Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivatin Putous! 11v tytär imitoi Nöpö Fenixiä koko ajan " Mä oon söpö. Sä et voi lyödä mua koska olen lapsi"

Vierailija
01.04.2019 |

En ole ikinä lyönyt lastani, mutta nyt tekee mieli kyllä läppäistä..! Ollaan flunssassa ja kotona kaikki, paitsi mies. Ja joudun kuuntelemaan tuota imitaatioita tauotta.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Se hahmo on niin kamala, että saisi tosiaan pudota seuraavaksi. Mutten voi olla ihailematta näyttelijäsuoritusta.

Vierailija
2/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivuniemen herra saparoniemeen kesteille niin loppuu ilakointi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä todellista kauhukuvaa perhe-elosta. Ei Prismassa retkeily.

Vierailija
4/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hahmo koska niin karmea

Vierailija
5/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Jälleen yksi hyvä syy olla tekemättä lapsia. Pitäisi katsella vähä-älyisiä tv-ohjelmia, ja vielä kuunnella niitä jankutettavan päivästä toiseen. Tulisin hulluksi.

Vierailija
6/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Jälleen yksi hyvä syy olla tekemättä lapsia. Pitäisi katsella vähä-älyisiä tv-ohjelmia, ja vielä kuunnella niitä jankutettavan päivästä toiseen. Tulisin hulluksi.

Järkevä vanhempi päättää itse mitä tv-ohjelmia kotona katsotaan ja tekee myös lopun jankutuksesta jos tarvetta ilmenee.

Vierailija
7/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon söpö!

Vierailija
8/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Se hahmo on niin kamala, että saisi tosiaan pudota seuraavaksi. Mutten voi olla ihailematta näyttelijäsuoritusta.

Ei oo. Nöpö on paras.

Vierailija
9/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

La-la-la-la-laaaa-la-la-la-la-laaaa...

Vierailija
10/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meilläkin poika laaa lattaa kokoajan ja se joiku jää omaan mieleen niin huomaa kun Itsekkin laa_laa.... Ärsyttävää!

Vierailija
11/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpä Fenix, vai mikä se olikaan on hirveän huono hahmo. Kenen mielestä se edes voisi olla hauska. 

Todella   ärsyttävä.  Cristoffer yrittää nyt matkia tanhupalloa.

Onhan  noilla kahdella  hahmoilla ero, kuin yöllä ja päivällä. Tanhupallo oli suloinen,  näpö ei. 

Tämä nöpö fenix  hirveän ärsyttävä pelle. Tippuisi heti, ei kiinnosta katsoa. Ulos kisasta.

Vierailija
12/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuommonen matkiminen loppuisi alkuunsa . En siedä. Meillä ei myöskään matkita mitään koiran haukuntaa.

Vierailija
13/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöpä Fenix, vai mikä se olikaan on hirveän huono hahmo. Kenen mielestä se edes voisi olla hauska. 

Todella   ärsyttävä.  Cristoffer yrittää nyt matkia tanhupalloa.

Onhan  noilla kahdella  hahmoilla ero, kuin yöllä ja päivällä. Tanhupallo oli suloinen,  näpö ei. 

Tämä nöpö fenix  hirveän ärsyttävä pelle. Tippuisi heti, ei kiinnosta katsoa. Ulos kisasta.

Hahmon idea on olla raivostittava. Tanhupallon piti olla aidosti söpö, Nöpö kuvittelee itse olevansa söpö vaikka on veetumainen kakara.

Vierailija
14/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Voin kuvitella. Mun 10v toisteli juuri koko aamun erästä fraasia. Sitten totesi "musta on kivaa toistella asioita."

Self-reflection 5/5.

Vierailija
15/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 7-vuotiaalla jatkuva Putous-potpuri menossa, mutta ei nyt vielä ole käynyt äärettömän ärsyttäväksi. On lapsellakin oikeus puhua kotona, mitä haluaa, sopivaisuuden rajoissa toki (viittaan viestiin nro 12).

Vierailija
16/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö

Vierailija
17/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laulu on mulla parhaillaan korvamatona. En edes katsonut viikonlopun jaksoa koska oli muuta touhua, mutta laulusta en pääse eroon.

Vierailija
18/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpö Felix ja P.O.Liitikko ovat hyvin rakennettuja hahmoja. Muut täyttä skeidaa.

Vierailija
19/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpö on nerokas hahmo. Ja oikein hyvin on jo käynyt selväksi, että se heijastelee epäonnistunutta vanhemmuutta.

Vierailija
20/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöpö Felix ja P.O.Liitikko ovat hyvin rakennettuja hahmoja. Muut täyttä skeidaa.

Njaa. Jos P.O. Liitikkoa esittäisi joku muu niin ehkä...

Muuses Lypsäväinen on mahtava hahmo, tyypillinen markkinointiguru. Yhtään en tiedä, mitä markkinoidaan mutta mukaan pitäisi lähteä, kuuluu sarjaan Juice+ sun muut.

Ja ap, saat kaiken myötätuntoni. Meillä on lähisuvussa ihan oikea ja elävä Nöpö-Felix.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän