Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffipalstoilla yllättävän paljon parisuhteessa olevia miehiä ja perheenisiä

Vierailija
02.04.2019 |

Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää? Harvahan tietenkään uskoo että juuri se oma mies olisi yksi heistä, mutta ikävä kyllä todellisuus on eri asia kuin usko.

Minä sinkkunaisena olen pettynyt miehiin. Miksi nauttisin siitä, jos varattu mies haluaisi sänkyyn kanssani tai jopa jättää naisensa vuokseni, kun mitä todennäköisimmin minulle kävisi samoin. En ymmärrä naisia jotka kiinnostuvat varatuista, mutta vielä vähemmän ymmärrän miehiä jotka luulevat olevansa joku upea saalis naisille. Ehkä lyhytnäköisille typeryksille, mutta kukaan fiksu nainen ei tietoisesti varattuun mieheen lankea.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä vaan kysyn kirjoitti:

Mihin varattu ja sitoutunut (avio)mies tarvitsee treffisuhteita?

Seksiin ja romanttisiin hetkiin.

Miksi varattu ja sitoutunut (avio)mies ei keskity harrastamaan seksiä ja romanttisia hetkiä itse valitsemansa elämänkumppanin kanssa?

Vierailija
42/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin vapaa sinkkunainen tarvitsee varattua ja sitoutunutta (avio)miestä?

Olen ollut varatun kanssa seksisuhteessa. Hän oli urheilullinen ja lisäksi oli sopivan kokoinen kalu. Pyydän aina kuvan ennen kuin suostun tapaamaan. Tällä hetkellä olen ollut sinkun kanssa seksisuhteessa vuoden päivät. Oikein mukava mies, mutta mitään vakavampaa seurustelusuhdetta en halua. 

Kuvan kalusta! Mitä vaatimuksia sen suhteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi varattu ja sitoutunut (avio)mies ei keskity harrastamaan seksiä ja romanttisia hetkiä itse valitsemansa elämänkumppanin kanssa?

No jos ne puuttuu siitä (avio)liitosta.

Vierailija
44/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaseen suhteeseen ei kannata kenenkään jäädä, josta ei saa sitä niin sanottua normaalia eli mm seksiä ja läheisyyttä. Lähtekää suhteesta jos se ei riitä ja etsikää sellainen, joka riittää. Älkää pettäkö.

Vierailija
45/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei puutteellista ja epätyydyttävää suhdetta voi ensin reilusti lopettaa ja vasta sen jälkeen lähteä vapaille markkinoille metsästämään?

Vierailija
46/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksi hankkia suhdetta, miehen tai naisen, jos se ei sitten "riitäkään"? Oikeasti! Mun puolesta ihmiset voi paneksia ihan miten lystää kunhan siinä touhussa ei loukata ketään eli mieluiten pysyy sitten sinkkuna.

Tuleeko tähän nyt sitten joku kommentoimaan, että "sinkkumies ei saa seksiä".

Eli kuten yllä todettiin, parisuhde on miehelle "lottovoitto" (saa kodinhoitajan ja palvelijattaren sänkyyn) mutta naiselle riski (nainen on pelkkä seksuaalinen resurssi, mies ei osallistu kotitöihin jne jne).

Yksi iso ongelma tällä hetkellä on se, että parisuhde on esineellistetty. Parisuhde on muka vain tiettyjä rooleja ja tehtäviä. Kuka sellaista haluaa? Oikeastihan parisuhde on parhaimmillaan sellaista aivan upeata fiilinkiä, jota ei mistään muualta saa. Yhdessä ollaan enemmän kuin kaksi ollen yksin. Toivoisi, että jokainen saisi ainakin kerran elämässään sellaisen tunteen kokea.

Vierailija
47/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan valtava määrä parisuhteita on näennäis- ja kulissisuhteita, joista irtautumisen kynnys on todella matala. Mahtaako edes joka viides parisuhde olla onnellinen ja pysyvyyteen tähtäävä. Siksi moralisointi on typerää.

Minä olen onnettomassa suhteessa, jos katsotaan ulkopuolisin silmin. En ole pelkän seksin takia valmis eroamaan, kun muuten meillä menee hyvin. Meillä on esim. hyvä keskusteluyhteys, joka johti siihen että mies sai luvan käydä "vieraissa". Jokaisella on oikeus seksuaaliseen vapauteen. Minulla olla harrastamatta ja miehen harrastaa.

