Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoo haluavansa erota riidan aikana

Vierailija
03.04.2019 |

Mitä mieltä ootte? Aina kun riidellään ehkä kerran kuussa, mies huutaa vihaisena että tämä oli tässä tms, tai sitten kertoo miten ei ole tyytyväinen meidän suhteeseen muutenkaan, kun ei ole tarpeeksi intohimoa ja en näe tarpeeksi sen sukua ja kavereita jne. Eikä ole varma haluaako mun kanssa koskaan lapsia. Sitten kun on rauhoittunut ja riita ohi, ei kuulemma tarkoittanut ja haluaakin olla yhdessä. Onko kellään ollut vastaavaa? En enää jaksa tällaista vuoristorataa, kun tuntuu etten voi suunnitella tulevaisuutta ollenkaan hänen kanssa ja tuntuu epäreilulta. Kun sitten kerran ilmoitin että haluan eron, niin pari viikkoa oli tosi huomaavainen ja vaikutti aidosti haluavan jatkaa. Sitten taas sama meno. Itse oon ollut muuten tyytyväinen, mutta nää riidat on ollut kuluttavia. Onko järkeä jatkaa tällaista suhdetta? Ollaan toki puhuttu paljon ja todettiin että ollaan aika erilaisia, mies äkkipikainen ja raivostuu helposti, mutta myös pääsee riidan yli nopeasti, ja itse taas yritän keskustella rauhallisesti kunnes miehen raivoaminen saa mut pois tolaltani ja huudan takaisin ja alan itkemään, murehdin riitaa sitten pari päivää. Silti ollaan haluttu jatkaa. Nyt taas riideltiin ja mies sanoi aika rumasti eikä puhuttu mitään sen jälkeen, toi sitten seuraavana päivänä kukkia anteeksipyyntönä. En kyllä tiedä jaksanko enää tällaista :/

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tämä ei liene se mitä haluat kuulla, mutta teidän olisi pitänyt erota jo ajat sitten. Ei kukaan normaali ihminen kestä elää tuollaisessa epävarmuudessa, etkä mitenkään voi tehdä lapsia tuollaisen tyypin kanssa.

Voit sanoa hänelle, että seuraavan kerran kun sanoo haluavansa eron niin sä et enää suostu peruuttamaan vaan se on sitten siinä.

Mutta jos haluat lapsia, niin kyllä se taitaa ketuttaa, jos seuraavan kerran kuulet tuon fraasin raskaana ollessa tai laitokselta just kotiin päästyä.

Älä pilaa omaa elämääsi.

Tota oon just miettinyt. Että kun oon vauvan kanssa valvonut ja tulee vielä joku riita, jonka aikana se räjähtää, univelka vielä pahentaa kaikkea, ja sit itken silmät päästä.

Ja siis mies on myös ihana ja välillä tuntuu oikealta, sanoo myös hyvinä aikoina että nyt on mennyt taas paremmin. Tuntuu että ei kestä erimielisyyksiä kun ne kinat lähtee usein lapasesta ja mieli tuntuu ailahtelevan, mutta on ollut jo ilmeisesti pidempään tyytymätön. Tilanne siis paheni yhteenmuuton jälkeen kun ollaan koko ajan yhdessä, aiemmin nähtiin 1-3 pvää viikossa ja se toimi paremmin.

-Ap

Mieti ennemmin sitä, haluatko lasten kasvavan perheessä jossa isä räyhää ja uhkailee. Vai olisiko eroperhe kiva? Siihen äiti- ja isä- ja sisaruspuolet mukaan kuvioihin. Miten ihmeessä mies parantaisi käytöstään kun elämä muuttuisi entistä stressaavammaksi (pikkulasten kanssa valitettavasti niin käy)? Jos hän nyt jo vihastuu turhasta ja uhkaa erolla, millaista olisi kun uhmaikäinen raivoaisi ja vauva itkisi kakat housussa?

Vierailija
42/42 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin miehesi edes ymmärtää riidan syytä. Käytte varmaa kaikki uudet ja vanhatkin asiat siinä raivoriitatilanteessa? Tuntuuko sinusta, että mies tekemällä tekee riitoja? Itse tajusin exäni pers. häir. olevan syy impulsiivisuuteen, riippuvuuksiin yms. Rakastettiin täysillä, riideltiin raivona. Meidänhän piti parantaa suhdetta mutta kaikki paheni...Tiedätkö hän ei pysty sanomaan ei, se on sinun tehtäväsi. Jos asiat pahenee se on merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan