Kuinka moni on kertonut olleensa ihastunut sinuun?
Ovatko suomalaiset tuppisuita?
Kommentit (64)
Lasketaanko se kun teininä entinen, tarkkiselle joutunut luokkatoveri soitti ja kysyi alkanx olee? En alkanut kun pidin kusetuksena. Ei selvinnyt koskaa mikä oli asian laita.
Sen jälkeen yksi entinen työkaveri myöhemmin tunnusti ihastuneensa kun oltiin oltu jo eri työpaikoissa pitkän aikaa ja törmättiin baarissa. En lämmennyt sillekään.
Ei nyt tule mieleen muita, yleensä olen itse mieheni pokannut.
Ei kukaan koskaan, mutta puoliso on sanonut rakastavansa. Eiköhän se riitä...
On muuten aika hirvittävää hoksata, ettei tosiaan ikinä ole kukaan ollut ihastunut. Tai ei siis ole ainakaan kokenut tarpeelliseksi siitä mainita vaan itse olen joutunut aina olemaan aloitteellinen ja suhteellisen huonolla menestyksellä. Aloitteellinen nainen ei vaan ole miesten mieleen vaikka muuta kovasti väittävätkin.
N42
ei ikinä kukaan. Enkä usko että kukaan on ollut edes salaakaan ihastunut. olen tylsä ja ruma
Yksi poika kun oltiin aika nuoria. Olisi halunnut seurustella kanssani, mutta itse jotenkin ajattelin myöskin ettei ole tosissaan ja pidän häntä itselleni liian hyvänä, kun olin sellainen aika hyljeksitty. Hänkin on jo kuollut ja aivan liian nuorena lähti mukava ihminen.
Yritin muistaa kuinka moni on asian ilmaissut. Muistin 22, luku on aika lähellä oikeaa. Ikää on 60 joten ei kovin mairitteleva määrä.
1, mutta sekin oli vain joku nettinainen ihastuneena omaan mielikuvaansa minusta ja ihastukset karisi treffeillä heti.
3