Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tuntipalkkasi, työsi ja työkokemuksesi alalta? Onko alan koulutus?

Vierailija
04.04.2019 |

Entä koetko saavasi oikean määrän palkkaa työstäsi? Laita vielä halutessasi sukupuolesi ja ikäsi.

Minä aloitan. Tuntipalkkani 11,57 €, siivooja yksityisellä sektorilla, ei alan koulutusta ja työkokemusta pyörähtää nyt sellainen 1 vuosi tältä alalta. Olen toistaiseksi tyytväinen.

Syy aloitukselle onn palkoista puhumisen tabun rikkominen, jotta jokainen saisi kohtuullisen korvauksen ajastaan.

Mies 23v

Kommentit (678)

Vierailija
441/678 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneistaja, ikä 26v ja työkokemus noin 3v nykyisellä työpaikalla. Vakituinen.

15,88e/h+ ilta/yölisät. 40 tuntia per viikko työtunnit. Keskituntiansio on noin 18,39e/h kun otetaan

mukaan tuotantopalkkiolisä ja lomarahat sun muut ja satunnaiset ylityöt.

Vierailija
442/678 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskitulo n.15e/h, terveydenhoitaja. Työkokemus n. 2v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/678 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnjohtaja metalliteollisuudessa, tekniikan insinööri 3vuotta kokemusta, 18e/h. 27v mies

Vierailija
444/678 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14,62€/h asiakaspalvelijana finanssialalla. Ei koulutusta ja työkokemus nykyisellä työpaikalla 1,5 vuotta.

Vierailija
445/678 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineen opettaja, oman alan hommia ei ole löytynyt yli viiteen vuoteen.

Olenkin siivoillut 9e tunti palkalla.

Vaimo jätti kaksi vuotta sitten taloustilanteen takia. Tavallaan ajauduimme konkurssiin.

Sentään lapsia minulla on varaa nähdä kerran kuukaudessa.

Ei tänne maahan kannata lapsia tehdä. Te jotka suunnittelette lapsien hankintaa, niin ajatelkaa järjellä.

Täällä vallitsee oikeistolainen politiikka ja lapset sekä vanhukset kärsii.

Onneksi ne lapset jotka eivät tule syntymään, niin säästyvät kurjuudelta.

Mun vaimolle oli oikeasti raju paikka ja vaikea sanoa että ei voi jatkaa köyhän miehen kanssa.

Aluksi myytiin auto ja oli pakko perua asuntolaina ja muuttaa lähiöön.

Yritin kovasti löytää töitä ja pari pätkää sain, mutta eihän niistä nyt kertynyt edes ansiosidonnaistakaan.

Olen ikuisesti katkera valtiolle siitä että menetin perheeni.

Nykyään ryyppään joka päivä töiden jälkeen 12 olutta ja menen joka aamu krapulassa töihin. En edes huomaa krapulaa nykyään. Ehkä siirryn väkeviin ja tapan itseni hitaasti.

Vierailija
446/678 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media-assistentti (tv-tuotannoissa teen erilaisia duuneja), tuntipalkka 16€/tunti, kokemus ~ 1 vuosi.

Mulla on myös tradenomin koulutus ja silloin kun olin sen alan töissä (taloushallinto) tuntipalkka 12€/h 2-3v työkokemuksella.

Vierailija
447/678 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70€/tunti. Kääntäjä, free lance. Yliopistotutkinto kääntämästäni kielestä, tehnyt tätä 20v, usein toisen työn ohessa, nykyään ainoana työnä, 20 tuntia viikossa. Asiakkaat ja kontaktit tulleet ajan myötä, suositusten kautta; sattumalta ajauduin tekemään tätä.

Vierailija
448/678 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oikestaan tykkää kääntämisestä, joskus tympii todella kun katson asiakkaan tekstiä josta pitäis saada jotain tolkkua, ja vielä kääntääkin tolkusti. Ja freenä ei oikeastaan ole varaa sanoa "ei" työtarjoksille. Joten näillä mennään, omalla työllä kuitenkin päässyt tähän, ja palkka korvaa harmin.

t. 454

Vierailija
449/678 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi, yksityinen. 65€/tunti. Kokemusta 7v. Välillä kuukausiansio 10000+, välillä 4000. Yleensä siitä väliltä.

Vierailija
450/678 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskeluideni ohella projektiassarina energia-sektorilla. Tuntipalkkani on 13.9e, työkokemusta vastaavista tehtävistä on parin vuoden verran ja en ole tyytyväinen palkkaani.

Kolleegani ovat valmistuneita, ja tekevät töitä nimikkeellä projekti-insinööri. Liksa heillä on noin 1000e-2000e/kk enemmän (riippuen tutkinnosta), toki osalla on enemmän kokemusta, mutta käytännössä teemme hyvin samankaltaisia työtehtäviä. Vastuu on sitten parilla projektipääliköllä. Käytänössä ainut eroavaisuus muiden projekti-insinöörien kanssa on tuo omien tutkintopapereiden puuttuminen. Vastavalmistunut insinööri saa meillä reilu 3000e, diplomi-insinööri lähemmäs 4000e. 

Olen itse opintojeni loppuvaiheessa. En voi ymmärtää, miten yhden diplomityön merkitys palkkaukseen on niin suuri.  Ennen kuin saa paperit käteen, niin töitä tehdään riistopalkalla, ja kun yksi tutkielma on valmis niin palkka pompsahtaa yli tonnilla, vaikka käytännössä oma osaaminen (ja työtehtävät) on edelleen kutakuinkin samalla tasolla. 

M26 ja Konetekniikan DI, runsaasti myös talousopintoja. 3k€/kk isossa pörssifirmassa. Pari vuotta työkokemusta. 4k€/kk DI:lle kuulostaa todella hyvältä :D

- Suosittelisin sinua vaihtamaan firmaa ja katsomaan TEK:n palkkatilastoja. Jäsenille on tarkemmat palkkatilastot saatavilla, mutta esimerkiksi avointa dataa löytyy täältä: https://lehti.tek.fi/tyoelama/palkat-nousivat

Ylin vuonna 2018 valmistunut kvartiili tienaa alkaen brutto 3600e/kk, keskiarvon/mediaanin ollessa noin brutto 3300e/kk. Vuonna 2014 valmistuneiden bruttopalkkakeskiarvo on 4000e/kk, ylimmän kvartiivilin tienatessa noin brutto 4500e/kk ja alimman brutto 3500e/kk. Toki kaikkia DI-tutkintoja ei voida niputtaa samaan kategoriaan, sillä esimerkiksi työllisyystilanteet vaihtelevat rajusti aloittain. Oma pääaineeni ja sivuaineyhdistelmä tuntuvat kiinnostavan työnantajia, sillä minulla on ollut vara valita kesätyöpaikkojani.

t. tuo alkuperäisen ylimmän lainausviestin kirjoittaja kesätyöntekijä energiasektorilta

Vierailija
451/678 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtori, ammattikorkeakoulu. Työkokemus 10 v, maisteritutkinto ja pedag.pätevyys.

Kiinteästä kk-palkasta (4300 e/kk br), karkeasti laskettu tuntiansio noin 28 e.

Olen tällä hetkellä ihan tyytyväinen, mutta tähtään organisaation sisällä korkeampiin tehtäviin.

Vierailija
452/678 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoistoimittaja/tuottaja, alan korkeakoulutus (YTM, pääaine tiedotusoppi), alallaolovuosia 30. Kuukausipalkka 4 800, joten tuntiliksa vähän kuukaudesta riippuen 28-29 euroa (kuukausissa kun on eri määrä työpäiviä ja siten tuntejakin).

Ihan keskivertopalkkahan tuo akateemisilla aloilla on, mutta ottaen huomioon alallaolovuodet se on aika kehno. Mutten valita, hyvin tulen toimeen, kun miehellä on samalla tasolla palkka, samalla alalla ollaan...

Vierailija
453/678 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltaja n. 15e tunti+ vuorolisät.

Koulutus on, alalla n. 16 vuotta.

Vierailija
454/678 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, tuntipalkka 15,2 €. Yksi kokemuslisä, 7v työkokemusta.

Vierailija
455/678 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1€/h  

Työllistämishommissa... On koulutusta ja kokemusta ja ei naurata :(

Firmassa v-mäisiä omistajia, jotka nauttivat siitä, että voivat käyttää hyväkseen toista ihmistä. 

Vierailija
456/678 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanrakennuskoneiden korjaaja, jonkinnäköinen asentaja siis kai. Peruskoulu koulutuksena. Kokemusta 20vuotta ja palkka 24€ tunti.

Vierailija
457/678 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnarkomaani kirjoitti:

Myyjä ja Lastenhoitaja, molemmissa tuntipalkka n. 11€/h plus myyjänä saa vuorolisät päälle.

Merkonomi koulutus, lastenhoitoalalta ei koulutusta.

Kuukausitulot n. 4000-5000 €/kk, siitä voi laskea paljonko teen töitä.

tuntipalkastasi laskien pakko sanoa että tätä ARVOSTAN, 10 pistettä

Vierailija
458/678 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedonohjaus, merkonomi, 17e ja rapiat, N51.

Ainahan palkka parempi vois olla, mutta tyytyväinen tuohonkin.

Vierailija
459/678 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti on yrittäjä ja osakesijoittaja. Minulla on akateeminen loppututkinto. Työkokemusta tai yrittäjäkokemusta 20 vuotta.

Yhtiöni teki liikevaihtoa yli 100.000€.

En kuitenkaan nosta yhtiöstäni rahapalkkaa ollenkaan, joten siinä mielessä tuntipalkkani on 0 euroa.

Keväällä saan osakkeista osinkoa ja elän siten pääasiassa osinkotuloilla.

Vierailija
460/678 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliohjaaja, juuri valmistunut sosionomi (AMK), eli alalta ei paljoa kokemusta. Palkka n. 15€/h.