Luetelkaa syitä, miksi nainen ei halua seksiä oman miehensä kanssa.
käykääs lukemassa ketju:
http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=6043654&p=1&tmode=1&smode=1
Kommentit (51)
Koska seksuaaliset halut eivät vastaa toisiaan. Molemmat saattavat haluta olla alistuvia ja odottavat toisen olevan hallitseva osapuoli seksissä. Silloin se ei oikein onnistu. Tai sitten asia on päinvastoin. Jos tällainen tunne ja halu on voimakkaana on melko vaikea sopeutua seksiin samanlaisen kanssa ja lopulta seksi alkaa tympiä jatkuvista epäonnistuneista kokemuksista johtuen.
Tärkeää olisi että parit suoraan puhuisivat siitä, mitä toivoisivat seksissä. Pelkkä itsekseen toivominen paremmasta ei onnitu. Ihmiset eivät todellisuudesa osaa telepatiaa. Ei siis auta vaikka mitenkä asiaa tuumisi, vaan on puhuttava.
Parisuhdetta ja seksielämää ei voi erottaa toisistaan. Jos seksi puuttuu, parisuhde alkaa vituttamaan. Mutta aivoin samoin, jos parisuhteessa on muutoin ongelmia, ei seksiä tee mieli. Eli parisuhteen hoito ja vaimon/miehen arvostava kohtelu on seksielämän hoitamista.
Joo, osa vain ei halua, mutta useimmiten syynä lienee jokin selkeä ongelma, epätyydyttävä seksi, tunne että toinen jättää yksin arjen taakoissa, tunne että läheisyys tai arvostus puuttuu, uskottomuusepäilyt jne.
oikeastaan kaikkeen on se tunnesiteen puuttuminen tai hapertuminen. Alkuhuuman haihduttua naisille on hyvin tärkeää olla rakastettu ja arvostettu. Ei siis saisi olla välinpitämätön vaan koittaa todella kohdata toinen osapuoli ja ymmärtää hänen näkökulmaansa.
Että ajan kanssa suhde vähän laimenee. Siihen päälle vielä lastenhoitoa ja muuta kiirettä niin valmista on. Ehkäpä miehen ei kannata heittää kirvestä kaivoon ihan heti viikon tai parin jälkeen.
Täältä löytyy pari lasta, toinen reipas pari vuotta ja toinen muutaman kuukauden. Heinäkuu oli tämän isän kohokohta - seksiä 11 kk tauon jälkeen! Siinä välillä ei pienintäkään hellyyden osoitusta tai apua haluihin edes pyynnöstä. Viime kesänä sain seksiä raskauden selviämispäivänä. Sitä ennen on oikeastaan ensimmäisen lapsen odotuksesta asti seksi on ollut yksitoikkoista tai naiselle pakkopullaa.
Yritän ymmärtää naisväkeä hormoonimuutosten ja äitiyden keskellä. Parisuhdettakin pitäisi pystyä ylläpitämään. Myönnän olevani mies, joka arvioi parisuhteen onnellisuutta paljon seksin määrän ja laadun perusteella. Seksi on mulle tärkeä asia, hedonisti kuin olen. Mutta hyvällä tavalla.
En tuomitse tai halua parantaa kovasti maailmaa. Mutta naisille, äideille, antaisin vinkin, että huolehtikaa myös siitä parisuhteesta. Jatkuva torjunta ja pihtaaminen aiheuttaa vaan pahaa verta suhteeseen. Torjutuksituleminen on yksi pahimmista asioista, joka iskee suoraan sydämeen ja itsetuntoon.
mies moittii
mies ei auta
mies kieltäytyy kotitöistä
mies arvostelee rahankäyttöä
mies ostelee turhuuksia itse
mies on aina väsynyt
mies on aina poissa
mies nukkuu
mies ei petaa petiä
mies ei huolehdi ulkonäöstään... haastavaa tässä on ROMANTIIKKAA etsiä
(t. ei täydellinen nainen)
Seksi on seksiä. SE on itsessään mukavaa eikä siihen pidä sotkea mitään romantiikkaa mukaan
- Kello on niin paljon jo
- Ei jaksa
- Täytyy leikata kynnet
- TV:stä tulee joku hyvä leffa
- Pitää mennä kauppaa. Tämän vastauksen saa varsinkin silloin kun lapset ovat jossain kyläilemässä ja olisi otollinen hetki rakastelulle
- ...
Ja sitten jos edotan suuseksin antamista vaimolle
- En ole käynyt suihkussa
- Kävin juuri suihkussa
- En ole jaksanut ajella karvoja (ihan se ja sama minulle)
- Ei jaksaisi nyt keskyttyä
- Pitää tehdä joku kotityö juuri silloin
- Väsyttää (vaikka yleensä orkun jälkeen nukahtaa paljon helpommin)
... ja niin edelleen ...
