Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sedix-kärsimyskukkauute. Kokemuksia?

Vierailija
05.04.2019 |

Onko Sedix-kokemusasiantuntijoita? Toimiiko?

Kommentit (200)

Vierailija
61/200 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, tutkiskelin hiukan tuota asiaa. Itse luotan apteekkituotteisiin ja "vakioituihin" vaikuttavan aineen määriin per tabletti. Eli lääketehdasvalmistus versus elintarviketeollisuusvalmistus. 

Onko sedix siis lääketehdasvalmisteinen?

Vierailija
62/200 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passionflower (Passiflora incarnata)

The whole plant contains alkaloids and flavonoids, which produce nervine, hypnotic, antispasmodic, anodyne, and hypotensive actions.

Passiflora is used for its sedative and soothing properties and to relieve insomnia. It has a depressive effect on the central nervous system. It’s the herb of choice for intransigent insomnia, easing the transition into restful sleep without causing any next-day hangover. It can be effective for nerve pain.

Passionflower also contains harmaline, which has entheogenic properties, and harmine which is a central nervous stimulant that is entheogenic at high doses.

https://dreammerchant.shop/sleep-herbs/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/200 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan tota ottaa beetasalpaajan kanssa?

Itse käytän Relaxor fortea beetasalpaajan kanssa, mutta olen voinut pienentää beetasalpaaja-annostusta.

Nukun läpi yön tai jos herään, nukahdan nopeasti uudestaan enkä pyöri kolmea tuntia ahdistavien ajatusten kanssa.

Mun teinityttö käyttää Sedixiä ja hänen ahdistuksensa ja univaikeutensa alkoivat helpottaa muutaman päivän käytön jälkeen. Itkuisuuskin loppui melkein seinään.

Vierailija
64/200 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä englanniksi olen löytänyt infoa (yleensä englanniksi löytyy infoa tuhat kertaa enemmän kuin suomeksi, oli asia mikä hyvänsä), niin ainoastaan ei suositella kärsimyskukkaa masennuslääkkeiden, unilääkkeiden, rauhoittavien lääkkeiden tai verenpainelääkkeiden kanssa.

Vierailija
65/200 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vaikuttanut mitenkään. En tosin ole käyttänyt kovin pitkään enkä säännöllisesti, ehkä pitäisi jatkaa kokeilua että auttaisi.

Vierailija
66/200 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samanaikaista synteettisten rauhoittavien lääkkeiden (kuten bentsodiatsepiinit) käyttöä ei suositella, ellei lääkäri tai apteekkihenkilökunta toisin määrää. Lääkitysten välisen interaktion välttämiseksi potilaita pyydetään ilmoittamaan lääkärille tai apteekkiin kaikista muista samanaikaisista hoidoista Sedixia annostalteaessa"

https://spc.fimea.fi/indox/nam/html/nam/humspc/5/19226525.pdf

Vierailija
67/200 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä englanniksi olen löytänyt infoa (yleensä englanniksi löytyy infoa tuhat kertaa enemmän kuin suomeksi, oli asia mikä hyvänsä), niin ainoastaan ei suositella kärsimyskukkaa masennuslääkkeiden, unilääkkeiden, rauhoittavien lääkkeiden tai verenpainelääkkeiden kanssa.

Beetasalpaajahan on oikeastaan verenpainelääke. Harmi, eli ei kai ole turvallista käyttää yhtä aikaa.

Vierailija
68/200 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole vaikuttanut mitenkään. En tosin ole käyttänyt kovin pitkään enkä säännöllisesti, ehkä pitäisi jatkaa kokeilua että auttaisi.

Mulla ei joskus aikoinaan auttanut yhtään se nestemäinen uute, jota laitettiin veden sekaan. Unohdin asian vuoksiksi. Kunnes nyt kokeilin sedixiä ja se toimii. Nollaa pään ja yöllä olo on todella rento.

Vierailija
69/200 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beetasalpaajahan on oikeastaan verenpainelääke. Harmi, eli ei kai ole turvallista käyttää yhtä aikaa.

Mulla toi sedix laski vuosikausia koholla olleen verenpaineen normaaliksi. Eli jos käytät verenpainelääkkeitä, luultavasti verenpaine laskee liikaa yhteisvaikutuksesta.

Vierailija
70/200 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanniksi löytyy juttua, että kärsimyskukkaa voi käyttää beetasalpaajien tilalla, mikäli beetasalpaajat on määrätty sulle ahdistukseen ja siitä johtuviin sydäntuntemuksiin. Mutta siis älä omin päin mitään tee.

Kysy lääkäriltä. Jos tarve sulla saada myös yöunet kuntoon.

https://organicboost.com/natural-alternatives-to-beta-blockers/

"Given the fact that there are several studies demonstrating an acute effect in lowering anxiety, accompanied by a decrease in blood pressure and heart rate, Passionflower seems to be the best natural alternative to the use of beta-blockers in acute anxiety."

Vierailija
71/200 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni sedix on lääketehtaan valmistama ja kärsimyskukan pitoisuus on vakioitu. Eli jokainen tabletti sisältää just tarkan määrän ainetta.

Muissa merkeissä pitoisuudet voi kai vaihdella? Ehkä siksi joku ei ole aiemmin saanu mitään apua, jos annos on ollut mitätön.

Vierailija
72/200 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valeriaana ei ainakaan auta yhtään mihinkään, voisi kokeilla tätä seuraavaksi.

Vierailija
73/200 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdin jo kiinnostua tuotteesta mutta kun kävi ilmi, että tämä onkin vain huono yritys mainostaa ilmaiseksi, mielenkiinto lopahti enkä todellakaan osta tuollaiselta taholta yhtään mitään.

Markkinointisäännöt lääkealalla ovat melkoisen tiukat. Tälläiseen markkinointiin eivät lähde mukaan. Kokemusta on 

Vierailija
74/200 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan samaa kun sedonium? Halvempaa suhteessa kpl määrään ainakin apteekissa. Ehkä vähän auttaa.

Vierailija
75/200 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdin jo kiinnostua tuotteesta mutta kun kävi ilmi, että tämä onkin vain huono yritys mainostaa ilmaiseksi, mielenkiinto lopahti enkä todellakaan osta tuollaiselta taholta yhtään mitään.

Markkinointisäännöt lääkealalla ovat melkoisen tiukat. Tälläiseen markkinointiin eivät lähde mukaan. Kokemusta on 

Ei lähdekään. Koska minä, ihan tavallinen perheenäiti, linkkasin noita juttuja tähän ketjuun. 

Vierailija
76/200 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait kyllä ketjun vaikuttamaan mainokselta linkkauksillasi ja kopioimalla tekstejä...

Vierailija
77/200 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se ei ollut tarkoitus

Vierailija
78/200 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti infektioon syötte kaikenlaisia rohdoksia. Isompi peräsuolen infektio aiheuttaa juuri kyseisiä oireita. Puusilmä ei kuitenkaan näe infektioita, mutta niitä on silti. Mie!uummin antibiootteja ja ulostuslääkkeitä, jotka moukaroivat suolistonseinämiä, muuten mikrobeja tihkuu verenkiertoon.

Vierailija
79/200 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti infektioon syötte kaikenlaisia rohdoksia. Isompi peräsuolen infektio aiheuttaa juuri kyseisiä oireita. Puusilmä ei kuitenkaan näe infektioita, mutta niitä on silti. Mie!uummin antibiootteja ja ulostuslääkkeitä, jotka moukaroivat suolistonseinämiä, muuten mikrobeja tihkuu verenkiertoon.

Voi elämän karut kävyt. Tälläisten kokemusasiantuntijoiden olisi oikeasti syytä olla vaan ihan hiljaa ja syödä ne antibiootit kaukana nettiselaimesta.

Vierailija
80/200 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jokin aika sitten kaksi tällaista tablettia gradun teon aiheuttamaan stressiin ja "hermoromahdukseen". En olisi uskonut, mutta nämähän näyttää toimivan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan