Miksi kampaavat laittavat kevytväriä ennemmin minulle?
Kevytväri ei pysy hiuksissani mielestäni tarpeeksi kauan.
Haluaisin kampaajalla kauniit värjätyt hiukset, mutta joka kerta kampaajat värjäävät kevytvärillä.
Colourmaskista huolimatta sävy ei pysy samana ja muutamassa viikossa 150€ alkuperäisestä kampaamovärjäyksestä ei ole tietoakaan.
Viimeksi värjäsin itse ja väri pysyi kuukausia hyvänä. Raidoittaa en osaa ja siksi kampaajalle haluaisin mennä.
Kommentit (5)
No onpa outoa, minulle kampaaja on aina tehnyt sen, mitä olen pyytänyt. Puhutteko te ollenkaan, vai menetkö vaan istumaan ja kampaaja alkaa hääräämään. Kummallista sakkia olette!
Nyt jokin ei natsaa. Kevytvärillä ei tehdä raitoja missään, ei kampaajallakaan. Kestoväristä tulee näkyville juurikasvu muutamassa viikossa, joten eipä sekään kuukausia hyvänä pysy, ellet värjää täsmälleen oman värisellä, eikä ole vielä harmaita. Miksi värjätä millään värillä täsmälleen omalla hiusvärillään?
Mistä näitä outojen otsikoiden tekijöitä sikiää? Ei mitään järkeä.
Onko sulla huonokuntoiset hiukset? Koska silloin tuo kevytväri on hiukselle hellempi vaihtoehto mitä kestovärit.. keskustelu kampaajalle reippaasti että hinta-laatusuhde ei nyt ole kohdallaan.
Kysy kampaajalta?