Pitäisi kai kirjoittaa kirja kaikista niistä syistä, joiden vuoksi vaimo on torjunut minut.
Ilmeisest en sitten kelpaa tai osaa. Minkäs teet.
Penis toimii, mutta muu osa miestä ei. Syy: Mies on ylilihava.
Mies kokee elävänsä puutteessa. Minä koen jääväni paitsi.
Meillä on paljon seksiä. Asioita, miksi se on molemmista kivaa:
-Teemme paljon asioita perheenä (pelataan, ulkoillaan, tehdään ruokaa)
-Kotityöt tehdään miehen kanssa aika puokkiin
-Kehutaan,pussaillaan,halaillaan,hassutellaan ja hyväillään päivittäin
Eli tunnepuoli on kunnossa ja toisen kanssa on kivaa olla ja tehdä muutakin kuin seksiä. jos toista ei huvita seksitouhut joku kerta, toinen ymmärtää eikä mökötä
Onko teillä seksiä vai rakastelua? Onko se loppuun asti hyvää? Tuletko tyydytetyksi vaiko vain tyytyväiseksi?
- jos on tullut tyydytetyksi juuri muualla
- jos vaimo tietää, että mies käy vieraissa
- jos tv:stä tulee kauniit ja rohkeat tai muu sellainen hömppä
- menkat
- ei anna ilimaseksi, pitää ostaa jotakin lahjaksi
- liian hyvä sauva
- nainen ei saa tyydytystä naidessa
Hormonaalinen ehkäisy vie halut
Vaimo ei ole käyttänyt enää muutamaan vuoteen ehkäisyä, mutta eipä tällä seksin määrällä ole pelkoa tulla raskaaksikaan.
empä tiiä tuohon vastausta,kaippa naiset käy pettämässä saa erilaisia mulkkuja,en voi muuta ku ei ole pitkä avioliitto?
Minua ällöttää koko asia (seksi) ja myös miehen kosketus sängyssä. En ole riisunut yöpataa ja antanut miehen hyvälläillä paljaita rintoja 15 vuoteen. En halua ollenkkaan seksiä. N 51
Miksi miehet eivät kirjoita neuvontakolumneja?
(edesmennyt Ilmarin neuvopalsta ! >> )
Hyvä Ilmari
Toivottavasti voit auttaa minua. Muutama päivä sitten läksin töihin, ja mieheni jäi tavan mukaan kotiin katsomaan telkkaria. Pääsin vain kilometrin verran eteenpäin, kun moottori yskähti ja auto pysähtyi. Palasin kotiin hakemaan miestäni avuksi. Kotiin päästyäni en ollut uskoa silmiäni: Hän oli naap
urin rouvan kanssa makuuhuoneessa rakastelemasta intohimoisesti. Itse olen 32 ja aviomieheni on 34 ja olemme olleet naimisissa 12 vuotta. Kovistellessani häntä hän murtui ja myönsi, että hänellä oli ollut suhde jo puolen vuoden ajan. Käskin häntä lopettamaan suhteen tai jättäisin hänet. Hän jäi työttömäksi kuusi kuukautta sitten ja väitti tunteneensa itsensä aina vain masentuneemmaksi ja arvottomammaksi. Rakastan häntä hyvin paljon, mutta uhkavaatimukseni jälkeen hän on tullut yhä etäisemmäksi. Minusta tuntuu, etten enää saa häneen yhteyttä.
Voitko auttaa minua,pliis?
Terveisin
Rva Mari Koskelainen
Hyvä Mari,
Auton pysähtymiseen lyhyen ajon jälkeen voi olla useita moottorin vioista johtuvia syitä. Tarkista ensin, ettei polttoaineen syötössä ole roskia. Jos se on puhdas, tarkista imusarjaan johtavat kiinnikkeet. Ellei näistä neuvoista ole apua, vika saattaa piillä itse polttoainepumpussa, joka ei kykene syöttämään polttoainetta riittävän suurella paineella kaasuttajan uimurikammioon.
Toivottavasti tästä on apua.
Ilmari Piiparinen
Virtsatietulehdus tulee usein sellaisesta asennosta, missä naisella on jalat miehen olkapäillä (lähetyssaarnajassa). Meillä loppui tulehduskierre kun tuosta luovuttiin.
Virtsatietulehdus tulee usein sellaisesta asennosta, missä naisella on jalat miehen olkapäillä (lähetyssaarnajassa). Meillä loppui tulehduskierre kun tuosta luovuttiin.
No tietysti tulee, jos nai ulkona tai kylmässä autossa.
jos ei saa orkkua miehen kanssa...
Hohheijaa, olipas järkevää meininkiä..