Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli nainen tai mies, jonka kanssa puolisosi petti?

Vierailija
03.04.2019 |

?

Kommentit (234)

Vierailija
1/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastemme jalkapallovalmentaja :(

Vierailija
2/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma. Mutta sosiaalinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua n. 10 vuotta vanhempi ja pyöreämpi nainen.

Vierailija
4/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi ja kauniimpi.

Vierailija
5/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en tiedä, kuin että vanhempi ja ei kyllä kiinnostakaan. 

Vierailija
6/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestähän niistä alottais...

Vierailija
7/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka kuvittelette haukkuvanne hänen ulkonäköään, jonka kanssa petitte niin sitten teitä petettiin luonteen vuoksi. Ei kannata hirveästi haukkua tuntemattoman ulkonäköä pinnan vuoksi. Teidän avo-/aviopuoliso teitä petti, ei hän. 

Vierailija
8/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin miestäni lihavan, lihavan, kaljun, 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka oli vielä luonteeltaankin töykeä ja itsetietoinen.

En käsitä itsekään että miksi, mutta jokin hänessä saa edelleen polvet notkahtamaan :(

Vierailija
9/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut mikään erikoinen... Jonkun verran nuorempi, mutta esimerkiksi minua paljon isomman kokoinen... Pidän häntä myös vähän yksinkertaisena, kun jäi lopulta sitten asumaan tuollaisen petturin kanssa.

Vierailija
10/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta minua nuorempi. Oli eron partaalla miehensä kanssa ja luulen, että se oli suurin syy että lähti pettämään mieheni kanssa. Ei uskaltanut lähteä suhteesta muuta kuin pettämisen kautta. Luuli ilmeisesti saavansa miehestäni uuden miehen mutta näin ei käynytkään. Oli kuulemma ihan paniikissa kun jäikin yksin. Tämän kuulin yhteisen tutun kautta. Vähän sellainen säälittävä tapaus. Luulee toki itse olevansa taivaanlahja miehille.

Vierailija
11/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut mikään erikoinen... Jonkun verran nuorempi, mutta esimerkiksi minua paljon isomman kokoinen... Pidän häntä myös vähän yksinkertaisena, kun jäi lopulta sitten asumaan tuollaisen petturin kanssa.

Lisään vielä, että kun exäni jäi kiinni, niin hän haukkui todella törkein nimityksin tuota naista ja toisteli sitä, ettei hän tiedä mikä häneen meni ja hän rakastaa minua. Minä kuitenkin keräsin kimpsut ja kampsut ja lähdin... Siksi ihmetyttää miksi tuo nainen jäi, kun ei ollut mitään suurta ihastumista ainakaan exän puolelta...

Vierailija
12/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt muotoilisi... Tästä nyt on aikaa jo 5 vuotta ja hekin ovat eronneet. Tiesin tuon naisen ennestään ja hän oli todella rääväsuinen, menevä, alkoholi maistui, jotain rikollistakin toimintaa taustalla... Sellainen pahatyttö... Minä taas olin tylsä sairaanhoitaja, jolla vuorotyö aiheutti sen, ettei paljon tehnyt enää mieli bilettää eikä siihen ollut edes aikaa. Olen myös vähän sellainen hissukka ja varmasti sitten olin exän mielestä tylsä ja liian kunnollinen. Nykyisin vietän ihanaa perhe-elämää mieheni ja lasteni kanssa :) exäni taitaa asua yksin.

Kyllä se kolahti silloin ja tuli ihan puskista... Heillä oli jatkunut sitä vispilänkauppaa jo kauan ja ilmeisesti viettivät aikaa yhdessä silloin, kun minä olin viikonloput töissä :(

Vierailija
13/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi, rumempi ja uskoi ufoihin ✌️ Oli jotain niin käsittämätöntä kun tuosta kuulin. Huomioiminen oli hivellyt itsetuntoa.

Vierailija
14/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja miestäni 15 vuotta nuorempi. Miehen työkaveri.

Vierailija
15/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-menestyvä uranainen,jonka kiinnostus hiveli exän itsetuntoa.Exän mukaan oli käynyt kiinni liiveihin ja se oli menoa.Ko naisella aviomies ja neljä lasta.Koulutukseltaan pappi,mutta poliitiikkaan liittyvissä hommissa.Exää 6-7v vanhempi.Ulkonäöltään vähän pyylevä ja hompsuisen näköinen ainakin arki-tyylissään.Sanoisin,että keski-ikäinen perustantta,josta näkee,että ollut nuorena kaunis.

Blondi pyrkyri,joka ei ole muutenkaan tarkka tavarastaan.Saalistaa rikkaita miehiä,vapaita ja varattuja.Exän kollega järjesti mökkireissulle,jolle en itse osallistunut.Jonkinlainen viestittely-salasuhde jatkui ja kyseinen blondi oli myös yötä kotonamme kun olin matkalla.Kaunis ulkoisesti ja ihan tyylikäs.

Nuorempi blondi avustaja/sihteerikkö eduskunnan pikkujouluista.Vähän hompsuinen ja pullukka.Tyyli Vero Modaa ja HM.Jäi viestittelemään exän perään kunnes löysi uuden tarketin.

Neljäs exän läheinen työkaveri.Rumakasvoinen harmaa hiirulainen.Tässä vaiheessa nostin kytkintä.Tämä ja ex ovat edelleen yhdessä.Nykyisin naimisissa.

Erosimme exän kanssa 2013.

Vierailija
16/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun mies ei ole koskaan pyynnöistäni huolimatta suostunut kertomaan kenen kanssa petti. Sen kertoi, että petti ja juoksi sp- tautitesteissä.

Olisi toki kiva tietää kuka se oli. Mahtaako tulla kaupungilla useinkin vastaan? En kyllä ottaisi naiseen mitään yhteyttä vaikka tietäisin kuka se oli.

En tajua miksi mies ei kerro. Olen siis pyytänyt ihan asiallisesti.

Ja varmaan ihmettelette miksi jäin avioliittoon. No se oli vähän pakkotilanne. Olin juuri jäänyt työttömäksi vakityöstä (yt-neuvottelut), 3 alle kouluikäistä lasta, paljon asuntovelkaa omakotitalosta (olisin siis joutunut lasten kanssa johonkin vuokraluukkuun erossa). 

Eipä tässä rakkautta ole jäljellä minun puoleltani, mutta nyt prioriteetti on lasten hyvinvointi ja minun ja lasten riittävän hyvä elintaso (onneksi  mies on hyvätuloinen yritysjohtaja). Ei me mitään riidellä, mulle mies on lähes ilmaa. Niin kauan kuin maksaa perheen laskut niin sopii mulle.

Vierailija
17/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka kuvittelette haukkuvanne hänen ulkonäköään, jonka kanssa petitte niin sitten teitä petettiin luonteen vuoksi. Ei kannata hirveästi haukkua tuntemattoman ulkonäköä pinnan vuoksi. Teidän avo-/aviopuoliso teitä petti, ei hän. 

En ole haukkunutkaan, mutta kyllähän sen väkisinkin panee merkille onko rumempi vai kauniimpi. Kuvittelin että pettäisi edes kauniimman kanssa mutta kun oli vaikea luonteenkaan puolesta ymmäetää että miksi. Niin turhaa ja tyhmää koska siitähän tuli melkoinen kriisi sitten.

Vierailija
18/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pelkkä pano niin osaa miehistä ei kiinnosta onko nainen ruma, lihava, luuranko vai paska luonne kunhan vain pimperoa jakaa auliisti. Saa olla vaikka mikä hajutoosa.

Vierailija
19/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole haukkunutkaan, mutta kyllähän sen väkisinkin panee merkille onko rumempi vai kauniimpi. Kuvittelin että pettäisi edes kauniimman kanssa mutta kun oli vaikea luonteenkaan puolesta ymmäetää että miksi. Niin turhaa ja tyhmää koska siitähän tuli melkoinen kriisi sitten.

Itseasiassa mitä olen lähipiiristäkin nähnyt, niin ei nuo naiset/miehet ole olleet mitenkään ulkonäöllisesti parempia, päin vastoin rumempia ovat olleet. Luonteista en sen enempää tiedä, mutta olen kyllä pistänyt merkille tuon ulkonäköasian. Toki kauneus on katsojan silmissä...

Vierailija
20/234 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun mies ei ole koskaan pyynnöistäni huolimatta suostunut kertomaan kenen kanssa petti. Sen kertoi, että petti ja juoksi sp- tautitesteissä.

Olisi toki kiva tietää kuka se oli. Mahtaako tulla kaupungilla useinkin vastaan? En kyllä ottaisi naiseen mitään yhteyttä vaikka tietäisin kuka se oli.

En tajua miksi mies ei kerro. Olen siis pyytänyt ihan asiallisesti.

Ja varmaan ihmettelette miksi jäin avioliittoon. No se oli vähän pakkotilanne. Olin juuri jäänyt työttömäksi vakityöstä (yt-neuvottelut), 3 alle kouluikäistä lasta, paljon asuntovelkaa omakotitalosta (olisin siis joutunut lasten kanssa johonkin vuokraluukkuun erossa). 

Eipä tässä rakkautta ole jäljellä minun puoleltani, mutta nyt prioriteetti on lasten hyvinvointi ja minun ja lasten riittävän hyvä elintaso (onneksi  mies on hyvätuloinen yritysjohtaja). Ei me mitään riidellä, mulle mies on lähes ilmaa. Niin kauan kuin maksaa perheen laskut niin sopii mulle.

Kunminkin itse kertoi pettäeensä? Menkää terapiaan, ehkä pustyt antaa anteeksi, jos mieskatuu. Jos ei kadu, nii kannattaa erota heti kun pystyy taloudellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi