Nainen, mitä tekisit jos miehesi "tapailisi" toista naista?
45 v. naimisissa oleva mies on alkanut kahvitella 20 vuotta nuoremman naispuolisen työkaverinsa kanssa. Välillä käyvät myös ottamassa drinksut töiden jälkeen. Laitoin otsikossa tämän "tapailun" lainausmerkkeihin koska mitään fyysistä ei noiden tapaamisten aikana tapahdu, juttelevat ja tutustuvat kuulemma vaan kun heillä synkkaa hyvin. Tiedän kuitenkin, että ovat yhden kerran suudelleet työpaikan pikkujouluissa (mies ei tiedä, että tiedän tästä pussailusta).
Kysymys kuuluu: mitä sinä tekisit jos miehesi alkaisi kahvitella nuoremman naisen kanssa "ihan kaveripohjalta vaan"? En nyt halua jakaa tässä sen kummempaa informaatiota ettei kukaan tunnista, mutta ollaan siis tämän miehen kanssa pidetty yhtä kohta kaksi vuosikymmentä ja meillä on kaksi teini-iän kynnyksellä olevaa lasta. Olen niin stressaantunut tästä tilanteesta etten oikein osaa olla. Treffailultahan se vaikuttaa, mutta en voi oikein kieltää miestä tapaamasta ystäväänsä jos nyt muka ystävästä tässä on kyse.
Kommentit (204)
No niin, arvasin että moni tarttuu tähän asiaan miten voin tietää etteivät ole harrastaneet seksiä. En tahdo nyt mennä tässä ihan tarkkoihin yksityiskohtiin koska pelkään että joku tuttu tunnistaa, mutta kyse on eräästä fyysisestä vaivasta miehelläni joka päivittäisessä elämässä ei aiheuta sen kummempia ongelmia mutta pahenee hetkellisesti yhdynnän jälkeen. Jos tämä olisi tapahtunut kymmenen vuotta sitten kun mies oli nuorempi, niin en olisi voinutkaan tietää, nykyään ei tarvitse enää olla mikään Sherlock.
- ap -
Voin valistaa sinua ap näissä seksiasioissa vielä sen verran, tunnut valistusta todella tarvitsevan, että seksiä on monenlaista, yhdyntää se ei vaadi. Ei edes penikseen koskemistq, sillä on aika hiton paljon miehiä, jotka itkevät kiimasta jos saavat koskea naiseen, vaikkei heihin itseensä edes esim hankalan paikan takia koskettaisi ollenkaan. Että sellaista.
Joo joo, tunnet miehesi, hän ei moiseen tyytyisi, ei ole ikinä tyytynyt, mutta mistäs tiedät mihin tyytyy ja mistä kicksinsä saa uuden naisen kanssa...
Provolta alkaa jo moinen typeryys vaikuttamaan, mutta viihdyttävää silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit ap aika itsevarmasti aloitukseen, että käyvät vain kahvilla ja drinksuilla, mutta mistähän sinä oikeasti tiedät missä viettävät aikaa tuolloin? Jotenkin en jaksa uskoa, että pikkujoulusuudelman jälkeen ovat tapailleet "kahvin" merkeissä, eikä mitään fyysistä ole tapahtunut. Kuitenkin 4kk ovat nämä tapailut jo jatkuneet, yllättäen suudelman jälkeen.
Olin itse aikoinaan aika sinisilmäinen avomieheni suhteen ja en heti nähnyt kuinka selän takanani kävi vipinää muun naisen kanssa. Lopulta minut jätettiin kuin nalli kalliolle. Minä tosin olin vasta kahdenkympin tienoilla, ensimmäinen (ja viimeinen) suhde, joten olen antanut itselleni anteeksi hölmöyteni. Nyt yli 40-vuotiaana on elämänkokemusta tullut sen verran, että samanlainen toiminta ei enää menisi läpi.
Jotenkin koko aloitus huutaa 'red flag' ja todellakin kannattaa hieman epäilevämmin suhtautua näihin kahvi- ja drinksukäynteihin. Toki aina voi olla pieni mahdollisuus siihen, että suudelman jälkeen olisivatkin pysyneet kavereina ja heillä synkkaa noin muuten vaan hyvin... Mutta parikymppinen nainen, nelikymppinen perheellinen mies, miten paljon yhteistä heillä voi olla?
No nämä kahvitreffit tapahtuvat yleensä työpäivän aikana, niin jos ehtivät 30 min lounastauon aikana löytää jonkun pelehtimispaikan ja sekstailla siellä niin onnittelut heille, itse ehdin hädin tuskin syödä siinä ajassa kaupan valmissalaatin. Drinkkitreffeistä tiedän ajankohdan perusteella että eivät ole sängyssä silloin olleet. Mutta enhän minä tiedä onko niillä treffeillä vaihdettu enemmänkin suudelmia ja halauksia, se on totta.
Tällä naisella on tietääkseni yksi omakin lapsi, Instagramista olen tämän nähnyt. Parisuhteessa hän ei ole. Ja juu, en tiedä mistä he oikein näissä tapaamisissaan keskustelevat. Miehen mukaan heillä "klikkaa" vain niin hyvin.
(Halusin vielä sanoa että vaikka saattaisin "vängätä vastaan" joissakin näissä vastauksissani ja olla eri mieltä, niin monista kommenteista paistaa läpi myötätunto joka tuntuu todella hyvältä juuri nyt rankalla hetkellä, kiitos siitä. Tämäkin kommentti johon nyt tässä vastasin on jotenkin todella lohduttava kun näen että muutkin naiset ovat kohdanneet samankaltaisia tilanteita.)
- ap -
No mitä tässä enää asiaa pohditaan. Hienoa, että pystyt tietämään näin varmasti heidän suhteen tilan, kun taas monet muut naiset joutuvat vaan arvailemaan pettääkö mies vai ei. Kannataako miestäkään vaivata asialla, kun eihän tuossa ole keskusteltavaa. Anna heidän jatkossakin "kahvitella ja drinksutella" (heh heh!), kun kristallipallostasi näet ettei mies ehdi sekstailla lounastauolla ja drinkkitreffien ajankohtakin on sellainen, ettei yksinkertaisesti voi edes nopeaa panoa tehdä (mistä ihmeestä tämänkin tiedät ja mikä ajankohta on sellainen ettei panemista voi harrastaa?).
Alan kallistumaan provon suuntaan, kun jälleen ap:na on henkilö, joka tyrmää lähes kaikki ehdotukset ja jankkaa asioita maailman tappiin asti, eikä anna selviä vastauksia. Ympäripyöreää paskaa. Ja jotenkin tämä naisen yllätyslapsi ja Instagram-stalkkaus tässä kohtaa on hieman plääh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit ap aika itsevarmasti aloitukseen, että käyvät vain kahvilla ja drinksuilla, mutta mistähän sinä oikeasti tiedät missä viettävät aikaa tuolloin? Jotenkin en jaksa uskoa, että pikkujoulusuudelman jälkeen ovat tapailleet "kahvin" merkeissä, eikä mitään fyysistä ole tapahtunut. Kuitenkin 4kk ovat nämä tapailut jo jatkuneet, yllättäen suudelman jälkeen.
Olin itse aikoinaan aika sinisilmäinen avomieheni suhteen ja en heti nähnyt kuinka selän takanani kävi vipinää muun naisen kanssa. Lopulta minut jätettiin kuin nalli kalliolle. Minä tosin olin vasta kahdenkympin tienoilla, ensimmäinen (ja viimeinen) suhde, joten olen antanut itselleni anteeksi hölmöyteni. Nyt yli 40-vuotiaana on elämänkokemusta tullut sen verran, että samanlainen toiminta ei enää menisi läpi.
Jotenkin koko aloitus huutaa 'red flag' ja todellakin kannattaa hieman epäilevämmin suhtautua näihin kahvi- ja drinksukäynteihin. Toki aina voi olla pieni mahdollisuus siihen, että suudelman jälkeen olisivatkin pysyneet kavereina ja heillä synkkaa noin muuten vaan hyvin... Mutta parikymppinen nainen, nelikymppinen perheellinen mies, miten paljon yhteistä heillä voi olla?
No nämä kahvitreffit tapahtuvat yleensä työpäivän aikana, niin jos ehtivät 30 min lounastauon aikana löytää jonkun pelehtimispaikan ja sekstailla siellä niin onnittelut heille, itse ehdin hädin tuskin syödä siinä ajassa kaupan valmissalaatin. Drinkkitreffeistä tiedän ajankohdan perusteella että eivät ole sängyssä silloin olleet. Mutta enhän minä tiedä onko niillä treffeillä vaihdettu enemmänkin suudelmia ja halauksia, se on totta.
Tällä naisella on tietääkseni yksi omakin lapsi, Instagramista olen tämän nähnyt. Parisuhteessa hän ei ole. Ja juu, en tiedä mistä he oikein näissä tapaamisissaan keskustelevat. Miehen mukaan heillä "klikkaa" vain niin hyvin.
(Halusin vielä sanoa että vaikka saattaisin "vängätä vastaan" joissakin näissä vastauksissani ja olla eri mieltä, niin monista kommenteista paistaa läpi myötätunto joka tuntuu todella hyvältä juuri nyt rankalla hetkellä, kiitos siitä. Tämäkin kommentti johon nyt tässä vastasin on jotenkin todella lohduttava kun näen että muutkin naiset ovat kohdanneet samankaltaisia tilanteita.)
- ap -
Ap hyvä, lähes kaikista saamistani vastauksista kuvastuu myötätunto, joka tässä tapauksessa On muotoutunut järkyttyneeksi huoleksi.
Toisinaan ihminen on niin tuudittautunut omaan hyväuskoiseen kieltäymykseensä, että häntä pitää ravistella saadakseen hänet heräämään. Ja tämä tapaus on juuri sellainen. Jos et ole provo, tulit tänne kertomaan tilanteestasi, jonka ulkopuolinen näkee selkeämmin kuin sinä itse tällä hetkellä ja se on luettavissa keskustelusta.
Ps. Miehesi vaikuttaa myös hyvältä valehtelijalta joten ottaisin huomioon myös sen mahdollisuuden, että hän on nätisti sanottuna k**ettanut sinua ennenkin.
Sanoisin miehelle, että pysyykin myös siellä ja kiikuttaisin avioeropaperin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
No niin, arvasin että moni tarttuu tähän asiaan miten voin tietää etteivät ole harrastaneet seksiä. En tahdo nyt mennä tässä ihan tarkkoihin yksityiskohtiin koska pelkään että joku tuttu tunnistaa, mutta kyse on eräästä fyysisestä vaivasta miehelläni joka päivittäisessä elämässä ei aiheuta sen kummempia ongelmia mutta pahenee hetkellisesti yhdynnän jälkeen. Jos tämä olisi tapahtunut kymmenen vuotta sitten kun mies oli nuorempi, niin en olisi voinutkaan tietää, nykyään ei tarvitse enää olla mikään Sherlock.
- ap -
No niin ja nyt alkaa tulemaan näitä kummallisia selityksiä.
Tuolla aiemmilla sivuilla pohdit kovasti, että mahtaakohan mies ylittää rajan ja pettää, tai siis onkohan jo ylittänyt tämän rajan, mutta nyt tiedät varmasti ettei voi edes jonkun sairauden takia? Miksi sitten edes pohtisit näin kovasti tuota miehesi naisystäväsuhdetta, jos kerta siitä ei voi tulla fyysistä, muuten kuin suudelmatasolla?
Luepas omia vastauksiasi ja kehitä provoa sen mukaan, äläkä ala keksimään näitä outouksia. Provot kalahtaa karille aina näihin ristiriitoihin kertomuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -
No mitä tässä enää asiaa pohditaan. Hienoa, että pystyt tietämään näin varmasti heidän suhteen tilan, kun taas monet muut naiset joutuvat vaan arvailemaan pettääkö mies vai ei. Kannataako miestäkään vaivata asialla, kun eihän tuossa ole keskusteltavaa. Anna heidän jatkossakin "kahvitella ja drinksutella" (heh heh!), kun kristallipallostasi näet ettei mies ehdi sekstailla lounastauolla ja drinkkitreffien ajankohtakin on sellainen, ettei yksinkertaisesti voi edes nopeaa panoa tehdä (mistä ihmeestä tämänkin tiedät ja mikä ajankohta on sellainen ettei panemista voi harrastaa?).
Alan kallistumaan provon suuntaan, kun jälleen ap:na on henkilö, joka tyrmää lähes kaikki ehdotukset ja jankkaa asioita maailman tappiin asti, eikä anna selviä vastauksia. Ympäripyöreää paskaa. Ja jotenkin tämä naisen yllätyslapsi ja Instagram-stalkkaus tässä kohtaa on hieman plääh...
Pettämistä on monenlaista. Minun pahin pelkoni on, että mieheni on oikeasti rakastunut. Ja siihen ei seksiä tarvita. Mitä nyt tähän varmuuteeni seksin harrastamattomuudesta tulee, niin vastasin siihen jo aiemmassa viestissä. En tiedä minkälaisia "selviä vastauksia" tässä vaaditaan, olen mielestäni aika avoimesti kertonut tunteistani mutta tarkkoja tietoja meistä en paljastumisen pelossa aio kertoa. (Naisella on koko ajan ollut lapsi, millä lailla se on ollut tässä keskustelussa olennainen asia?)
Tein tämän aloituksen siinä toivossa että saisin tietää ylittääkö kahvittelutapailu pettämisen rajan, ja mitä muut ihmiset tässä tilanteessa tekisivät. Vastaus on nyt kaikkien näiden viestien jälkeen päivänselvä: miehen käytös ei ole sallitun rajoissa, ja ainoa asia minkä tässä voi tehdä on keskustella miehen kanssa. Sen moni sanoikin, ja sen aion tehdä. Jos se etten suostu etsimään Tinderseuraa on sinun mielestäsi ehdotusten tyrmäämistä, niin sitten meidän täytyy vain olla asiasta eri mieltä... Mutta vertaistuesta ja keskustelevista ehdotuksista olen tosi kiitollinen.
Ap:n mielestä pettämiseen ei seksiä tarvita ja kuinka kätevästi miehensä ei edes pysty sitä seksiä edes harrastamaan, joten🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan ap, juu se, että omasta pitkäaikaisesta luotettavasta ja rehellisestä ihmisestä paljastuu pettäjä, niin kyllähän se sattuu, mutta se sattuu enemmän, jos yrität väkisin jatkaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Oma luotettavana ja rehellisenä pitämäni mies piti minua tietämättäni varalla, kun kehitteli suhdetta toiseen. Halusi ensin katsoa tuleeko siitä mitään ja jos ei olisi tullut niin olisi vaan hipihiljaa jatkanut minun kanssani. Ei siinä kuule miehelle merkinnyt yhteiset vuodet tai lapset mitään. Onneksi jäi kiinni melko nopeasti suhteen alettua, mutta minun luottamukseni romuttui niin täysin, että en edes kuvittelisi voivani kyseistä tekoa anteeksi antaa. Sinä ja lapset selviätte kyllä, niin me kaikki petetyt ja jätetyt selviämme. Paras "kostosi" on, että jatkat elämääsi lasten kanssa ilman miestä, etkä perään itke.
Voi miten kamala tilanne. Ajatteleekohan minunkaan mieheni ollenkaan yhdessä vietettyä aikaa tai lapsia siinä nuoren naikkosen kanssa kahvitellessaan – en tiedä. Jos tässä on samanlainen tilanne käsillä, niin sitä en kyllä minäkään aio antaa anteeksi.
- ap -
No voi hyvä h#lvetti. Se että sinä näemmä mietit täysin päättömiä ei tosiaan tarkoita sitä että muutkin niin tekisi. Miksi ihmeessä mies ajattelisi sinun kanssa vietettyä aikaa silloin kun on parempaakin ajateltavaa/tehtävää? Vai keskitytkö sinä miettimään ukkoasi/lapsiasi kun olet kahvilla/drinksuilla jonkun kanssa?
Sinä olet melkoinen kynnysmatto kyllä.
Provolta alkaa vaikuttaa. Mies ilmoittaa treffailevansa 25v hemaisevaa blondia ja nainen vain katselee vierestä.
Tai sitten on vain käsittämättömän hyväuskoinen vaimo. Siltä pohjalta voi olla ettei ole edes eka kerta miehellä.
Pahoittelen suoruuttani, jotkut ihmiset vain käyttävät hyväkseen hyväuskoisuuttasi, joka ehkä pohjimmiltaan tulee altavastaajan tunteesta liitossa. Semmoisella on oma historiansa.
Normaalisti tällaiset epäilyt otetaan heti puheeksi, et varmaan voi kaikkea kertoa ja itsellesikään myöntää. Tää on sulle kasvun paikka, ei pidä antaa toisten nujertaa itsetuntoa tuohon pisteeseen. Se on selvä ettei miehesi liiemmälti arvosta sinua, kun kehtaa avoimesti tapailla toista.
En sano moittiakseni, toivon että tää on kummiskin provo. Jos ei niin muista että ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap -
Pettämistä on monenlaista. Minun pahin pelkoni on, että mieheni on oikeasti rakastunut. Ja siihen ei seksiä tarvita. Mitä nyt tähän varmuuteeni seksin harrastamattomuudesta tulee, niin vastasin siihen jo aiemmassa viestissä. En tiedä minkälaisia "selviä vastauksia" tässä vaaditaan, olen mielestäni aika avoimesti kertonut tunteistani mutta tarkkoja tietoja meistä en paljastumisen pelossa aio kertoa. (Naisella on koko ajan ollut lapsi, millä lailla se on ollut tässä keskustelussa olennainen asia?)
Tein tämän aloituksen siinä toivossa että saisin tietää ylittääkö kahvittelutapailu pettämisen rajan, ja mitä muut ihmiset tässä tilanteessa tekisivät. Vastaus on nyt kaikkien näiden viestien jälkeen päivänselvä: miehen käytös ei ole sallitun rajoissa, ja ainoa asia minkä tässä voi tehdä on keskustella miehen kanssa. Sen moni sanoikin, ja sen aion tehdä. Jos se etten suostu etsimään Tinderseuraa on sinun mielestäsi ehdotusten tyrmäämistä, niin sitten meidän täytyy vain olla asiasta eri mieltä... Mutta vertaistuesta ja keskustelevista ehdotuksista olen tosi kiitollinen.
Siis voi itku ap, eihän sitä rajaa voi tietää kukaan muu kuin sinä. Toki näin ulkopuolisena on todettava, että se raja on jo ylitetty koska sä mietit ja arvot voitko enää luottaa mieheesi vai et. Sehän on ihan yhdentekevä sivuseikka paneeko ne toisiaan päiväkahveillaan vai ei, koska se ns vahinko on jo tapahtunut ja sinä epäilet nykyisin miestäsi. Sillä ei varsinaisesti ole merkitystä onko siihen oikeasti syytä vai ei. Sinä epäilet etkä luota ja se on se ongelma. Iso sellainen.
Ei teidän suhde enää tuosta korjaannu ja palaa ennalleen vaikka kuinka fiilistelet, että toivottavasti mies ymmärtää lopettaa kahvittelut ja haluaa pyytää anteeksi. Ei se poista jo tapahtunutta ja palauta sun luottamusta ja teidän suhdetta sellaiseksi kuin se oli aiemmin. Meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä kommentteja. Ei pitkää hyvää parisuhdetta ja perhettä pelkän kahvittelun takia kannata hajottaa. Kukin meistä elää kuitenkin vaan kerran ja jos sattuu kohtaamaan matkan varrella kivan tyypin jonka kanssa synkkaa niin kyllä sen kanssa saa jutella sukupuolesta riippumatta. Yksi suukkokin on helposti pelkkä vahinko. Jos tapaavat usein ja mies näistä kertoo, niin kerro sinä, ettei tunnu kivalta kun viettää niin paljon aikaa kaverinsa kanssa. Jos mies on edelleen sitoutunut sinuun niin varmaan sitten vähentää tapailua pyynnöstäsi tai ainakin herää miettimään hommaa sinun näkökulmastasi. Varmaan käytöksestä (tai pienellä vakoilulla) huomaat jos homma menee ystävyyttä pidemmälle.
Ihmettelinkin eikö kenelläkään ole suhteellisuudentajua niin oli kiva lukea sinun viestisti. Vaakakupissa 20 vuoden parisuhde, lapset ja sitten joku kahvittelu nuoremman työkaveritytön kanssa ja pikkujoulupussailu. On pettämistä on no niin varmaan. Pettämistä on kun kettu menee koloon ja rakastutaan, lakataan rakastamasta puolisoa ja suunnitellaan oikeasti vaihtaa elämä vanhasta uuteen. Joku vapauden tunteen leikkiminen ja pikkupojasta nyt vaan on noloa, ei uhka parisuhteelle ellei ap sitten ole hiiri eikä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä kommentteja. Ei pitkää hyvää parisuhdetta ja perhettä pelkän kahvittelun takia kannata hajottaa. Kukin meistä elää kuitenkin vaan kerran ja jos sattuu kohtaamaan matkan varrella kivan tyypin jonka kanssa synkkaa niin kyllä sen kanssa saa jutella sukupuolesta riippumatta. Yksi suukkokin on helposti pelkkä vahinko. Jos tapaavat usein ja mies näistä kertoo, niin kerro sinä, ettei tunnu kivalta kun viettää niin paljon aikaa kaverinsa kanssa. Jos mies on edelleen sitoutunut sinuun niin varmaan sitten vähentää tapailua pyynnöstäsi tai ainakin herää miettimään hommaa sinun näkökulmastasi. Varmaan käytöksestä (tai pienellä vakoilulla) huomaat jos homma menee ystävyyttä pidemmälle.
Ihmettelinkin eikö kenelläkään ole suhteellisuudentajua niin oli kiva lukea sinun viestisti. Vaakakupissa 20 vuoden parisuhde, lapset ja sitten joku kahvittelu nuoremman työkaveritytön kanssa ja pikkujoulupussailu. On pettämistä on no niin varmaan. Pettämistä on kun kettu menee koloon ja rakastutaan, lakataan rakastamasta puolisoa ja suunnitellaan oikeasti vaihtaa elämä vanhasta uuteen. Joku vapauden tunteen leikkiminen ja pikkupojasta nyt vaan on noloa, ei uhka parisuhteelle ellei ap sitten ole hiiri eikä nainen.
Minäpä sain TÄNÄÄN 20 vuoden suhteen jälkeen kuulla, että vaimoni mielestä on pettämistä se, että olen muutaman kerran matkustanut kimppakyydillä naisen kanssa. Kahdestaan henkilöautossa istuminen ja ehkä ABC:lle kahville pysähtyminen kuulemma vertautuu treffeillä käymiseen, kun siinä voi oikein jutella ja kysellä kuulumisia. Se on kuulemma ihan ehdoton vaatimus, että sellaista ei enää voi tapahtua. Hän ei hyväksy. Mies ja nainen eivät voi kuulemma olla ystäviä tai kavereita eivätkä liikkua/olla ilman päällystakkia yhdessä missään. Meinasi jäädä muutamakin hengenveto väliin kun tajusin olevani naimisissa kunnon Talibanin kanssa. No, jos tämä linja säilyy ehtona suhteen jatkumiselle, niin eiköhän se ole lusikkalaatikon inventoinnin aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen kuullutkaan, että toista sukupuolta olevien "vain" ystävien kanssa pussaillaankin.Kuvailemassasi tilanteessa voisin jopa todeta, että suhdettahan tuossa kehitellään. Ja ihan muuta kuin kaverisuhdetta.
No sanopa muuta. Mies kuitenkin omasta aloitteestaan kertoi että viettää aikaa tämän työkaverinsa kanssa, joten ajattelin aluksi että ei tässä syytä huoleen, jos oikeasti olisi jotain valonarkaa meneillään niin tuskin olisi kertonut. Sitä suudelmaa mies ei kuitenkaan maininnut, ja sain tietää siitä vähän kiertoteitse (samassa työpaikassa on muutama meidän yhteinen ystävä joiden kanssa ollaan vietetty aikaa pariskuntana, yksi niistä sitten vihjasi minulle tämän tapahtuneen). Se taitaa olla tässä se mikä tuntuu pahimmalta.
- ap -
Voi olla että mies on kertonut mutta vain vähän, että et ihmettele siinä vaiheessa jos joku tuttu näkee heidät jossain. Usko pois, mies on jo monta kertaa pannut naista edestä ja takaa, ainakin mielessään. Sinä kuitenkin olet nyt toisella sijalla miehen elämässä ja se nuorikko on ykkönen. Saa'ana mikä sota syttyisi jos mun mies jäisi kiinni tuollaisesta, ja tietäisin hänen tehneen jotain fyysistä niin että hän koittaisi vielä salata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä sain TÄNÄÄN 20 vuoden suhteen jälkeen kuulla, että vaimoni mielestä on pettämistä se, että olen muutaman kerran matkustanut kimppakyydillä naisen kanssa. Kahdestaan henkilöautossa istuminen ja ehkä ABC:lle kahville pysähtyminen kuulemma vertautuu treffeillä käymiseen, kun siinä voi oikein jutella ja kysellä kuulumisia. Se on kuulemma ihan ehdoton vaatimus, että sellaista ei enää voi tapahtua. Hän ei hyväksy. Mies ja nainen eivät voi kuulemma olla ystäviä tai kavereita eivätkä liikkua/olla ilman päällystakkia yhdessä missään. Meinasi jäädä muutamakin hengenveto väliin kun tajusin olevani naimisissa kunnon Talibanin kanssa. No, jos tämä linja säilyy ehtona suhteen jatkumiselle, niin eiköhän se ole lusikkalaatikon inventoinnin aika.
Johan on noloa! Toki tämä johtuu puolisosi epävarmuudesta mutta onhan siinä mukana ahdasmielinen tapa ajatella, se nolottaa. Ei ole normaali tapa suhtautua, olen pahoillani, että puolisosi on tyhmä kuin saapas - ainakin tämän asian suhteen. Tsemppiä asian käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ennen kuullutkaan, että toista sukupuolta olevien "vain" ystävien kanssa pussaillaankin.Kuvailemassasi tilanteessa voisin jopa todeta, että suhdettahan tuossa kehitellään. Ja ihan muuta kuin kaverisuhdetta.
No sanopa muuta. Mies kuitenkin omasta aloitteestaan kertoi että viettää aikaa tämän työkaverinsa kanssa, joten ajattelin aluksi että ei tässä syytä huoleen, jos oikeasti olisi jotain valonarkaa meneillään niin tuskin olisi kertonut. Sitä suudelmaa mies ei kuitenkaan maininnut, ja sain tietää siitä vähän kiertoteitse (samassa työpaikassa on muutama meidän yhteinen ystävä joiden kanssa ollaan vietetty aikaa pariskuntana, yksi niistä sitten vihjasi minulle tämän tapahtuneen). Se taitaa olla tässä se mikä tuntuu pahimmalta.
- ap -
Ei pidä luottaa tuohon "itse kertomiseen" luottamuksen osoituksena. Oma mieheni teki sitä luultavasti "savuverhoksi", että luulisin tietäväni missä mennään, kun "hänhän oli kertonut" - juu, just sen verran, että oli jotain kertonut. Vakavampi osio jäi sitten kertomatta. Onhan miehesikin vetänyt rajan, ettei ole suutelusta kertonut, siinä kohtaa jo tietää itsekin menneensä liian pitkälle. Kuinka pitkälle kertomattomuuden rajan yli sitten lienevät menneet...
Voi ei... ihan klassinen pettäjän kikka, siis? Miten naiivi ja typerä voikaan ihminen olla...
- ap -
Lisäisin tähän vielä, että miehille on tyypillistä, että kun ovat ihastuneita tai jotain jo vakavampaakin sutinaa on menossa, he eivät voi olla puhumatta kyseisestä henkilöstä jollain tasolla vaan yhtäkkiä puheista kuuluu "mirkku sitä" ja "mirkku tätä". Sen vuoksi sitä, että on itse kertonut kahvitteluista, ei oikein voi pitää avoimuuden osoituksena. Olisin kyllä itse nostanut kissan pöydälle jo ajat sitten ja selvittänyt oikeasti, mikä motiivi miehellä näissä tapaamisissa on. Toivottavasti kyse on vasta ihastuksesta, mutta joka tapauksessa, kyllä asia nyt pitää selvittää. Mikäli ihastumista vakavampaa ei vielä ole tapahtunut (vaikka sekin toki ikävältä tuntuu), jos mies saisi vihdoin tietää, että asia loukkaa ap:tä, niin luonnollisin reaktio toki olisi se, että mies olisi pahoillaan ja unohtaisi moiset kahvittelut. Jos sen sijaan haluaa vaimon mielipahasta riippumatta jatkaa kahvihetkiä, kertoo sekin aika paljon. Harva haluaa myöskään tunnustaa "pelkän" ihastumisen, saatikka kaiken vakavamman, mitä mahdollisesti on tapahtunut.
30 minuutissa harrastaa seksiä vaikka duunin siivouskomerossa, moneen kertaan. Samoin tuo drinkkien juomisen ajankohta/sänky, mitä ihmeen tekemistä noilla on sen kanssa, ettei voisi seksiä harrastaa? News Flash ap, seksiä voi ihan oikeasti, oikeassa elämässä, harrastaa muuallakin kuin illalla sängyssä, ihmiset ovat kumman kekseliäitä kun on tarvetta ja haluja. T. Häkkivarastossa keskellä päivää