Treffipalstoilla yllättävän paljon parisuhteessa olevia miehiä ja perheenisiä
Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää? Harvahan tietenkään uskoo että juuri se oma mies olisi yksi heistä, mutta ikävä kyllä todellisuus on eri asia kuin usko.
Minä sinkkunaisena olen pettynyt miehiin. Miksi nauttisin siitä, jos varattu mies haluaisi sänkyyn kanssani tai jopa jättää naisensa vuokseni, kun mitä todennäköisimmin minulle kävisi samoin. En ymmärrä naisia jotka kiinnostuvat varatuista, mutta vielä vähemmän ymmärrän miehiä jotka luulevat olevansa joku upea saalis naisille. Ehkä lyhytnäköisille typeryksille, mutta kukaan fiksu nainen ei tietoisesti varattuun mieheen lankea.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Minuakin naisena inhottaa tämä. Tunnen syvää myötätuntoa vaimoja kohtaan, minuakin on varatut miehet liehitelleet mitä uskomattomin selityksin. En ala suhteeseen sellaisen kanssa. Yksi selitteli, että "yhteiskunta pakottaa sitoutumaan, blabla". Vastasin, että kuka pakotti sinut naimisiin vaimosi kanssa, yhteiskunta vai? Mitähän kaksi lastasi isästään ajattelisivat?
Olen luonnontieteitä opiskeleva nuori nainen ja hieman inhorealistinen, en romanttinen. Tajuan sen, että uroiden käyttäytyminen kaikkialla eläinkunnassa on samanlaista, kyseessä on syvälle koodattu vietti levittää siementä. Naiset inhoavat tätä tosiasiaa koska se ei vastaa unelmia joita omaan elämään liitetään mutta, noh, tosiasiat ovat tosiasioita. Uskollinen mies on lähinnä harvinaisuus. Harva mies kieltäytyy useista naisista.
Tämän vuoksi en itse ole parisuhteista lainkaan kiinnostunut. Ei se toimi kuitenkaan. Tulee joku nuorempi ja parempi. Olen kuitenkin itse monogaaminen enkä viitsi käyttää energiaa suhteen rakentamiseen kun mies kuitenkin haaveilee muista naisista. Omistaudun tulevalle uralleni.
Pitää muistaa että myös fiksuja miehiä on, harva heistä kuitenkaan pyörii netin treffipalstoilla. Netissä on paljon mätiä omenoita, kun siellä voi piiloutua anonymiteetin taakse ja syöttää helposti mitä tahansa pajunköyttä naisille, tekeytyä vaikka lentäjäksi, vaikka oikeasti olisi rekkamies.
Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun itsekin joutunut kohtaamaan "sinkkuja", jotka melkein heti osoittautuvat varatuiksi. Jotkut myös pitävät treffipalstoja jonain leikkikenttänä, jossa ensin ollaan niin hurmaavia ja sovitaan treffit, mutta yhtäkkiä mies tekee katoamistempun enkä kuule hänestä enää koskaan mitään. En tajua, mitä tuollaiset ihmiset saavat muilla ihmisillä leikkimisestä? Oikeastiko jotain mielihyvää? Kyllä on köyhä sielunelämä.
Aivan valtava määrä parisuhteita on näennäis- ja kulissisuhteita, joista irtautumisen kynnys on todella matala. Mahtaako edes joka viides parisuhde olla onnellinen ja pysyvyyteen tähtäävä. Siksi moralisointi on typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin naisena inhottaa tämä. Tunnen syvää myötätuntoa vaimoja kohtaan, minuakin on varatut miehet liehitelleet mitä uskomattomin selityksin. En ala suhteeseen sellaisen kanssa. Yksi selitteli, että "yhteiskunta pakottaa sitoutumaan, blabla". Vastasin, että kuka pakotti sinut naimisiin vaimosi kanssa, yhteiskunta vai? Mitähän kaksi lastasi isästään ajattelisivat?
Olen luonnontieteitä opiskeleva nuori nainen ja hieman inhorealistinen, en romanttinen. Tajuan sen, että uroiden käyttäytyminen kaikkialla eläinkunnassa on samanlaista, kyseessä on syvälle koodattu vietti levittää siementä. Naiset inhoavat tätä tosiasiaa koska se ei vastaa unelmia joita omaan elämään liitetään mutta, noh, tosiasiat ovat tosiasioita. Uskollinen mies on lähinnä harvinaisuus. Harva mies kieltäytyy useista naisista.
