain sillä selittyy.
Voikohan käyttää samaa aikaa kuin imovane ja mirtatsapiini. Herään öisin, enkä saa nukuttua
Vierailija kirjoitti:
Voikohan käyttää samaa aikaa kuin imovane ja mirtatsapiini. Herään öisin, enkä saa nukuttua
Kyllähän tuossa pitää jo konsultoida (ainakin pakkausselosteen mukaan) apteekkihenkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikutusta mihinkään
Mulla laittoi ainoastaan kärsimään.
Voiko käyttää sinä päivänä kun ottaa alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Voiko käyttää sinä päivänä kun ottaa alkoholia?
Voi, mutta itse en kyllä käyttäisi sekaisin.
Sama. Tosin ihan työperäiseen (?) stressiin olen nappaillut nyt parisen viikkoa päivisin. Rauhoittaa jotenkin.