Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivatin Putous! 11v tytär imitoi Nöpö Fenixiä koko ajan " Mä oon söpö. Sä et voi lyödä mua koska olen lapsi"

Vierailija
01.04.2019 |

En ole ikinä lyönyt lastani, mutta nyt tekee mieli kyllä läppäistä..! Ollaan flunssassa ja kotona kaikki, paitsi mies. Ja joudun kuuntelemaan tuota imitaatioita tauotta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpö on ihana. Suunnattoman ärsyttävä, mutta sisimmässään epävarma lapsi.

Vierailija
22/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöpä Fenix, vai mikä se olikaan on hirveän huono hahmo. Kenen mielestä se edes voisi olla hauska. 

Todella   ärsyttävä.  Cristoffer yrittää nyt matkia tanhupalloa.

Onhan  noilla kahdella  hahmoilla ero, kuin yöllä ja päivällä. Tanhupallo oli suloinen,  näpö ei. 

Tämä nöpö fenix  hirveän ärsyttävä pelle. Tippuisi heti, ei kiinnosta katsoa. Ulos kisasta.

Hihih. Sama kaveri kuin Putous Official-ketjussa. Sama kappalejako, sama toistuva kirjoitusvirhe näyttelijän nimessä. Se että sä olet homofobinen, ei ole mikään syy laittaa hyvää hahmoa ulos, kun huonompiakin on. Kuten Kari Tolkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nöpä Fenix, vai mikä se olikaan on hirveän huono hahmo. Kenen mielestä se edes voisi olla hauska. 

Onhan  noilla kahdella  hahmoilla ero, kuin yöllä ja päivällä. Tanhupallo oli suloinen,  näpö ei. 

Tämä nöpö fenix  hirveän ärsyttävä pelle. Tippuisi heti, ei kiinnosta katsoa. Ulos kisasta.

Hihih. Sama kaveri kuin Putous Official-ketjussa. Sama kappalejako, sama toistuva kirjoitusvirhe näyttelijän nimessä. Se että sä olet homofobinen, ei ole mikään syy laittaa hyvää hahmoa ulos, kun huonompiakin on. Kuten Kari Tolkku.

Ja Lisko-Leena

Vierailija
24/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Lisko-Leena

Lisko-Leena jatkaa vain koska Helmi-Leena on Roopen nykyinen tyttis.

Vierailija
25/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Lisko-Leena

Lisko-Leena jatkaa vain koska Helmi-Leena on Roopen nykyinen tyttis.

Ihan sama. Paska hahmo muutenkin.

Vierailija
26/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christoffer on ihana. Ottaisin hänet heti miehekseni, jos olisin homo ja hän sinkku.

Vierailija
27/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuommosta p*skaa edes katsotte?

Vierailija
28/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä agressioita tuo hahmo mussa, eikä raivoa. Kaipa en ole lastenvihaaja.

Vierailija
29/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuommosta p*skaa edes katsotte?

Paskaa voi katsoa pöntöstäkin

Vierailija
30/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christoffer on ihana. Ottaisin hänet heti miehekseni, jos olisin homo ja hän sinkku.[/

Miksi alapeukut?

Vierailija
31/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7v hokee "mutta ovatko ne utareet vai 4 pientä pippeliä? " ja 8v  "kyllä kansa sietää!" Äiti ei kyllä meinaa sietää :D 

Vierailija
32/42 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 7v hokee "mutta ovatko ne utareet vai 4 pientä pippeliä? " ja 8v  "kyllä kansa sietää!" Äiti ei kyllä meinaa sietää :D 

Heh

Vierailija
33/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpö on ihana. Samoin Barbi, Strandbergistä nyt puhumattakaan😍😍😍

Vierailija
34/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon söpööööö!!!!

Vierailija
35/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Jälleen yksi hyvä syy olla tekemättä lapsia. Pitäisi katsella vähä-älyisiä tv-ohjelmia, ja vielä kuunnella niitä jankutettavan päivästä toiseen. Tulisin hulluksi.

Mä matkin muksuna seksipuhelin marjattaa 😂

Vierailija
36/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä Laa-La-Laa-Laa-Laa-Laa-Laa:sta. Nöpö-Felix näyttää vähän Akkarin joltai hahmolta, jolla oli tollainen tukka ja hampaat

Vierailija
37/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahhaaaaaa nöpö-felix on paras. Mun 6 v.pojat ei ole putousta katsonut ja ihmettelee ku mä niille kokoahan hampaat esillä hoen "mä oon söpö!"

Vierailija
38/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laalalalaaalaaaa

Vierailija
39/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpö on karikatyyri nykyajan ala-asteikäisistä :)

Vierailija
40/42 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Jälleen yksi hyvä syy olla tekemättä lapsia. Pitäisi katsella vähä-älyisiä tv-ohjelmia, ja vielä kuunnella niitä jankutettavan päivästä toiseen. Tulisin hulluksi.

Tämä niin penteleesti. En jaksaisi järjissäni edes muutamaa tuntia. Onneksi ei ole lapsia eikä tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän