Hävettää, kun en osaa tehdä ruokaa ja uusi mies on kulinaristi ja taitava ruoanlaittaja.
En kehtaa kutsua häntä kotiini, koska voi tarjota hänelle mitään. Mies syö terveellisesti ja monipuolisesti. Minulta löytyy vain eineksiä ja satunnaisesti teen jotain mautonta yksinkertaista perusruokaa. Iltapalaksi leipää, hedelmiä ja/tai jugurttia. Ihme kyllä, mies ei ole vielä tämän takia heivannut minua.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vielä nakkivoileivistä. Tarkoititko siis lämpimiä uunivoikkareita? Mikäs sen parempaa!
Tarkoitin lämpimiä nakkileipiä, mutta kirjoitin vahingossa voileipä. Olen nyt surullinen kaikista negatiivisistä kommenteista tyyliin, että hirveintä ruokaa ikinä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn vielä nakkivoileivistä. Tarkoititko siis lämpimiä uunivoikkareita? Mikäs sen parempaa!
Tarkoitin lämpimiä nakkileipiä, mutta kirjoitin vahingossa voileipä. Olen nyt surullinen kaikista negatiivisistä kommenteista tyyliin, että hirveintä ruokaa ikinä :(
Älä sure. Kuten sanoin ylempänä, mä olisin ainakin aidosti ilahtunut nakkileivistä, kerrankin jotain odottamatonta tarjottavaa. Tarkoitan, että itse syön kyllä nakkeja ja joskus leivän välissäkin, mutta en muista, olenko koskaan saanut vieraisilla mitään nakkiruokaa, joten se olisi ollut yllätys. En ymmärrä muutenkaan, kuinka joku kehtaa edes anonyyminä haukkua toisen tarjottavia.
Tätähän se on, mitä on enimmäkseen tarjolla.
Eipä paljon kiinnosta. Itse osaan tehdä ruokaa, joten ei paljon rajoiteiset iske.
T. Monipuolisesti syövä könsikäs