Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää, kun en osaa tehdä ruokaa ja uusi mies on kulinaristi ja taitava ruoanlaittaja.

Vierailija
31.03.2019 |

En kehtaa kutsua häntä kotiini, koska voi tarjota hänelle mitään. Mies syö terveellisesti ja monipuolisesti. Minulta löytyy vain eineksiä ja satunnaisesti teen jotain mautonta yksinkertaista perusruokaa. Iltapalaksi leipää, hedelmiä ja/tai jugurttia. Ihme kyllä, mies ei ole vielä tämän takia heivannut minua.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama tilanne. Ei vaan ole kiinnostusta pahemmin opetella ruuanlaittoa. Miksi kaikilla pitäisi olla? Toki jotain perussapuskaa osaan tehdä ja silloin tällöin teen.

Vierailija
62/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee jotain simppeliä, vaikka nakkivoileipiä punaviinin kanssa? Seura on kuitenkin tärkeintä. En usko, että ketään jätetään ruuanlaittotaidon takia.

Seitsemäntoista alapeukkua?? Mitä vikaa on lämpimissä nakkileivissä, se on rento ruoka. Ajattelin laittaa paahtoleivän päälle kalkkunanakkeja, purjosipulia, suolakurkkuja ja juustoa. Tulee ihan hyvää. Punaviinin tilalle sitten olutta.

Ja tiedoksi vain, olen hyvä emäntä, vaikka en ole hyvä laittamaan ruokaa.

Kai tollasseen makuelämykseen kuuluu vielä se pakollinen ketsuppi? Voitelet ne leivät vaikka sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurakaa vain, mutta olen saanut vain kehuja, että minun luonani on mukava olla kylässä, ja että olen hyvä emäntä. Vieraat viihtyvät. Koen myös kohteliaaksi, ettei snobbaile ruualla. Enemmin annan kunnian ruokatietämyksessä loistamisessa vierailleni.

Samaa ei voi sanoa, jos menee vieraaksi ja tarjolla on ruokalajeja, joissa ei tiedä mitä syödään. Saatikka, että kukaan seurueesta osaisi ääntää ruuat oikein.

Vierailija
64/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olen onnistunut emännöimisessä, jos olen ollut koko illan taka-alalla. Jos vierailla on ollut riittävästi ruokaa ja juomaa, varsinkin juomaa. Jos en ole onnistunut herättämään kateutta kenessäkään, jos kaikki vieraat ovat tunteneet itsensä kauniiksi ja tärkeiksi. Jos ihmiset ovat saaneet nauraa ja olla vapautuneesti.

Se on ihan sama, onko tarjolla nakkileipiä vai sisäfilettä.

Vierailija
65/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurakaa vain, mutta olen saanut vain kehuja, että minun luonani on mukava olla kylässä, ja että olen hyvä emäntä. Vieraat viihtyvät. Koen myös kohteliaaksi, ettei snobbaile ruualla. Enemmin annan kunnian ruokatietämyksessä loistamisessa vierailleni.

Samaa ei voi sanoa, jos menee vieraaksi ja tarjolla on ruokalajeja, joissa ei tiedä mitä syödään. Saatikka, että kukaan seurueesta osaisi ääntää ruuat oikein.

Oleks sä nyt ap vai kuka?

Vierailija
66/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että viihtyisin sinun luonasi ja tarjoilusi maistuisivat hyvin. Tapailemani mies on kuitenkin antanut ymmärtää, ettei arvosta samalla tavalla perusruokaa kuin minä, eikä esimerkiksi suostu käymään hampurilaispaikoissa. ap

Vierailija
67/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä nakkileipätyypillä nyt herne nenään :D

Vierailija
68/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleks sä nyt ap vai kuka?

Olen se, joka ehdotti nakkileipien tarjoamista. Sain aika tylyn tuomion.

Vierailija
69/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olen onnistunut emännöimisessä, jos olen ollut koko illan taka-alalla. Jos vierailla on ollut riittävästi ruokaa ja juomaa, varsinkin juomaa. Jos en ole onnistunut herättämään kateutta kenessäkään, jos kaikki vieraat ovat tunteneet itsensä kauniiksi ja tärkeiksi. Jos ihmiset ovat saaneet nauraa ja olla vapautuneesti.

Vaikea kuvitella sinua taka-alalle kun näin helposti käänsit tämän ketjunkin itseesi. Ja kyllähän se tarpeeks kun juo on melkein sama syökö nakkileipää vai sisäfilettä. Aamulla et muista kumpaakaan.

Vierailija
70/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että viihtyisin sinun luonasi ja tarjoilusi maistuisivat hyvin. Tapailemani mies on kuitenkin antanut ymmärtää, ettei arvosta samalla tavalla perusruokaa kuin minä, eikä esimerkiksi suostu käymään hampurilaispaikoissa. ap

Hei, kiitos. Ruoka voi olla iso kynnys kahden ihmisen suhteessa. Toivottavasti onnistut tarjoilussa.

Vierailija
71/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi mennä nakkileipätyypillä nyt herne nenään :D

Laittaa nakin vaginaan niin rentoutuu👉👌

Vierailija
72/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet motivoitunut- opettele. On hyviä keittokirjoja ja vaatii lähinnä sisälukutaitoa pystyäksesi seuraamaan niitä. Parhaat ruuat on tosi yksinkertaisia, raaka-aineet ratkaisevat. Toinen vaihtoehto on, että ryhdyt ruuanlaiton suhteen ihan blondiksi ja sanot ettei kiinnosta etkä tee. Pääset irti koko kokkaamisesta ja annat miehen hoitaa.

Vierailija
73/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella sinua taka-alalle kun näin helposti käänsit tämän ketjunkin itseesi. Ja kyllähän se tarpeeks kun juo on melkein sama syökö nakkileipää vai sisäfilettä. Aamulla et muista kumpaakaan.

Voi olla. Olen sellainen ilopilleri. Tosiaan alkokin maistuu hyvässä seurassa kiitettävästi. Ei varmaan ole ensimmäisenä aamulla mielessä illan tarjoilut 🤣

Vierailija
74/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset/tytöt ei osaa tehdä keittiössä mitään muuta kuin lämmittää mikrossa eineksiä. Parempi siis pysyä pois sieltä ja antaa meidän miesten kokata.

Vierailija
75/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset/tytöt ei osaa tehdä keittiössä mitään muuta kuin lämmittää mikrossa eineksiä. Parempi siis pysyä pois sieltä ja antaa meidän miesten kokata.

Mielihyvin annan teidän miesten kokata. ap

Vierailija
76/84 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/84 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä. Ap, onko ongelmasi ratkennut? Kävikö mies kylässä? Mitä tarjosit?

Nakkileipien tarjoajalle: minä ainakin ilahtuisin leivistäsi ja itse asiassa voisinkin tehdä sellaisia iltapalaksi tänään. Ihanan sympaattinen ajatus. Ei ehkä tavanomaisin tarjottava, mutta en ihan ymmärrä saamaasi vastaanottoa.

Vierailija
78/84 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin gourmet kokkina tapaisin ap:n kaltaisen naisen, niin siitä ei ainakaan tulisi mitään vakavaa.

Kyllä peruskokkailutaidot on oltava naisella, ja siis itse asiassa kaikilla aikuisilla ihmisillä ei vain naisilla.

Kertoo paljon ihmisestä, jos syö vain jotain eineksiä.

Ei jatkoon. Pumppausta ja dumppausta tietenkin. That's it.

T: gourmet kokki

Vierailija
79/84 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl mä ainakin oon osannu naisen luona väsätä kokoon ruokia ihan perus aineista

Vierailija
80/84 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista vanhemmistani isäni on selvästi parempi ruuanlaittaja ja enemmän kulinaristi. Äitini tekee hyvää perusruokaa, mutta isäni saa siitä perus ruuastakin aina astetta parempaa. Mutta tämä ei ole koskaan haitannut meitä lapsia tai omia vanhempiani. Sinuna panostaisin siihen tavalliseen kotiruokaan, ja siihen, että se on maukasta. Mies voi teille kokkailla sitten haastavampia ruokia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi