Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä tekisit jos miehesi "tapailisi" toista naista?

Vierailija
03.04.2019 |

45 v. naimisissa oleva mies on alkanut kahvitella 20 vuotta nuoremman naispuolisen työkaverinsa kanssa. Välillä käyvät myös ottamassa drinksut töiden jälkeen. Laitoin otsikossa tämän "tapailun" lainausmerkkeihin koska mitään fyysistä ei noiden tapaamisten aikana tapahdu, juttelevat ja tutustuvat kuulemma vaan kun heillä synkkaa hyvin. Tiedän kuitenkin, että ovat yhden kerran suudelleet työpaikan pikkujouluissa (mies ei tiedä, että tiedän tästä pussailusta).

Kysymys kuuluu: mitä sinä tekisit jos miehesi alkaisi kahvitella nuoremman naisen kanssa "ihan kaveripohjalta vaan"? En nyt halua jakaa tässä sen kummempaa informaatiota ettei kukaan tunnista, mutta ollaan siis tämän miehen kanssa pidetty yhtä kohta kaksi vuosikymmentä ja meillä on kaksi teini-iän kynnyksellä olevaa lasta. Olen niin stressaantunut tästä tilanteesta etten oikein osaa olla. Treffailultahan se vaikuttaa, mutta en voi oikein kieltää miestä tapaamasta ystäväänsä jos nyt muka ystävästä tässä on kyse.

Kommentit (204)

Vierailija
101/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan tietää tämän miehen... ei todellakaan ole viatonta ja työkaveritkin on tästä huomautelleet.

Jos sama, niin kettu on käynyt kolossa ja useamman kuukauden. Ja usein.

Vierailija
102/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan tietää tämän miehen... ei todellakaan ole viatonta ja työkaveritkin on tästä huomautelleet.

Anna jokin tuntomerkki, niin voin sanoa onko sama mies kyseessä. Voi luoja, en kestä miten nöyryyttävää jos tästä tietää koko työyhteisö. 

- ap -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulehan ap, juu se, että omasta pitkäaikaisesta luotettavasta ja rehellisestä ihmisestä paljastuu pettäjä, niin kyllähän se sattuu, mutta se sattuu enemmän, jos yrität väkisin jatkaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Oma luotettavana ja rehellisenä pitämäni mies piti minua tietämättäni varalla, kun kehitteli suhdetta toiseen. Halusi ensin katsoa tuleeko siitä mitään ja jos ei olisi tullut niin olisi vaan hipihiljaa jatkanut minun kanssani. Ei siinä kuule miehelle merkinnyt yhteiset vuodet tai lapset mitään. Onneksi jäi kiinni melko nopeasti suhteen alettua, mutta minun luottamukseni romuttui niin täysin, että en edes kuvittelisi voivani kyseistä tekoa anteeksi antaa. Sinä ja lapset selviätte kyllä, niin me kaikki petetyt ja jätetyt selviämme. Paras "kostosi" on, että jatkat elämääsi lasten kanssa ilman miestä, etkä perään itke.

Voi miten kamala tilanne. Ajatteleekohan minunkaan mieheni ollenkaan yhdessä vietettyä aikaa tai lapsia siinä nuoren naikkosen kanssa kahvitellessaan – en tiedä. Jos tässä on samanlainen tilanne käsillä, niin sitä en kyllä minäkään aio antaa anteeksi. 

- ap -

Vierailija
104/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies puhuu totta, niin hän siis yrittää iskeä, mutta ei ole vielä onnannut. Jos mies valehtelee, niin on onnannut ja ei halua heti jättää sinua. Itse en pidä kummastakaan vaihtoehdosra, joten heittäisin miehen pihalle.

Vierailija
105/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm. Jos sinkku nainen tapailee miestä, hän on arvioimassa, haluaako aloittaa tämän kanssa suhteen. Se ei sinänsä ole katastrofi, että miehellä on rakastajatar. Jos nainen haluaa tarjota itseään "ilmaiseksi" ja eväät mieheltä sen ilon, hän saattaa katkeroitua sinulle... mies ei yleensä jätä vaimoaan, lapsiaan, kotiaan yhden tytönhupakon takia - vaikka innostuukin, kun tämä itseään tarjoaa.  Miehet kykenevät ajattelemaan seksin vain seksinä! Se on tietysti tyhmää, jos miehesi sekaantuu kollegaan. Tyttö on ehkä vasta aikuistunut ja sitä naiiviutta ei tulisi hyväksikäyttää.

Meillä taitaa olla sitten vähän eri elämänkatsomukset, koska minulle se kyllä on todella suuri suru jos miehellä olisi "rakastajatar" sivussa. Vaikka kuinka ajattelisi seksin vain seksinä, niin jos rakastaa toista ja tietää pettämisen loukkaavan puolisoa niin kyllä minusta sellaisesta pitäisi pystyä pidättäytymään.

- ap - 

Vierailija
106/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asioista olusi keskusteltu koko ajan. Miehelle ei olisiepäselvää että tietäisin pussailusta tms. Myös tapaamisista keskusteltaisiin mm. siitä onko niitä minusta liian usein ja miksi hän ei esim. muiden työkavereiden kanssa tapaile samalla tavalla.

Vierailija
107/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna jokin tuntomerkki, niin voin sanoa onko sama mies kyseessä. Voi luoja, en kestä miten nöyryyttävää jos tästä tietää koko työyhteisö. 

- ap -

Mies on J ja nuoremman naisen nimi lähes sama kuin ap:lla

Vierailija
108/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Mies on J ja nuoremman naisen nimi lähes sama kuin ap:lla

Ei ole sama mies. Mutta näyttää olevan aika yleinen asetelma tämä, sen verran noita veikkailuja on tullut... Ei ole vielä osunut oikeaan mikään niistä. No, näiden perusteella ainakaan en ole ainoa ihminen maailmassa joka on joutunut tähän tilanteeseen.

- ap -

Vierailija
109/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin voi käydä kun parisuhteessa ei puhuta eikä uskalleta ottaa esiin yhtään vaikeampia aiheita. Eletään pinnallisessa 1950-luvun tyyppisessä avioliitossa jossa mies tekee mitä tahtoo ja nainen odottaa kotona ruoka valmiina kun perheen pää tulee kotiin yhteiselle perheillalliselle. Ihanaa! Niin lämminhenkistä ja niin tasa-arvoista!

Ehkä vuoden kuluttua uusi suhde on vakiintunut niin että mies voi siirtyä ilman vaivannäköä asumaan uuteen yhdessä sisustettuun kotiin ❤️❤️ Siis tämän uuden lemmittynsä kanssa. Sinä pakkaat miehelle silittämäsi paidat hänen matkalaukkuunsa sekä eväsnyytin ja vilkutat iloisesti lasten kanssa ikkunasta kun uusi nainen hurauttaa miehen kanssa tiehensä 😊

Voi kuule, kyllä meillä puhutaan vaikeatkin asiat, ja se olen pikemminkin minä joka tulen kotiin valmiiseen pöytään kun mies pääsee useimmiten töistä ennen minua. Se, etten tahdo lähteä kostamaan ja leikkelemään miehen paitoja saksilla pikkusilpuksi ei tarkoita että olisin tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen. Olen tainnut käyttäytyä tässä tilanteessa liian naiivisti, mutta en yksinkertaisesti halunnut heti olettaa pahinta puolisosta jota olen rakastanut niin monta vuotta. Keskusteleminen tästä asiasta pelottaa, koska tässä on niin paljon pelissä. Mutta jos on pakko erota, niin sitten on pakko erota.

- ap -

Jos oikeasti keskustelisitte, tämä aihe olisi käyty läpikotaisin läpi monta kuukautta sitten. Eli tilanne osoittaa että jos teillä asia tuntuu vaikealta siitä ei puhuta! Selvästi myös mies tietää tämän, koska tasa-arvoisessa ja avoimessa parisuhteessa tämäntyyppinen höpöhöpö-kahvittelun selittäminen ei menisi läpi siten että toinen vaikenee nöyränä!

Miehesi nussii toista naista ap, sen ymmärtäisi tilanteessa jokainen itseään kunnioittava ihminen.

Vierailija
110/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulee, että mies tunnustaa jos pikkujoulupussailusta homma on edennyt seksiin? Joo ei taatusti tunnusta, kuinka naiivi ap voitkaan olla, kuten suurin osa petetyistä vaimoista on. Toisekseen, ketkä käyttävät neljä kuukautta pussailu jälkeen aikaa kahvilla tapailuun? Ei ketkään. Jos homma ei olisi pussailu jälkeen lähtenyt etenemään, niin ei silloin työajan ulkopuolella tapailtaisi. Ja jos kiinnostus olisi jatkunut pussailu jälkeen, niin ei sillon kuukausitolkulla kahvia juoda ja henkeviä puhuta, herää nyt ap!

Vierailija
111/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputtaisin käsiäni ja laittaisin avioeropaperit menemään.

Vierailija
112/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti keskustelisitte, tämä aihe olisi käyty läpikotaisin läpi monta kuukautta sitten. Eli tilanne osoittaa että jos teillä asia tuntuu vaikealta siitä ei puhuta! Selvästi myös mies tietää tämän, koska tasa-arvoisessa ja avoimessa parisuhteessa tämäntyyppinen höpöhöpö-kahvittelun selittäminen ei menisi läpi siten että toinen vaikenee nöyränä!