Kulttuurimaissa on bordellit. Suomessa oikeasti pidempää parisuhdetta hakevat naiset joutuvat kantamaan myös tämän pelkän seksintarvitsijoiden lastin. Se, että siirryttiin yökerhoista nettiin ei ole tätä perusasetelmaa muuttanut.  Seksinnälkäiset miehet sitten pilaavat parisuhdemarkkinoidenkin ilmapiirin, kun seksiä hakevat eivät voi mennä bordelleihin leikkimään.

Suomessa hyvää tarkoittavilla toimilla on saatu aikaan se, että nuorten näkymä parisuhteeseen ja perheeseen on pohjalukemissa vaikka suuri osa nuorista sitä pohjimmiltaan varmasti kaipaisi. Tällaiset itseni ikäiset vanhat ukot pilaavat Suomen tulevaisuuden! Kiitti vaan äijät!

Ihminen joutuu etenemään epärehellisesti ihan vaan saadakseen seksiä. Olen ajat sitten jo myöntänyt, että olen ihminen jonka ei pitäisi koskaan ryhtyä parisuhteeseen. Olen sellaisessa asemassa, etten oikein yhden illan juttujakaan harrastaa ja niistä on aina jotain vaivaannuttavaa ja toinen osapuoli odottaa jatkoa. Niin kun aiemmin sanottua varattujen kanssa kaikki on yksinkertaisempaa. Seksi on seksiä, eikä siitä huudella, ehkäisy hoidetaan ilman huomauttelua, eikä tarvitse rakennella mitään pilvilinnoja. Siksi näillä seksinnälkäisillä miehillä on ihan omat käyttäjäkuntansa. Joten eiköhän tässä ihan kiitellä kumpaakin sukupuolta, eikä siirretä kaikkea vastuuta vain miesten niskaan.

Vierailija
48/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksi hankkia suhdetta, miehen tai naisen, jos se ei sitten "riitäkään"? Oikeasti! Mun puolesta ihmiset voi paneksia ihan miten lystää kunhan siinä touhussa ei loukata ketään eli mieluiten pysyy sitten sinkkuna.

Eli kuten yllä todettiin, parisuhde on miehelle "lottovoitto" (saa kodinhoitajan ja palvelijattaren sänkyyn) mutta naiselle riski (nainen on pelkkä seksuaalinen resurssi, mies ei osallistu kotitöihin jne jne).

Yksi iso ongelma tällä hetkellä on se, että parisuhde on esineellistetty. Parisuhde on muka vain tiettyjä rooleja ja tehtäviä. Kuka sellaista haluaa? Oikeastihan parisuhde on parhaimmillaan sellaista aivan upeata fiilinkiä, jota ei mistään muualta saa. Yhdessä ollaan enemmän kuin kaksi ollen yksin. Toivoisi, että jokainen saisi ainakin kerran elämässään sellaisen tunteen kokea.

Yksi iso ongelma on myös se, että sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, eikä avioliitto ole enää mikään ihanne ja normi ja se on luonut tälläisen kertakäyttökulttuuriin. Ja häviäjiä on ne, jotka sen perinteisen vielä parisuhteen haluaa.

Iso ongelma on myös se, että parisuhteen kautta haetaan kaikki ja suhteet on liian tiiviitä. Ei ole enää sukua, uskontoa, jne. Ennen ei myöskään odotettu, että parisuhteessa olisi pelkkää inhohimoa ja nyt ei muuta odotetakaan ja se johtaa että sitä haetaan toisaalta.

Vierailija
49/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset kiinnostuvat varatuista siksi, että parisuhdestatus on heidän silmissään tietynlainen laadun tae. Jos mies on muuallakin kelvannut, täytyy hänen olla hyvä. Toinen seikka on psykologinen, päiväkoti-ikäisilläkin lelut, joilla jo leikitään, kiinnostavat enemmän, vaikka koko laatikko olisi täynnä vapaana olevia leluja.

Juu, ei minustakaan järkevää, mutta muuta selitystä käytökselle en keksi. Olen siis itse huomannut, että kihlasormus tuntuu herättävän kiinnostusta radalla ihan eri tavalla kuin ilman.

Ymmärrän toki, että se suuri (järkevästi käyttäytyvä) naisten enemmistö ei näyttäydy minulle samalla tavoin, kuin nämä omaa oksaansa sahaavat. Toisin sanoen, harva nainen tulee erikseen sanomaan: "Hei, olisit ihan mukavan näköinen ja kiinnostava, mutta kun näyt kihlasormuksen perusteella olevan varattu, niin annetaan asian olla.", vaikka näin ajattelisikin.

En ihan ymmärtänyt. Onko sinulla siis feikki kihlasormus sen takia, että silloin käy parempi flaksi?

Ei. Ihan oikea kihlasormus on. Ja silloin kun sormus oli tuore, tuntui "käyvän paremmin flaksi" (lue: naiset osoittivat eri tavalla kiinnostusta) Nyt vuosien jälkeen en kiinnitä asiaan niin huomiota.

Mutta ihan hyvä tuo sun idea feikki-kihlasormuksesta.

Vierailija
50/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan valtava määrä parisuhteita on näennäis- ja kulissisuhteita, joista irtautumisen kynnys on todella matala. Mahtaako edes joka viides parisuhde olla onnellinen ja pysyvyyteen tähtäävä. Siksi moralisointi on typerää.

Minä olen onnettomassa suhteessa, jos katsotaan ulkopuolisin silmin. En ole pelkän seksin takia valmis eroamaan, kun muuten meillä menee hyvin. Meillä on esim. hyvä keskusteluyhteys, joka johti siihen että mies sai luvan käydä "vieraissa". Jokaisella on oikeus seksuaaliseen vapauteen. Minulla olla harrastamatta ja miehen harrastaa.

Kulttuurimaissa on bordellit. Suomessa oikeasti pidempää parisuhdetta hakevat naiset joutuvat kantamaan myös tämän pelkän seksintarvitsijoiden lastin. Se, että siirryttiin yökerhoista nettiin ei ole tätä perusasetelmaa muuttanut.  Seksinnälkäiset miehet sitten pilaavat parisuhdemarkkinoidenkin ilmapiirin, kun seksiä hakevat eivät voi mennä bordelleihin leikkimään.

Suomessa hyvää tarkoittavilla toimilla on saatu aikaan se, että nuorten näkymä parisuhteeseen ja perheeseen on pohjalukemissa vaikka suuri osa nuorista sitä pohjimmiltaan varmasti kaipaisi. Tällaiset itseni ikäiset vanhat ukot pilaavat Suomen tulevaisuuden! Kiitti vaan äijät!

Ihminen joutuu etenemään epärehellisesti ihan vaan saadakseen seksiä. Olen ajat sitten jo myöntänyt, että olen ihminen jonka ei pitäisi koskaan ryhtyä parisuhteeseen. Olen sellaisessa asemassa, etten oikein yhden illan juttujakaan harrastaa ja niistä on aina jotain vaivaannuttavaa ja toinen osapuoli odottaa jatkoa. Niin kun aiemmin sanottua varattujen kanssa kaikki on yksinkertaisempaa. Seksi on seksiä, eikä siitä huudella, ehkäisy hoidetaan ilman huomauttelua, eikä tarvitse rakennella mitään pilvilinnoja. Siksi näillä seksinnälkäisillä miehillä on ihan omat käyttäjäkuntansa. Joten eiköhän tässä ihan kiitellä kumpaakin sukupuolta, eikä siirretä kaikkea vastuuta vain miesten niskaan.

Riittäisikö sinulle se, jos Suomessa olisi sellainen bordellijärjestelmä myös naisille suunnattuine haaroineen, johon olisi jo totuttu? Sinulle ei varmasti mikään Supermarket vaan diskreetti designbordelli. Nythän seksiin liittyvällä kaksinaismoralismilla ja piilottelulla aiheutetaan aivan valtava määrä ylimääräistä surua ja pettymyksiä parisuhteisiin. 

Vierailija
51/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa sopivasti sillä tein pari viikkoa sitten s24-treffeillä ihmiskokeen mitä varattujen miesten nettideitteihin tulee. Profiilini oli kuvaton, tiedot ihan paikkansapitäviä, eli olen 46, kahden lapsen äiti, aivan normaali hiukan pullea tapaus. Viikon aikana kävin treffeillä neljän (4!) varatun miehen kanssa. Ihan tavallista kahvilla käymistä, ainoa vaan se, että miehet olivat todellakin valmiita tapaamaan julkisesti ja valmiita seksiin, vaikken mikään kaksikymppinen fitnesspimu olekaan. Kahveja pidemmälle en mennyt, enkä mene, kunhan halusin todeta itsekin sen faktan minkä jo valmiiksi tiesinkin.

Eli palstamammat, on erittäin todennäköistä, että tapasin jonkun teistä aviomiehen, ties vaikka kaikki olisivat olleet. Ja sekin vielä, että vaikka minä en mennyt pidemmälle, niin joku toinen menee, sen verran yritystä näillä hyvin koulutetuilla, hyvässä työssä olevilla pukumiehillä näkyy olevan.

Vierailija
52/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei puutteellista ja epätyydyttävää suhdetta voi ensin reilusti lopettaa ja vasta sen jälkeen lähteä vapaille markkinoille metsästämään?

Näin on helppo sanoa, kun ei ole tullut löytyä parisuhteessa niin pahasti, ettei ole kuin rippeet jäljellä itsetunnosta. Paheksutko niitä, jotka jää suhteeseen väkivaltaisen tai alkoholistin kanssa, kun hänellä ei ole riittävästi voimia lähteä suhteesta? Nämä on hiukan monimutkaisempia asioita kuin, että paha paha pettäjä silkkaa pahuuttaan pettää sitä kilttiä ja hyvää puolisoa.

Vierailija
53/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset kiinnostuvat varatuista siksi, että parisuhdestatus on heidän silmissään tietynlainen laadun tae. Jos mies on muuallakin kelvannut, täytyy hänen olla hyvä. Toinen seikka on psykologinen, päiväkoti-ikäisilläkin lelut, joilla jo leikitään, kiinnostavat enemmän, vaikka koko laatikko olisi täynnä vapaana olevia leluja.

Juu, ei minustakaan järkevää, mutta muuta selitystä käytökselle en keksi. Olen siis itse huomannut, että kihlasormus tuntuu herättävän kiinnostusta radalla ihan eri tavalla kuin ilman.

Ymmärrän toki, että se suuri (järkevästi käyttäytyvä) naisten enemmistö ei näyttäydy minulle samalla tavoin, kuin nämä omaa oksaansa sahaavat. Toisin sanoen, harva nainen tulee erikseen sanomaan: "Hei, olisit ihan mukavan näköinen ja kiinnostava, mutta kun näyt kihlasormuksen perusteella olevan varattu, niin annetaan asian olla.", vaikka näin ajattelisikin.

En ihan ymmärtänyt. Onko sinulla siis feikki kihlasormus sen takia, että silloin käy parempi flaksi?

Ei. Ihan oikea kihlasormus on. Ja silloin kun sormus oli tuore, tuntui "käyvän paremmin flaksi" (lue: naiset osoittivat eri tavalla kiinnostusta) Nyt vuosien jälkeen en kiinnitä asiaan niin huomiota.

Mutta ihan hyvä tuo sun idea feikki-kihlasormuksesta.

Kun kihlasormuksesi oli tuore ja flaksi kävi paremmin, olitko silloin itsekin paljon  .. hmm... tuoreempi ja kiinnostavampi?

Vierailija
54/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi iso ongelma on myös se, että sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, eikä avioliitto ole enää mikään ihanne ja normi ja se on luonut tälläisen kertakäyttökulttuuriin. Ja häviäjiä on ne, jotka sen perinteisen vielä parisuhteen haluaa.

Iso ongelma on myös se, että parisuhteen kautta haetaan kaikki ja suhteet on liian tiiviitä. Ei ole enää sukua, uskontoa, jne. Ennen ei myöskään odotettu, että parisuhteessa olisi pelkkää inhohimoa ja nyt ei muuta odotetakaan ja se johtaa että sitä haetaan toisaalta.

Iso muutos on tosiaan meneillään. Ei käy nyt nuoria kateeksi, kun eivät voi enää kopioida vanhempiensa parisuhdemalleja, jotka on peräisin menneiltä vuosikymmeniltä. Onko nykykoulussakaan vielä minkäänlaisia parisuhdekursseja? Kysymyshän on kuitenkin aivan keskeistä joka ihmistä koskettavasta osa-alueesta ja onhan se outoa, jos asiat nousee esille vasta kun ongelmat kaatuu päälle.

Varmasti olisi löydettävissä kestävän parisuhteen malleja, jos asiaan paneuduttaisiin. Onhan muissakin asioissa nähty kertakäyttökulttuurin ongelmat. Onko sitten niin, että tällaiset liian "arkiset" ongelmat ei kiinnosta edes poliitikkoja näin vaalienkaan alla. Tarve tehdä asialle jotain on kuitenkin suuri!

Vierailija
55/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuipa sopivasti sillä tein pari viikkoa sitten s24-treffeillä ihmiskokeen mitä varattujen miesten nettideitteihin tulee. Profiilini oli kuvaton, tiedot ihan paikkansapitäviä, eli olen 46, kahden lapsen äiti, aivan normaali hiukan pullea tapaus. Viikon aikana kävin treffeillä neljän (4!) varatun miehen kanssa. Ihan tavallista kahvilla käymistä, ainoa vaan se, että miehet olivat todellakin valmiita tapaamaan julkisesti ja valmiita seksiin, vaikken mikään kaksikymppinen fitnesspimu olekaan. Kahveja pidemmälle en mennyt, enkä mene, kunhan halusin todeta itsekin sen faktan minkä jo valmiiksi tiesinkin.

Eli palstamammat, on erittäin todennäköistä, että tapasin jonkun teistä aviomiehen, ties vaikka kaikki olisivat olleet. Ja sekin vielä, että vaikka minä en mennyt pidemmälle, niin joku toinen menee, sen verran yritystä näillä hyvin koulutetuilla, hyvässä työssä olevilla pukumiehillä näkyy olevan.

3/4 pettää , eikä yksikään suhde ole turvassa.

Entä totesitko myös sen väitteen, että hyvässä työssä olevat pukumiehet pettää isommalla todennöisyydellä, kuin persvakomiehet?

Vierailija
56/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstojen tavallista seuraa etsivissä miehissä on joo paljon varattuja, mutta näin seksityöntekijänä asiakkaani ovat varattuja lähes kaikki. Muutama sinkku tai vastikaan eronnut on silloin tällöin ja muuten asiakkaista 9/10 on varattuja.

Vaikka vapaaehtoisesti alalla työskentelenkin nii silti välillä inhaa isäni ikäiset varatut perheenisät, jotka kutsuu minut noin 20-vuotiaan seksityöntekijän kotiinsa kun vaimo on lapsien kanssa muualla.

Mun usko miehiin on mennyt. En halua enää parisuhdetta. Syy ei ole ainoostaan seksityössä vaan kuten tästäkin ketjusta käy ilmi minkälaisia sikoja miehet ovat nii ei kiitos.

Vierailija
57/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä oikeasti yksiavioisia miehiä sitten löytää?

Kannattaisi tällaisten miesten ilmiantaa itsensä, teillä vientiä riittää ellette ole ihan susirumia ja sosiaalisesti täysin kyvyttömiä.

Miehelle parisuhde on aina voitto, naiselle se on useimmiten rasite ja enemmän riskejä.

Pettikö isäsi äitiäsi? Veljesi vaimoaan?

En ole edellinen, mutta kyllä ja kyllä. Myös mieheni minua.

Vierailija
58/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso muutos on tosiaan meneillään. Ei käy nyt nuoria kateeksi, kun eivät voi enää kopioida vanhempiensa parisuhdemalleja, jotka on peräisin menneiltä vuosikymmeniltä. Onko nykykoulussakaan vielä minkäänlaisia parisuhdekursseja? Kysymyshän on kuitenkin aivan keskeistä joka ihmistä koskettavasta osa-alueesta ja onhan se outoa, jos asiat nousee esille vasta kun ongelmat kaatuu päälle.

Varmasti olisi löydettävissä kestävän parisuhteen malleja, jos asiaan paneuduttaisiin. Onhan muissakin asioissa nähty kertakäyttökulttuurin ongelmat. Onko sitten niin, että tällaiset liian "arkiset" ongelmat ei kiinnosta edes poliitikkoja näin vaalienkaan alla. Tarve tehdä asialle jotain on kuitenkin suuri!

Suomen maillihan on parisuhdemaillina historiallinen poikeus ja Suomi on vasta menossa suvaitsevampaan suuntaan, jossa suhteet voi olla mitä monimuotoisempia. Suurinta osaa ihmiskuntaahan ei ole luotu näihin kahden välisiin parisuhteisiin. Tavattoman monessa maassa on ihan yleistä, että perheellisellä miehellä on oman vaimon lisäksi hyvin lihava tyttöystävä, laiha tyttöystävä, kaunis tyttöystävä ja noiden lisäksi vielä yksi tai kaksi homoseksuaalia ja muutama muu nainen.

Vierailija
59/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole nyt missään deittipalstalla, mutta voisiko jotkut jotka on tehdä kartoituksen niillä palstoilla, joilla parisuhteen tila ilmaistaan (S24, e-kontakti, muut?). Kuinka paljon siellä on tätä varattujen läsnäoloa ja varattujen hakua suhteessa kaikkiin deittaileviin.. Kaikki ei tietenkään asiaa kerro, mutta olisi kiva kuulla onko esim. ikäluokittain eroja.

Vierailija
60/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tettyjä rooleja ja tehtäviä? Parisuhteehan muistuttaa nykyään lähinnä sukupuolten välistä sotaa, jossa kummallakin on vain niitä oikeuksia, mutta ei mitään velvollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi