Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennakkoäänestys alkoi. Kokoomukselle meni. Kysyttävää?

Vierailija
03.04.2019 |

??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
2/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Miksei? 👍🏻

Vierailija
4/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Miksi se, että käytän kansalaisoikeuttani on nollan arvoinen?

Vierailija
5/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs nyt hätiköidä, minun ääneni on ainakin vielä antamatta!

Vierailija
6/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihankuin sulla tarpeeksi ikää olisi.

Vierailija
7/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttävääkö? Tässä tulee: miksi olet idiootti?

Vierailija
8/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri kokoomus? Itse periaatteessa kannatan heidän arvojaan, mutta koen etten pienituloisena hyödy heistä.

Vierailija
9/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulet kertomaan asiasta tänne? Tämähän on matala-aivoisten persujen palsta, jossa kaikki muu kuin heidän oma öyhötyksensä on helmiä sioille.

Vierailija
10/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomukselle lähti täältäkin.Meitä on paljon mutta se ei näy keskustelupalstoilla- vain idiootit huutavat,haukkuvat ja jankkaavat niissä.

Työn verotusta saisi laskea- veroprosentti tällä hetkellä 38 ja kokoomus on ainoa joka on vihjaillutkaan siihen suuntaan.

Ei, en ole kermaperse vaan köyhyydestä ihan omalla työlläni noussut ja sitä enemmän risoo maksaa toisia makaamaan sohvalla!

Vierailija
11/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tukea Orpoa, koska hän päästi vuonna 2015 yli 35000 pártálásta maahan.

Vierailija
12/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyttävääkö? Tässä tulee: miksi olet idiootti?

Miksi olet loukkaava v ittupää?

Vierailija
13/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitunterroristi kokoomus on mafia mikä tuhoo suomen 

Vierailija
14/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ole kermaperse vaan köyhyydestä ihan omalla työlläni noussut ja haluan lisää haittamaahanmuuttoa ja maksaa siitä!

Vierailija
15/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työn verotusta saisi laskea- veroprosentti tällä hetkellä 38 ja kokoomus on ainoa joka on vihjaillutkaan siihen suuntaan. ja minä yksinkertainen kaljuuntuva ukko uskon vaalilupauksiin

!

Vierailija
16/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomukselle lähti täältäkin.Meitä on paljon mutta se ei näy keskustelupalstoilla- vain idiootit huutavat,haukkuvat ja jankkaavat niissä.

Työn verotusta saisi laskea- veroprosentti tällä hetkellä 38 ja kokoomus on ainoa joka on vihjaillutkaan siihen suuntaan.

Ei, en ole kermaperse vaan köyhyydestä ihan omalla työlläni noussut ja sitä enemmän risoo maksaa toisia makaamaan sohvalla!

Tienaat siis vähintään 175 000 euroa vuodessa. Tuo on siis palkka jos veroprosentti on 38 ja ei ole minkäänlaisia vähennyksiä. Noissa tuloluokissa kuitenkin vähennyksiä on pilvinpimein, eli todennäköisesti palkkasi on yli 200 000 euroa vuodessa. Kyllähän noilla tuloilla jo kelpaakin kokkareita äänestellä.

Mutta mitäs luulet, kannattaako minun 60 vuotiaan työttömän entisen metallimiehen, jolle annettiin kenkää 37 työvuoden jälkeen äänestää kokoomusta, joka vei minun noin 8300 euron vuotuisesta työttömyystuestani 400 euroa pois, vaikka olen hikihatussa yrittänyt etsiä edes niitä pieniä pätkätöitä? Vaan kun eihän täällä työttömyyden riivaamalla maalaispaikkakunnalla ole edes niitä pätkätöitä nuoremmillekaan saatika tällaiselle vanhalle metallimiehelle, joten hallitus päätti rankaista minua, koska kokoomuksen mielestä en ole riittävän aktiivinen, vaikka olen hakenut kaikkea mahdollista työtä. Minulla on täällä omakotitalo josta en saisi myymällä juuri mitään, joten eihän minun ole sitä mitään järkeä alkaa sitä myymään ja muuttaa Helsinkiin asumaan kalliisti vuokralla, kun eläkepäiviin enää muutama vuosi aikaa.

Vierailija
17/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Koska tarvitset holhousta

Vierailija
18/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Koska tarvitset holhousta

Olinkin tulossa tältä koppavalta lippatukalta kysymään, että paljonko yksityistetty holhoaja laskutti?

Vierailija
19/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ja Vihreät kuolevat pois puoluekentältä kunhan hitaimmatkin tajuavat, miten Suomea on niiden toimesta myyty ulkomaisille yrityksille. Oudon yksinkertaisia ihmisiä vielä näköjään löytyy, ei kovin moni täällä kuitenkaan osinkotuotoilla elä.

Vierailija
20/26 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienaat siis vähintään 175 000 euroa vuodessa. Tuo on siis palkka jos veroprosentti on 38 ja ei ole minkäänlaisia vähennyksiä. Noissa tuloluokissa kuitenkin vähennyksiä on pilvinpimein, eli todennäköisesti palkkasi on yli 200 000 euroa vuodessa. Kyllähän noilla tuloilla jo kelpaakin kokkareita äänestellä.

Mutta mitäs luulet, kannattaako minun 60 vuotiaan työttömän entisen metallimiehen, jolle annettiin kenkää 37 työvuoden jälkeen äänestää kokoomusta, joka vei minun noin 8300 euron vuotuisesta työttömyystuestani 400 euroa pois, vaikka olen hikihatussa yrittänyt etsiä edes niitä pieniä pätkätöitä? Vaan kun eihän täällä työttömyyden riivaamalla maalaispaikkakunnalla ole edes niitä pätkätöitä nuoremmillekaan saatika tällaiselle vanhalle metallimiehelle, joten hallitus päätti rankaista minua, koska kokoomuksen mielestä en ole riittävän aktiivinen, vaikka olen hakenut kaikkea mahdollista työtä. Minulla on täällä omakotitalo josta en saisi myymällä juuri mitään, joten eihän minun ole sitä mitään järkeä alkaa sitä myymään ja muuttaa Helsinkiin asumaan kalliisti vuokralla, kun eläkepäiviin enää muutama vuosi aikaa.

Erittäin hyvä ja asiallinen kirjoitus. Siinä kaikille kermaperseille hieman ajateltavaa.