Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää, kun en osaa tehdä ruokaa ja uusi mies on kulinaristi ja taitava ruoanlaittaja.

Vierailija
31.03.2019 |

En kehtaa kutsua häntä kotiini, koska voi tarjota hänelle mitään. Mies syö terveellisesti ja monipuolisesti. Minulta löytyy vain eineksiä ja satunnaisesti teen jotain mautonta yksinkertaista perusruokaa. Iltapalaksi leipää, hedelmiä ja/tai jugurttia. Ihme kyllä, mies ei ole vielä tämän takia heivannut minua.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne enkä kyllä häpeä yhtään, päinvastoin olen todella tyytyväinen tilanteeseen. Einesten aika on ohi; hyvä ruoka aina valmiina kun tulen töistä kotiin.

Kuulostaa hyvältä. Meidän suhde on tuore, eikä asuta yhdessä, joten tuo ei vielä onnistu. ap

Vierailija
22/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkäävät siitä että heidän osaamistaan kehutaan. Siispä kehu ja ihastele miehen kokkaustaitoja ihan estotta ja kysy, voisiko hän opettaa sinullekin edes perusteet kun olet ihan tumpelo. Ilo ja hyöty on näin molemminpuolista.

Olenkin jo kehunut miestä ja ehdottanut, että hän voisi joskus opettaa myös minulle ruoanlaiton saloja. Ei pannut pahakseen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä elämä, jos kaikki illat menee lasten kuskailuun. Onneksi asun kaupungissa ja pienemmän lapsen harrastus kerran viikossa. Einekset ei ole todellakaan hyvä vaihtoehto lapsiperheessä ja kurkku sekä tomaatti sisältää enimmäkseen vettä. Ihan ohiksena alkoi ahdistaa ajatus tuollaisesta elämästä.

Vierailija
24/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit sitten vain kertomaan, että sinua hävettää.

.

No on täällä ollut turhempiakin aloituksia.

Vierailija
25/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä elämä, jos kaikki illat menee lasten kuskailuun. Onneksi asun kaupungissa ja pienemmän lapsen harrastus kerran viikossa. Einekset ei ole todellakaan hyvä vaihtoehto lapsiperheessä ja kurkku sekä tomaatti sisältää enimmäkseen vettä. Ihan ohiksena alkoi ahdistaa ajatus tuollaisesta elämästä.

Lapset eivät halua luopua harrastuksistaan ja kaikkeen en yksin repeä, joten jostain on tingittävä, jotta en uuvu lopullisesti. Toisten äitien tekemä ruoka saa silloin kelvata. Kaupungissa mekin asutaan, mutta harrastuksia riittää joka illalle ja pelejä ja turnauksia riittää. ap

Vierailija
26/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulit sitten vain kertomaan, että sinua hävettää.

.

No on täällä ollut turhempiakin aloituksia.

Ei tämä ollut turha aloitus, vaan sain oikein hyvää vertaistukea. Kuulin, ettei kaikkia ruoanlaittotaidottomia hävetä, vaan osaavat nauttia miehen tekemästä hyvästä ruoasta. Taidan ottaa siitä oppia tulevaisuudessa. Ehkä opettelen myös sen gourmet salaatin tekemisen, jonka joku vinkkasi. ap

Vierailija
27/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jotain simppeliä, vaikka nakkivoileipiä punaviinin kanssa? Seura on kuitenkin tärkeintä. En usko, että ketään jätetään ruuanlaittotaidon takia.

NAKKIVOILEIPÄ VIININ KANSSA?! Jos minulle joku tarjoaisi nakkivoileivän ottaisin sen vit tui luna...mielummin vaikka pakastepizza kaljan kanssa...

Vierailija
28/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen joka ei osaa ruokaa tehdä? Voivoi...

M34

Vierailija
29/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Osaan tehdä mautonta perusruokaa, mutta en todellakaan sellaisia kulinaristisia annoksia, joita tämä mies tekee. ap

Vierailija
30/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät halua luopua harrastuksistaan ja kaikkeen en yksin repeä, joten jostain on tingittävä, jotta en uuvu lopullisesti. Toisten äitien tekemä ruoka saa silloin kelvata. Kaupungissa mekin asutaan, mutta harrastuksia riittää joka illalle ja pelejä ja turnauksia riittää. ap

Lapset kulkevat itse harrastuksiinsa. En ymmärrä miksi nykyään vanhemmat kuskailevat jopa teini-ikäisiä. Jos on kyse alle kouluikäisistä, niin miksi pitää joka päivä olla joku harrastus? Eikös yhdessäolo ja vaikka yhdessä ruoanlaiton opettelu voisi olla yksi harrastus?

Vierailija
31/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat pari kumipitsaa ja jälkkäriksi nauravat nakit. Juomaksi laatikollinen punkkua.

Et voi epäonnistua.

Vierailija
32/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sä lapses olet hengissä pitänyt? Eineksillä?

Vierailija
33/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Osaan tehdä mautonta perusruokaa, mutta en todellakaan sellaisia kulinaristisia annoksia, joita tämä mies tekee. ap

No tuskinpa se mikään ongelma on. Minäkin teen meillä kaikki erikoisuudet ja vaimo tavallista perusruokaa eikä se ole minulle tuottanut mitään pahaa mieltä.

M34

Vierailija
34/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jotain simppeliä, vaikka nakkivoileipiä punaviinin kanssa? Seura on kuitenkin tärkeintä. En usko, että ketään jätetään ruuanlaittotaidon takia.

Luin ensin huolimattomasti että näkkileipiä ja viiniä. Sitten kun luin tarkemmin niin näkkileipäkin on parempi vaihtoehto kun NAKKIVOILEIPÄ😂🙊 Tää on näitä mistä en ole varma onko piruilua vai tosissaan kirjotettu.

Vierailija
35/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ymmärrän sinua! Vanhempani eivät koskaan opettaneet minua tekemään ruokaa ja yksin on ollut vaikea opetella. Omille lapsille saan tehtyä jotain, mutta taitavalle kokille en kehtaisi kokkailujani syöttää. Meillä ei myöskään ole autoa, ja on tosi rankkaa kuljettaa omat ja kahden esiteinin ruuat, pesuaineet ja kaikki kantaen kotiin, kun lähikauppakin on kaukana. Ei siinä tule ostettua mitään erikoisia ainesosia. Tsemppiä sinulle, ymmärrän hyvin miltä tuntuu.

Vierailija
36/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset kulkevat itse harrastuksiinsa. En ymmärrä miksi nykyään vanhemmat kuskailevat jopa teini-ikäisiä. Jos on kyse alle kouluikäisistä, niin miksi pitää joka päivä olla joku harrastus? Eikös yhdessäolo ja vaikka yhdessä ruoanlaiton opettelu voisi olla yksi harrastus?

Kouluikäiset lapset eivät pysty kulkemaan yli 10 km:n matkoja isojen varustekassien kanssa, eivätkä pysty samalla kyyditsemään joukkuekavereitaan ja joukkueen huoltokasseja. Puhumattakaan pelimatkoista, joihin on matkaa useita kymmeniä kilometejä. Mikäli harrastaa joukkueessa, joka pelaa jossakin liigassa, niin silloin treenejä on helposti kolme kertaa viikossa. Meillä ei kukaan halua harrastaa ruoanlaittoa, vaan tykätään enemmän liikunnallisista harrastuksista. ap

Vierailija
37/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

No tuskinpa se mikään ongelma on. Minäkin teen meillä kaikki erikoisuudet ja vaimo tavallista perusruokaa eikä se ole minulle tuottanut mitään pahaa mieltä.

M34

Tuottaa se silti paineita minulle, koska tiedän, että mies on tottunut hyvään ja maustettuun ruokaan ja minä pystyn tarjoamaan hänen tottumuksiinsa verrattuna vain 'pahaa/mautonta' ruokaa. Asia häiritsee minua niin paljon, etten halua kutsua häntä kotiini niin pitkäksi aikaa, että pitäisi tarjota jotain syötävää. ap

Vierailija
38/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34

Tuottaa se silti paineita minulle, koska tiedän, että mies on tottunut hyvään ja maustettuun ruokaan ja minä pystyn tarjoamaan hänen tottumuksiinsa verrattuna vain 'pahaa/mautonta' ruokaa. Asia häiritsee minua niin paljon, etten halua kutsua häntä kotiini niin pitkäksi aikaa, että pitäisi tarjota jotain syötävää. ap

No jos et tuon kummempaan muka pysty ja heität ukon ulos joka jumalan päivä lounas- tai päivällisaikaan saat sanoa kohta adjö suhdeviritykselle- minua loukkaisi eniten ettet edes saa sanottua asiasta!

Vierailija
39/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34

No jos et tuon kummempaan muka pysty ja heität ukon ulos joka jumalan päivä lounas- tai päivällisaikaan saat sanoa kohta adjö suhdeviritykselle- minua loukkaisi eniten ettet edes saa sanottua asiasta!

Olen kertonut miehelle, etten osaa tehdä hyvää ruokaa. ap

Vierailija
40/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä apua joltakin sukulaiselta tai ystävältä joka osaa tehdä hyvää ruokaa. Opettele hänen kanssaan kädestä pitäen pari kolme hyvää ruokalajia alusta loppuun ja ohjeet kirjallisena lisäksi. Pääset hyvään alkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi