Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on kertonut olleensa ihastunut sinuun?

Vierailija
01.04.2019 |

Ovatko suomalaiset tuppisuita?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan henkilöä, ohhoh onpa niitä paljon, oikein yllätyin kun laskin ekaa kertaa! Suurin osa tosin tapahtui silloin kun olin vielä nuori tyttönen, lapsi oikeastaan. Pari poikaa kertoi ihastuksestaan teini-ikäisenä kun en itse ollut edes vielä valmis seurustelemaan. Loput sitten lukiossa tai opiskeluaikana. Osa tunnustuksista on tullut humalassa, pienempi osa selvinpäin.

Kolmen kohdalla ihastus on ollut molemminpuolista. Olen myös seurustellut näistä kahden kanssa, toinen heistä on nykyinen avopuolisoni. Yhden kanssa homma lopahti nopeasti, ihastus sammui molemmilta parien treffien jälkeen.

Itse olen kertonut ihastuksestani yhdelle henkilölle siten, että ihastus oli yksipuolista ja sain pakit. Olin teinityttö ja hän oli ensimmäinen oikea ihastumiseni. Pakkien saaminen oli tietenkin kurjaa etenkin kun oli nuori ja kokematon. Siksi olenkin yrittänyt olla mahdollisimman hellätunteinen myös niille, jotka ovat kertoneet minulle tunteistaan saamatta vastakaikua.

N29

Vierailija
42/64 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta 20-30, jotka ovat itse kertoneet ihastuksestaan. Ikää 47 ja nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että kukaan olisi kertonut olleensa joskus aiemmin ihastunut. Jos puhutaan siitä, että joku kertoo olevansa ihastunut, niin kukaan ei ole tainnut sanoa lausetta "Olen ihastunut sinuun", mutta jotkut ovat sanoneet jotain muuta, esim. "I'm in love with you".

Vierailija
44/64 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman riippuu laskutavasta. Ehkä 4 äijää.

N40

Vierailija
45/64 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vanha h o mo sanoi ihastuneensa minuun.

Ei puhelinnumeroa sattuisi löytymään?

T. Ruskean ta-lon väki

Vierailija
46/64 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, mutta hyvin moni, kymmenet miehet. Luultavasti siksi, että olen tunnettu kilttinä, hyväsydämisenä ihmisenä ja olen lisäksi helposti lähestyttävä. Minulle uskaltaa siis tunnustaa tunteensa, sillä käyttäydyn kauniisti silloinkin, jos joudun antamaan pakit. Näinkin on mulle siis eräs (pakit saanut) kertonut. En siis muuten ole välttämättä mikään sellainen, johon "kaikki ihastuu" vaan mulle vaan kerrotaan helpommin ehkä kuin monille muille ihastumisesta.

Vierailija
47/64 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovinkaan moni. Usein vaan tilanne ajautuu sellaiseksi että huomaa ihastumista olevan ilmassa ilman sen kummempia tunnustuksia. Laskin tässä äkkiseltään kuinka monen ihmisen kanssa minulla on ollut sutinaa, ja niitä taitaa olla noin 20. Näistä ehkä 3-4 on ihan suoraan kertonut ihastuksestaan, muiden kanssa esim. jompikumpi suutelee toista ja siinähän käy tunteet aika selväksi.

Niin, ja olen 25v. Enkä siis todellakaan ole maannut kaikkien 20 kanssa, vaan laskin mukaan myös teini”suhteet” ja sellaiset jutut jossa on molemminpuolista tykkäämistä mutta jutusta ei kuitenkaan sitten tullut mitään.

Vierailija
48/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä on viisi ihmistä jotka minusta pitävät ja sen ovat myöntäneet. Koko elämän ajalta en ole laskenut.

Vierailija
49/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi on myöntänyt ihastuneensa.

Vierailija
50/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suoraan yksikään. Yksi tyttö yläasteella totesi haluavansa tutustua minuun paremmin. Ehkä tuon voinee jotenkin laskea. Sitten sain kuulla, että joku toinenkin tyttö oli kiinnostunut, mutta en edes tiedä kuka :D

T. Kissless vöötzini

Vierailija
51/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu "rakastan sua" melko totisella tavalla pari kertaa, ihastunut ei ole kukaan sanonut olevansa

Vierailija
52/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain viitisenkymmentä.  Moni näistä sanonut sen väkevämminkin eli on rakastunut. 

Mä herätän äkkiä sellaisen tunteen. Mutta tämän ei ole tarkoitus olla kehumista. Olen kuitenkin tosi huono olemaan suhteessa ja tälläkin hetkellä olen yksin. 

Tosin olen jo yli 50-vuotias, neljä lasta kahdelle eri miehelle.  Ovat aikuisia jo kaikki. Jostain syystä naisetkin ihastuvat minuun ja sanovat sen.  Näistä puolesta sadasta varmasti yli kymmenen on naisia. 

Vierailija
53/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on sanonut. Mutta oudointa oli, kun mieheni hautajaisissa hänen paras ystävänsä sanoi olleensa ihastunut minuun kaikki vuodet. Eli noin 40 v. En edes aavistanut.

Vierailija
54/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään noilla sanoilla, teoilla kylläkin on.

Vierailija
55/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,molemmat vitosluokalla.

Vierailija
56/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30.

Vierailija
57/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Olin amiksen yleisjaksolla, kun yksi tyttö sanoi olevansa kiinnostunut minusta.

Olin hirvittävän ujo ja estynyt, enkä saanut suustani ulos mitään järkevää.

Se siitä sitten.

Sen jälkeen aina nähdessäni tytön, olisin halunnut kuolla.

Myöhemmin sosiaaliset taitoni hieman kehittyivät ja muutaman sekoilun jälkeen löysin nykyisen puolisoni.

Sanomme päivittäin(ainakin melkein) rakastavamme toisiamme.

Vierailija
58/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanonut suoraan, kaksi "välittäjän" kautta. (näiden kaverit paljastaneet ihastumisen toisen puolesta)

Vierailija
59/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että moni on ollut ihastunut, mutta se on pelkkää arvailua, sillä yksikään ei ole sanonut.

Siis nolla.

Jos joku olisi rohkaissut mielensä, olisin saattanut olla kiinnostunutkin. Jos eivät sano, vaikea päätellä. Pelkkä veikkaus ei ole sama kuin tieto.

Vierailija
60/64 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että moni on ollut ihastunut, mutta se on pelkkää arvailua, sillä yksikään ei ole sanonut.

Siis nolla.

Jos joku olisi rohkaissut mielensä, olisin saattanut olla kiinnostunutkin. Jos eivät sano, vaikea päätellä. Pelkkä veikkaus ei ole sama kuin tieto.

Oletko sä joskus sanonut jollekin olevasi ihastunut?