Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuitko tai ihastuitko nykyiseen kumppaniisi heti

Vierailija
03.04.2019 |

vai kestikö niille tunteille hetki lämmetä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme työkavereita vuosia. Sitten aloin ihastua. Kaukoihastusta oli kaksi vuotta. Nyt yhdessä oltu kaksi vuotta.

Vierailija
2/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin hänet alle vuoden vanhana, joten uskoakseni en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti. Tai no, meni siinä ehkä vartti. Sama juttu hänellä, asia oli kerrasta selvä.

Vierailija
4/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kolme vuotta siinä meni kummalakin tajuta asia. Yksi pieni halaus muutti kaiken.

Vierailija
5/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tutustuimme" jollakin tavoin jo vuotta aiemmin, mutta en muista yhtään mitä alussa ajattelin hänestä. Suhtauduin varmaan neutraalisti. Sitten kun tutustuimme vähän paremmin, rakastuin heti, tai tarkemmin sanoen muutamassa viikossa.

Vierailija
6/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kyllä ihastuin ja myöhemmin rakastuin. Oli aika outoa että annoin heti ekoilla treffeillä. No eipä sillä niin väliä. Ollaan jatkettu yhteiselämää pikkasen vajaa 20 vuotta.

Vierailija
7/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kyllä heti pidin häntä miellyttävänä ja jonkinlaista vetovoimaa oli välillämme. Kai se oli intuitiota. Siitä on nyt yli 30 vuotta ja voin sanoa että intuitiota kannatti seurata.

Vierailija
8/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin hiukan jo ennen kuin tapasimme. Yhteinen tuttumme kertoi minulle, kuinka kamala tyyppi hän on, mutta minä ymmärsin hänen huumoriaan paremmin. Kun tapasimme, tunne vain vahvistui.

Vierailija
9/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus heräsi heti, mutta en ihastunut tai rakastunut heti. Tapailimme muutaman kuukauden ja siinä se ihastus alkoi kehittymään. Aloimme seurustella ja ehkä noin vuoden päästä tuosta pystyin sanomaan että rakastan, en aiemmin oikein tiennyt/ollut varma tunteistani. Nyt 8 vuoden jälkeen rakastan aivan valtavasti <3

Vierailija
10/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä ihan niin sanoisi, mutta kiinnostuin kyllä ja tunsin voimakasta kiinnostusta sekä vetoa häntä kohtaan heti ensi tapaamisella. Kuitenkin kun olimme viettäneet sen ensimmäisen illan yhdessä, tunsin sitä selittämätöntä kutinaa vatsanpohjassa koko seuraavan viikon kunnes tapasimme taas. Silloin varmasti jo ihastuin, jollen aikaisemmin jopa. 

Vierailija
11/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin hänet alle vuoden vanhana, joten uskoakseni en.

Minäkin tapasin alle vuoden vanhana ja "rakastuin" - mutta vain siksi, että vanhempani kehuivat häntä. Kun näin hänet 27 vuotta myöhemmin (en tunnistanut samaksi!) tiesin heti, että hänessä on jotain erityistä minulle. Älykkäistä silmistä, luulisin. 

Vierailija
12/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mieheni ekan kerran saunassa. Huomasin ne silmät heti, ja sen äänen <3 Huomasi nmyös komeat kädet, ja olisin kyllä sutaissut ellen itse, ja hän myös olisi ollut jonkun sortin tapailusuhteessa. Veikkaan että hänkin olisi.

Vierailija
13/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin hiukan jo ennen kuin tapasimme. Yhteinen tuttumme kertoi minulle, kuinka kamala tyyppi hän on, mutta minä ymmärsin hänen huumoriaan paremmin. Kun tapasimme, tunne vain vahvistui.

Mikä sai sinut päättämään, että olisit kiinnostunut, jo ennen kuin tapasitte?

Vierailija
14/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, kun katsoin häntä! Hän kertoi rakastuneensa viiden minuutin päästä, kun olimme jutelleet vähän.  Nyt ollaan oltu yhdessä 43 vuotta. Oikeasti on ihmeellistä, että voi rakastua noin. Naimisiin menimme puolen vuoden päästä ensikohtaamisesta.

Vierailija
15/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mieheni ekan kerran saunassa. Huomasin ne silmät heti, ja sen äänen <3 Huomasi nmyös komeat kädet, ja olisin kyllä sutaissut ellen itse, ja hän myös olisi ollut jonkun sortin tapailusuhteessa. Veikkaan että hänkin olisi.

Miehen ääni on muuten sellainen tekijä, jolla on hyvin suuri merkitys... Äänestä voi oppia pitämään. Muuten, yleisesti ottaen sellainen maskuliininen... ei kuitenkaan vaurioitunut käheä.

Vierailija
16/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma, miten sydän tietää heti! Aivot on vain hitaammat tajuamaan sen, mikä jo on. Ehkä pääaivot onki sydämen kärjessä :)

Vierailija
17/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin heti mutta kyllä tunteet ovat myös lämmenneet pikkuhiljaa.

Vierailija
18/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihania <3 :')

Vierailija
19/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma. Miehen piti olla yhden yön baaripano, mutta kun hän kohteliaisuudesta jäi aamukahville, se venyi lounaaksi, viikonlopuksi... nyt oltu toistakymmentä vuotta yhdessä.

Vierailija
20/25 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisilmäyksellä. Suhde alkoi vasta vajaan parin vuoden päästä tästä, koska olimme siihen asti epäsoveliaassa ammatillisessa asetelmassa, minä opettaja ja hän oppilas (aikuiskoulutuksessa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän