Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää, kun en osaa tehdä ruokaa ja uusi mies on kulinaristi ja taitava ruoanlaittaja.

Vierailija
31.03.2019 |

En kehtaa kutsua häntä kotiini, koska voi tarjota hänelle mitään. Mies syö terveellisesti ja monipuolisesti. Minulta löytyy vain eineksiä ja satunnaisesti teen jotain mautonta yksinkertaista perusruokaa. Iltapalaksi leipää, hedelmiä ja/tai jugurttia. Ihme kyllä, mies ei ole vielä tämän takia heivannut minua.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, ymmärrän sinua! Vanhempani eivät koskaan opettaneet minua tekemään ruokaa ja yksin on ollut vaikea opetella. Omille lapsille saan tehtyä jotain, mutta taitavalle kokille en kehtaisi kokkailujani syöttää. Meillä ei myöskään ole autoa, ja on tosi rankkaa kuljettaa omat ja kahden esiteinin ruuat, pesuaineet ja kaikki kantaen kotiin, kun lähikauppakin on kaukana. Ei siinä tule ostettua mitään erikoisia ainesosia. Tsemppiä sinulle, ymmärrän hyvin miltä tuntuu.

Eikö ole ajokorttia vai miksi teillä ei ole autoa? Halpa romu millä pääsee kauppaan ja takaisin ei paljoa maksa eikä se auton ylläpitokaan nyt niin kallista ole, pystyn työttömänäkin pitään auton pihassa.

Vierailija
42/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä häpeä vaan keskity nauttimaan hänen taidoistaan.

T. kokin vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan sanot sille miehelle että hävettää tarjota ruokaa, kun koet ettet osaa tehdä hyvää. Tuskin se siitä suuttuu... tilatkaa vaikka jostain ravintolasta.

Vierailija
44/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen joka ei osaa ruokaa tehdä? Voivoi...

M34

Osaan tehdä mautonta perusruokaa, mutta en todellakaan sellaisia kulinaristisia annoksia, joita tämä mies tekee. ap

No tuskinpa se mikään ongelma on. Minäkin teen meillä kaikki erikoisuudet ja vaimo tavallista perusruokaa eikä se ole minulle tuottanut mitään pahaa mieltä.

M34

Tuottaa se silti paineita minulle, koska tiedän, että mies on tottunut hyvään ja maustettuun ruokaan ja minä pystyn tarjoamaan hänen tottumuksiinsa verrattuna vain 'pahaa/mautonta' ruokaa. Asia häiritsee minua niin paljon, etten halua kutsua häntä kotiini niin pitkäksi aikaa, että pitäisi tarjota jotain syötävää. ap

Mua ihmetyttää että sua huolettaa noin jonkun puolitutun äijänkutaleen ruokkiminen kun sulla on siellä rankasti treenaava teinikin?! Lapsesi on saanut tyytyä pahaan ja mauttomaan mössöön viis siitä mutta nyt tälläset paineet jonkun treffi tutun vierailusta! Kyllä on prioriteetit kohillaan!!

Vierailija
45/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä jos olet hyvä sängyssä! Ei kaikkea tarvi osata jos pääasiat on hallinnassa!

Vierailija
46/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Osaan tehdä mautonta perusruokaa, mutta en todellakaan sellaisia kulinaristisia annoksia, joita tämä mies tekee. ap

No tuskinpa se mikään ongelma on. Minäkin teen meillä kaikki erikoisuudet ja vaimo tavallista perusruokaa eikä se ole minulle tuottanut mitään pahaa mieltä.

M34

Tuottaa se silti paineita minulle, koska tiedän, että mies on tottunut hyvään ja maustettuun ruokaan ja minä pystyn tarjoamaan hänen tottumuksiinsa verrattuna vain 'pahaa/mautonta' ruokaa. Asia häiritsee minua niin paljon, etten halua kutsua häntä kotiini niin pitkäksi aikaa, että pitäisi tarjota jotain syötävää. ap

Mua ihmetyttää että sua huolettaa noin jonkun puolitutun äijänkutaleen ruokkiminen kun sulla on siellä rankasti treenaava teinikin?! Lapsesi on saanut tyytyä pahaan ja mauttomaan mössöön viis siitä mutta nyt tälläset paineet jonkun treffi tutun vierailusta! Kyllä on prioriteetit kohillaan!!

Ööh tuota, lapsilleni ei kelpaa mikään eksoottinen tai tulinen ruoka, joten ei ole ollut edes tarpeen opetella tekemään perusruokia kummempaa sapuskaa. Silti olisi kiva tarjota myös miehen makuun sopivaa vatsantäytettä, jos hän joskus tulee viettämään meillä enemmän aikaa. En ihan ensimmäisenä kehtaa laittaa häntä ruoanlaittopuuhiinkaan ellei itse sitä ehdota ja silloinkin pitäisi ensin saada häneltä kauppalista aineksia varten, koska meiltä ei mitään ihmeellisyyksiä löydy. ap

Vierailija
47/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
48/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34

Ööh tuota, lapsilleni ei kelpaa mikään eksoottinen tai tulinen ruoka, joten ei ole ollut edes tarpeen opetella tekemään perusruokia kummempaa sapuskaa. Silti olisi kiva tarjota myös miehen makuun sopivaa vatsantäytettä, jos hän joskus tulee viettämään meillä enemmän aikaa. En ihan ensimmäisenä kehtaa laittaa häntä ruoanlaittopuuhiinkaan ellei itse sitä ehdota ja silloinkin pitäisi ensin saada häneltä kauppalista aineksia varten, koska meiltä ei mitään ihmeellisyyksiä löydy. ap

Yhdessä käytte kaupassa ja mies maksaa ruuat. Jos ei maks niin anna olla viiminen kyläreissu!

Vierailija
49/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään väliä jos olet hyvä sängyssä! Ei kaikkea tarvi osata jos pääasiat on hallinnassa!

Mies oli kovasti ihastunut minuun jo ennen yhteistä yötä, joten en ole näistä muista asioista huolissani. Vain tämä käytännön ruokapuoli mietityttää, kun en voi häntä nälässäkään pitää. ap

Vierailija
50/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa mämmiä niin kohta hänellekin tulee "paineita".

Vierailija
51/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee jotain simppeliä, vaikka nakkivoileipiä punaviinin kanssa? Seura on kuitenkin tärkeintä. En usko, että ketään jätetään ruuanlaittotaidon takia.

Seitsemäntoista alapeukkua?? Mitä vikaa on lämpimissä nakkileivissä, se on rento ruoka. Ajattelin laittaa paahtoleivän päälle kalkkunanakkeja, purjosipulia, suolakurkkuja ja juustoa. Tulee ihan hyvää. Punaviinin tilalle sitten olutta.

Ja tiedoksi vain, olen hyvä emäntä, vaikka en ole hyvä laittamaan ruokaa.

Vierailija
52/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee jotain simppeliä, vaikka nakkivoileipiä punaviinin kanssa? Seura on kuitenkin tärkeintä. En usko, että ketään jätetään ruuanlaittotaidon takia.

Seitsemäntoista alapeukkua?? Mitä vikaa on lämpimissä nakkileivissä, se on rento ruoka. Ajattelin laittaa paahtoleivän päälle kalkkunanakkeja, purjosipulia, suolakurkkuja ja juustoa. Tulee ihan hyvää. Punaviinin tilalle sitten olutta.

Siis olet oikeasti tosissasi??

En ehkä koskaan saa mielestäni näitä nakkivoileipiä punaviinin kanssa. Kyllä nyt jäivät raikkaat voileivät kakkoseksi!

Vierailija
53/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en alapeukuttanut, mutta luulen, ettei kulinaristisia elämyksiä arvostava mies välitä nakkileivistä. ap

Vierailija
54/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä koskaan saa mielestäni näitä nakkivoileipiä punaviinin kanssa. Kyllä nyt jäivät raikkaat voileivät kakkoseksi!

Siis mitä hittoa!? Ihme kireitä ihmisiä täällä. Minusta nakkileivät ja kalja sopii hyvin vaikka leffankatselun lomassa syötäväksi.

Tämän takia harvoin kutsun ihmisiä kotiini, suosin ravintoloita mieluummin.

Vierailija
55/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raikas salaatti,juustolajitelma,hyvää tuoretta leipää ja punaviiniä.Kyllä minulle miehenä ainakin kelpaisi.

Vierailija
56/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee raikas salaatti,juustolajitelma,hyvää tuoretta leipää ja punaviiniä.Kyllä minulle miehenä ainakin kelpaisi.

Raikkaan salaatin voin opetella tekemään, mutta juustoista ja punaviineistä en ymmärrä mitään, koska en niitä itse käytä. ap

Vierailija
57/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa!? Ihme kireitä ihmisiä täällä. Minusta nakkileivät ja kalja sopii hyvin vaikka leffankatselun lomassa syötäväksi.

Minä en edes ole mikään ruokahifistelijä, mutta tuo on ihan oikeasti jo järkyttävän ankeaa. Sitä paitsi joku nakkivoileipien tekeminen ei edes ole mitään ruoanlaittoa. Mutta jos voileipälinjalle lähdetään, niin kai niihin nyt voi laittaa täytteeksi jotain parempaa kuin NAKKEJA?

Vierailija
58/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä sä lapses olet hengissä pitänyt? Eineksillä?

Oletko kuullut käsitteestä einespirkko?

Ei se ole pelkkää legendaa, niitä elää oikeasti keskuudessamme.

Vierailija
59/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perkule nakkeja ja eedamia päälle ja ääntä kohti😂😂 Eiköhän ap pysty sentään vähän parempaan😂

Vierailija
60/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes ole mikään ruokahifistelijä, mutta tuo on ihan oikeasti jo järkyttävän ankeaa. Sitä paitsi joku nakkivoileipien tekeminen ei edes ole mitään ruoanlaittoa. Mutta jos voileipälinjalle lähdetään, niin kai niihin nyt voi laittaa täytteeksi jotain parempaa kuin NAKKEJA?

Tykkään kalkkunanakeista, halpoja ja hyviä. Puoleen leivistä voisi laittaa vaikka mozzarellajuustoa sitten. Ajattelin tuota enemmän sellaisena välipalana, sellaisena yllätysruokana. Ei kai ihmiset nyt ruuan takia tule kylään, vaan enemmän seuran?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi