Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä antaa tapailunaisoletetulle ensimmäisillä treffeillä?

Vierailija
11.06.2023 |

Onko yksi kukka liian vähäinen? Kokonainen kimppu tuntuu liioitetulta. Muut lahjat tuottavat päänvaivaa. Ei kai voi viedä jotain alusvaatteita esimerkiksi?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit.

Vierailija
2/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko antaa lahjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin kaunis kukka on huomaavaista, varsinkin vaikka fazerin sinisellä höystettynä! Ihanaa kun jotkut vielä vaivautuu ajattelemaan tällaisia! T: ehkä yksi moukka liikaa jo tavattu!

Vierailija
4/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettu? Miksi edes menet?

Vierailija
5/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletat hänen olevan nainen? Mutta et tiedä onko hän nainen.

Vierailija
6/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna lahjoja tuntemattomille

Vierailija
7/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsesi.

Vierailija
8/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ekat treffit kummiskin. Olisi kiusallista saada jotain. Yritätkö ostaa hänet? Ei hyvä.

Vierailija
9/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetus on ok ja riittää. Samalla tulee tarkistettua se oletus sukupuolesta fyysisin osin.

Vierailija
10/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tarjota kahvit.

Ethän sä edes tiedä vielä tykkäätkö ylipäätään koko ihmisestä, joten en veisi lahjaa. Jos kutsuu kotiinsa käymään seuraavilla treffeillä niin sitten voit viedä.

Vierailija
11/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna mitään. Se on oikeasti aika creepyä kun miehet antaa jotain lahjoja ensimmäisellä tapaamisella. Ei nyt eletä mitään 1800-lukua.

Vierailija
12/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tarjota kahvit.

Ethän sä edes tiedä vielä tykkäätkö ylipäätään koko ihmisestä, joten en veisi lahjaa. Jos kutsuu kotiinsa käymään seuraavilla treffeillä niin sitten voit viedä.

Tää on kyllä kieltämättä ihan hyvä suomalainen ratkaisu, vaikka ei tuo kukkanenkaan mulle huonolta kuulostanut, kun kerran esim. miekkonen saapui ensitapaamiseen kohteliaasti kaula syötynä! :D

Vierailija
13/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt taas siellä nimeämättömässä itäisen Keski-Euroopan maassa, jonka soveliaat ensitreffilahjat voi mielestäsi googlettaa maata mainitsematta?

Suomessa ei ensitreffeille osteta lahjoja.

Vierailija
14/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotessa otat kädestä kiinni ja halaat lämpöisesti.

Sikäli mikäli kiinnostuit.

Vierailija
15/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välittäisi kukista, mutta suklaata olisi ihana saada! Useimmat naiset tykkäävät suklaasta :)  ja jos mies tarjoaa illallisen niin arvostaisin paljon.

Vierailija
16/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat ne treffit, jos ulos menette. Jos kotiin, niin viinipullo.

Vierailija
17/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikin kaunis kukka on huomaavaista, varsinkin vaikka fazerin sinisellä höystettynä! Ihanaa kun jotkut vielä vaivautuu ajattelemaan tällaisia! T: ehkä yksi moukka liikaa jo tavattu!

Tämä nainen ei ole mikään rasvainen suklaa finninaama vaan laatunainen, joten lahjatkin pitäisi olla sen mukaan.

Vierailija
18/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en välittäisi kukista, mutta suklaata olisi ihana saada! Useimmat naiset tykkäävät suklaasta :)  ja jos mies tarjoaa illallisen niin arvostaisin paljon.

Minulle liiallista ensitreffeillä. En haluaisi lähteä minnekään illalliselle ja jos syömään ätisin, maksaisin omat syömiseni. Kuppi kahvia on ok.

Vierailija
19/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala mä kuolen nauruun kun ajattelen ensimmäiset treffit ja mies tulisi jä löisi minulle Fazerin suklaalevyn käteen🤣🤣 Miten tämä naurattaa mua niin paljon🤣

Vierailija
20/27 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyystesti ja 30 min aikaa.

Lisäksi henkilövaaka johon nainen asettuu ennen treffien alkamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän