Joudun käymään aamukakalla joka aamu töissä, pomo valitti
Vatsa ei herää kunnolla toimimaan heti herättyään vaan vasta kun pääsen töihin. 10-15min menee työajasta tähän toimitukseen. Pomo sanoi, että saisin leimata vasta aamukakan jälkeen. Mitä mieltä olette, onko se työaikaa?
Kommentit (136)
Kuinka voi mennä noin kauan? Aamukakassa menee max 1 minuutti.
Herää aikaisemmin ja pasko kotona 💩
Miten sulla on taukoja? Tuollaiset omat vartit pidentää työaikaa toisesta päästä.
Aiheesta. Kannattaa ottaa ensimmäisenä varoituksena. Seuraava saattaa johtaa toimenpiteisiin.
No eihän tuo mitään työntekoa ole, sulla vielä kestää tosi kauan.
Luulen, että meilläkin tulisi sanomista jos joku ois joka päivä vartin? Mulla ei koskaan ole mennyt varttia vessassa. Jos haluat ottaa varman päälle niin herää vähän aikasemmin niin ehtii toimia.
Lisää kuitua ruokavalioon niin homma alkaa sujua.
Mitä työehtosopimus sanoo asiasta?
Vartti voi ehkä mennä paskomiseen, vaikka se aika kauan onkin. Mutta ei siihen työaikaa pidä käyttää - varsinkaan kun et ole vielä töitä aloittanutkaan. Kesken päiväähän tuolle ei voisi mitään, mutta aamupaskat kuuluu suorittaa kotona tai omalla ajalla nyt ainakin.
Pomosi on tällä kertaa oikeassa.
Kakkaajalta palkka pois. Töissä ulostajat pilaavat työpaikan ilmapiirin.
Mä käyn 2-7 x päivässä kakalla työaikana.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla meillä töissä. Sitä en tiedä mitä siellä vessassa puuhaat, mutta kerran tunnissa vietät sen vartin siellä. On huomattu ja asiaa seurataan.
Siis kyttääkö ihmiset oikeasti toisten vessakäyntejä? Ja ihan pomoa myöten? Misdä tehdaslinjalla olette töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla meillä töissä. Sitä en tiedä mitä siellä vessassa puuhaat, mutta kerran tunnissa vietät sen vartin siellä. On huomattu ja asiaa seurataan.
Seuraatko ihan oven takana? Entä omat työsi?
Alahan vain suosiolla herätä niin, että ehdit hoitaa aamurutiinit kotona. Tai voithan mennä työpaikalle myös aiemmin odottelemaan, että saat hoidettua wc-käynnin ennen työajan alkamista.
Meillä yksi mies on keskellä päivää aina puoli tuntia vessassa. Siis miten voi kestää niin kauan???
Vierailija kirjoitti:
Siis kyttääkö ihmiset oikeasti toisten vessakäyntejä? Ja ihan pomoa myöten? Misdä tehdaslinjalla olette töissä?
Työkkärissä töissä.
T. Yksi vastaajista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkkärissä töissä.
T. Yksi vastaajista
Siellä sitä luppoaikaa riittääkin kyttäillä työkaverien tekemisiä.
No ei ole.
Kaikesta sitä pitäis muka palkkaa vielä saada 🙄