Mua harmittaa se etten löytänyt paikkaani tässä maailmassa
Kommentit (81)
Ei muuta kun nöyrryt asian edessä ja vetäset ens viikonloppuna kännit sen johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun nöyrryt asian edessä ja vetäset ens viikonloppuna kännit sen johdosta.
Ei se auta. Vedin jo yhtenä viikonloppuna kännit kun lapsi oli yökylässä kaverillaan.
Mä en oo ees jaksaaanu ettii. Tää on niin hieno paikka etttä.
Kai suurimmalla osalla meistä tulee aina olemaan tuo tunne. Tyhmillä ei.
Minä kyllä löysin paikkani, mutta joku oli jo ottanut sen! >/
Ehkei täällä ole paikkoja ollenkaan, vaan niistä kamppaillaan jatkuvasti.
Minä en ole koskaan edes älynnyt etsiä. Mistähän olen jäänyt paitsi?
No mutta sun paikkahan on siinä missä olet.
Sama juttu. Pienenä jo ahdisti, etten tiedä mikä musta tulee isona, eikä tilanne ole muuttunut. En oikein tiedä mitä tässä maailmassa pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Pienenä jo ahdisti, etten tiedä mikä musta tulee isona, eikä tilanne ole muuttunut. En oikein tiedä mitä tässä maailmassa pitäisi tehdä.
Silloin kannattaa ottaa kaljaa ja mennä baariin. Saa uutta näkökulmaa.
Sun paikka on siellä erityisammattikoulussa.
Sun paikka on täällä trollailemassa, ammattivalis. Kuten jo vuosikymmenen ajan.
Minun mielestäni kellään ei ole mitään valmista paikkaa tässä maailmassa. Se "paikka" pitää tehdä itse.
Vierailija kirjoitti:
Sun paikka on täällä trollailemassa, ammattivalis. Kuten jo vuosikymmenen ajan.
Eli turha elämä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kannattaa ottaa kaljaa ja mennä baariin. Saa uutta näkökulmaa.
Otin sitä kaljaa aika monta vuotta, ei auttanut. Nyt kokeilin tehdä lapsia. Syntyisiköhän siitä jotain?
Mainitsit, että sulla on lapsi. Siis tärkeä paikka jonkun toisen ihmisen elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit, että sulla on lapsi. Siis tärkeä paikka jonkun toisen ihmisen elämässä.
Totta tämä. Hyvin isokin paikka. Ehkäpä kitisin turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tämä. Hyvin isokin paikka. Ehkäpä kitisin turhaan.
Miksi piti tulla pilaamaan Ketjuni? En ole koskaan ottanut paljoa alkoholia. Nuorena sanottiin, että kyllä säkin löydät paikkasi elämässä, en löytänyt. On yksi lapsi mutta hän on jo iso ja pärjäisi pelkästään isänsä kanssa. Ap
Niin, aivan turhaan.