Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kuinka moni on kertonut olleensa ihastunut sinuun?

Vierailija
01.04.2019 |

Ovatko suomalaiset tuppisuita?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sain viidennellĂ€ luokalla "rakkauskirjeitĂ€" joissa oli hyvin yksityiskohtaisesti kuvattu mitĂ€ tĂ€mĂ€ poika tekisi minulle. Siis seksuaalista. Äitini haki postin ja jĂ€rkyttyi.

Ainakin 17 henkilöÀ.

Vierailija
22/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen mies, enkÀ juuri odota, ettÀ naiset kertoisivat olevansa minuun ihastuneita. Mutta muutaman kerran on niin kÀynyt, tosin niistÀkin pari-kolme ollut asuessani ulkomailla. Eli voi olla, ettÀ 'suomalaiset ovat tuppisuita', jos tÀllÀ asiaa mitataan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole suoraan kertonut, mutta olen kyllÀ kuullut muutaman kiertoteitÀ pitkin. Yksi oli kaverin pikkuveli, tÀstÀ liikkui niin kovat huhupuheet koulussa ettÀ kaveri "varmisti" asian. Toinen tuttu lapsi, jonka veli töksÀytti asian minulle.

Vierailija
24/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yhden varman muistan, eli ehkÀ se kaksi tai kolme.

Vierailija
25/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika moni, en edes muista. PitÀÀkö joku muka lukua tuollaisesta?

Vierailija
26/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kolme on ilmaissut asian kiertoteitse, yksikÀÀn ei ole sanonut suoraan. Siis nolla.

Minua ei tulla ikinÀ edes iskemÀÀn, vaan kaikki odottavat minun tekevÀn aloitteen, joten suomalaiset miehet taitavat lÀhestyÀ vain todella hymyilevÀisiÀ naisia, ja tÀllaiset mutrusuut saavat olla yksin.

Vierailija
27/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ala-asteella yksi, ylÀasteella yksi, lukiossa taas yksi ja sitten myöhemmin muutama. Sanatonta ja sanallista ihastelua on ollut enemmÀn, niitÀ on vaikeampi laskea. Mieheni ei ole ollut viimeisin, mutta viimeisin jolle olen antanut vastakaikua.

Vierailija
28/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yli 10 sellaista jonka tiedÀn. Sitten saattaa toki olla muitakin, mutten vain tiedÀ siitÀ.

Vierailija
29/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni, en edes muista. PitÀÀkö joku muka lukua tuollaisesta?

Jos kysytÀÀn, kuinka moni on joskus ollut ihastunut sinuun, niin siihenhÀn ei itse vÀlttÀmÀttÀ tiedÀ vastausta. Joku on voinut olla vaikka kouluaikoina, mutta asia ei ole koskaan itse ihastuksen kohteelle selvinnyt.

TÀssÀ kysyttiin, kuinka moni on jÀlkeenpÀin tunnustanut olleensa ihastunut, ja itse ymmÀrtÀisin, ettÀ kyseessÀ olisi nimenomaan sellainen ihminen, jonka kanssa mitÀÀn suhdetta ei koskaan alkanut.

Oletettavasti suosituilla ja hyvÀnnÀköisillÀ ihmisillÀ nÀitÀ ihastujia on ympÀrillÀ riittÀnyt, toisin kuin huomaamattomilla ja vaatimattoman nÀköisillÀ.

Vierailija
30/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksii tÀmÀ on aina se mihiiin rakennat raaamisi. Kerrrot etttÀ olit joossakin istunnossa vakuuuuttanut istuneeet asiantuntijat niiin etttÀ "mitÀÀÀn ei ole tehtÀviiissssÀ"?

Vierailija
31/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksii tÀmÀ on aina se mihiiin rakennat raaamisi. Kerrrot etttÀ olit joossakin istunnossa vakuuuuttanut istuneeet asiantuntijat niiin etttÀ "mitÀÀÀn ei ole tehtÀviiissssÀ"?

EihÀÀn siiinÀ ole tÀlllÀin psykologiaaan kansssa mitÀÀÀn tekemistÀÀÀ ettttÀ se on ideologiasia mielipiide kysymyyyksiÀ omatuuunto kysymyyyyksiÀ joiihin eiii voiii vÀiiitellllÀ lainmukaaan.

Vierailija
32/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt muistan ÀkkiseltÀÀn kolme henkilöÀ. Kaksi opiskeluajoilta ja yksi töistÀ. Kaikki kertoivat ihastumisestaan vasta vuosia myöhemmin.

Vierailija
33/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosi moni, useita kymmeniĂ€ tunnustuksia olen saanut. Varmaan sata 😂

YhtÀkÀÀn kaverimiestÀ ei ole minulla ollut joka ei olisi kertonut olevansa/olleensa ihastunut.

Nyt olen naimisissa eikÀ kukaan ole ollut vuosiin ihastunut, tai ainakaan tullut tunnustamaan sitÀ ja hyvÀ niin.

Olen seurustellut tasan kaksi kertaa ja toinen heistÀ on aviomieheni.

Vierailija
34/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole laskenut. Jos joku ei ole suoraan sanonut, on ainakin halunnut naimisiin mennÀ. Joten kaipa sitten on olleet ihastuneitakin nÀmÀkin.

Vierailija
35/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EihÀÀn siiinÀ ole tÀlllÀin psykologiaaan kansssa mitÀÀÀn tekemistÀÀÀ ettttÀ se on ideologiasia mielipiide kysymyyyksiÀ omatuuunto kysymyyyyksiÀ joiihin eiii voiii vÀiiitellllÀ lainmukaaan.

Miksi kirjoitat noin? Onn tttoooosssii vaaiiikkkkeaaa lukkeeaaa.

Onko sinulla vaikea lukihÀiriö?

VinkkinÀ ettÀ yhdessÀkÀÀn suomalaisessa sanassa ei ole kolmea samaa kirjainta perÀkkÀin, saati neljÀÀ.

Vierailija
36/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kukaan.

Vierailija
37/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aikuisena?

2+1 joka pyysi "vain" saunomaan.

itse olen tunnustanut kahdelle

-mies42v

Vierailija
38/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En muista ettÀ kukaan olisi ikinÀ sanonut olleensa ihastunut minuun. Olen kyllÀ kuullut lauseen "kyllÀhÀn suhun ihastuu", onko se sitten sama asia? Itse olen sanonut muutamalle vanhalle ihastukselle, ettÀ olin joskus heihin ihastunut, ja tuntui ettÀ innostuivat vÀhÀn liikaakin asiasta.

Vierailija
39/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosissaan sanonut mulle: nolla ihmistÀ. EnpÀ kyllÀ oo itekÀÀ koskaan sanonu olevansa ihastunut johonkin, mutta kaikki joihin oon ollu ihastunu on ollu jollain tapaa kiellettyjÀ/saavuttamattomia.

Kun pari vuotta sitten työskentelin hoitajana, niin yks mummeli sano olevansa ihastunut muhun.

Vierailija
40/64 |
01.04.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muutamista sen on huomannut kilometrien pÀÀhÀn, mutta vain yksin on sanonut suoraan ihastumisestaan.

N23

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme yksi kolme