Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun käymään aamukakalla joka aamu töissä, pomo valitti

Vierailija
05.04.2019 |

Vatsa ei herää kunnolla toimimaan heti herättyään vaan vasta kun pääsen töihin. 10-15min menee työajasta tähän toimitukseen. Pomo sanoi, että saisin leimata vasta aamukakan jälkeen. Mitä mieltä olette, onko se työaikaa?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää aikaisemmin ja pasko kotona 💩

Mitä se välttämättä auttaa? Näkee, ettet ymmärrä vatsaongelmista p*skaakaan (pun inteded)...

82/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mursi kertoi, että kun hän oli 17-vuotiaana kesätöissä 70-luvun alussa, niin pomo tuli hänelle kertomaan, että muut akat olivat valittaneet, että Viivyt liian kauan vessassa. Mutsini oli ihan, että aijaa, seuraako täällä työntekijät toistensa vessakäyntejä? Että miksi hän muka olisi aikaa huvikseen viettänyt vessassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tollanen paskalla pitkään istuja. Saattaa istua vielä pari-kolme kertaa päivässä ton 15min tai helposti pitempääniin. Tosin tekee sen kotona. Ja usein menee paskalle just sillon kun ollaan lähdössä jonnekkin tai istuu siellä aina silloin kun joku muu olisi lähdössä jonnekkin ja pitäisi päästä käymään vessassa. Todella todella raivostuttavaa tämän takia. Muuten istukoon vessassa vaikka tunnin. Olen yrittänyt kertoa ettei ole ihan normaalia tuollaiset pitkät paskareissut. Pelotellut peräpukamilla yms. mutta itse ei näe asiassa mitään ongelmaa.

Itselläni menee vessassa pari minuuttia, eikä todellakaan pystyisi töissä viettämään 15min joka aamu vessassa. Tai pystyisi, mutta viivästyisi pahasti aamutyöt. Sillehän ei mitään mahda jos joku äkillinen tilanne tulee tai on joku suolistosairaus, tosin sellaista jos sairastaisi ei olisi omia hommia mitään mahdollisuutta tehdä, koska vessaan ei tosiaan ole mahdollista päästä heti eikä välttämättä edes 30min sisään.

Vierailija
84/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voi mennä noin kauan? Aamukakassa menee max 1 minuutti.

No jos sinulla menee, niin kuuluuko kaikilla mennä? 

Me ihmiset olemme yksilöitä. Minä en käy koskaan aamupaskalla, mutta en myöskään siitä toimituksesta minuutissa selviä, vaan se vie aina sen puolisentuntia, joskus enemmänkin, harvoin kuitenkaan vähemmän. Tosin en käykään, kuin pari kertaa viikossa kakkendaalilla että sikäli. Töissä enkä missään muussakaan julkisessa tilassa käy koskaan vääntämässä, vaan sille toimitukselle on saatava aina täysin privaatti rauha, niinpä kyseinen toimitus tapahtuukin aina iltaisin omassa kotona.

Vierailija
85/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn 2-7 x päivässä kakalla työaikana.

Taidat olla meillä töissä. Sitä en tiedä mitä siellä vessassa puuhaat, mutta kerran tunnissa vietät sen vartin siellä. On huomattu ja asiaa seurataan. 

Yleensä ihmiset käyvät siellä kuule ihan vessassa. Ihan sairasta teidän käytös. Menee työpaikkakiusaamisen puolelle. 

ohis

Vierailija
86/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee joka päivä työajasta  30 min kakkailuun ja pissailuun.

Sama aika menee myös iltapäivästä kun olen kotona.

Ei se ainakaan meidän pomoa haittaa. Olen muita neljä kertaa nopeampi. Joten muut ovat vielä hommissa kun minä olen saanut hommat tehtyä. Salaisuus nopeuteeni on vessahätä.

Pomo ei ole ahne. Ahne pomo haluaisi että tekisin muidenkin edestä hommia ja en kävisi vessassa.

Vierailija
87/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamulla isolla asialla kello 10 ja monesti tunnin, parin kuluttua toisen kerran. Illalla vielä kolmannen kerran, useimmiten. Kun mulle tulee hätä, niin vessaan on päästävä just eikä melkeen tai ongelmia on tiedossa.

Vierailija
88/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä yksi mies on keskellä päivää aina puoli tuntia vessassa. Siis miten voi kestää niin kauan???

Henkilöllä on selvästi vatsaongelmia, ehkä suolistosairaus. Oletko tyhmä vai ainoastaan ilkeä?

Vierailija
89/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti vartin kakka ei ole mielestäni normaalia, jos käytät koko tuon ajan äheltämiseen kännyn selailun tai muun oheistoimen sijaan. Joko ruokavaliossasi tai suolessasi on jotain vikaa. Asiaan kannattaisi perehtyä. Ymmärrän myös hyvin pomoasi. Normaalit vessatauot on hyväksyttävä, mutta (säännöllinen) vartti on jo tosi pitkä.

Minkäs ap sairaudellekaan mahtaisi? Halpamaista kyttäillä toisten vessataukoja. 

Vierailija
90/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työehtosopimus sanoo asiasta?

meinaat että TESsissä on joku erityinen pökälepykälä? XD

Kuulin joskus kun alan hommissa olin, että metallialan TESsissä kuulemma on pykälä, että WC:ssä käynti saa kestää maksimissaan 59 minuuttia. Jäi oikein mieleen tuo tarkka minuuttimäärä. En kuitenkaan ole nähnyt tästä mustaa valkoisella.

Vierailija
91/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua ap! Mä käyn joka aamu vessassa 8:20, olin sitten herännyt mihin aikaan tahansa. Aikaa menee 5-10min, joskus kauemmin. Suoli on hidas, niin siinä ei kuidut auta (niitä tulee tarpeeksi, syön paljon kasviksia ja juon pari litraa vettä päivässä, harrastan myös säännöllisesti liikuntaa). 

Menen vessaan kun on kakkahätä, mutta se ei tule heti ulos, pitää rentoutua. Päkistelemällä tulee vain peräpukama, ei kakka nopeammin ulos. Hetken kun odotan vielä, niin kakkaa tulee lisää. Jos lähden kesken kakan vessasta pois, niin koko päivän on ikävä tunne pehvassa ja joudun sitten kuitenkin jonkun ajan päästä uudestaan vessaan. 

Kaikki ei vain ole mitään ruikkupyllyjä.

Newsflash: mee sinne vessaan vasta kun on oikea paskahätä ja se tulee ulos. Turhaa siellä vessassa odottelet. Odotella voi työn lomassa.

Eikä tule, jos on vatsavaivoja.

ohis

Vierailija
92/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kakalle ilman kännykkää, niin toimitus on tehty 2-5 min sisällä.

Ei todellakaan toimi.

t. suolistosairas

Vierailija
93/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatkaa jos tämä tyyppi olisi esim. kaupassa töissä ja joutuisi avaamaan liikkeen. Yksi istuu p*skalla ja asiakkaat odottaa. :D

Vierailija
94/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo aika on ok, jos jättää sitten kahvitauon väliin.

Vierailija
95/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn työpäivän aikana ainakin kolmesti paskalla ja jos esimieheni näkisi tämän ongelmana, kävisin mielelläni hänen kanssaan hedelmällisen keskustelun siitä, monta kertaa työpäivän aikana saa paskantaa työajalla. Jos tähän asetettaisiin joku yhden paskan raja, niin minun työnhakuni käynnistyisi välittömästi.

Ei toki mene 15 minuuttia yhteen reissuun.

Vierailija
96/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn työpäivän aikana ainakin kolmesti paskalla ja jos esimieheni näkisi tämän ongelmana, kävisin mielelläni hänen kanssaan hedelmällisen keskustelun siitä, monta kertaa työpäivän aikana saa paskantaa työajalla. Jos tähän asetettaisiin joku yhden paskan raja, niin minun työnhakuni käynnistyisi välittömästi.

Ei toki mene 15 minuuttia yhteen reissuun.

Ihan käsittämätön meininki tämän keskustelun etusivulla. Mitä te oikein teette työksenne, jos 15 minuutin tauko on maailmanloppu? Minä teen ainakin sellaista ajatustyötä, jossa on mahdotonta paahtaa 7,5 h per päivä tehokasta työtä joka päivä. Aivojen on pakko antaa levätä välillä hetki, jotta jaksaa taas keskittyä.

Vierailija
97/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos paskalla käyntiin menee vartti, ruokavaliossa on vikaa. Syö niitä kasviksia, homma hoituu alle minuutissa eikä tule suolistosyöpää.

Tai sitten ihmisellä on sairaus.

Tyhmyyttä ja v*ttumaisuutta ei voi parantaa millään.

Vierailija
98/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta tulee niin mieleen kouluajat, jolloin minua kiusattiin mm. pitkien wc-käyntien vuoksi.

Sairastuin erittäin todennäköisesti pahan koulukiusaamisen aiheuttaman stressin takia hankalaan suolistotulehdukseen. Välitunnit ja suuri osa tunneistakin kului vessassa. Kivut olivat hirveät joko oksensin ja itkin tai sitten lähti taju. Äänet ja hajut olivat sanoinkuvaamattomat. Luokkakaverit pilkkasivat säälimättömästi, mikä vain pahensi ongelmaa. Kyllä ihmiset osaavat olla ihania - kaikenikäisinö.

Vierailija
99/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee joka päivä työajasta  30 min kakkailuun ja pissailuun.

Sama aika menee myös iltapäivästä kun olen kotona.

Ei se ainakaan meidän pomoa haittaa. Olen muita neljä kertaa nopeampi. Joten muut ovat vielä hommissa kun minä olen saanut hommat tehtyä. Salaisuus nopeuteeni on vessahätä.

Pomo ei ole ahne. Ahne pomo haluaisi että tekisin muidenkin edestä hommia ja en kävisi vessassa.

Ahne pomo teippaisi peppuusi potan ja kävelisit paskat potassa ympäriinsä töitäsi tehden. Saisit enemmän aikaa ja enemmän rahaa pomollesi, mutta palkkasi ei kohoaisi mihinkään.

Pomot on aina ahneita siihen mitä tulee vessahätiin.

Hävyttömän ahneita pomoja on Suomi täynnä.

Käykää työläiset paskalla aina kun on mahdollista. Paskokaa työaikana! Se on oikeutenne!

Ei ne pytyt sielä ole jumalauta turhaan! :D :D :D

Vierailija
100/136 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työehtosopimus sanoo asiasta?

meinaat että TESsissä on joku erityinen pökälepykälä? XD

Kuulin joskus kun alan hommissa olin, että metallialan TESsissä kuulemma on pykälä, että WC:ssä käynti saa kestää maksimissaan 59 minuuttia. Jäi oikein mieleen tuo tarkka minuuttimäärä. En kuitenkaan ole nähnyt tästä mustaa valkoisella.

Suomessa Tessiä ei enää kunnioiteta. Pitäisi opettaa työnantajia enemmän istumalla pöntöllä.

Jos vaikka palkat kohoisi enemmän. Istumalakko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi