Kuinka moni on kertonut olleensa ihastunut sinuun?
Kommentit (64)
Jos ei kahta pikkupoikaa lasketa, niin nolla.
Lasketaanko se kun teininÀ entinen, tarkkiselle joutunut luokkatoveri soitti ja kysyi alkanx olee? En alkanut kun pidin kusetuksena. Ei selvinnyt koskaa mikÀ oli asian laita.
Sen jÀlkeen yksi entinen työkaveri myöhemmin tunnusti ihastuneensa kun oltiin oltu jo eri työpaikoissa pitkÀn aikaa ja törmÀttiin baarissa. En lÀmmennyt sillekÀÀn.
Ei nyt tule mieleen muita, yleensÀ olen itse mieheni pokannut.
Ei kukaan koskaan, mutta puoliso on sanonut rakastavansa. EiköhÀn se riitÀ...
On muuten aika hirvittÀvÀÀ hoksata, ettei tosiaan ikinÀ ole kukaan ollut ihastunut. Tai ei siis ole ainakaan kokenut tarpeelliseksi siitÀ mainita vaan itse olen joutunut aina olemaan aloitteellinen ja suhteellisen huonolla menestyksellÀ. Aloitteellinen nainen ei vaan ole miesten mieleen vaikka muuta kovasti vÀittÀvÀtkin.
N42
Yksi vanha h o mo sanoi ihastuneensa minuun.
ei ikinÀ kukaan. EnkÀ usko ettÀ kukaan on ollut edes salaakaan ihastunut. olen tylsÀ ja ruma
Yksi poika kun oltiin aika nuoria. Olisi halunnut seurustella kanssani, mutta itse jotenkin ajattelin myöskin ettei ole tosissaan ja pidÀn hÀntÀ itselleni liian hyvÀnÀ, kun olin sellainen aika hyljeksitty. HÀnkin on jo kuollut ja aivan liian nuorena lÀhti mukava ihminen.
0. En ole koskaan seurustellut. N30
Yritin muistaa kuinka moni on asian ilmaissut. Muistin 22, luku on aika lÀhellÀ oikeaa. IkÀÀ on 60 joten ei kovin mairitteleva mÀÀrÀ.
1, mutta sekin oli vain joku nettinainen ihastuneena omaan mielikuvaansa minusta ja ihastukset karisi treffeillÀ heti.
1 kpl. NykyisessÀ 15 vuotta kestÀneessÀ suhteessa ei kertaakaan.
3