Kuinka moni on kertonut olleensa ihastunut sinuun?
Kommentit (64)
Arviolta 20-30, jotka ovat itse kertoneet ihastuksestaan. IkÀÀ 47 ja nainen.
En muista, ettÀ kukaan olisi kertonut olleensa joskus aiemmin ihastunut. Jos puhutaan siitÀ, ettÀ joku kertoo olevansa ihastunut, niin kukaan ei ole tainnut sanoa lausetta "Olen ihastunut sinuun", mutta jotkut ovat sanoneet jotain muuta, esim. "I'm in love with you".
Hieman riippuu laskutavasta. EhkÀ 4 ÀijÀÀ.
N40
Vierailija kirjoitti:
Yksi vanha h o mo sanoi ihastuneensa minuun.
Ei puhelinnumeroa sattuisi löytymÀÀn?
T. Ruskean ta-lon vÀki
En edes muista, mutta hyvin moni, kymmenet miehet. Luultavasti siksi, ettÀ olen tunnettu kilttinÀ, hyvÀsydÀmisenÀ ihmisenÀ ja olen lisÀksi helposti lÀhestyttÀvÀ. Minulle uskaltaa siis tunnustaa tunteensa, sillÀ kÀyttÀydyn kauniisti silloinkin, jos joudun antamaan pakit. NÀinkin on mulle siis erÀs (pakit saanut) kertonut. En siis muuten ole vÀlttÀmÀttÀ mikÀÀn sellainen, johon "kaikki ihastuu" vaan mulle vaan kerrotaan helpommin ehkÀ kuin monille muille ihastumisesta.
Ei kovinkaan moni. Usein vaan tilanne ajautuu sellaiseksi ettÀ huomaa ihastumista olevan ilmassa ilman sen kummempia tunnustuksia. Laskin tÀssÀ ÀkkiseltÀÀn kuinka monen ihmisen kanssa minulla on ollut sutinaa, ja niitÀ taitaa olla noin 20. NÀistÀ ehkÀ 3-4 on ihan suoraan kertonut ihastuksestaan, muiden kanssa esim. jompikumpi suutelee toista ja siinÀhÀn kÀy tunteet aika selvÀksi.
Niin, ja olen 25v. EnkĂ€ siis todellakaan ole maannut kaikkien 20 kanssa, vaan laskin mukaan myös teiniâsuhteetâ ja sellaiset jutut jossa on molemminpuolista tykkÀÀmistĂ€ mutta jutusta ei kuitenkaan sitten tullut mitÀÀn.
tÀllÀ hetkellÀ on viisi ihmistÀ jotka minusta pitÀvÀt ja sen ovat myöntÀneet. Koko elÀmÀn ajalta en ole laskenut.
Kuusi on myöntÀnyt ihastuneensa.
Ei suoraan yksikÀÀn. Yksi tyttö ylÀasteella totesi haluavansa tutustua minuun paremmin. EhkÀ tuon voinee jotenkin laskea. Sitten sain kuulla, ettÀ joku toinenkin tyttö oli kiinnostunut, mutta en edes tiedÀ kuka :D
T. Kissless vöötzini
On sanottu "rakastan sua" melko totisella tavalla pari kertaa, ihastunut ei ole kukaan sanonut olevansa
Jotain viitisenkymmentÀ. Moni nÀistÀ sanonut sen vÀkevÀmminkin eli on rakastunut.
MÀ herÀtÀn ÀkkiÀ sellaisen tunteen. Mutta tÀmÀn ei ole tarkoitus olla kehumista. Olen kuitenkin tosi huono olemaan suhteessa ja tÀllÀkin hetkellÀ olen yksin.
Tosin olen jo yli 50-vuotias, neljÀ lasta kahdelle eri miehelle. Ovat aikuisia jo kaikki. Jostain syystÀ naisetkin ihastuvat minuun ja sanovat sen. NÀistÀ puolesta sadasta varmasti yli kymmenen on naisia.
Aika moni on sanonut. Mutta oudointa oli, kun mieheni hautajaisissa hÀnen paras ystÀvÀnsÀ sanoi olleensa ihastunut minuun kaikki vuodet. Eli noin 40 v. En edes aavistanut.
Ei yksikÀÀn noilla sanoilla, teoilla kyllÀkin on.
1.
Olin amiksen yleisjaksolla, kun yksi tyttö sanoi olevansa kiinnostunut minusta.
Olin hirvittÀvÀn ujo ja estynyt, enkÀ saanut suustani ulos mitÀÀn jÀrkevÀÀ.
Se siitÀ sitten.
Sen jÀlkeen aina nÀhdessÀni tytön, olisin halunnut kuolla.
Myöhemmin sosiaaliset taitoni hieman kehittyivÀt ja muutaman sekoilun jÀlkeen löysin nykyisen puolisoni.
Sanomme pÀivittÀin(ainakin melkein) rakastavamme toisiamme.
Kaksi sanonut suoraan, kaksi "vÀlittÀjÀn" kautta. (nÀiden kaverit paljastaneet ihastumisen toisen puolesta)
Veikkaan ettÀ moni on ollut ihastunut, mutta se on pelkkÀÀ arvailua, sillÀ yksikÀÀn ei ole sanonut.
Siis nolla.
Jos joku olisi rohkaissut mielensÀ, olisin saattanut olla kiinnostunutkin. Jos eivÀt sano, vaikea pÀÀtellÀ. PelkkÀ veikkaus ei ole sama kuin tieto.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettÀ moni on ollut ihastunut, mutta se on pelkkÀÀ arvailua, sillÀ yksikÀÀn ei ole sanonut.
Siis nolla.Jos joku olisi rohkaissut mielensÀ, olisin saattanut olla kiinnostunutkin. Jos eivÀt sano, vaikea pÀÀtellÀ. PelkkÀ veikkaus ei ole sama kuin tieto.
Oletko sÀ joskus sanonut jollekin olevasi ihastunut?
Kahdeksan henkilöÀ, ohhoh onpa niitÀ paljon, oikein yllÀtyin kun laskin ekaa kertaa! Suurin osa tosin tapahtui silloin kun olin vielÀ nuori tyttönen, lapsi oikeastaan. Pari poikaa kertoi ihastuksestaan teini-ikÀisenÀ kun en itse ollut edes vielÀ valmis seurustelemaan. Loput sitten lukiossa tai opiskeluaikana. Osa tunnustuksista on tullut humalassa, pienempi osa selvinpÀin.
Kolmen kohdalla ihastus on ollut molemminpuolista. Olen myös seurustellut nÀistÀ kahden kanssa, toinen heistÀ on nykyinen avopuolisoni. Yhden kanssa homma lopahti nopeasti, ihastus sammui molemmilta parien treffien jÀlkeen.
Itse olen kertonut ihastuksestani yhdelle henkilölle siten, ettÀ ihastus oli yksipuolista ja sain pakit. Olin teinityttö ja hÀn oli ensimmÀinen oikea ihastumiseni. Pakkien saaminen oli tietenkin kurjaa etenkin kun oli nuori ja kokematon. Siksi olenkin yrittÀnyt olla mahdollisimman hellÀtunteinen myös niille, jotka ovat kertoneet minulle tunteistaan saamatta vastakaikua.
N29