Joudun käymään aamukakalla joka aamu töissä, pomo valitti
Vatsa ei herää kunnolla toimimaan heti herättyään vaan vasta kun pääsen töihin. 10-15min menee työajasta tähän toimitukseen. Pomo sanoi, että saisin leimata vasta aamukakan jälkeen. Mitä mieltä olette, onko se työaikaa?
Kommentit (136)
Oltiin ulkohommissa töissä. Ja pomo ahdisti mua, ja maha alkoi aina hörähdellä. WC:t lukkojen takana. Lähin avoin wc melkein 500 m:n päässä. Muutama kerta tuli äkkilähtöjä. Ja muutaman kerran täydellistä vahinkoa ei voinut enää estää. Silloin ei naurattanut mutta nyt jo sentään. Olisi ollut kamalaa saada ylinopeussakot ...ka hädän takia kun ei saanut lähinnä olevaa wc:tä käyttää.
Ehdottomasti leimaus vasta noin pitkän toimituksen jälkeen.Huh,huh 15 min ,laiska olet.
Kuka sun työt hoitaa sen vessasession ajan?
Tulipa paskanen loppu tälle ketjulle.
Jumalauita! Tuommoisia pskahousuja on oikeasti olemassa.
Et säs inne töihin tule paskomaan. Sä tulet sitten töihin 15 minuuttia aikaisemmin ja käyt paskalla.
Kun työt alkaa, niin jokaisen tulee olla käytettävissä TÖIHIN. Yksi tai kaksi kertaa menisi, mutta jos vaiva on jatkuva niin sä tulet töihin aikaisemmin.
Sinccis
Siis miten jostain aamukakasta voi olla näin häiriintynyt keskustelu? Eikö kakalla tai pissalla saa käydä minään vuorokauden aikana? Entä tamponin vaihtaminen, onko kielletty sekin?
Voi elämä, kaikenlaista. Mulla on IBS (ärtyvän paksusuolen oireyhtymä) ja joudun käymään välillä kakalla 20 kertaa työpäivässä. Eipä onneksi pomot meillä ihmisten vessakäyntejä kyttää...
Seuraavaksi ilmaston takia tarvitaan kakkavero, 1 kakkakerta vrk, ylimääräisistä kerroista peritään maksua.
Eipä ollut koskaan tullut mieleenikään, että jollain työpaikalla kytättäisiin jonkun wc-käyntejä. Itse käyn pahimmillaan 3-4 krt/pv kakalla töissä, sillä mulla on IBS ja vatsa siis välillä aika sekaisin. En usko, että sen paremmin esimiestä kuin työkavereitakaan voisi asia vähempää kiinnostaa ja tuskin ovat edes tietoisia siitä. Mulla ainakaan ei ole mitään käsitystä siitä kuinka usein he käy vessassa työpäivän aikana.
Kuulostaa myös hieman erikoiselta, jos töissä ei saisi käydä aamukakalla ilman, että siitä saa valitukset niskaansa. Mutta toki jos mahdollista, voit koittaa käydä jo kotona tai vaihtoehtoisesti hoitaa toimituksesi hieman ripeämmin, sillä onhan 15 min kieltämättä melko pitkä aika yhteen wc-käyntiin.
Hommaa ulostuslääkettä ja tee tarpees kotona!
No, ei, terve merkkihän se on että vatsa toimii. Pomos on paska.
Ketju kertoo mihin oikeistolaistuminen on suomalaisia heittänyt. Siitä ei ole kuin 15v kun oltiin aivan kauhuissaan huhuista koskien Suomeen rantautunutta elintarvikeliike-ketjua, jonka huhuttiin rajoittavan työntekijöiden vessassakäyhtejä. Siis yksimielisesti kauhuissaan ja vastaan moista epäinhimillisyyttä. Nyt sitten ollaan jo jaettuna orjiin ja orjuuttajiin.
Vierailija kirjoitti:
Alahan vain suosiolla herätä niin, että ehdit hoitaa aamurutiinit kotona. Tai voithan mennä työpaikalle myös aiemmin odottelemaan, että saat hoidettua wc-käynnin ennen työajan alkamista.
Eli, jos normaalisti herää klo. 6, niin pitäisi alkaa heräämään jo klo. 4, jotta EHKÄ paska tulisi jo kotona? Sitten on zombina töissä, kun on nukkunut vähän ja/tai huonosti, kun stressaa jostain paskalla käymisestä.
Toivottavasti useimmat vastaukset ovat trolleja, koska eihän nyt kenenkään suoli aina toimi niin säännöllisesti, että voisi sen mukaan elää. Joskus paska tulee kotona, joskus töissä ja joskus molemmissa paikoissa.
Onneksi meillä saa käydä vessassa silloin, kun on tarve. Kukaan ei kyttää.
Mulla taas ei lähde päivä käyntiin ennen kuin käyn aamukaljalla. Sanomista on tullut siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kakkaajalta palkka pois. Töissä ulostajat pilaavat työpaikan ilmapiirin.
Töissä kakkaajat pilaavat ilman.
Kakkaaminen on osa ihmisen luonnollisia toimintoja ja se kuuluu ns. pakettiin, kun työnantaja palkkaamalla ihmisen töihin ostaa tämän elämästä tietyn määrän aikaa ja työsuorituksia käyttöönsä. Jokaisella on oikeus kakantaa tarpeellinen määrä silloin kun hätä tulee.
Jossain tapauksissa tietysti on työntekijänkin vastuulla huolehtia siitä, että kakka ei tule väärään aikaan. Ilman sairauksia tai muuta yllätystä esimerkiksi kirurgi tai lentoperämies ei voi ihan milloin sattuu häipyä vartiksi tai minuutiksikaan punkemaan pökäleitä. Eikä liukuhihnalta voi poistua pysäyttäen koko tuotannon ja tuhat muuta työntekijää,. Tosin normaalin pidätyskyvyn ja terveydentilan rajoissa yleensä ihminen selviytyykin näistä rajoitteista ongelmitta, koska hätä ei usein ole akuutti sekunneissa vaan ilmoittelee hyvissä ajoin.
Jos työ on laadultaan enemmän henkistä eli ns ajatustyötä, niin pitkähkötkään toistuvat tauot vaikkapa ruudun tuijotuksesta tai rutiinihommista eivät suinkaan ole haitaksi. Pöntöllä istuessa ajatus saa lentää vapaasti ja siellä voikin kiteytyä viisaus ja ratketa suuret ongelmat. Saattaa olla, että kakkatauko on työntekijän tehokkainta ja hedelmällisintä työaikaa. Tuottavinta työtä, sanoisi joku.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut koskaan tullut mieleenikään, että jollain työpaikalla kytättäisiin jonkun wc-käyntejä. Itse käyn pahimmillaan 3-4 krt/pv kakalla töissä, sillä mulla on IBS ja vatsa siis välillä aika sekaisin. En usko, että sen paremmin esimiestä kuin työkavereitakaan voisi asia vähempää kiinnostaa ja tuskin ovat edes tietoisia siitä. Mulla ainakaan ei ole mitään käsitystä siitä kuinka usein he käy vessassa työpäivän aikana.
Kuulostaa myös hieman erikoiselta, jos töissä ei saisi käydä aamukakalla ilman, että siitä saa valitukset niskaansa. Mutta toki jos mahdollista, voit koittaa käydä jo kotona tai vaihtoehtoisesti hoitaa toimituksesi hieman ripeämmin, sillä onhan 15 min kieltämättä melko pitkä aika yhteen wc-käyntiin.
Ei se ole mitään vtn kyttäämistä, jos työt alkaa ja olen viemässä työntekijälle töitä aamulla ja sitä ei löydy mistään.
Työt hidastuu. Mitään tekemistä sillä ei ole kyttäämisen kanssa silloin kun jää hommat hoitamatta.
Sinccis
Vaihda kunnalle töihin. Siellä tuo ei haittaisi mitään.
Mene kakalle ilman kännykkää, niin toimitus on tehty 2-5 min sisällä.