Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää, kun en osaa tehdä ruokaa ja uusi mies on kulinaristi ja taitava ruoanlaittaja.

Vierailija
31.03.2019 |

En kehtaa kutsua häntä kotiini, koska voi tarjota hänelle mitään. Mies syö terveellisesti ja monipuolisesti. Minulta löytyy vain eineksiä ja satunnaisesti teen jotain mautonta yksinkertaista perusruokaa. Iltapalaksi leipää, hedelmiä ja/tai jugurttia. Ihme kyllä, mies ei ole vielä tämän takia heivannut minua.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän ei ole ruokkijaa vailla kerran on itse pätevä kokki?

Vierailija
2/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on taas ongelmat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesrukka kuolis sillä vierailulla nälkään.

Vierailija
4/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vain harjoittelemaan. Niin minä asian ratkaisin.

Vierailija
5/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hän ei ole ruokkijaa vailla kerran on itse pätevä kokki?

Selvästikään ei ole ja se on yksi asia, mitä hänessä arvostan. Silti minulla on kovat paineet tulevien vierailujen suhteen. ap

Vierailija
6/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä sellaisen ruokaisan gourmet-salaatin pystyt tekemään, jossa raaka-aineet täytyy vaan pilkkoa ja yhdistää?

Sitten on tietysti Wolt...

Vierailija
7/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain simppeliä, vaikka nakkivoileipiä punaviinin kanssa? Seura on kuitenkin tärkeintä. En usko, että ketään jätetään ruuanlaittotaidon takia.

Vierailija
8/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aivan mainio tilanne, sinun ei tarvitse jatkossa tehdä koskaan ruokaa. Niinhän miehetkin tekee, jos nainen osaa kokata edes auttavasti, niin mies luistelee sillä ruuanlaitosta "kun mä en osaa".

Vierailija
9/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tällä hetkellä riitä aika eikä jaksaminen ruoanlaiton opetteluun. Menen siitä, missä aita on matalin ja ruoanlaitossa se onnistuu helposti einesten avulla. ap

Vierailija
10/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä sellaisen ruokaisan gourmet-salaatin pystyt tekemään, jossa raaka-aineet täytyy vaan pilkkoa ja yhdistää?

En osaa tehdä edes gourmet salaatteja. Normaalisti pilkon ruoan lisukkeeksi vain kurkkua, tomaattia ja paprikaa. ap

Vierailija
11/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tällä hetkellä riitä aika eikä jaksaminen ruoanlaiton opetteluun. Menen siitä, missä aita on matalin ja ruoanlaitossa se onnistuu helposti einesten avulla. ap

Einekset ei ole ruokaa. :(

Vierailija
12/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa tehdä edes gourmet salaatteja. Normaalisti pilkon ruoan lisukkeeksi vain kurkkua, tomaattia ja paprikaa. ap

Katsot reseptin netistä, ostat raaka-aineet kaupasta ja seuraat ohjeita. Jos osaat pilkkoa vihanneksia, selviät kyllä tästä. Tykkääkö mies esim. hyvistä juustoista? Juustoahan ei tarvitse ihmeemmin käsitellä ennen salaattiin lisäämistä, niin vältät kaikenlaisen paistamisen ja paahtamisen. Juustolle sopiva punaviini Alkosta myyjältä neuvoa kysyen.

Vierailija
13/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän voisi opettaa sulle jotain. Kokkailkaa yhdessä, myönnät heti alkuunsa olevasi ihan käsi keittiössä. Yhdessä tekeminen on mahtava tapa tutustua vielä paremmin ja lähentyä :)

Vierailija
14/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raikkaat voileivät.

Vierailija
15/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko eduskuntavaaleissa ehdokkaana vai mikä nyt on niin kiireistä?

Vierailija
16/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Just hyvä tilanne. Mies saa päteä ja sinä nauttia.

Vierailija
17/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsot reseptin netistä, ostat raaka-aineet kaupasta ja seuraat ohjeita. Jos osaat pilkkoa vihanneksia, selviät kyllä tästä. Tykkääkö mies esim. hyvistä juustoista? Juustoahan ei tarvitse ihmeemmin käsitellä ennen salaattiin lisäämistä, niin vältät kaikenlaisen paistamisen ja paahtamisen. Juustolle sopiva punaviini Alkosta myyjältä neuvoa kysyen.

En tykkää juustoista enkä punaviinisistä. Vaikeaksi menee. ap

Vierailija
18/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne enkä kyllä häpeä yhtään, päinvastoin olen todella tyytyväinen tilanteeseen. Einesten aika on ohi; hyvä ruoka aina valmiina kun tulen töistä kotiin.

Vierailija
19/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko eduskuntavaaleissa ehdokkaana vai mikä nyt on niin kiireistä?

Olen päivät töissä ja illat lasten harrastuskuskina. Siinä välissä pitää ehtiä hoitamaan kaikki ylimääräiset viralliset asiat, lemmikit, kotityöt, omakotitalo ja ulkotyöt. ap

Vierailija
20/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät siitä että heidän osaamistaan kehutaan. Siispä kehu ja ihastele miehen kokkaustaitoja ihan estotta ja kysy, voisiko hän opettaa sinullekin edes perusteet kun olet ihan tumpelo. Ilo ja hyöty on näin molemminpuolista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän