Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa syitä, miksi nainen ei halua seksiä oman miehensä kanssa.

Vierailija
20.05.2006 |

käykääs lukemassa ketju:

http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=6043654&p=1&tmode=1&smode=1

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä toinen mies jota rakastan (olen rakastanut yli 7 vuotta)

Vierailija
22/51 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kalu on niin kuiva, että tekee kipeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kämppis"..;)

Vierailija
24/51 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi kovaa tappelua ja henkistä väkivaltaa. Seksi ei ole mielessä ensimmäisenä. Ero edessää.

N 35

Vierailija
25/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2012 klo 08:47"]

Minua ällöttää koko asia (seksi) ja myös miehen kosketus sängyssä. En ole riisunut yöpataa ja antanut miehen hyvälläillä paljaita rintoja 15 vuoteen. En halua ollenkkaan seksiä. N 51

[/quote]

No sinun kanssa ei ole helppoa olla kenenkään. Ei kannata ihmetellä jos ukko ei joku päivä tulekkaan enää töistä kotiin. Koskaan. Naiset ei tunnu ymmärtävän sitä kuinka tärkeää seksi voi olla miehelle. Ihan siinä missä naisille on usein tärkeää se halaileminen, hyväileminen, pussaileminen, läheisyys, on miehelle seksi samoissa määrin tärkeää. Monet naiset tuntuu ajattelevan, että seksi on miehelle pelkkää BÄM BÄM BÄM ja "rasvat tulloo!", mutta ei se ole aina sitä. Siinä on kyse läheisyydestä ihan samalla tavalla. Kuinka kaksi ihmistä voi olla enemmän lähekkäin kuin sisäkkäin toisiaan halaillen ja nauttien?

Vierailija
26/51 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on takana kaksi pitkää suhdetta, toisessa siis olen edelleen. Ensimmäisessä suhteessa en halunnut seksiä, toisessa haluan ja harrastamme sitä useamman vuoden yhdessäolon jälkeen useamman kerran viikossa. Keskeisiä eroja on ainakin se, että ensimmäinen mieheni ei ollut hyvä sängyssä, nykyinen taas on. Jos ei itse saa seksistä nautintoa, siitä tulee velvollisuus ja siitä myös kieltäytyy useammnin. Mutta vielä suurempi syy oli se, että entinen mieheni ei koskaan antanut hellyyttä missään muussa yhteydessä. Jos vaikka yritin halata, hänelle se oli kutsu seksiin ja hän jopa joskus suuttui, kun ei sitten saanutkaan. Vaikka yritin puhua asiasta ja sanoin, että ihan halaus silloin tällöin riittäisi, se ei mennyt perille, hän ei vain ollut sellainen ihminen. Tunsin itseni pelkäksi koneeksi. 

Yksi syy oli sekin, että mies oli aika kakara käytökseltään. On vaikea tuntea seksuaalista vetoa mieheen, joka ei osaa edes ruokaa laittaa tai pestä pyykkiä. Aikuisuus miehessä viehättää varmaan aika montaa naista, muuten tulee tunne, että nainen on äiti miehelle. 

Vierailija
27/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä joitakin syitä, miksi joskus ei ole haluttanut (olemme siis olleet 11 vuotta suhteessa. Puolin ja toisin on esiintynyt sekä intohimoisia kausia että haluttomuutta):

- edellisestä kerrasta on kulunut liikaa aikaa, kynnys seksiin on kasvanut

- stressiä töissä tai opiskeluissa ja siitä seurannut henkinen väsymys, mistä johtuen seksi ei vaan ole ylipäänsä käynyt mielessä (tämä kaikista yleisin!)

- menkat tai muita kipuja

- olen halunnut käydä pesulla ja sitten tilanne on mennytkin ohi

- mies haluaa pelkkää tylsää jyystöä esim. aina vain suihkussa lauantaina saunan jälkeen..

- mies haisee ihan liian hikiselle

- ehdotukset on ihan liian brutaaleja, esim. helikopteri ei ole minusta mitenkään haluja herättävä! Tai se että koputellaan munalla olkapäähän :D

Tässä omat yleisimmät.

Vierailija
28/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2006 klo 16:10"]

käykääs lukemassa ketju:

http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=6043654&p=1&tmode=1&smode=1

[/quote]

Uskoisin olevan siitä kysymys. Miehillä ja naisilla on seksi ollut pitkään liian kauan samaa kaavaa käyttäen.

Eikö voisi puhua asiat selviksi?, miksi näin.M50+.

Vierailija
29/51 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on takana pitkä parisuhde ja lapsiakin on siunaantunut. Tapoihini ei kuulu kieltäytyä seksistä aviomieheni kanssa. Normisti meillä on seksiä päivittäin. Eilen meillä oli aamuseksiä. Kun mies illalla ehdotti seksiä, minä kieltäydyin. Olin tosi väsynyt, silmäni eivät pysyneet auki. Nukahdinkin hetimiten. Tänäiltana meillä on seksiä senkin edestä. Kävin tänään ottamassa brassinkin.

N46

Vierailija
30/51 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä! En olisi sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa en haluaisi seksiä. Minusta tuntuu, että kun ihmiset ajattelevat liikaa itseään ja omia tarpeitaan ja halujaan niin siinä menee moni asia pilalle. Varsinkin naiset tekevät sellaista, että omassa päässä pohditaan asioita, miksei mies tee sitä tai tätä.. ärsyynnytään valmiiksi ennen kuin on edes mainittu asiasta miehelle.. sitten se sanominen tulee ulos nalkuttamisena.

Meidän parisuhteessa pyritään pitämään kumpikin toisemme tyytyväisenä, ja se että toisella on hyvä olla on tavoitteena molemmilla.

Meillä on takana useita vuosia parisuhdetta, 1 lapsi jonka kanssa vietimme puolivuotta teho-osastolla hänen syntymänsä jälkeen, miehen armeija aika, vanhempien ero, läheisen kuolema, läheisen vakava sairaus yms. paljlon on stressaavia asioita ollut ja väsymystä ärtymystä kaikkea.. koskaan ei olla toisiimme purettu sellaisia asioita mitkä ei toisen vika ole. Ja seksiä on ollut vaikeinakin aikoina useamman kerran viikossa. LÄHEISYYTTÄ TÄYTYY PITÄÄ YLLÄ!! Joskus jos huomaamme että seksiä ei ole ollut viikkoon, koska on ollut niin paljon muuta, harrastamme sitä heti kun mahdollista. Jos toinen haluaa mutta toinen ei, se joka ei halua, antaa sille joka haluaa.. :)

Näiden asioiden eteen pitää tehdä työtä. :)

Vierailija
31/51 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska vaimo ei tykkää anaaliseksistä, josta minä taas pitäisin. Ollaan sitten molemmat ilman seksiä.

Vierailija
32/51 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä miellyttämätön seksi (laatu tai tapa).

Synnytyksen jälkeinen hormonitilanne lisää haluttomuutta.

Synnytyksen jälkeiset kipeät paikat.

Arkeen väsyminen.

Kotiäitinä aikuissuhteiden puuttuminen ja inspiraatio kateissa.

oisko tässä jotain?

Vierailija
33/51 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin ajan voisi nukkua tai katsella telkkaria....

Vierailija
34/51 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta loppuu. Tulee tosinaan semmoinen olo, että hän haluaa minua TODELLA paljon!!!

Tätä kun jatkuu tarpeeksi kauan, niin on miehen turha miettiä, miksi ei kiinnosta!

Ja itse kun olen yrittänyt vipinää lisätä ties miten. Joskus harvoin sitten mieskin on mukana kunnolla. Meidän seksielämä on nykyään finito, tosin se ei johdu siitä, että minä en halua, vaan tilanne on johtanut siihen, että mies ei halua enää minua. Väittää haluavansa, mutta ei enää edes seksiä anna. Outo tapaus. Kelpaan hänelle vaan ottamaan suihin. Itse ei edes sitä minulle anna!

Vierailija
35/51 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pieniä lapsia: väsymys, hormonit, mies ei osallistu, nainen ei tunen itseään haluttavaksi vaan äidiksi, mies ei panosta lämmittelyyn

Vierailija
36/51 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi vaan seksiä joka päivä. Mutta EI halunnut halaamista, suukottelua, läheisyyttä. Ei halunnut enää kertoa, millainen päivä hänellä on ollut, tai minulla. Ei kiinnostanut enää. Sen sijaan pyysi tai vonkasi joka ilta suuseksiä, ja sanoi " ota suihin, ja sitten seuraavaksi rakastellaan" . Mutta kun otin suihin, loppuun asti, niin hän sitten käänsikin vain kylkeä...! Kun aikansa joutuu harrastamaan seksiä niin, ettei itse saa mitään, eikä mies osoita mitään muita kiinnostuksen merkkejä, niin kyllä siinä naisen seksihalut lakkaa.

Jälkeenpäin ajatellen, uskoisin että mieheni silloin lakkasi rakastamasta minua. Eroon meni kyllä vielä aikaa, olis pitänyt erota jo aiemmin.

Vierailija
37/51 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lapsentekomielessä hieman vanhemmillekin.

Vierailija
38/51 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies moittii

mies ei auta

mies kieltäytyy kotitöistä

mies arvostelee rahankäyttöä

mies ostelee turhuuksia itse

mies on aina väsynyt

mies on aina poissa

mies nukkuu

mies ei petaa petiä

mies ei huolehdi ulkonäöstään

... haastavaa tässä on ROMANTIIKKAA etsiä

(t. ei täydellinen nainen)

Vierailija
39/51 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies moittii

mies ei auta

mies kieltäytyy kotitöistä

mies arvostelee rahankäyttöä

mies ostelee turhuuksia itse

mies on aina väsynyt

mies on aina poissa

mies nukkuu

mies ei petaa petiä

mies ei huolehdi ulkonäöstään

... haastavaa tässä on ROMANTIIKKAA etsiä

(t. ei täydellinen nainen)

Minä olen aika täydellinen vastakohta tuolle mitä luettelit miehestäsi mutta omalta vaimolta ei msilti pesää tipu muuta kuin sitä kuuluisaa SäPiä.

En toki minäkään täydellinen ole kuten ei kukaan meistä mutta " pienempi pahakaan" ei ainakaan meillä auta asiaa.

-mies34-

Vierailija
40/51 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on tapana vähän väliä saada virtsatietulehdus tai hiivatulehdus, varsinkin jos on rakasteltu useamman kerran lyhyen ajan sisällä. Ehkäpä tämä vie häneltä halut, kun seksiä on meillä nykyisin niin harvoin. Itse haluaisin kyllä useamman kerran viikossa, mutta jää valitettavasti pariin kertaan kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä