Mua harmittaa se etten löytänyt paikkaani tässä maailmassa
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulla ole koulutusta perhepäivähoitajaksi? Useimmat käyvät sen vajaan vuoden? kestävän kurssin siihen.
Ei olekkaan kun en ole päässyt sitä opiskelemaan. Ap
Ja siitä huolimatta ilmoitit täällä, että tuosta vain ryhdyt kohta perhepäivähoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit, että sulla on lapsi. Siis tärkeä paikka jonkun toisen ihmisen elämässä.
Totta tämä. Hyvin isokin paikka. Ehkäpä kitisin turhaan.
Samat fiilikset mutta ei ole edes lapsia. Joten sinulla on tärkeä paikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä mihinkään ole hakenut opiskelemaan.
Kun tänään ilmoitat täällä hakevasi johonkin kouluun, et voi huomenna kertoa, että ei mua hyväksytty.
Ne prosessit on paljon paljon pitempiä kuin yksi päivä. Siihen menee viikkoja ennen kuin hakutulokset julkaistaan. Kuinka ihmeessä sä et tuotakaan käsitä...
Noihin erityisammattikouluihin voi hakea koko ajan. Tuohon ei ainakaan ollut erityistä hakuaikaa näin vanhalla. Ap
Jatkuva hakukaan ei tarkoita, että tulokset saa saman tien. Hakemusten lähettäminen vie aikaa, niiden käsittely vasta viekin aikaa, samoin vastausten lähettäminen.
Kaikesta huomaa, että sinulla ei todellisuudessa ole mitään käsitystä nykyajan opiskelusta tai työnhausta. Kaikki kokemuksesi ovat sieltä vuosikymmenten takaa.
Teen jatkuvasti hakemuksia eri töihin ja oppilaitoksiin. Osan olen laittanut jo hyvissä ajoin viime syksyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulla ole koulutusta perhepäivähoitajaksi? Useimmat käyvät sen vajaan vuoden? kestävän kurssin siihen.
Ja siitä huolimatta ilmoitit täällä, että tuosta vain ryhdyt kohta perhepäivähoitajaksi.
Tuossa ilmoituksessa sanottiin että on pula perhepäivähoitajista ja voi opiskella tutkinnon samalla. He tekivät heti päätökset enkä päässyt siihen. Ap
Se paikka täytyy tehdä itse. Valitettavasti minä olen niin mukavuudenhaluinen ja laiska, että en ole viitsinyt. Enkä edes oikein uskonut mahdollisuuksiini. Mutta lohdullista on, että sadan vuoden päästä ketään ei kiinnosta, kukaan ei muista. Kannat kattoon!
Siis häh? Mihin sä et päässyt, perhepäivähoitajaksi vai opiskelemaan pph:ksi? Sähän kerroit, että opiskelu erityisamiksessa kestäisi kolme vuotta, ei pph:ksi niin kauan opiskella...?
Terveysongelmasi eivät sitten ole olleetkaan kovin pahoja, kun noin toimeliaasti olet syksystä asti lähettänyt työ- ja opiskeluhakemuksia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ilmoituksessa sanottiin että on pula perhepäivähoitajista ja voi opiskella tutkinnon samalla. He tekivät heti päätökset enkä päässyt siihen. Ap
:D
Ammattivalittajan maailma on ilmeisesti sen verran pahasti hämärtynyt, että se jollain tasolla uskoo itse omia juttujaan.
Tsemistä! Auttaisiko jos ajattelisit, että itse asiassa asiasi ovat jo nyt aivan loistavasti. Jos haluat alkaa vaikka pph:ksi, niin siitä vaan, mutta ei se ole olennaista koetun elämänlaatusi kannalta.
Ilmeisesti se on niin syvällä siellä maailmassaan että se ei vaan pysty sieltä irtautumaan. Mitä nyt silloin tällöin Aruballe. :)
Vierailija kirjoitti:
Terveysongelmasi eivät sitten ole olleetkaan kovin pahoja, kun noin toimeliaasti olet syksystä asti lähettänyt työ- ja opiskeluhakemuksia. :)
Onhan ne mutta eläkkeelle en pääse ja jos olisit menieerikko, tietäisit että välillä on parempi olo ja välillä huonompi. Ap
Voisitko lopettaa valehtelun, kiitos.
En minä tänne laita aina kun haen johonkin. Kummallista edes luulla niin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne mutta eläkkeelle en pääse ja jos olisit menieerikko, tietäisit että välillä on parempi olo ja välillä huonompi. Ap
Ensin ollaan pitkillä sairauslomilla, sitten vuosi tai useampi kuntoutustuella, minkä jälkeen saattaa päästä työkyvyttömyyseläkkeelle, näin se useimmiten menee. Et sinä pääse eläkkeelle, kun et ole sairauslomilla ja pystyt työhön ukkosi firmassa.
Et toki. Sinähän teet niin paljon hakemuksia, että et millään edes ehtisi niitä raportoida. :)
Täytyy olla kiitollinen Ammattivalittajalle, että se sentään ehti Aruban-lomallaan viettää päivät täällä raportoimassa palstalaisille loman etenemisestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ollaan pitkillä sairauslomilla, sitten vuosi tai useampi kuntoutustuella, minkä jälkeen saattaa päästä työkyvyttömyyseläkkeelle, näin se useimmiten menee. Et sinä pääse eläkkeelle, kun et ole sairauslomilla ja pystyt työhön ukkosi firmassa.
Niin, täytyy sitten katsoa kun tietää firman tulevaisuuden mutta en ala tänne sitäkään laittamaan. Tiedän minkä pilkkaryöpyn saan. Ap
Jatkuva hakukaan ei tarkoita, että tulokset saa saman tien. Hakemusten lähettäminen vie aikaa, niiden käsittely vasta viekin aikaa, samoin vastausten lähettäminen.
Kaikesta huomaa, että sinulla ei todellisuudessa ole mitään käsitystä nykyajan opiskelusta tai työnhausta. Kaikki kokemuksesi ovat sieltä vuosikymmenten takaa.