Miehesi nussii toista naista ap, sen ymmärtäisi tilanteessa jokainen itseään kunnioittava ihminen.

Itse asiassa tiedän varmuudella etteivät ole seksin harrastamiseen asti edenneet. Kysymys on lähinnä siitä, onko mieheni todellakin ihastunut tähän naiseen ja elätteleekö jotain toivetta asian viemisestä siihen pisteeseen. Todennäköisesti elättelee, ja sehän tässä niin kovasti satuttaa minua.

- ap -

Vierailija
113/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa tiedän varmuudella etteivät ole seksin harrastamiseen asti edenneet. Kysymys on lähinnä siitä, onko mieheni todellakin ihastunut tähän naiseen ja elätteleekö jotain toivetta asian viemisestä siihen pisteeseen. Todennäköisesti elättelee, ja sehän tässä niin kovasti satuttaa minua.

- ap -

Jos kysyt mieheltä elätteleeuö hän toveita jistakin tai onko hän ihastunut tuohon naiseen, mitä hän vastaa?

Vierailija
114/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap luulee, että mies tunnustaa jos pikkujoulupussailusta homma on edennyt seksiin? Joo ei taatusti tunnusta, kuinka naiivi ap voitkaan olla, kuten suurin osa petetyistä vaimoista on. Toisekseen, ketkä käyttävät neljä kuukautta pussailu jälkeen aikaa kahvilla tapailuun? Ei ketkään. Jos homma ei olisi pussailu jälkeen lähtenyt etenemään, niin ei silloin työajan ulkopuolella tapailtaisi. Ja jos kiinnostus olisi jatkunut pussailu jälkeen, niin ei sillon kuukausitolkulla kahvia juoda ja henkeviä puhuta, herää nyt ap!

Kyllä mulla on jotkut ihan hyvät kaverisuhteet lähteneet siitä että ollaan jossain opiskelijabileiden jatkoilla pussailtu ja sitten todettu että ei, tästä ei kyllä tule romanttisessa mielessä mitään mutta voidaanhan me muuten hengata. Ja sitten just kahvitellaan, kyläillään toistemme luona yms ihan ilman mitään jännitteitä. AP:n mies tosin taitaa kuulua vähän eri sukupolveen kun minä, mutta se toinen nainen on aikas lailla samaa ikäluokkaa. Why not?

Vierailija
115/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit ap aika itsevarmasti aloitukseen, että käyvät vain kahvilla ja drinksuilla, mutta mistähän sinä oikeasti tiedät missä viettävät aikaa tuolloin? Jotenkin en jaksa uskoa, että pikkujoulusuudelman jälkeen ovat tapailleet "kahvin" merkeissä, eikä mitään fyysistä ole tapahtunut. Kuitenkin 4kk ovat nämä tapailut jo jatkuneet, yllättäen suudelman jälkeen.

Olin itse aikoinaan aika sinisilmäinen avomieheni suhteen ja en heti nähnyt kuinka selän takanani kävi vipinää muun naisen kanssa. Lopulta minut jätettiin kuin nalli kalliolle. Minä tosin olin vasta kahdenkympin tienoilla, ensimmäinen (ja viimeinen) suhde, joten olen antanut itselleni anteeksi hölmöyteni. Nyt yli 40-vuotiaana on elämänkokemusta tullut sen verran, että samanlainen toiminta ei enää menisi läpi.

Jotenkin koko aloitus huutaa 'red flag' ja todellakin kannattaa hieman epäilevämmin suhtautua näihin kahvi- ja drinksukäynteihin. Toki aina voi olla pieni mahdollisuus siihen, että suudelman jälkeen olisivatkin pysyneet kavereina ja heillä synkkaa noin muuten vaan hyvin... Mutta parikymppinen nainen, nelikymppinen perheellinen mies, miten paljon yhteistä heillä voi olla?

Vierailija
116/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää varmuudella onko harrastettu seksiä vai ei, et mitenkään ja harvinaisen lapsellista kuvitella, että tietäisit.

Paitsi tietty jos olet näköyhteydessä mieheesi 24h, mutta näin ei taida olla.

Vierailija
117/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kauanko niiden kahvittelu-suhde on kestänyt?

Pikkujouluista se lähti, ja sen jälkeen ovat käyneet näillä "treffeillään" silloin tällöin. Eli nelisen kuukautta.

- ap -

Koko keskustelun mietin että liitynköhän tapaukseen mutta ilmeisesti onneksi en. Mun tapauksessa tämä mies yritti pussailla (useissa) pikkujouluissa mutten kertaakaan ole pussannut takaisin. Joskus ollaan työpäivän jälkeen käyty kahvilla kun ollaan oltu työhommissa pois toimistolta. En ikinä tekisi mitään muuta mutta toki jotenkin on myös otettu siitä että toinen viihtyy mun seurassa.

Tämä keskustelu sai kyllä miettimään että täytynee itse muuttaa toimintatapojani koska en koskaan haluaisi että joku tuntee minun takiani noin miten ap nyt. Toivottavasti miehesi ymmärtäisi lopettaa ja keskittyisi sinuun.

Vierailija
118/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Mistä sinä oikeasti voit tuon tietää? Kun tuskin juokset miehesi perässä koko ajan tai nuuskit alushousuja? He voivat nusaista vaikka huoltiksen vessassa, jos himot käyvät kuumina, ei siihen mitään hienoja puitteita tarvita. Ja onhan sillä naisella kai kotikin, missä oletettavasti asuu yksin, niin "kahveita ja drinkkejä" voi harrastaa sielläkin. Pliis, älä viitsi olla noin hölmö.

(eri vastaaja)

Vierailija
119/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

Eli olet ollut seuraamassa vierestä.

No hyvä ja helpottavaa tilanteen kannalta vaikka onhan tuo harvinaista että pystyy noin tarkkaan valvomaan puolisoaan.

Itse asiassa epäilen provoksi, sen verran hyvä draama on aluillaan ja tästä voi kehittyä vaikka mitä. Ja ap saa ihmiset hulluiksi ”hyväuskoisuudellaan”. Seuraavaksi hän löytää avatun kondomipakkauksen mieheltä ja mies saa hälytyksen kahville kesken isomummon satavuotisjuhlia. Odottelen poppareiden kanssa.

Vierailija
120/204 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoit ap aika itsevarmasti aloitukseen, että käyvät vain kahvilla ja drinksuilla, mutta mistähän sinä oikeasti tiedät missä viettävät aikaa tuolloin? Jotenkin en jaksa uskoa, että pikkujoulusuudelman jälkeen ovat tapailleet "kahvin" merkeissä, eikä mitään fyysistä ole tapahtunut. Kuitenkin 4kk ovat nämä tapailut jo jatkuneet, yllättäen suudelman jälkeen.

Olin itse aikoinaan aika sinisilmäinen avomieheni suhteen ja en heti nähnyt kuinka selän takanani kävi vipinää muun naisen kanssa. Lopulta minut jätettiin kuin nalli kalliolle. Minä tosin olin vasta kahdenkympin tienoilla, ensimmäinen (ja viimeinen) suhde, joten olen antanut itselleni anteeksi hölmöyteni. Nyt yli 40-vuotiaana on elämänkokemusta tullut sen verran, että samanlainen toiminta ei enää menisi läpi.

Jotenkin koko aloitus huutaa 'red flag' ja todellakin kannattaa hieman epäilevämmin suhtautua näihin kahvi- ja drinksukäynteihin. Toki aina voi olla pieni mahdollisuus siihen, että suudelman jälkeen olisivatkin pysyneet kavereina ja heillä synkkaa noin muuten vaan hyvin... Mutta parikymppinen nainen, nelikymppinen perheellinen mies, miten paljon yhteistä heillä voi olla?

No nämä kahvitreffit tapahtuvat yleensä työpäivän aikana, niin jos ehtivät 30 min lounastauon aikana löytää jonkun pelehtimispaikan ja sekstailla siellä niin onnittelut heille, itse ehdin hädin tuskin syödä siinä ajassa kaupan valmissalaatin. Drinkkitreffeistä tiedän ajankohdan perusteella että eivät ole sängyssä silloin olleet. Mutta enhän minä tiedä onko niillä treffeillä vaihdettu enemmänkin suudelmia ja halauksia, se on totta. 

Tällä naisella on tietääkseni yksi omakin lapsi, Instagramista olen tämän nähnyt. Parisuhteessa hän ei ole. Ja juu, en tiedä mistä he oikein näissä tapaamisissaan keskustelevat. Miehen mukaan heillä "klikkaa" vain niin hyvin.

(Halusin vielä sanoa että vaikka saattaisin "vängätä vastaan" joissakin näissä vastauksissani ja olla eri mieltä, niin monista kommenteista paistaa läpi myötätunto joka tuntuu todella hyvältä juuri nyt rankalla hetkellä, kiitos siitä. Tämäkin kommentti johon nyt tässä vastasin on jotenkin todella lohduttava kun näen että muutkin naiset ovat kohdanneet samankaltaisia tilanteita.)

- ap -