Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli nainen tai mies, jonka kanssa puolisosi petti?

Vierailija
03.04.2019 |

?

Kommentit (234)

Vierailija
21/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sport kundi

Vierailija
22/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pelkkä pano niin osaa miehistä ei kiinnosta onko nainen ruma, lihava, luuranko vai paska luonne kunhan vain pimperoa jakaa auliisti. Saa olla vaikka mikä hajutoosa.

Se ainakin petettyjen naisten kohdalla on kamalaa huomata kuinka heidän itsetunto laskee ja kuvittelevat olevansa niin rumia hirviöitä, että siksi mies on pettänyt... Mitä nyt olen nähnyt, niin ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka kuvittelette haukkuvanne hänen ulkonäköään, jonka kanssa petitte niin sitten teitä petettiin luonteen vuoksi. Ei kannata hirveästi haukkua tuntemattoman ulkonäköä pinnan vuoksi. Teidän avo-/aviopuoliso teitä petti, ei hän. 

En ole haukkunutkaan, mutta kyllähän sen väkisinkin panee merkille onko rumempi vai kauniimpi. Kuvittelin että pettäisi edes kauniimman kanssa mutta kun oli vaikea luonteenkaan puolesta ymmäetää että miksi. Niin turhaa ja tyhmää koska siitähän tuli melkoinen kriisi sitten.

Itseasiassa mitä olen lähipiiristäkin nähnyt, niin ei nuo naiset/miehet ole olleet mitenkään ulkonäöllisesti parempia, päin vastoin rumempia ovat olleet. Luonteista en sen enempää tiedä, mutta olen kyllä pistänyt merkille tuon ulkonäköasian. Toki kauneus on katsojan silmissä...

No ei ne luonteetkaan voi kauhean kauniita tai empaattisia olla, jos varatun kanssa panee ja tietää toisella olevan perhe.

Vierailija
24/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pelkkä pano niin osaa miehistä ei kiinnosta onko nainen ruma, lihava, luuranko vai paska luonne kunhan vain pimperoa jakaa auliisti. Saa olla vaikka mikä hajutoosa.

Paitsi sitten kun vaimo heittää pihalle ja pitäisi mennä yhteen sen jakorasia kanssa. Sitten tuleekin ikävä kotiin.

Vierailija
25/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka kuvittelette haukkuvanne hänen ulkonäköään, jonka kanssa petitte niin sitten teitä petettiin luonteen vuoksi. Ei kannata hirveästi haukkua tuntemattoman ulkonäköä pinnan vuoksi. Teidän avo-/aviopuoliso teitä petti, ei hän. 

Tällä palstalla ei taida olla ikärajaa...

Vierailija
26/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jätä yritysjohtajasi ja lähde! Itsekunnioitus ja oma, hyvä elämä on tärkeämpää kuin kulissit ja raha! Elatusmaksut saat ja työstäsi rahaa. Ei sinulle tule mitään hätää! Vanhana kadut, jos rahan takia olet miehesi kanssa ja hän pettää ja muut nauravat teille selän takana. Millaisen roolimallin lapsetkin sinusta saavat? Minusta tuntuu, että tunnen sinut! Lähde, ole kiltti! Jätä idiootti miehesi! Ansaitset parempaa, oikeasti!!! Ja lapsesi vahvan naisen mallin! Vai haluaisitko lastesi olevan aikuisina suhteessa, jossa heitä ei arvosteta vaan petetään?

Vierailija
27/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua keskustella tästä asiasta irl kenenkään muun kanssa joten aina kun näen tällaisen keskustelun tekee mieli hieman avautua.

Mieheni ei ollut mikään unelmien pakkaus ollut enää vuosiin vaan käytös oli aika kamalaa ja olimme puhuneet erosta jo vuoden. Ainoa syy, minkä keksin pettämiselle oli se, että pitkän vatvomisen jälkeen tulisi joku "oikea" syy lähteä.

Nainen oli minua 8 v vanhempi ja miestäkin 2v vanhempi. Miehen työpaikalla ollut joskus harjoittelemassa/te kokeilussa tai jossain vastaavassa, josta mies oli vuosia aiemmin usein puhunut, että tosi yksinkertainen tyyppi. Meni aina uudelleen sinne harjoitteluun, kun pääsi. Kaateli kahvia ja siivoili toimistoa yms. Nainen oli siis 36 vuotias ja hänellä ei ollut peruskoulun jälkeistä ammattia, teki välillä näitä te toimiston juttuja ja oli joskus esim puhelinmyyjänä. Mies puhui monesti, ettei ihmettele ollenkaan kun nainen on niin yksinkertainen/hölmö. Vähän avuton.

No, pettämisen aikaan nainen oli ollut jo pitkään poissa miehen työpaikalta, mutta olikin sitten fb ottanut yhteyttä mieheeni. Tätä en itse tiennyt, ennenkuin koko suhde tuli ilmi vasta 4-5kk myöhemmin. (Mies oli tosi aktiivisesti naisen kanssa puhunut, treffannut pari krt ja sitten pettänyt. Suhde ei kuitenkaan pettämisen jälkeen jatkunut.)

Nainen oli muutenkin tähän mennessä oppimieni mieheni arvojen vastainen täysin, opin myöhemmin että hänellä oli esimerkiksi isoja koiria useampi ja mieheni inhoaa koiria ja ylenkatsoo koiraihmisiä. Silti oli lähtenyt treffeille esim ulkoiluttamaan koiria. Ei halunnut koskaan meille mitään lemmikkejä, edes akvaariota. Tosiaan, naisella mitään koulutusta eikä kunnollista työhistoriaa ollut 16v jälkeen. Mieheni ei myöskään halunnut lapsia ja tämä nainen oli ottanut mieheeni yhteyttä koska alkoi jo ikä tulla vastaan ja halusi lapsia ja muisti mieheni työpaikalta ja oli tähän ihastunut ja ajatteli että miehellä on niin hyvä tulotaso, että hänen kanssaan uskaltaa tehdä lapsia ja jäädä kotiin. Ja yksi meidän kantavista voimista parisuhteessa oli, ettemme kumpikaan halunneet lisääntyä.. Siis kaikki oli vaan niin "väärin." Nainen oli myös ulkonäöllisesti mitäänsanomaton, kananpersetukka, kasvoiltaan ei kaunis. Näin hänet kerran omassa pihassani ja hänellä oli likaiset vaatteet, oli tullut koiratreeneistä.

En ymmärrä, miten mieheni meni ja petti hänen kanssaan, enkä varmasti tule ikinä ymmärtämäänkään. Koska eroa oltiin tehty kauan, eroaminen ja poismuutto ei tuntunut pahalta. Enimäkseen järkytti juuri se kun tuntui, ettei tunne omaa puolisoaan ollenkaan, ihankuin olisi ollut jonkun aivan vieraan ihmisen vieressä. Se minua vaivaa edelleen.

Huh ihanaa kun sain kirjoittaa.

Vierailija
28/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se on vaan niin, että mies kaipaa vaihtelua. Jos kotona on hoidettu, hoikka, tyylikäs blondi, mies pettää pullean homsuisen tummaverikön kanssa. Kukaan ei tätä ymmärrä, mutta mies itse tietää. Tai jos vaimo on takakireä, häntä petetään jonkun rempseän, nauravaisen kanssa, jos taas vähän yksinkertainen aikaansa seuraamaton hömppäsarjojen tuijottaja, piinkova älykäs liikenainen voi kiinnostaa. Jos vaimo äidillinen, perheelleen omistautua, uraorientoinunut vela-nainen on miehen kiinnostuksen kohteena jne. Näin se on mennyt omassa tuttavapiirissäni.

Vierailija
29/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta.

Pettäjä on se joka pettää. Mitä väliä kenen kanssa.

Pettäjä tekee väärin ns. rakastetulleen koska ei rakasta ja on liian nynny vaatimaan eroa. Oli sitten nainen tai mies, ihan sama.

Syö kakkua ja säästää kakkua.

Vierailija
30/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He nyt tuskin tuntevat puolisonsa petikaveria kovin syvällisesti eivätkä pysty arvostelemaan tätä kun ulkonäön perusteella. Harvoin se on oikeasti nuori kaunis maailmanmissi kenen kanssa petetään. Tuskin koskaan.

Vierailija
31/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein se on vaan niin, että mies kaipaa vaihtelua. Jos kotona on hoidettu, hoikka, tyylikäs blondi, mies pettää pullean homsuisen tummaverikön kanssa. Kukaan ei tätä ymmärrä, mutta mies itse tietää. Tai jos vaimo on takakireä, häntä petetään jonkun rempseän, nauravaisen kanssa, jos taas vähän yksinkertainen aikaansa seuraamaton hömppäsarjojen tuijottaja, piinkova älykäs liikenainen voi kiinnostaa. Jos vaimo äidillinen, perheelleen omistautua, uraorientoinunut vela-nainen on miehen kiinnostuksen kohteena jne. Näin se on mennyt omassa tuttavapiirissäni.

Tämä oli ihana kuulla. Kiitos.

Vierailija
32/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tiedät tuttavapiirisi pettämisasioista paljon mitään. Mies antoi itse sellaisen selityksen että hänen saamansa huomio hiveli mutta ei ollut edes ihastunut tähän naiseen. Muutenkin nainen oli kaikkea muuta kuin sellainen nainen josta mies olisi normaalisti kiinnostunut. Meidän suhteessa ei ollut mitään vikaa mies itse sanoi näin terapiassa ja ihan alun perinkin. Ruuhkavuodet ja huomion saaminen syynä. Oli hyvin katuvainen ja epätoivoinen. Tuskinpa olisin muuten anteeksi antanutkaan.

Vierailija
33/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo sarkasmia vai. Vaihtelunhalusta pettävä pettää varmaan aina uudestaan, jos ei mitään selitystä pysty antamaan. On lisäksi tyhmä, ei jatkoon.

Vierailija
34/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan usko tätä klishettä, mutta nainen oli mieheni sihteeri, 20 vuotta miestäni nuorempi, blondi, silikonitissi. Ja oli jo 27 vuoden korkeassa iässä ehtinyt erota huomattavasti itseään vanhemmasta miehestään. Miehessä oli kuulemma vikaa...

Vierailija
35/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkera, mutta kuitenkin kirjoitti:

Ette varmaan usko tätä klishettä, mutta nainen oli mieheni sihteeri, 20 vuotta miestäni nuorempi, blondi, silikonitissi. Ja oli jo 27 vuoden korkeassa iässä ehtinyt erota huomattavasti itseään vanhemmasta miehestään. Miehessä oli kuulemma vikaa...

Miksei uskottaisi, tiedän itsekin vastaavanlaisen tapauksen.

Vierailija
36/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni hoiteli selkäni takana työpaikkansa vanhempaa, hoikkaa ja pienirintaista brunettea. Seuraavaksi silikonitissistä, vähän yksinkertaista, mutta urheilullista ja juhlimisesta innostunutta brunettea ja sen jälkeen hoikkaa, mutta erittäin isorintaista blondia. Kaksi viimeistä olivat miestäni nuorempia. Kaikki olivat kuulemma hyviä sängyssä ja antoivat myös kakkoseen, mistä minä en pidä. Miehen mielestä suhteessamme on aina ollut liian vähän seksiä ja kertoi tämän syyksi pettämiseen.

Mies tykkää isoista rinnoista ja nuorten naisten huomiosta, joten jollain tasolla ymmärrän nuo kaksi viimeistä. Mutta ensimmäistä, vanhempaa ja pienirintaista en ymmärrä. Olen nähnyt naisten kuvat. Nykyään olemme eronneet ja välit ovat ystävälliset, mutta etäiset. 

Vierailija
37/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo sarkasmia vai. Vaihtelunhalusta pettävä pettää varmaan aina uudestaan, jos ei mitään selitystä pysty antamaan. On lisäksi tyhmä, ei jatkoon.

Ei sarkasmia.

Olen siis tuon pitkän tarinan kirjoittaja sivun 2 lopulta, jossa mies meni ihan erilaisen naisen kanssa kimppaan. Minähän kerroin, että erosin enkä halunnut enää miestä nähdä. Olemme olleet 2v eronneina? Vai tarkoitatko ylipäätään että hän tulee seuraavissakin suhteissaan pettämään? Oletettavasti.

Minua helpotti kuitenkin nuo sanat koska olen itse edelleen ollut ihan kuutamolla että miksi mies valikoi niin arvojaan vastaisen tyypin ja tämä on ravistellut maailmankuvaani. On helpottavaa kuulla, että asiat varmaan oli mun puolelta ihan hyvin. Olin koulutettu, itsestään huolehtiva työelämässä oleva nuorempi nainen, joka sopi arvoiltaan yhteen miehen kanssa. Eli vika ei aina ole siinä nykyisessä puolisossa vaan vaihtelunhalussa. Eli en ole elänyt 6 vuotta missään valheessa, se vaan joskus on miehen luonto. Se helpotti omaa oloa.

Vierailija
38/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä IHANAA tossa nyt oli😲 Vai piruilitko sä?

Vierailija
39/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sarkasmia.

Olen siis tuon pitkän tarinan kirjoittaja sivun 2 lopulta, jossa mies meni ihan erilaisen naisen kanssa kimppaan. Minähän kerroin, että erosin enkä halunnut enää miestä nähdä. Olemme olleet 2v eronneina? Vai tarkoitatko ylipäätään että hän tulee seuraavissakin suhteissaan pettämään? Oletettavasti.

Minua helpotti kuitenkin nuo sanat koska olen itse edelleen ollut ihan kuutamolla että miksi mies valikoi niin arvojaan vastaisen tyypin ja tämä on ravistellut maailmankuvaani. On helpottavaa kuulla, että asiat varmaan oli mun puolelta ihan hyvin. Olin koulutettu, itsestään huolehtiva työelämässä oleva nuorempi nainen, joka sopi arvoiltaan yhteen miehen kanssa. Eli vika ei aina ole siinä nykyisessä puolisossa vaan vaihtelunhalussa. Eli en ole elänyt 6 vuotta missään valheessa, se vaan joskus on miehen luonto. Se helpotti omaa oloa.

Sun on aika jatkaa etiäppäin ja unohtaa koko juttu!

Vierailija
40/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, ihan tavallinen pulliainen. Avioliitossamme ei ollut mitään vikaa ja seksielämämme oli vilkasta. Mieheni mukaan hän vain ajautui tilanteeseen, kun toinen osoitti huomiota ja teki suoran tarjouksen. Hänellä ei ollut edes kortsua mukana, koska ei kuulemma koskaan ollut ajatellut pettää, mutta naisellapa oli. Kiinni jäi heti seuraavana aamuna.

Totesin vain, että todella typerä teko ja idiootti olet, jos kaikesta siitä, mitä meillä yhdessä on, olet valmis luopumaan. Ja että jos toistuu, niin silloin olet valmis luopumaan, koska minä en tyhmällä miehellä tee mitään.

Avioliittomme jatkuu onnellisena yhä, kymmenien vuosien jälkeen, sillä tunsin olevani niin paljon tuon naisen yläpuolella kaikin tavoin, etten viitsinyt sen enempää hänen vuokseen vaivaa nähdä vaikka olisin halutessani voinut järjestää hänelle potkut. En kerro miten, mutta näin vain on.

Uskon mieheni oppineen jotain, enkä usko hänen sen jälkeen pettäneen. En tosin ole alkanut urkkia tai tarkkailla, luotan siihen, että kyllä se tulee ilmi, jos sellaista tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi