Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa syitä, miksi nainen ei halua seksiä oman miehensä kanssa.

Vierailija
20.05.2006 |

käykääs lukemassa ketju:

http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=6043654&p=1&tmode=1&smode=1

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohheijaa, olipas järkevää meininkiä..

Vierailija
2/51 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnesiteen puuttuminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksuaaliset halut eivät vastaa toisiaan. Molemmat saattavat haluta olla alistuvia ja odottavat toisen olevan hallitseva osapuoli seksissä. Silloin se ei oikein onnistu. Tai sitten asia on päinvastoin. Jos tällainen tunne ja halu on voimakkaana on melko vaikea sopeutua seksiin samanlaisen kanssa ja lopulta seksi alkaa tympiä jatkuvista epäonnistuneista kokemuksista johtuen.

Tärkeää olisi että parit suoraan puhuisivat siitä, mitä toivoisivat seksissä. Pelkkä itsekseen toivominen paremmasta ei onnitu. Ihmiset eivät todellisuudesa osaa telepatiaa. Ei siis auta vaikka mitenkä asiaa tuumisi, vaan on puhuttava.

Vierailija
4/51 |
28.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta ja seksielämää ei voi erottaa toisistaan. Jos seksi puuttuu, parisuhde alkaa vituttamaan. Mutta aivoin samoin, jos parisuhteessa on muutoin ongelmia, ei seksiä tee mieli. Eli parisuhteen hoito ja vaimon/miehen arvostava kohtelu on seksielämän hoitamista.

Joo, osa vain ei halua, mutta useimmiten syynä lienee jokin selkeä ongelma, epätyydyttävä seksi, tunne että toinen jättää yksin arjen taakoissa, tunne että läheisyys tai arvostus puuttuu, uskottomuusepäilyt jne.

Vierailija
5/51 |
29.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan kaikkeen on se tunnesiteen puuttuminen tai hapertuminen. Alkuhuuman haihduttua naisille on hyvin tärkeää olla rakastettu ja arvostettu. Ei siis saisi olla välinpitämätön vaan koittaa todella kohdata toinen osapuoli ja ymmärtää hänen näkökulmaansa.

Vierailija
6/51 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ajan kanssa suhde vähän laimenee. Siihen päälle vielä lastenhoitoa ja muuta kiirettä niin valmista on. Ehkäpä miehen ei kannata heittää kirvestä kaivoon ihan heti viikon tai parin jälkeen.

Täältä löytyy pari lasta, toinen reipas pari vuotta ja toinen muutaman kuukauden. Heinäkuu oli tämän isän kohokohta - seksiä 11 kk tauon jälkeen! Siinä välillä ei pienintäkään hellyyden osoitusta tai apua haluihin edes pyynnöstä. Viime kesänä sain seksiä raskauden selviämispäivänä. Sitä ennen on oikeastaan ensimmäisen lapsen odotuksesta asti seksi on ollut yksitoikkoista tai naiselle pakkopullaa.

Yritän ymmärtää naisväkeä hormoonimuutosten ja äitiyden keskellä. Parisuhdettakin pitäisi pystyä ylläpitämään. Myönnän olevani mies, joka arvioi parisuhteen onnellisuutta paljon seksin määrän ja laadun perusteella. Seksi on mulle tärkeä asia, hedonisti kuin olen. Mutta hyvällä tavalla.

En tuomitse tai halua parantaa kovasti maailmaa. Mutta naisille, äideille, antaisin vinkin, että huolehtikaa myös siitä parisuhteesta. Jatkuva torjunta ja pihtaaminen aiheuttaa vaan pahaa verta suhteeseen. Torjutuksituleminen on yksi pahimmista asioista, joka iskee suoraan sydämeen ja itsetuntoon.

Vierailija
7/51 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies moittii

mies ei auta

mies kieltäytyy kotitöistä

mies arvostelee rahankäyttöä

mies ostelee turhuuksia itse

mies on aina väsynyt

mies on aina poissa

mies nukkuu

mies ei petaa petiä

mies ei huolehdi ulkonäöstään

... haastavaa tässä on ROMANTIIKKAA etsiä

(t. ei täydellinen nainen)

Seksi on seksiä. SE on itsessään mukavaa eikä siihen pidä sotkea mitään romantiikkaa mukaan

Vierailija
8/51 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kello on niin paljon jo

- Ei jaksa

- Täytyy leikata kynnet

- TV:stä tulee joku hyvä leffa

- Pitää mennä kauppaa. Tämän vastauksen saa varsinkin silloin kun lapset ovat jossain kyläilemässä ja olisi otollinen hetki rakastelulle

- ...

Ja sitten jos edotan suuseksin antamista vaimolle

- En ole käynyt suihkussa

- Kävin juuri suihkussa

- En ole jaksanut ajella karvoja (ihan se ja sama minulle)

- Ei jaksaisi nyt keskyttyä

- Pitää tehdä joku kotityö juuri silloin

- Väsyttää (vaikka yleensä orkun jälkeen nukahtaa paljon helpommin)

... ja niin edelleen ...

Pitäisi kai kirjoittaa kirja kaikista niistä syistä, joiden vuoksi vaimo on torjunut minut.

Ilmeisest en sitten kelpaa tai osaa. Minkäs teet.

Vierailija
9/51 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis toimii, mutta muu osa miestä ei. Syy: Mies on ylilihava.

Mies kokee elävänsä puutteessa. Minä koen jääväni paitsi.

Vierailija
10/51 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon seksiä. Asioita, miksi se on molemmista kivaa:

-Teemme paljon asioita perheenä (pelataan, ulkoillaan, tehdään ruokaa)

-Kotityöt tehdään miehen kanssa aika puokkiin

-Kehutaan,pussaillaan,halaillaan,hassutellaan ja hyväillään päivittäin

Eli tunnepuoli on kunnossa ja toisen kanssa on kivaa olla ja tehdä muutakin kuin seksiä. jos toista ei huvita seksitouhut joku kerta, toinen ymmärtää eikä mökötä

Vierailija
11/51 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä seksiä vai rakastelua? Onko se loppuun asti hyvää? Tuletko tyydytetyksi vaiko vain tyytyväiseksi?

Vierailija
12/51 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jos on tullut tyydytetyksi juuri muualla

- jos vaimo tietää, että mies käy vieraissa

- jos tv:stä tulee kauniit ja rohkeat tai muu sellainen hömppä

- menkat

- ei anna ilimaseksi, pitää ostaa jotakin lahjaksi

- liian hyvä sauva

- nainen ei saa tyydytystä naidessa

Vierailija
13/51 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
14/51 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy vie halut

Vaimo ei ole käyttänyt enää muutamaan vuoteen ehkäisyä, mutta eipä tällä seksin määrällä ole pelkoa tulla raskaaksikaan.

Vierailija
15/51 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

empä tiiä tuohon vastausta,kaippa naiset käy pettämässä saa erilaisia mulkkuja,en voi muuta ku ei ole pitkä avioliitto?

Vierailija
16/51 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää koko asia (seksi) ja myös miehen kosketus sängyssä. En ole riisunut yöpataa ja antanut miehen hyvälläillä paljaita rintoja 15 vuoteen. En halua ollenkkaan seksiä. N 51

Vierailija
17/51 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät kirjoita neuvontakolumneja?

(edesmennyt Ilmarin neuvopalsta ! >> )

Hyvä Ilmari

Toivottavasti voit auttaa minua. Muutama päivä sitten läksin töihin, ja mieheni jäi tavan mukaan kotiin katsomaan telkkaria. Pääsin vain kilometrin verran eteenpäin, kun moottori yskähti ja auto pysähtyi. Palasin kotiin hakemaan miestäni avuksi. Kotiin päästyäni en ollut uskoa silmiäni: Hän oli naap

urin rouvan kanssa makuuhuoneessa rakastelemasta intohimoisesti. Itse olen 32 ja aviomieheni on 34 ja olemme olleet naimisissa 12 vuotta. Kovistellessani häntä hän murtui ja myönsi, että hänellä oli ollut suhde jo puolen vuoden ajan. Käskin häntä lopettamaan suhteen tai jättäisin hänet. Hän jäi työttömäksi kuusi kuukautta sitten ja väitti tunteneensa itsensä aina vain masentuneemmaksi ja arvottomammaksi. Rakastan häntä hyvin paljon, mutta uhkavaatimukseni jälkeen hän on tullut yhä etäisemmäksi. Minusta tuntuu, etten enää saa häneen yhteyttä.

Voitko auttaa minua,pliis?

Terveisin

Rva Mari Koskelainen

Hyvä Mari,

Auton pysähtymiseen lyhyen ajon jälkeen voi olla useita moottorin vioista johtuvia syitä. Tarkista ensin, ettei polttoaineen syötössä ole roskia. Jos se on puhdas, tarkista imusarjaan johtavat kiinnikkeet. Ellei näistä neuvoista ole apua, vika saattaa piillä itse polttoainepumpussa, joka ei kykene syöttämään polttoainetta riittävän suurella paineella kaasuttajan uimurikammioon.

Toivottavasti tästä on apua.

Ilmari Piiparinen

Vierailija
18/51 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatietulehdus tulee usein sellaisesta asennosta, missä naisella on jalat miehen olkapäillä (lähetyssaarnajassa). Meillä loppui tulehduskierre kun tuosta luovuttiin.

Vierailija
19/51 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatietulehdus tulee usein sellaisesta asennosta, missä naisella on jalat miehen olkapäillä (lähetyssaarnajassa). Meillä loppui tulehduskierre kun tuosta luovuttiin.

No tietysti tulee, jos nai ulkona tai kylmässä autossa.

Vierailija
20/51 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa orkkua miehen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi