Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kuinka moni on kertonut olleensa ihastunut sinuun?

Vierailija
01.04.2019 |

Ovatko suomalaiset tuppisuita?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kahdeksan henkilöÀ, ohhoh onpa niitÀ paljon, oikein yllÀtyin kun laskin ekaa kertaa! Suurin osa tosin tapahtui silloin kun olin vielÀ nuori tyttönen, lapsi oikeastaan. Pari poikaa kertoi ihastuksestaan teini-ikÀisenÀ kun en itse ollut edes vielÀ valmis seurustelemaan. Loput sitten lukiossa tai opiskeluaikana. Osa tunnustuksista on tullut humalassa, pienempi osa selvinpÀin.

Kolmen kohdalla ihastus on ollut molemminpuolista. Olen myös seurustellut nÀistÀ kahden kanssa, toinen heistÀ on nykyinen avopuolisoni. Yhden kanssa homma lopahti nopeasti, ihastus sammui molemmilta parien treffien jÀlkeen.

Itse olen kertonut ihastuksestani yhdelle henkilölle siten, ettÀ ihastus oli yksipuolista ja sain pakit. Olin teinityttö ja hÀn oli ensimmÀinen oikea ihastumiseni. Pakkien saaminen oli tietenkin kurjaa etenkin kun oli nuori ja kokematon. Siksi olenkin yrittÀnyt olla mahdollisimman hellÀtunteinen myös niille, jotka ovat kertoneet minulle tunteistaan saamatta vastakaikua.

N29

Vierailija
42/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Arviolta 20-30, jotka ovat itse kertoneet ihastuksestaan. IkÀÀ 47 ja nainen.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En muista, ettÀ kukaan olisi kertonut olleensa joskus aiemmin ihastunut. Jos puhutaan siitÀ, ettÀ joku kertoo olevansa ihastunut, niin kukaan ei ole tainnut sanoa lausetta "Olen ihastunut sinuun", mutta jotkut ovat sanoneet jotain muuta, esim. "I'm in love with you".

Vierailija
44/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hieman riippuu laskutavasta. EhkÀ 4 ÀijÀÀ.

N40

Vierailija
45/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vanha h o mo sanoi ihastuneensa minuun.

Ei puhelinnumeroa sattuisi löytymÀÀn?

T. Ruskean ta-lon vÀki

Vierailija
46/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En edes muista, mutta hyvin moni, kymmenet miehet. Luultavasti siksi, ettÀ olen tunnettu kilttinÀ, hyvÀsydÀmisenÀ ihmisenÀ ja olen lisÀksi helposti lÀhestyttÀvÀ. Minulle uskaltaa siis tunnustaa tunteensa, sillÀ kÀyttÀydyn kauniisti silloinkin, jos joudun antamaan pakit. NÀinkin on mulle siis erÀs (pakit saanut) kertonut. En siis muuten ole vÀlttÀmÀttÀ mikÀÀn sellainen, johon "kaikki ihastuu" vaan mulle vaan kerrotaan helpommin ehkÀ kuin monille muille ihastumisesta.

Vierailija
47/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kovinkaan moni. Usein vaan tilanne ajautuu sellaiseksi ettÀ huomaa ihastumista olevan ilmassa ilman sen kummempia tunnustuksia. Laskin tÀssÀ ÀkkiseltÀÀn kuinka monen ihmisen kanssa minulla on ollut sutinaa, ja niitÀ taitaa olla noin 20. NÀistÀ ehkÀ 3-4 on ihan suoraan kertonut ihastuksestaan, muiden kanssa esim. jompikumpi suutelee toista ja siinÀhÀn kÀy tunteet aika selvÀksi.

Niin, ja olen 25v. EnkĂ€ siis todellakaan ole maannut kaikkien 20 kanssa, vaan laskin mukaan myös teini”suhteet” ja sellaiset jutut jossa on molemminpuolista tykkÀÀmistĂ€ mutta jutusta ei kuitenkaan sitten tullut mitÀÀn.

Vierailija
48/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

tÀllÀ hetkellÀ on viisi ihmistÀ jotka minusta pitÀvÀt ja sen ovat myöntÀneet. Koko elÀmÀn ajalta en ole laskenut.

Vierailija
49/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuusi on myöntÀnyt ihastuneensa.

Vierailija
50/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei suoraan yksikÀÀn. Yksi tyttö ylÀasteella totesi haluavansa tutustua minuun paremmin. EhkÀ tuon voinee jotenkin laskea. Sitten sain kuulla, ettÀ joku toinenkin tyttö oli kiinnostunut, mutta en edes tiedÀ kuka :D

T. Kissless vöötzini

Vierailija
51/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On sanottu "rakastan sua" melko totisella tavalla pari kertaa, ihastunut ei ole kukaan sanonut olevansa

Vierailija
52/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jotain viitisenkymmentĂ€.  Moni nĂ€istĂ€ sanonut sen vĂ€kevĂ€mminkin eli on rakastunut. 

MĂ€ herĂ€tĂ€n Ă€kkiĂ€ sellaisen tunteen. Mutta tĂ€mĂ€n ei ole tarkoitus olla kehumista. Olen kuitenkin tosi huono olemaan suhteessa ja tĂ€llĂ€kin hetkellĂ€ olen yksin. 

Tosin olen jo yli 50-vuotias, neljĂ€ lasta kahdelle eri miehelle.  Ovat aikuisia jo kaikki. Jostain syystĂ€ naisetkin ihastuvat minuun ja sanovat sen.  NĂ€istĂ€ puolesta sadasta varmasti yli kymmenen on naisia. 

Vierailija
53/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika moni on sanonut. Mutta oudointa oli, kun mieheni hautajaisissa hÀnen paras ystÀvÀnsÀ sanoi olleensa ihastunut minuun kaikki vuodet. Eli noin 40 v. En edes aavistanut.

Vierailija
54/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei yksikÀÀn noilla sanoilla, teoilla kyllÀkin on.

Vierailija
55/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

2,molemmat vitosluokalla.

Vierailija
56/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

20-30.

Vierailija
57/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

1.

Olin amiksen yleisjaksolla, kun yksi tyttö sanoi olevansa kiinnostunut minusta.

Olin hirvittÀvÀn ujo ja estynyt, enkÀ saanut suustani ulos mitÀÀn jÀrkevÀÀ.

Se siitÀ sitten.

Sen jÀlkeen aina nÀhdessÀni tytön, olisin halunnut kuolla.

Myöhemmin sosiaaliset taitoni hieman kehittyivÀt ja muutaman sekoilun jÀlkeen löysin nykyisen puolisoni.

Sanomme pÀivittÀin(ainakin melkein) rakastavamme toisiamme.

Vierailija
58/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaksi sanonut suoraan, kaksi "vÀlittÀjÀn" kautta. (nÀiden kaverit paljastaneet ihastumisen toisen puolesta)

Vierailija
59/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Veikkaan ettÀ moni on ollut ihastunut, mutta se on pelkkÀÀ arvailua, sillÀ yksikÀÀn ei ole sanonut.

Siis nolla.

Jos joku olisi rohkaissut mielensÀ, olisin saattanut olla kiinnostunutkin. Jos eivÀt sano, vaikea pÀÀtellÀ. PelkkÀ veikkaus ei ole sama kuin tieto.

Vierailija
60/64 |
05.06.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettÀ moni on ollut ihastunut, mutta se on pelkkÀÀ arvailua, sillÀ yksikÀÀn ei ole sanonut.

Siis nolla.

Jos joku olisi rohkaissut mielensÀ, olisin saattanut olla kiinnostunutkin. Jos eivÀt sano, vaikea pÀÀtellÀ. PelkkÀ veikkaus ei ole sama kuin tieto.

Oletko sÀ joskus sanonut jollekin olevasi ihastunut?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kuusi seitsemÀn