Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tuntipalkkasi, työsi ja työkokemuksesi alalta? Onko alan koulutus?

Vierailija
04.04.2019 |

Entä koetko saavasi oikean määrän palkkaa työstäsi? Laita vielä halutessasi sukupuolesi ja ikäsi.

Minä aloitan. Tuntipalkkani 11,57 €, siivooja yksityisellä sektorilla, ei alan koulutusta ja työkokemusta pyörähtää nyt sellainen 1 vuosi tältä alalta. Olen toistaiseksi tyytväinen.

Syy aloitukselle onn palkoista puhumisen tabun rikkominen, jotta jokainen saisi kohtuullisen korvauksen ajastaan.

Mies 23v

Kommentit (678)

Vierailija
461/678 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä, koulutus YTM + toinen maisteritutkinto yhteiskuntatieteiden alalta. Työkokemusta sosiaalityöstä n. 10 vuotta, kaksi työkokemuslisää. Bruttopalkka lisien kanssa hieman alle 3500e, töissä pääkaupunkiseudulla kunnan palveluksessa. Peruspalkka on noussut tänä vuonna ja pitäisi nousta vielä syksyllä koska on kova pula sosiaalityöntekijöistä niin kaupunki yrittää kai houkutella työntekijöitä tuolla korotuksella. Palkankorotusten jälkeen peruspalkka olisi n. 3600e ja siihen sitten työkokemuslisät. Voisi olla enemmänkin tuo palkka, raskasta ja vaativaa työtä sosiaalityöntekijät tekee ja kiirettä riittää. Ja pääkaupunkiseudulla tuo palkka riittää juuri ja juuri elämiseen mm. koska asuminen on kallista.

Vierailija
462/678 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija AMK:ssa, tohtorin tutkinto alla. 29 eur tunti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/678 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelualan yrittäjä, liksa n 40e/h. Ylioppilas ja toisen asteen tutkinto.

Vierailija
464/678 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

inssi 25v alalla.Netto n.2500,välttää

Vierailija
465/678 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lasketaan neljän viikon työajalla per kuukausi, niin periaatteessa 31,50 EUR / h. Käytännössä työ on kuitenkin sellainen, että ylitöitä tulee aina ja tosi harvana päivänä se 8 h riittää.

Nainen, 32 v, teknillisellä alalla

Vierailija
466/678 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiedustaja (software tuote) - 1,5 v työkokemusta ja palkka 3150 € kk + bonukset päälle (noin 2000€ bruttona 4 kertaa vuodessa). 

Koulutus: Tradenomi

Vierailija
467/678 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aineen opettaja, oman alan hommia ei ole löytynyt yli viiteen vuoteen.

Olenkin siivoillut 9e tunti palkalla.

Vaimo jätti kaksi vuotta sitten taloustilanteen takia. Tavallaan ajauduimme konkurssiin.

Sentään lapsia minulla on varaa nähdä kerran kuukaudessa.

Ei tänne maahan kannata lapsia tehdä. Te jotka suunnittelette lapsien hankintaa, niin ajatelkaa järjellä.

Täällä vallitsee oikeistolainen politiikka ja lapset sekä vanhukset kärsii.

Onneksi ne lapset jotka eivät tule syntymään, niin säästyvät kurjuudelta.

Mun vaimolle oli oikeasti raju paikka ja vaikea sanoa että ei voi jatkaa köyhän miehen kanssa.

Aluksi myytiin auto ja oli pakko perua asuntolaina ja muuttaa lähiöön.

Yritin kovasti löytää töitä ja pari pätkää sain, mutta eihän niistä nyt kertynyt edes ansiosidonnaistakaan.

Olen ikuisesti katkera valtiolle siitä että menetin perheeni.

Nykyään ryyppään joka päivä töiden jälkeen 12 olutta ja menen joka aamu krapulassa töihin. En edes huomaa krapulaa nykyään. Ehkä siirryn väkeviin ja tapan itseni hitaasti.

Oletko kouluttautunut aineenopettajaksi, ja työskennellyt peruskoulussa tai lukiossa? Kirjoitustyylisi perusteella ei vaikuta siltä. Jo ensimmäisessä sanassa on yhdyssanavirhe. Jos kirjoitat työhakemuksesi tuohon tyyliin, en ihmettele yhtään, jos työpaikka jää saamatta.

Vierailija
468/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja amk, kokemus 5v. 15,6 e/h, kuukausipalkka 2468.

Vierailija
469/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt "pomo" kirjoitti:

Sähköinsinööri amk. 10-vuotta työkokemusta ja tällä hetkellä aluepäällikkö. Mies ja ikä 38. Palkka 4400kk, jossa ei mukana lisiä eikä lomakorvauksia.

Olen palkkaan tyytyväinen, mutta ihmisten johtaminen on henkisesti liian rankkaa. Monesti puhutaan, että johtajilla on helppo duuni ja raha tulee helpolla, mutta ei ainakaan minun työssä.

Katsos kun sinä et mikään johtaja olekaan. Myöskään ns. oikeiksi johtajiksi ei lueta Tehtaanjohtaja, Työnjohtaja jne. tittelin omaavia. Nämä tittelit tulevat ilman mitään ihmeellistä koulutusta.

Itse olen Myyntipäällikkö, joka johdan 15 hengen tiimiä. Meillä on silti johtajat aivan erikseen.

Vierailija
470/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e tuntipalkka, ohjelmoija alan koulutuksella, 3v työkokemusta. N28. Minusta ihan hyvä palkka, ja samaa hommaa tekevillä on varmaan samaa tasoa, vaikka samalla koulutuksella eri hommissa kuulemma voisi nostaa tuplastikin. Mutta itsepähän tämän valitsin.

Vierailija
471/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Financial Accounting Assistant, tuntipalkka 12,80 €. Olen ollut noin 1.5 v. töissä. Opiskelen samalla tradenomiksi, valmistun tänä vuonna. Tiedossa on jo kokoaikainen vakkaripaikka samasta firmasta kunhan valmistun.

Vierailija
472/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä vakuutusyhtiössä. Palkka 38 €/ h. Koulutus yliopisto ja kokemusta alalta 10 vuotta.

Vierailija
473/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assari 19-v kokemus, papereita pyörittelen päivät pitkät ja laskin tuntipalkkani olevan 26,49e (4000e/kk). Eipä ole palkka enää vuosiin pahemmin noussut, olen vissiin tullut tieni huipulle...mutta kyllä minä yh:nä ihan hyvin pärjään, kun saan vielä elarit ja lapsilisän.

Vierailija
474/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, työskentelen lastenhoitajana päiväkodissa. Tuntipalkka 13,11€ ja syksyllä rapsahtaa 3% korotus palkkaan viiden vuoden kokemuslisän täyttämisen jälkeen.

Vierailija
475/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus-anestesiahoitaja HUSilla, AMK-tutkinto 3,5 vuotta + työpaikkakoulutukset/kurssit. Tuntipalkka 15,54€, pääsääntöisesti päivätyö eli lisien osa vähäinen.

Vaikka pidän työstäni, vastuuseen nähden palkka kyllä pieni.

Vierailija
476/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietojenkäsittelyn tradenomi, vastavalmistunut, ei aiempaa kokemusta, 16€/h

Olen tyytyväinen tällä hetkellä, mutta pidän huolen, että nousee kyllä jatkossa kun kokemusta karttuu.

Vierailija
477/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion kirjastossa olen. En suosittele. Susihuono palkka, kun reippaasti alle 2000.

Vierailija
478/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

25,45e/h.

AMK tutkinto löytyy. Nainen 38v, 7 vuotta työkokemusta tästä työstä mutta alalta 15v.

Vierailija
479/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyt "pomo" kirjoitti:

Sähköinsinööri amk. 10-vuotta työkokemusta ja tällä hetkellä aluepäällikkö. Mies ja ikä 38. Palkka 4400kk, jossa ei mukana lisiä eikä lomakorvauksia.

Olen palkkaan tyytyväinen, mutta ihmisten johtaminen on henkisesti liian rankkaa. Monesti puhutaan, että johtajilla on helppo duuni ja raha tulee helpolla, mutta ei ainakaan minun työssä.

Katsos kun sinä et mikään johtaja olekaan. Myöskään ns. oikeiksi johtajiksi ei lueta Tehtaanjohtaja, Työnjohtaja jne. tittelin omaavia. Nämä tittelit tulevat ilman mitään ihmeellistä koulutusta.

Itse olen Myyntipäällikkö, joka johdan 15 hengen tiimiä. Meillä on silti johtajat aivan erikseen.

Kukas sun muroihin on kussut?

Noin tiukkoja ja idioottimaisia ammatti-ja-tittelirajauksia olen kuullut viimeksi kun työskentelin hotellissa siivoojana joskus lukiolaisena.

Siellä oli tosi tiukka hierarkia ja arvostukseen vaikutti moni asia. Esim tarjoilija oli niin korkealla hierarkiassa, ettei voinut edes puhua siivoojille.

Jos joku tarjoilijan koulutuksen saanut toimi tiskarina, ei hän saanut nimittää itseään tarjoilijaksi. Jos taas joku toimi tarjoilijana ilman koulutusta, ei hän ollut oikea tarjoilija.

Nuo määritelmät oikeista johtajista kuulostavat aivan yhtä hulluilta kuin sen hotellin hierarkiasysteemi jutut siitä kuka on oikea tarjoilija.

Vierailija
480/678 |
14.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12,20e maatalouslomittaja. 10 vuotta alalla, ja on ammattitutkinto ko. Alalle.