Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leaving Neverland

Vierailija
02.04.2019 |

Mitä ajatuksia dokumentti teissä herättää?

Omasta mielestäni Michael Jackson on käyttänyt poikia hyväkseen. Dokumentti kuvaa hyvin sitä, miten koko perhe on hurmattu, myös poikien lisäksi. Kun on rahaa ja valtaa, pystyy tällaiseen.

Sääliksi käy kaikki Michael Jacksonin uhrit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/5 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla katsoa sitä. Uutiset siitä ovat olleet jo kamalia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin.

Onhan siinä paljon pureskeltavaa. Jossain pohdittiinkin äitien käytöstä dokkarissa ja onhan se kyllä hämmentävää kun muistelevat iloisia juttuja mitä Michaelin kanssa tehtiin ja oli niin ihanaa. Jotenkin voisi kuvitella, että normaalilla ihmisellä, jonka lapsi on aikuiden toimesta seksuaalisestihyväksikäytetty, päällimmäisenä tunteena olisi viha, raivo, suru. Mä en nähnyt niitä ollenkaan niissä äideissä. 

Eikä se niille miehillekään sitten lopulta oo tainnut olla niin traumaattista kuin voisi kuvitella. Mut sehän on ihan persoonakysymys. Jos joku muu hyväksikäytön jälkeen tappaa itsensä niin ei se vie sitä tosi asiaa, että joku toinen taas selviää pienemmillä ongelmilla. Toki en taas yhtään tiedä mikä niiden elämäntilanne tällä hetkellä on, ehkä asiat ei olekaan kovinkaan hyvin? 

Vähän toki motiivit tehä toi dokkari on kyseenalaisia. Varsinkin kun tosiaan tuli enemmän se fiilis, että oli paljon iloisia muistoja ja ylpeiltiin kun Michael Jackson oli ottanut heidät elämäänsä. Mulla ei oo tietoa siitä oikeushommelista, joka joskus Michaelia vastaan on ollut ja kuka siellä on sanonut mitäkin.

Mut oli totta kai hemmetin surullista. Mut myös ristiriitaista. 

Vierailija
4/5 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin.

Onhan siinä paljon pureskeltavaa. Jossain pohdittiinkin äitien käytöstä dokkarissa ja onhan se kyllä hämmentävää kun muistelevat iloisia juttuja mitä Michaelin kanssa tehtiin ja oli niin ihanaa. Jotenkin voisi kuvitella, että normaalilla ihmisellä, jonka lapsi on aikuiden toimesta seksuaalisestihyväksikäytetty, päällimmäisenä tunteena olisi viha, raivo, suru. Mä en nähnyt niitä ollenkaan niissä äideissä. 

Eikä se niille miehillekään sitten lopulta oo tainnut olla niin traumaattista kuin voisi kuvitella. Mut sehän on ihan persoonakysymys. Jos joku muu hyväksikäytön jälkeen tappaa itsensä niin ei se vie sitä tosi asiaa, että joku toinen taas selviää pienemmillä ongelmilla. Toki en taas yhtään tiedä mikä niiden elämäntilanne tällä hetkellä on, ehkä asiat ei olekaan kovinkaan hyvin? 

Vähän toki motiivit tehä toi dokkari on kyseenalaisia. Varsinkin kun tosiaan tuli enemmän se fiilis, että oli paljon iloisia muistoja ja ylpeiltiin kun Michael Jackson oli ottanut heidät elämäänsä. Mulla ei oo tietoa siitä oikeushommelista, joka joskus Michaelia vastaan on ollut ja kuka siellä on sanonut mitäkin.

Mut oli totta kai hemmetin surullista. Mut myös ristiriitaista. 

Tää on tietenkin vain mun tulkintaa, mutta musta juurikin noiden miesten käytös tuki voimakkaasti tarinaa. Ne oli molemmat aika rauhallisia, kun kerto kokemuksistaan. Vähän kuin ne asiat olisi tapahtunut jollekin muulle. Mutta sitten, kun kerrottiin miten muille oli kerrottu, nää miehet muuttu haavoittuviksi ja tunteellisiksi. Samaten konkreettinen muisto hyväksikäytöstä, nämä sormukset, sai toisen miehen tolaltaan.

Nämä äidit syyttävät varmasti myös itseään. Mulle tuli heistä jopa fiilis, että on voinut olla epäilyksiä, mutta ollaan sitten rahan vuoksi suljettu silmät.

Ja tällaisena köökkipsykologina nousi mieleen myös Macaulay Culkin ja hänen päihdeongelmansa.. Mistähän ne voisivat johtua?

Vierailija
5/5 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen mielenkiintoinen! Oon katsonut dokkarin jo kahdesti (siis sen ihan oikean 4h version, en tätä mikä suomessa näytetään joka on vain 3 h pitkä) ja katsonut/lukenut todella paljon MJ:stä tämän dokkarin nähtyäni. En millään osaa sanoa ketä uskon. Pelkästään dokkaria katsoessani mielipiteeni vaihtuu monta kertaa. Meinaan katsoa vielä kolmannen kerran! Suosittelen kaikille vaikkei MJ-fani olisikaan.