Joudun käymään aamukakalla joka aamu töissä, pomo valitti
Vatsa ei herää kunnolla toimimaan heti herättyään vaan vasta kun pääsen töihin. 10-15min menee työajasta tähän toimitukseen. Pomo sanoi, että saisin leimata vasta aamukakan jälkeen. Mitä mieltä olette, onko se työaikaa?
Kommentit (136)
Mikä ammatti sulla oikein on jos aina työpäivän ensimmäinen tehtävä on kakkaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn 2-7 x päivässä kakalla työaikana.
Taidat olla meillä töissä. Sitä en tiedä mitä siellä vessassa puuhaat, mutta kerran tunnissa vietät sen vartin siellä. On huomattu ja asiaa seurataan.
Mä käyn vessas ottamas torkkuja.
mäkinpaskonmäkinpaskon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee joka päivä työajasta 30 min kakkailuun ja pissailuun.
Sama aika menee myös iltapäivästä kun olen kotona.
Ei se ainakaan meidän pomoa haittaa. Olen muita neljä kertaa nopeampi. Joten muut ovat vielä hommissa kun minä olen saanut hommat tehtyä. Salaisuus nopeuteeni on vessahätä.
Pomo ei ole ahne. Ahne pomo haluaisi että tekisin muidenkin edestä hommia ja en kävisi vessassa.
Ahne pomo teippaisi peppuusi potan ja kävelisit paskat potassa ympäriinsä töitäsi tehden. Saisit enemmän aikaa ja enemmän rahaa pomollesi, mutta palkkasi ei kohoaisi mihinkään.
Pomot on aina ahneita siihen mitä tulee vessahätiin.
Hävyttömän ahneita pomoja on Suomi täynnä.
Käykää työläiset paskalla aina kun on mahdollista. Paskokaa työaikana! Se on oikeutenne!
Ei ne pytyt sielä ole jumalauta turhaan! :D :D :D
Tämä!
Jos selvästi on tuottelias työntekijä ja palkka ei kohoa niin kyllä voi paskalla istua ja aku ankkaa lukea sen 30min.
Ihan sairasta tuollainen työkavereiden wc-taukojen vahtaaminen. Olisitte vain tyytyväisiä, ettette itse ole suolistosairaita!
T. IBS-potilas
Hahah naurattaa ajatuskin että kollegat, ja varsinkin pomo, kyttäisi omia vessakäyntejä :D
Mutta tuosta tuli mieleen kyllä laskea että jos joka päivä vartin käy kakalla työajalla niin käyttää normaalilla kokoaika-päivätyöllä vuodessa yli 60 tuntia työaikaa ulostamiseen. :D
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa jos tämä tyyppi olisi esim. kaupassa töissä ja joutuisi avaamaan liikkeen. Yksi istuu p*skalla ja asiakkaat odottaa. :D
Mä olen suolistosairas ja onneks meillä on ihanat asiakkaat. Enimmäkseen mummoja, lankakauppa kun ollaan. Oon välillä avannut lukon aiemmin ja luikkinut vessaan, jos näyttää että avaus ihan just ja nyt on mentävä. Oon aina saanut palveltua ne just kassalla olevat tai siihen tulevat ja huikannut muille asiakkaille, että käväisen vessassa ja tuun ihan just takas. Mulla yleensä on ripulia silloin, jos töissä joutuu menee niin 5min sisään oon päässyt aina takaisin kassalle ja ehkä kohta joutunut menemään uudestaan. Meillä on vielä sunnuntaivuoro kokonaan yksin, joten pyrin niillä viikoilla kun on sunnuntaivuoro katsomaan erityisen tarkasti mitä syön ja juon, mutta välillä vatsa on silti huonona.
Tätä keskustelua on jännä lukea vessassa. Kolmatta kertaa jo tälle aamulle. Herään aina 3 tuntia ennen lähtöä, että kerkeän ravata vessassa. Chron ja aamuisin toimiva vatsa ei oo mukava yhdistelmä.
Itsellä muuttui heti, kun 7 työ vaihtui 8.15. Ennen jouduin käymään vessassa töissä, onneksi pystyn käymään nopeasti, kun taas nyt se tulee luonnollisesti aamulla kotona. Ei paljoa kuidun lisäämiset olis auttaneet, kun nytkin syön sitä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Herää aikaisemmin ja pasko kotona 💩
Mä olen myös töissäkakkaaja, ja mikäli mielisin suorittaa tuon toiminnon kotona, joutuisi paskomisen takia heräämään 04.00. Että heh, enpä taida alkaa heräämään tuohon aikaan vain siksi ettei töissä saisi jonkun mielestä käydä tarepillaan, vaan ne tulisi suorittaa kotona.
Tä topicci on kyllä ihan kalevauva.fi-matskuu!
Tulpaikkaoaskojat ovat kuvottavia, kiva jos joutuu mennä niiden jälkeen vessaan kun siellä on ällöttävä lemu, hyi helskutti. Paskokaa himassanne.
Olisipa hupaisaa jos meillä pomo kyttäisi kellon kanssa vessan ovella. Kysyisin siltä eikö arvon esimiehellä ole mitään tärkeämpää tekemistä ja miettisin tosiaan mistä sille maksetaan palkkaa. Loput työajasta käyttäisin työhakemusten tekoon.
Olisi todellakin kiva tietää mitä ap tekee työkseen.
Mulla ei ole montaa työpaikkaa ollut, missä olisi joutanut joka päivä istumaan vartin vessassa. Kahvilassa aamulla ei tullut kuuloonkaan häipyä vartiksi vessaan, kun usein oltiin yksin. Saati sitten lounasruuhkan aikana, vaikkei yksin enää oltukaan. Tällä hetkellä töissä päiväkodissa, eikä sielläkään onnistu lähteä vartiksi vessaan milloin tahansa.
Toisaala kun olen ollut raksalla työharjoittelussa, niin siellä ohjaajani istui joka aamu vessassa varmaan sen vartin ainakin. Kyllä, äänistä kuulin että kakalla. Kyllähän se kyllästytti itsellä odotella että milloin päästään töihin.
Ja mulla on itselläni ibs, ja hyvin harvoin tarvitsee töissä käydä kakkosella. Olen siitä onnekas että ruokavalio on auttanut vaivoihini. Toisaalta saatan kyllä ibsistä huolimatta pidättää montakin päivää, jos ei ole vessarauhaa.
No ei se sun vatsasi toimi vielä työssäkään, jos sä vartin joudut puskemaan sitä paskaa pihalle.
Meillä pomon suurin pelko on että sielä pytyllä ollaan kännykällä.
Eli sen takia hän käy yleensä vaivihkaa haistelemassa vessan käynnin jälkeen ja tarkkailee onko puhelimia mukana työtiloissa vai onko jätetty kahvihuoneeseen.
Puhelimia ei saa pitää mukana vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pomon suurin pelko on että sielä pytyllä ollaan kännykällä.
Eli sen takia hän käy yleensä vaivihkaa haistelemassa vessan käynnin jälkeen ja tarkkailee onko puhelimia mukana työtiloissa vai onko jätetty kahvihuoneeseen.
Puhelimia ei saa pitää mukana vessassa.
Mä otan puhelimen vessaan, koska pelkään lukkojen taakse jäämistä. Toki mut sieltä nopeasti läydettäisiin, jos pomo tekee vessatarkastuksia. 😄
Tämä on itse asiassa yksi asiallisimpana pysynyt keskustelu täällä.Aika kiinnostavakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on itse asiassa yksi asiallisimpana pysynyt keskustelu täällä.Aika kiinnostavakin.
Tulispa vielä joku juristi ja tietenkin myös lääkäri ja sosiaalityöntekijä kommentoimaan😊
Jätätkö sen vessan kakkaiseksi ja pomo joutuu siivoamaan vai mikä siinä on ongelmana?