Tämän vuoksi en itse ole parisuhteista lainkaan kiinnostunut. Ei se toimi kuitenkaan. Tulee joku nuorempi ja parempi. Olen kuitenkin itse monogaaminen enkä viitsi käyttää energiaa suhteen rakentamiseen kun mies kuitenkin haaveilee muista naisista. Omistaudun tulevalle uralleni.
VMP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa että myös fiksuja miehiä on, harva heistä kuitenkaan pyörii netin treffipalstoilla. Netissä on paljon mätiä omenoita, kun siellä voi piiloutua anonymiteetin taakse ja syöttää helposti mitä tahansa pajunköyttä naisille, tekeytyä vaikka lentäjäksi, vaikka oikeasti olisi rekkamies.
Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun itsekin joutunut kohtaamaan "sinkkuja", jotka melkein heti osoittautuvat varatuiksi. Jotkut myös pitävät treffipalstoja jonain leikkikenttänä, jossa ensin ollaan niin hurmaavia ja sovitaan treffit, mutta yhtäkkiä mies tekee katoamistempun enkä kuule hänestä enää koskaan mitään. En tajua, mitä tuollaiset ihmiset saavat muilla ihmisillä leikkimisestä? Oikeastiko jotain mielihyvää? Kyllä on köyhä sielunelämä.
Kulta, tuletko siivelleni leikkimään rikasta ja köyhää!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset kiinnostuvat varatuista siksi, että parisuhdestatus on heidän silmissään tietynlainen laadun tae. Jos mies on muuallakin kelvannut, täytyy hänen olla hyvä. Toinen seikka on psykologinen, päiväkoti-ikäisilläkin lelut, joilla jo leikitään, kiinnostavat enemmän, vaikka koko laatikko olisi täynnä vapaana olevia leluja.
Juu, ei minustakaan järkevää, mutta muuta selitystä käytökselle en keksi. Olen siis itse huomannut, että kihlasormus tuntuu herättävän kiinnostusta radalla ihan eri tavalla kuin ilman.
Ymmärrän toki, että se suuri (järkevästi käyttäytyvä) naisten enemmistö ei näyttäydy minulle samalla tavoin, kuin nämä omaa oksaansa sahaavat. Toisin sanoen, harva nainen tulee erikseen sanomaan: "Hei, olisit ihan mukavan näköinen ja kiinnostava, mutta kun näyt kihlasormuksen perusteella olevan varattu, niin annetaan asian olla.", vaikka näin ajattelisikin.
En ihan ymmärtänyt. Onko sinulla siis feikki kihlasormus sen takia, että silloin käy parempi flaksi?
minä vaan kysyn kirjoitti:
Mihin varattu ja sitoutunut (avio)mies tarvitsee treffisuhteita?
Seksiin ja romanttisiin hetkiin.
Mistä niitä oikeasti yksiavioisia miehiä sitten löytää?
Kannattaisi tällaisten miesten ilmiantaa itsensä, teillä vientiä riittää ellette ole ihan susirumia ja sosiaalisesti täysin kyvyttömiä.
Miehelle parisuhde on aina voitto, naiselle se on useimmiten rasite ja enemmän riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan valtava määrä parisuhteita on näennäis- ja kulissisuhteita, joista irtautumisen kynnys on todella matala. Mahtaako edes joka viides parisuhde olla onnellinen ja pysyvyyteen tähtäävä. Siksi moralisointi on typerää.
Minä olen onnettomassa suhteessa, jos katsotaan ulkopuolisin silmin. En ole pelkän seksin takia valmis eroamaan, kun muuten meillä menee hyvin. Meillä on esim. hyvä keskusteluyhteys, joka johti siihen että mies sai luvan käydä "vieraissa". Jokaisella on oikeus seksuaaliseen vapauteen. Minulla olla harrastamatta ja miehen harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä oikeasti yksiavioisia miehiä sitten löytää?
Kannattaisi tällaisten miesten ilmiantaa itsensä, teillä vientiä riittää ellette ole ihan susirumia ja sosiaalisesti täysin kyvyttömiä.
Miehelle parisuhde on aina voitto, naiselle se on useimmiten rasite ja enemmän riskejä.
