Käytkö miten usein ihan vaan huviajelulla ajoneuvollasi?
Kommentit (17)
Kyllä sillon tällöin tulee lähdettyä ajamaan ilman päämäärää, usein ajanut Lappiin asti:D
Tätä tapahtuu amerikkalaisissa poliisisarjoissa. Suomalainen menee metsälenkille.
Joulun aikaan. Meillä on tapana käydä ajelemassa pieni paikkakuntakierros lapseni kanssa ja etsiä kauneimmat jouluvalot. Tämä tapa on ollut hänen lapsuudestaan saakka. Turhaa ja epäekologista, mutta ihanaa.
Jos olisi tyttöystävä niin olis kiva käydä yhdessä pyöräilyllä tai kävelyllä sigh...
T: Kiltti mies
Vai kehtaako nykyajan naiset polkea enää pyörällä? Onko noloa?
Joskus, lieventää levottomuutta. Kuuntelen musiikkia kovalla, motarilla ajan kun basso jytkää, en kehtaa kaupungissa.
Mussa on pahasti teinijonnen vikaa.
Ajelen vain huviajeluita ainoalla ajoneuvollani, mopolla.
Tykkään, käyn. Saan siitä adrenaliinia.
Joo, teen sitä niin kauan, kun mulla on kortti.
Minä poljen upeaa vaimoani joka ilta.
Kesäisin tulee tuolla avoautolla käytyä ajelemassa ihan vaan huvin vuoksi. Samoin suurinosa moottoripyöräilystäni on huviajelua.
Käyn silloin tällöin ajelemassa autollani ihan huvikseni, varsinkin tienoilla joilla en ole käynyt ennen. Epäekologista ehkä, mutta mukavaa.
En autolla, mutta moottoripyörällä. Oon myös pohtinut paremman pyörän hankkimista. Nykyinen on aikamoinen kihnutin.
Pyörällä joskus joo, kävisin useamminkin jos pyörä ei olisi niin usein rikki... Sitten kun ei pysy enää yhtään kasassa ostan kyllä laatupyörän.
Autolla ajan harvoin ja aina syystä, mutta yritän ne ajelut ottaa samalla huviajelun kannalta eli hyvää musiikkia soimaan ja näin. Vain huvikseni en autolla todellakaan ajaisi, eikä pitäisi kyllä kenenkään muunkaan...
Joo, ja kuntokin kasvaa sopivasti, kun polkee. Eikä oo edes sähköpyörä, vaan ihan manuaalinen fillari.