Kestääkö ensirakkaus
Voiko teini ikäisenä 15v ja alle) alkanut parisuhde kestää useita vuosia jopa kymmeniä? Tiedättekö pariskuntia ketkä ovat alkaneet seurustelemaan teineinä ja olisivat edelleen yhdessä?
Kommentit (10)
Tiedän muutaman, ja itsellänikin on ensirakkaus kestänyt yli 30 vuotta. En kyllä ollut enää varsinaisesti teini, pikemminkin myöhäisherännäinen vähän yli 20.
Hyvät mahdollisuudet kestää kun ei ole vertailukohdetta.
Oma ensirakkauteni on kestänyt jo yli 20 vuotta.
Voi hyvin kestää. Ja sittenhän on heitä, jotka erkanevat, mutta sitten joskus keski-iässä löytävät toisensa uudelleen ja menevät sitten vasta kunnolla yksiin. Kyllä minullakin on edelleen paljon lämpimiä ajatuksia ja tunteita ensirakkautta kohtaan, vielä 30 vuotta myöhemmin, vaikken häntä aktiivisesti haikaile.
Omien ja miehen vanhempien, itseni lisäksi tuttava piiristä löytyy kolme pariskuntaa.
Olen miettinyt tätä samaa. Lapseni on seurustellut 14 vuotiaasta lähtien saman kumppanin kanssa, nyt ovat 19 ja 20.
Itse olen tavannut mieheni 19 vuotiaana ja nyt olemme hyvän matkaa päälle 40, monta pettämistä ja muuta mutkaa on matkalla ollut kuitenkin eli erokin on ollut mielessä monta kertaa.
Katkera avioliitto voi kestää, mutta ei rakkkaus.
Tiedän useita