Hiivatin Putous! 11v tytär imitoi Nöpö Fenixiä koko ajan " Mä oon söpö. Sä et voi lyödä mua koska olen lapsi"
En ole ikinä lyönyt lastani, mutta nyt tekee mieli kyllä läppäistä..! Ollaan flunssassa ja kotona kaikki, paitsi mies. Ja joudun kuuntelemaan tuota imitaatioita tauotta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Nöpä Fenix, vai mikä se olikaan on hirveän huono hahmo. Kenen mielestä se edes voisi olla hauska.
Todella ärsyttävä. Cristoffer yrittää nyt matkia tanhupalloa.
Onhan noilla kahdella hahmoilla ero, kuin yöllä ja päivällä. Tanhupallo oli suloinen, näpö ei.
Tämä nöpö fenix hirveän ärsyttävä pelle. Tippuisi heti, ei kiinnosta katsoa. Ulos kisasta.
Hihih. Sama kaveri kuin Putous Official-ketjussa. Sama kappalejako, sama toistuva kirjoitusvirhe näyttelijän nimessä. Se että sä olet homofobinen, ei ole mikään syy laittaa hyvää hahmoa ulos, kun huonompiakin on. Kuten Kari Tolkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nöpä Fenix, vai mikä se olikaan on hirveän huono hahmo. Kenen mielestä se edes voisi olla hauska.
Onhan noilla kahdella hahmoilla ero, kuin yöllä ja päivällä. Tanhupallo oli suloinen, näpö ei.
Tämä nöpö fenix hirveän ärsyttävä pelle. Tippuisi heti, ei kiinnosta katsoa. Ulos kisasta.
Hihih. Sama kaveri kuin Putous Official-ketjussa. Sama kappalejako, sama toistuva kirjoitusvirhe näyttelijän nimessä. Se että sä olet homofobinen, ei ole mikään syy laittaa hyvää hahmoa ulos, kun huonompiakin on. Kuten Kari Tolkku.
Ja Lisko-Leena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Lisko-Leena
Lisko-Leena jatkaa vain koska Helmi-Leena on Roopen nykyinen tyttis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Lisko-Leena
Lisko-Leena jatkaa vain koska Helmi-Leena on Roopen nykyinen tyttis.
Ihan sama. Paska hahmo muutenkin.
Christoffer on ihana. Ottaisin hänet heti miehekseni, jos olisin homo ja hän sinkku.
Miksi tuommosta p*skaa edes katsotte?
Ei herätä agressioita tuo hahmo mussa, eikä raivoa. Kaipa en ole lastenvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuommosta p*skaa edes katsotte?
Paskaa voi katsoa pöntöstäkin
Vierailija kirjoitti:
Christoffer on ihana. Ottaisin hänet heti miehekseni, jos olisin homo ja hän sinkku.[/
Miksi alapeukut?
Meillä 7v hokee "mutta ovatko ne utareet vai 4 pientä pippeliä? " ja 8v "kyllä kansa sietää!" Äiti ei kyllä meinaa sietää :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä 7v hokee "mutta ovatko ne utareet vai 4 pientä pippeliä? " ja 8v "kyllä kansa sietää!" Äiti ei kyllä meinaa sietää :D
Heh
Nöpö on ihana. Samoin Barbi, Strandbergistä nyt puhumattakaan😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Jälleen yksi hyvä syy olla tekemättä lapsia. Pitäisi katsella vähä-älyisiä tv-ohjelmia, ja vielä kuunnella niitä jankutettavan päivästä toiseen. Tulisin hulluksi.
Mä matkin muksuna seksipuhelin marjattaa 😂
Tykkään siitä Laa-La-Laa-Laa-Laa-Laa-Laa:sta. Nöpö-Felix näyttää vähän Akkarin joltai hahmolta, jolla oli tollainen tukka ja hampaat
Ahahahhaaaaaa nöpö-felix on paras. Mun 6 v.pojat ei ole putousta katsonut ja ihmettelee ku mä niille kokoahan hampaat esillä hoen "mä oon söpö!"
Nöpö on karikatyyri nykyajan ala-asteikäisistä :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Jälleen yksi hyvä syy olla tekemättä lapsia. Pitäisi katsella vähä-älyisiä tv-ohjelmia, ja vielä kuunnella niitä jankutettavan päivästä toiseen. Tulisin hulluksi.
Tämä niin penteleesti. En jaksaisi järjissäni edes muutamaa tuntia. Onneksi ei ole lapsia eikä tule.
Nöpö on ihana. Suunnattoman ärsyttävä, mutta sisimmässään epävarma lapsi.