Pettikö isäsi äitiäsi? Veljesi vaimoaan?
Ne äijät ovat vailla läheisyyttä, koska ovat teidän kanssa naimisissa. Ne ovat myös surkeita sängyssä, koska ette ole opettaneet niistä hyviä rakastajia.
Mies hankkii uuden naisen ensin ja eroaa vasta sitten, koska toisin päin tehdessä sen elämä romahtaisi täysin.
T. Toinen nainen
Vierailija kirjoitti:
jostaun muistan lukeeni, että 16% avioliitoista on onnellisia, 34% kulissia ja 50% päättyy eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ei heistä monikaan ole varattu. Itselläni oli suomi24 treffeillä paljon enemmän vientiä kun esitin varattua.
Johtuu siitä, kun varatut on kiinnostuneita varatuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen onnettomassa suhteessa, jos katsotaan ulkopuolisin silmin. En ole pelkän seksin takia valmis eroamaan, kun muuten meillä menee hyvin. Meillä on esim. hyvä keskusteluyhteys, joka johti siihen että mies sai luvan käydä "vieraissa". Jokaisella on oikeus seksuaaliseen vapauteen. Minulla olla harrastamatta ja miehen harrastaa.
Tätä kutsutaan kaveruudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin olet tajunnut asiat. Mulle nämä valkeni vasta nelikymppisenä, naimisiin jo menneenä ja lapset jo tehtyinä. Olisinpa ollut fiksumpi parikymppisenä. Olisi monet itkut säästyny. Olin siis unelmien prinssistä haaveillut pilvilinnojen rakentelija, 100 % uskollinen, en ikinä edes sinkkuna kyennyt yhden illan juttuihin. Ja niin munkin unelmat vain murskattiin. Kun ei se riitä, että toinen on uskollinen.
Tuli hiljaista työpaikan kahvipöydässä. Joku aloitti keskustelun minun sinkkuudestani ja ehdotti Tinderiä. Totesin ääneen että eikös siellä ole vain niitä varattuja miehiä etsimässä salaista seuraa. Muut naiset pöydässä oli varattuja.
minä vaan kysyn kirjoitti:
Mihin vapaa sinkkunainen tarvitsee varattua ja sitoutunutta (avio)miestä?
Olen ollut varatun kanssa seksisuhteessa. Hän oli urheilullinen ja lisäksi oli sopivan kokoinen kalu. Pyydän aina kuvan ennen kuin suostun tapaamaan. Tällä hetkellä olen ollut sinkun kanssa seksisuhteessa vuoden päivät. Oikein mukava mies, mutta mitään vakavampaa seurustelusuhdetta en halua.
Vierailija kirjoitti:
Tuli hiljaista työpaikan kahvipöydässä. Joku aloitti keskustelun minun sinkkuudestani ja ehdotti Tinderiä. Totesin ääneen että eikös siellä ole vain niitä varattuja miehiä etsimässä salaista seuraa. Muut naiset pöydässä oli varattuja.
Ja heidät pystyy vielä tunnistamaan kuvista hyvin helposti. Nytkin siellä oli puolituttu kahden lapsen isä sekä yllätten työkaverini, jonka kasnsa ei kuitenkaan tarvitse olla lähemmin tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä melkoisen oksettavia.
Niin, kaikkien tutkimusten mukaan parisuhteessa olevat naiset pettävät tasan yhtä paljon kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurimaissa on bordellit. Suomessa oikeasti pidempää parisuhdetta hakevat naiset joutuvat kantamaan myös tämän pelkän seksintarvitsijoiden lastin. Se, että siirryttiin yökerhoista nettiin ei ole tätä perusasetelmaa muuttanut. Seksinnälkäiset miehet sitten pilaavat parisuhdemarkkinoidenkin ilmapiirin, kun seksiä hakevat eivät voi mennä bordelleihin leikkimään.
Suomessa hyvää tarkoittavilla toimilla on saatu aikaan se, että nuorten näkymä parisuhteeseen ja perheeseen on pohjalukemissa vaikka suuri osa nuorista sitä pohjimmiltaan varmasti kaipaisi. Tällaiset itseni ikäiset vanhat ukot pilaavat Suomen tulevaisuuden! Kiitti vaan äijät!
Kyllä ne minulle kelpaa.