Mua harmittaa se etten löytänyt paikkaani tässä maailmassa
Kommentit (81)
Totta kai olet lähettänyt erilaisia hakemuksia työpaikkoihin ja oppilaitokseen jo vuosia.
Mutta et ole kertonut niistä täällä, koska et koskaan kerro mistään asioistasi täällä.
Hyvä periaate, pidä siitä kiinni. Ja periaatteen ihmisenä tietysti pidätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä mihinkään ole hakenut opiskelemaan.
Kun tänään ilmoitat täällä hakevasi johonkin kouluun, et voi huomenna kertoa, että ei mua hyväksytty.
Ne prosessit on paljon paljon pitempiä kuin yksi päivä. Siihen menee viikkoja ennen kuin hakutulokset julkaistaan. Kuinka ihmeessä sä et tuotakaan käsitä...
Noihin erityisammattikouluihin voi hakea koko ajan. Tuohon ei ainakaan ollut erityistä hakuaikaa näin vanhalla. Ap
Jatkuva hakukaan ei tarkoita, että tulokset saa saman tien. Hakemusten lähettäminen vie aikaa, niiden käsittely vasta viekin aikaa, samoin vastausten lähettäminen.
Kaikesta huomaa, että sinulla ei todellisuudessa ole mitään käsitystä nykyajan opiskelusta tai työnhausta. Kaikki kokemuksesi ovat sieltä vuosikymmenten takaa.
Teen jatkuvasti hakemuksia eri töihin ja oppilaitoksiin. Osan olen laittanut jo hyvissä ajoin viime syksyllä. Ap
Hyvää aprillipäivää, Ammattivalittaja! :)
Onnea! Sinulla on OIKEASTI käynyt tuuri.
Katso ympärillesi? Näetkö OIKEASTI onnellisia ihmisiä? Putkea putken perään :D Onneksi et ole tukehdu siinä pitkässä putkessa!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa heittää menemään kaikkia naisten- ja sisustuslehdet. Se mitä nyky-yhteiskunta arvostaa ei johda onnellisuuteen. Mieti ihan oikeasti, että onko akateeminen koulutus, luksusta pullisteleva koti, timmi vartalo and u name it, hyvää elämää?
Mene luontoon ja katso ympärillesi, älä tuijota itseäsi ja saavutuksiasi. Suurin osa ihmisten arvossa pitämistä asioista on pinnallista roskaa. Kokeille vapaaehtoistyötä. Ehkä tekemilläsi asioilla on sittenkin suurta merkitystä jollekin? Katso lastasi silmiin ja kerro hänelle, että hän on sinulle tärkeä. Ei haittaa, vaikka olisi jo aikuinen. Maailma olla jännä paikka ja kannattaa kokeilla itselleen uusia asioita.
Juuri näin! Olet onnellisempi kuin arvaatkaan!
Mahtavaa!
Sinuun haluaisin tutustua :) Ei minuakaan kiinnosta nämä putkiaivot!
Vierailija kirjoitti:
Ehkei täällä ole paikkoja ollenkaan, vaan niistä kamppaillaan jatkuvasti.
Mä oon 52 ja etsin paikkaani. Tunnustellen. Ehkä sitä varsinaista paikkaa ei edes ole...tai oikeammin se on vaan.
Me ollaan aika ameeboja.
Tuohon omasta paikasta taisteluun en oikein usko. Se on enempi sellainen tunne.
Toki voi taistella työpaikasta ym., mutta se on eri.
Jokaisella on se oma tila joka tapauksessa. Se henkinen paikka...se on ehkä se missä on hyvä olla....Hetkissä tai fyysisissä kohdissa.
Pitäisi ehkä haastatella iäkkäämpiä ja kysytä heidän tuntemuksiaan tästä asiasta. Ovatko löytäneet, ja jos, niin miten ja mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei täällä ole paikkoja ollenkaan, vaan niistä kamppaillaan jatkuvasti.
Mä oon 52 ja etsin paikkaani. Tunnustellen. Ehkä sitä varsinaista paikkaa ei edes ole...tai oikeammin se on vaan.
Me ollaan aika ameeboja.
Tuohon omasta paikasta taisteluun en oikein usko. Se on enempi sellainen tunne.Toki voi taistella työpaikasta ym., mutta se on eri.
Jokaisella on se oma tila joka tapauksessa. Se henkinen paikka...se on ehkä se missä on hyvä olla....Hetkissä tai fyysisissä kohdissa.
Pitäisi ehkä haastatella iäkkäämpiä ja kysytä heidän tuntemuksiaan tästä asiasta. Ovatko löytäneet, ja jos, niin miten ja mistä?
Mä kyllä nuorena ajattelin että saan ammatin ja työn kuten muutkin ja löydän sitä kautta paikan elämässä. Niin ei vaan käynyt. Nuorena kaikki ihmiset hokivat, että sähän olet vielä nuori niin löydät kyllä sopivan ammatin ja työn mutta sitten se loppui. Nyt 46v mulla ei ole mitään. Ap
Se oma paikka otetaan, ei sitä kenellekään ole valmiiksi pedattu.
Vierailija kirjoitti:
Se oma paikka otetaan, ei sitä kenellekään ole valmiiksi pedattu.
Niin, mulla vaan ei ole ollut tarpeeksi älyä hommata sitä. Ei ole äly riittänyt ammattiin eikä työhön ja nyt pitäisi olla onnellinen siitä että on vaan kotona. Ap
Sun paikkasi on istua siellä torpassa suoltamassa pajunköyttä av-palstalle. :)
Vierailija kirjoitti:
Sun paikkasi on istua siellä torpassa suoltamassa pajunköyttä av-palstalle. :)
Ei ole. Ennemmin kuolen pois. Ap
Olethan löytänyt sen, tän vauvapalstan!
Onhan sinulla jotain virkaa sentään, paikka lapsen vanhempana.
tyhjäntoimittaja kirjoitti:
Varmaan mies pärjäisi lapsen kanssa kaksin kin. Ap
Niin kauan on maailman jengat paikallaan, kun viikko alkaa Ammattivalittajan aamuvalituksella. :D
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan on maailman jengat paikallaan, kun viikko alkaa Ammattivalittajan aamuvalituksella. :D
Niin, no eiköhän nämäkin lopu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se pärjäsi silloin, kun taannoin muutit omillesi. Sait sen onnellisen itsenäisen oman elämän, jota aina olet toivonut.
Ja sitten hipsit takaisin sinne torppaan nurisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se pärjäsi silloin, kun taannoin muutit omillesi. Sait sen onnellisen itsenäisen oman elämän, jota aina olet toivonut.
Ja sitten hipsit takaisin sinne torppaan nurisemaan.
Minähän täällä olin passaamassa lasta illat ja yöt omassa kämpässä. Ei mies viitsi lasta passata. Ap
Harvalla on omepaa paikkaa elämässä kuin ammattivalittajalla.
Se paikka on justiinsa se mökki, josta se ei lähde kulumallakaan.
Minkä älämölön se päästikään, kun mies taannoin uhkasi heittää eukon tönöstä pihalle. Ammattivalittaja piteli ovenkarmeista kiinni kynsin hampain.
Miksi raportoisin? Ei kukaan tänne raportoi koska jonkun hakemuksen tekee tai soittaa johonkin työpaikkaan. Ei minunkaan tarvitse raportoida. Ap