Mitä antaa tapailunaisoletetulle ensimmäisillä treffeillä?
Onko yksi kukka liian vähäinen? Kokonainen kimppu tuntuu liioitetulta. Muut lahjat tuottavat päänvaivaa. Ei kai voi viedä jotain alusvaatteita esimerkiksi?
Kommentit (27)
Yksikin kaunis kukka on huomaavaista, varsinkin vaikka fazerin sinisellä höystettynä! Ihanaa kun jotkut vielä vaivautuu ajattelemaan tällaisia! T: ehkä yksi moukka liikaa jo tavattu!
Oletat hänen olevan nainen? Mutta et tiedä onko hän nainen.
Ei mitään. Ekat treffit kummiskin. Olisi kiusallista saada jotain. Yritätkö ostaa hänet? Ei hyvä.
Sormetus on ok ja riittää. Samalla tulee tarkistettua se oletus sukupuolesta fyysisin osin.
Voit tarjota kahvit.
Ethän sä edes tiedä vielä tykkäätkö ylipäätään koko ihmisestä, joten en veisi lahjaa. Jos kutsuu kotiinsa käymään seuraavilla treffeillä niin sitten voit viedä.
Älä anna mitään. Se on oikeasti aika creepyä kun miehet antaa jotain lahjoja ensimmäisellä tapaamisella. Ei nyt eletä mitään 1800-lukua.
Vierailija kirjoitti:
Voit tarjota kahvit.
Ethän sä edes tiedä vielä tykkäätkö ylipäätään koko ihmisestä, joten en veisi lahjaa. Jos kutsuu kotiinsa käymään seuraavilla treffeillä niin sitten voit viedä.
Tää on kyllä kieltämättä ihan hyvä suomalainen ratkaisu, vaikka ei tuo kukkanenkaan mulle huonolta kuulostanut, kun kerran esim. miekkonen saapui ensitapaamiseen kohteliaasti kaula syötynä! :D
Oletko nyt taas siellä nimeämättömässä itäisen Keski-Euroopan maassa, jonka soveliaat ensitreffilahjat voi mielestäsi googlettaa maata mainitsematta?
Suomessa ei ensitreffeille osteta lahjoja.
Erotessa otat kädestä kiinni ja halaat lämpöisesti.
Sikäli mikäli kiinnostuit.
Itse en välittäisi kukista, mutta suklaata olisi ihana saada! Useimmat naiset tykkäävät suklaasta :) ja jos mies tarjoaa illallisen niin arvostaisin paljon.
Tarjoat ne treffit, jos ulos menette. Jos kotiin, niin viinipullo.
Vierailija kirjoitti:
Yksikin kaunis kukka on huomaavaista, varsinkin vaikka fazerin sinisellä höystettynä! Ihanaa kun jotkut vielä vaivautuu ajattelemaan tällaisia! T: ehkä yksi moukka liikaa jo tavattu!
Tämä nainen ei ole mikään rasvainen suklaa finninaama vaan laatunainen, joten lahjatkin pitäisi olla sen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en välittäisi kukista, mutta suklaata olisi ihana saada! Useimmat naiset tykkäävät suklaasta :) ja jos mies tarjoaa illallisen niin arvostaisin paljon.
Minulle liiallista ensitreffeillä. En haluaisi lähteä minnekään illalliselle ja jos syömään ätisin, maksaisin omat syömiseni. Kuppi kahvia on ok.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala mä kuolen nauruun kun ajattelen ensimmäiset treffit ja mies tulisi jä löisi minulle Fazerin suklaalevyn käteen🤣🤣 Miten tämä naurattaa mua niin paljon🤣
Älykkyystesti ja 30 min aikaa.
Lisäksi henkilövaaka johon nainen asettuu ennen treffien alkamista.
Stringit.