Treffipalstoilla yllättävän paljon parisuhteessa olevia miehiä ja perheenisiä
Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää? Harvahan tietenkään uskoo että juuri se oma mies olisi yksi heistä, mutta ikävä kyllä todellisuus on eri asia kuin usko.
Minä sinkkunaisena olen pettynyt miehiin. Miksi nauttisin siitä, jos varattu mies haluaisi sänkyyn kanssani tai jopa jättää naisensa vuokseni, kun mitä todennäköisimmin minulle kävisi samoin. En ymmärrä naisia jotka kiinnostuvat varatuista, mutta vielä vähemmän ymmärrän miehiä jotka luulevat olevansa joku upea saalis naisille. Ehkä lyhytnäköisille typeryksille, mutta kukaan fiksu nainen ei tietoisesti varattuun mieheen lankea.
Kommentit (83)
Miksi aina pitää lässyttää se "mutku naisetkin" soopa näihin? Ensinnäkin miehet pettävät törkeämmin, usein seksityölaisten kanssa ja jopa ilman kumia = tautiriski. Miehet myös etsivät seuraa täysin suunnitelmallisesti, käyttävät enemmän hyväksi ja ottavat väkisin. Miehen seksuaalisuus on tasan aggressiivisempaa. Naisilla on myös paljon enemmän mahdollisuuksia pettää :) Silti tekevät sitä vähemmän.
Hyvä aihe ja niin todellista arkipäivää ettei moni halua uskoa.
Ainakin joidenkin vaimojen luulisi olevan helpottuneita siitä, että mies suuntaa halunsa muualle kuin haluttomaan vaimoonsa.