Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tuntipalkkasi, työsi ja työkokemuksesi alalta? Onko alan koulutus?

Vierailija
04.04.2019 |

Entä koetko saavasi oikean määrän palkkaa työstäsi? Laita vielä halutessasi sukupuolesi ja ikäsi.

Minä aloitan. Tuntipalkkani 11,57 €, siivooja yksityisellä sektorilla, ei alan koulutusta ja työkokemusta pyörähtää nyt sellainen 1 vuosi tältä alalta. Olen toistaiseksi tyytväinen.

Syy aloitukselle onn palkoista puhumisen tabun rikkominen, jotta jokainen saisi kohtuullisen korvauksen ajastaan.

Mies 23v

Kommentit (678)

Vierailija
201/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toiminut valtionkonttorin joutonomina nyt 15 vuotta. Tuntipalkka on noin 17 € tunti. Koulutusta tähän aikaavievään hommaan olen saanut 43 vuotta niin yksityisiltä kuin valtioltakin.

Vierailija
202/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimies83 kirjoitti:

Putkimies, uraa takana vajaa 3 vuotta ja koulutus kesti 1,5v. Palkka 17.50€/h.  Opiskelen samalla ko alan ammattitutkintoa oppisopimuksella. Ikää 35v.

Missä noin lyhyellä uralla maksetaan yli TES 4 luokan?

T: Putkari 78

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,57€/h (TES), maatalousala, 1v työkokemusta. Teidän palkkoja katsellessa alkaa toivomaan parempaa palkkaa..

Vierailija
204/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija 12 vuoden työkokemuksella. Perustuntipalkka 12.09€, lisät huomioituna keskituntiansio noin 16.50€.

Vierailija
205/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomi, 17e/tunti. Kokemus 4 vuotta, assistenttina.

Vierailija
206/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektijohtaja 8100e/kk. Ala IT. Koulutus akateeminen. N48

Vierailija
207/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ottaisin ainakin että jaksaisin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaihdin firmassa työntekijänä ja palkka vähä alle 9€/h. Repikää siitä.

Tuolla palkalla voi ottaa ruokatunnilla vähän huikkaa :D

Yleensa USA:ssa on tapana maksaa lastenhoitajalle vahan ylimaaraista ettei harrasta seksia tai polta pilvea ja veda kanneja silla aikaa kun vanhemmat on pois kotoa.

Kylla tuolla summalla helposti voi hoitaa hommat kannissa.

Vierailija
208/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8,57€/h (TES), maatalousala, 1v työkokemusta. Teidän palkkoja katsellessa alkaa toivomaan parempaa palkkaa..

Juuri näin. Näiden muiden palkoilla voisi nähdä tulevaisuuden valoisenakin ja lopettaa alkoholin rajun käytön ja tupakoinninkin.

Vaan ei oikein alaansa voi vaihtaa. Pakko tehdä intohimoaan ja murehtia kännissä paskaa palkkaa. Sillä sitä kestää eteen päin.

Vierailija
209/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7,20e tuntipoukka rakenuksel ammattimies oo Eestistä.

Jos et olisi muka hauska 16v. Jonne tietäisit, että virolaisille maksetaan asiallista liksaa. Puolalaiset ja ukrainalaiset on niitä 5€ miehiä nykyään.

Vierailija
210/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimies83 kirjoitti:

Putkimies, uraa takana vajaa 3 vuotta ja koulutus kesti 1,5v. Palkka 17.50€/h.  Opiskelen samalla ko alan ammattitutkintoa oppisopimuksella. Ikää 35v.

Toi on kova. Mä olen kirvesmies tai timpuri miten vaan mutta en ole edes nähnyt unia tollasista palkoista. Se on jäänyt siihen 14 euroon. Ota tai jätä...

Vierailija
211/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hämmästynyt noista matalista palkoista Suomessa! Olen itse ollut jo aikani Sveitsissä töissä ja täällä ollessa jää jotakin säästöönkin. Vastailin tuolla aiempana palkastani.

Vierailija
212/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusmaalari. Palkkaryhmä kolmosen mukaan 14,13e +muutama kymmensentti. Kokemus 10 vuotta. Naurettavan pieni palkka verrattuna siihen mitä teen (vedeneristykset, laatoitukset, sisäilmatiivistykset jnejne.). Palkankorotusta vaadittu moneen kertaan, mutta ei. Vähemmän töissä olleet miehet saa saman palkan, vaikka eivät osaa puoliakaan siitä mitä minä. Nykyaikana vain ei voi lähteä menemään ja vaihtaa paikkaa, koska kilpailu on suurta, joten tähän on tyydyttävä, jos ei halua työttömäksi.

Vierailija
213/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällikkönä HR:ssä. Tuntipalkaksi muutettuna saan noin 33 €/h. Hiukan alle 6 vuotta kokemusta alalta.

Vierailija
214/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaushommia, kokemusta n. 10v ja peruspalkka n 38e/h

Vierailija
215/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hämmästynyt noista matalista palkoista Suomessa! Olen itse ollut jo aikani Sveitsissä töissä ja täällä ollessa jää jotakin säästöönkin. Vastailin tuolla aiempana palkastani.

No näinpä! Ja ruokakori taitaa Suomessa maksaa eniten koko EU:ssa. LIsäksi bensa on kallista, asuminen maksaa, sähkökin on kallista - tai ainakin sen välitys. Ihmiset ovat hyvin tyytymättömiä täällä. Mutta jostakin syystä täällä ei lakkoilla ja vaadita parempaa.

Vierailija
216/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 € tunti, viheralueiden ja kiinteistöjen hoitoa, suunnittelua, kokemusta kymmeniä vuosia. Koulutus puutarha-alalta.

Vierailija
217/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinpä! Ja ruokakori taitaa Suomessa maksaa eniten koko EU:ssa. LIsäksi bensa on kallista, asuminen maksaa, sähkökin on kallista - tai ainakin sen välitys. Ihmiset ovat hyvin tyytymättömiä täällä. Mutta jostakin syystä täällä ei lakkoilla ja vaadita parempaa.

Minulla on talo Suomessa, ja aina täällä käydessäni ihmettelen elämisen halpuutta Sveitsiin verrattuna. 

Tosin silti rahaa jää rutkasti enemmän käteen, kuin sitä koskaan jäisi Suomessa asuessa. Suosittelen katsastamaan tämänkin vaihtoehdon.

Vierailija
218/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v osa-aikainen ravintolatyöntekijä, alan perustutkinto suoritettu. 12,2€/h kuukaudessa 1200-2500, vuositulot 20-25k

Jos olet lapseton, lemmikitön, autoton, pienellä vuokralla ja minimaaliset laskut/ruokamenot, halukas tekemään hulluna pskaa duunia aamulla, illalla, yöllä, viikoloppuna, jouluna, synttäreinä, niin tässä sulle täydellinen mahdollisuus tienata rahaa!

Jos taas haluat työskentelyn ohella nauttia elämästäs, läheisistäs, harrastaa, perustaa perheen yms. niin juokse kovaa ja eti joku muu ala.

Vierailija
219/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on talo Suomessa, ja aina täällä käydessäni ihmettelen elämisen halpuutta Sveitsiin verrattuna. 

Tosin silti rahaa jää rutkasti enemmän käteen, kuin sitä koskaan jäisi Suomessa asuessa. Suosittelen katsastamaan tämänkin vaihtoehdon.

Ai niin! Pakko vielä kommentoida! Kuka idiootti Suomessa salli niiden sähköverkkojen myynnin ulkomaille? Sanoohan sen järkikin, että siitä ei hyvää seuraa!

Maksan Suomessa olevan huushollini sähkönsiirrosta (siis talo tyhjillään, eikä sähköä käytetä, kun ei ole mikään sähköä syövä juttu päällä, eikä sähköä mene lämmitykseen) miltei satasen vuodessa :(

Vierailija
220/678 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 21€/h, ohjelmoijana ollut alalla 12 vuotta, koulutuksena lukio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme