Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä tekisit jos miehesi "tapailisi" toista naista?

Vierailija
03.04.2019 |

45 v. naimisissa oleva mies on alkanut kahvitella 20 vuotta nuoremman naispuolisen työkaverinsa kanssa. Välillä käyvät myös ottamassa drinksut töiden jälkeen. Laitoin otsikossa tämän "tapailun" lainausmerkkeihin koska mitään fyysistä ei noiden tapaamisten aikana tapahdu, juttelevat ja tutustuvat kuulemma vaan kun heillä synkkaa hyvin. Tiedän kuitenkin, että ovat yhden kerran suudelleet työpaikan pikkujouluissa (mies ei tiedä, että tiedän tästä pussailusta).

Kysymys kuuluu: mitä sinä tekisit jos miehesi alkaisi kahvitella nuoremman naisen kanssa "ihan kaveripohjalta vaan"? En nyt halua jakaa tässä sen kummempaa informaatiota ettei kukaan tunnista, mutta ollaan siis tämän miehen kanssa pidetty yhtä kohta kaksi vuosikymmentä ja meillä on kaksi teini-iän kynnyksellä olevaa lasta. Olen niin stressaantunut tästä tilanteesta etten oikein osaa olla. Treffailultahan se vaikuttaa, mutta en voi oikein kieltää miestä tapaamasta ystäväänsä jos nyt muka ystävästä tässä on kyse.

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen. Sanoisin miehelle, että siitä tain tapailemaan, mutta jätä lähtiessäsi kotiavaimet tuohon eteisen pöydälle äläkä hämmästy, jos kotiin tullessasi ovi ei aukene ja portailla on muutama jätesäkillinen kamppeitasi. Uusi ystävättäresi varmaan majoittaa sinut ja huolehtii kamppeistasi. Good bye! Olihan se hauskaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
202/204 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mukaan.. kolmestaan aina hauskempaa, jos en pääse mukaan ni sanoisin heissuli vei 🤠

Ja lähtisin jonkun muun matkaan 🐎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko miehesi valehtelee sinulle tai itselleen, tuo ei ole mitään kaveruutta vaan ihastumista, suhdehan tuossa on kehitteillä.

Jos olisin sinun tilanteessasi (eli miehen käytös ahdistaa), sanoisin asiasta suoraan miehelle ja pyytäisin häntä valitsemaan joko minut tai sen työkaverinsa. Jos valitsee työkaverinsa kanssa treffailun, lähtisin suhteesta.

Se kehittyykö tuosta oikea, vakavampi suhde miehesi ja työkaverin välille ei ole olennaista vaan että tilanne saa sinut voimaan pahoin ja miehesi laittaa työkaverinsa kanssa hengailun sinun hyvinvointisi ja teidän suhteenne edelle. Suhteenne ei siis ole miehelle tärkeä (tai se toinen nainen on tärkeämpi).

Olipa hyvin sanottu. Minä olen koko ajan ajatellut jotenkin niin, etten mitenkään voi kieltää aikuista ihmistä tapaamasta ystäväänsä. En tahdo olla mikään pirttihirmu joka rajoittaa puolisonsa menemisiä. Tuo minä tai hän-vaatimus ei nyt varsinaisesti houkuttele, en usko uhkavaatimusten toimivan minun mieheeni. Mutta pahasta olosta mainitseminen saattaisi ihan oikeasti mennä perille. Jos hän ymmärtää että käytöksensä satuttaa ja ahdistaa minua, niin ehkä hän sitten itse päättäisi lopettaa.

- ap -

Oikean kaverin pystyy tuomaan kotiin kahvia juomaan ja esitellä puolisolle.

Vierailija
204/204 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25 v ikäisenä nuorena sinkku naisena olin työpaikalla ainoana naisena ja miehiä oli melkein 30.

Tuli koettua monenlaista

- yksi noin 45 v sinkku poikamies olis selvästi ihastunut minuun, ei sytyttänyt

- yksi noin 40 v sinkku poikamies oli ihastunut ja meillä oli jonkinlainen suhdekkin hetken

- yksi noin 35 perheellinen mies kosi yllättäen koko porukan kuullen minua firman juhlissa, oli kuulemma ihastunut minuun heti kun eka kerran näki. Tämän tunnustuksen teki ympäripäissään. Sattumalta olin vielä luvannut aikaisemmin heittää tämän sankarin ja peri muuta kotiin juhlista kun olin selvinpäin. No sain äijän uskomaan että parempi pysyä vaimonsa kanssa, tultiin kyllä hyvin toimeen mutta tämän kosinnan jälkeen pidin etäisyyttä mitä nyt jotkut työhommat oli pakko tehdä yhdessä. Mutta hänenkään kanssaan ei ollut mitään fyysistä ym.

- yhden perheellisen noin 50 v miehen kanssa jutut luisti hyvin. Firman laivareissulla päädyttiin nukkumaan kaksistaan minun hyttiin. Ja ihan oikeasti juteltiin vaan erillisissä sängyissä makoilen ilman mitään fyysistä ja nukahdettiin kesken jutun. Tämä mies tuntui lähinnä isältä ja hänellä oli minun ikäisiä lapsiakin. Juteltiin paljon asioista joita mietti omista lapsistaan, heidän opiskeluissaan ym jotka oli minulle taas tuttua asiaa kun olin juuri lopettanut opiskelut. Eli täysin viatonta mutta nyt ymmärrän että vaimon olisi ollut vaikea uskoa sitä.