Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tuntipalkkasi, työsi ja työkokemuksesi alalta? Onko alan koulutus?

Vierailija
04.04.2019 |

Entä koetko saavasi oikean määrän palkkaa työstäsi? Laita vielä halutessasi sukupuolesi ja ikäsi.

Minä aloitan. Tuntipalkkani 11,57 €, siivooja yksityisellä sektorilla, ei alan koulutusta ja työkokemusta pyörähtää nyt sellainen 1 vuosi tältä alalta. Olen toistaiseksi tyytväinen.

Syy aloitukselle onn palkoista puhumisen tabun rikkominen, jotta jokainen saisi kohtuullisen korvauksen ajastaan.

Mies 23v

Kommentit (678)

Vierailija
81/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntipalkka 14,19 euroa, lähihoitaja, kokemusta seitsemän vuotta. Lähihoitajan koulutus luonnollisesti löytyy, koska olen lähihoitaja. Ihan vain tarkennuksena, kun tuolla joku kertoi olevansa lähihoitaja ja koulutuksena peruskoulu, mikä on mahdoton yhtälö.

Vierailija
82/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja vieraskielisessä päiväkodissa, lähihoitajan koulutus ja kokemusta 5 kk. Palkka 11,77 € / h. Sanotaanko että joistain työpäivistä ei tarvisi saada yhtään palkkaa ja taas toisista pitäisi saada vähintäänkin tuplat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamies 18-27€/h haarukassa seilaa nykyisin ilman ylityölisiä. Palkka muodostuu peruspalkka 18€/h+bonukset.

Vierailija
84/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen sosiaalipalveluala (lapset ja nuoret), 15 vuotta työkokemusta ja koulutus johtamiseen. 32 työntekijän ja neljän yksikön esimies. Palkka n. 15€/tunti. En toden totta ole tyytyväinen. Tulen erittäin mainiosti toimeen palkallani, mutta uskon, että tästä työstä tulisi maksaa enemmän.

Vierailija
85/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatioasentajan koulutus, 13v kokemusta erilaisista työmaista ja nykyään laitosmiehenä, mistä kokemusta noi 3v.

14,98€/h ja tuontantolisät kerran vuodessa.

Vois sitä enemmänkin tienata muualla, mut mä tykkään just tästä hommasta.

Vierailija
86/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vuoden koulutus, lähihoitaja, peruskoulu, ei kokemusta, 14.50e tuntipalkka, lastenhoitajana.

Onnea, hyvä palkka. Ja lähihoitajat usein valittavat huonoa palkkaa...

Vierailija
87/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliala, tuntipalkka noin 32e. Koulutus on, työkokemusta hieman yli vuosi.

Vierailija
88/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntipalkkani on inan alle 15 euroa. Toki tässä on kaikenmaailman yö- ja silppulisät, olen matalapainepesijä ja pesen elintarviketiloja. Ikä 27, talossa viisi vuotta, koulutuksena hygieniapassi ja työturvallisuuskortti. Toistaiseksi olen suht tyytyväinen.

Silppulisät? Tein todellista silpputyötä aiemmin siivousalalla, ei mitään lisiä.

Vierailija
89/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-37,50 e / tunti (riippuen bonuksista), ostotoimi, 15 v. kokemusta ja kauppakoulu taustalla.

Vierailija
90/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja. Lukion jälkeen 5v yliopistossa, FM. Palkka 2900, tarjolla vain pätkätöitä.

Vierailija
91/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v nainen, lapsiparkin hoitajana, tuntipalkka 9€/h. Vuosien kokemus alalta ja alan koulutus. Tuntuu orjatyöltä.

Vierailija
92/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodaava järjestelmäarkkitehti, ammattikorkeasta tutkinto, tuntipalkka viimeisen 10 v aikana pyörinyt 50€/h molemmin puolin. Tuosta on Suomessa vaikea kasvattaa muuttamatta työnkuvaa. Ennemminkin on mutu että työpaikkaa vaihtaessa joutuu jopa tinkimään tuosta - en tiedä onko vastassa ikärasismia vai nuorempaa vaan niin paljon tarjolla.

Sa saa sanoa mita vaan!

Vierailija
93/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerissa harjoittelijan palkalla 9,36e/tunti, harjoitteluajan päättyessä nousee 11,01e/tunti. Olen välivuodella oleva ylioppilas M21. Olen ihan tyytyväinen palkkaani suhteessa työ helpoutteen, etenkin kun harjoitteluaika (6kk) päättyy pian.

Vierailija
94/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

40e tunti. Opettaja.

Vierailija
95/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitaja.... kirjoitti:

25v nainen, lapsiparkin hoitajana, tuntipalkka 9€/h. Vuosien kokemus alalta ja alan koulutus. Tuntuu orjatyöltä.

Ko työtä voi tehdä lähes kuka tahansa normaali yli 15v, joten ei siitä kovin kummoisia voi/tarvitse maksaa.

Vierailija
96/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

entinen käräjätuomari, syyttäjä, edunvalvoja kaupungilla, lakimies ja oma asianajajatoimisto kesällä 13 v. Ikä 47v, nainen. Helsingissä.

Rahaa nostan firmalta tarpeen vaatiessa. Noin 2000, joskus vähemmän joskus enemmän kuukaudessa. Tuostakin osa menee säästöön ja vähän sijoituksiin. Just soitin Alexandriaan että 10 000 laittaisin sijoituksiin extrana. Nyt kaikki huutaa, että huono asianajaja, kun ei tienaa enemmän. Kyse ei siitä. En ole rikas, mutta erittäin hyvin toimeentuleva.

Mutta en tiedä mihin minä enempää rahaa käyttäisin. Pääasia, että tulee hyvin toimeen.

F

Apua olen tyhmä. Siis nostan tuon 2000 menoihin kuukaudessa.

Käyn kampaajalla, jalkahoidossa, ratsastamassa (noin 4000/v), ulkona syömässä, kosmetologilla, esteettinen hammashoito meneillään (noin 15 000), en harrasta vaatteiden ostamista, jne. Auto vanha, mutta en tarvi sitä kuin ratsastukseen menemisessä yleensä. En halua ostaa uutta. Ei lapsia. Oma asunto. 

Tuo ratsastus ja hammashoito tulee erikseen. Kampaaja maksaa 280 koska se ekokampaamo ja vie aikaa 5 h. 

Jos tarvin nostan, jos en jää säästöön

F

Vierailija
97/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nousee juuri ja on vähän yli 14e/h sitten. Ei koulutusta alalta, kokemusta on. Työssä opitaan työ. Rakennusala. 40v. Työssä reilu vuoden.

Vierailija
98/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16,67 markkinointitoimistosta. Olen juniorina tiimissä, joka vaikuttaa yllättävänkin paljon asiakkaidensa stragioiden luontiin. Kokemusta alalta vuosi ja muista entry level markkinointitehtävistä enemmän. KTM. Palkankorotus kyllä siintää toiveissa!

Vierailija
99/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoksi vielä että olen 27-v nainen.

Vierailija
100/678 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja kotihoidossa 14,69e

2 vuoden koulutus ja reilu viisi vuotta alalla. Nainen 35.v

Lisien kanssa palkalla pärjää. Työmäärän vuoksi miettinyt alanvaihtoa. Työpäivän jälkeen olo ihan kuitti.

Alanvaihtoa olet miettinyt? Hei cmoon.. sotealalla on todellakin varaa mistä valita! Miksi ihmeessä olet jossain kotihoidossa töissä? Minua ei saisi kirveelläkään kotihoitoon. Lähihoitajille löytyy myös todella rentoja työpaikkoja, kevyellä työllä.

Kokeile ensin työpaikan vaihtoa. Tällä alalla on valtavan erilaisia työpaikkoja. Itse olen ollut myös sellaisessa paikassa, jossa ihan oikeasti kahviteltiin puolet päivästä enkä yhtään liioittele.

T: kollegasi