Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joku hullu sekaantunut eläimeen

Vierailija
31.03.2019 |

Voi tamma parkaa. Miten sairas voikaan ihminen olla?

Kommentit (229)

Vierailija
201/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jagex kirjoitti:

Mielestäni -ja suomen lain mukaan- jos eläimelle ei aiheuteta kärsimystä, ei tuo nyt ihan rangaistava teko ole. Onhan se vähän facelap että mies parittelee 200-kiloisen sian kanssa tai nainen hevosen mutta...

Kasvokierros?

Vierailija
202/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesustelijat syövät itse lihaa ja syöttävät sitä eläimilleen. Oletteko nähneet, kuulleet ja lukeneet millaista niillä tuotantoeläimillä on se eläminen? Tai teloitushetki?

Olette itse pahempia kärsimyksen lähteitä eläimille kuin tuo hevosta koiniva mies.

Tää logiikka on kyllä perin mielenkiintoinen, eli jos liha kuuluu ruokavalioon niin siinä samalla saa sitten oikeutuksen syyllistyä kaikkeen muuhunkin eläimille haitalliseen toimintaan. Jos taas ei syö lihaa niin sitten ei ole oikeutettu edes lemmikkiin, mutta lihaa syövä taas on, koska hänellä on oikeutus kaikkeen koska syö sitä lihaa. Jep, tämä selevä :D

Eli meillä on sellainen kunnon jeesustelija tässä. Itse syöt ja syötät eläimillesi tuskaista elämää viettänyttä ja mahdollisesti kärsimyksellisellä tavalla tapettua eläintä, mutta täällä päivittelet jotain siihen verrattuna ihan pilipaliasiaa. Tekopyhyydestä tässä vain oli kyse. Rikka on omassa silmässäsi.

Ei ole lemmikkiä, enkä syö lihaakaan, mutta silloin kun vielä söin niin ihan samalla tavalla tein eläinsuojeluhommia kuin nykyäänkin kasvissyöjänä. Voiko se todella olla niin uskomatonta jonkun mielestä että sekasyönti ei ole este eläimistä välittämiselle jossain muussa asiassa? Että jos et ole kasvissyöjä niin sitten ei ole oikeutta vastustaa mitään eläinten kaltoinkohtelua? Maailma ei paljo kyllä parane sun logiikallasi, kun pitää joko tehdä kaikki, tai sitten ei välittää yhtään mistään mitään. Niin mihinkäs kategoriaan sä itsesi sijoitatkaan noilla säännöilläsi? Kävikin jo ilmi että eläimen rais kaus on mielestäsi vaan pilipalihommia, mutta noin muuten onko vara jeesustella eläimiä puolustaville ja miksi on/ei?

Itselläni ei ole varaa jeesustella enkä siksi niin teekkään. Sinä teet ja se on minusta tekopyhää sekä kuvottavaa. Mutta toki saat tehdä mitä sinua huvittaa, niinhän kaikki tekevät joka tapauksessa. Ja mikäs siinä kunhan vain eivät jeesustele.

Ei hevonen miehen piliä tunne missään röörissä, joten sinun lihansyöntisi on paljon pahempi teko kuin jonkun hevoseensekaantujan kiimahetki koskaan voisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on sairaita, eipä voi taas muuta tänäänkään todeta.

Tosiaan näin. Joka vuosi joku gaussin käyrän loppupäässä oleva  u uno p*nee vauvan tai elukan kuoliaaksi, kiusaa eläimiä ajamalla tahallaan hirvenvasan moottorikelkalla näännyksiin, ajaa tahallaan lemmikin tai oravan yli tai puhkoo vastakuorituneilta linnunpoikasilta silmät. Miehet osoittavat jatkuvasti kaikkea muutakin ei-toivottavaa käytöstä: he lähettävät intiimialueensa kuvia naisille, paljastelevat itseään pikkulapsille tai muutoin vaan kuvaavat kuvottavat ja alistavat aktinsa lasten tai naisten kanssa saadakseen toisilta samanlaisilta uunoilta hyväksyntää ja sankarin aseman kovana ja pahana pan*äijänä.

Ja jos tällaisesta jotain kritiikkiä antaa näille, niin saa heti takaisin vanhan liiton äijien uhopuuskan ja alatyylisiä haukkuja, koska näillä on mielestään oikeus alistaa kaikkia muita luontokappaleita ja oikeus ráiskatá naisia ja lápsia. Eipä paljon säälitä jotkut vauva.fi:n puutteessa ulvovat kuvotukset, jotka epäilemättä syyttäisivät kaikista sairaista teoistaan naisia tai lapsia, jos he pääsisivät näiden kanssa kahdestaan johonkin suljettuun tilaan.

Niin no, Jumala on tavallaan antanut miehelle vallan maailmassa tehdä asioita ja nauttia vallasta.

Siksi naiset eivät hallitse maailmaa vaan meillä on Donald Trumpin kaltaisia miehiä, jotka näyttää kaapin paikan. Vielä toistaiseksi on ihan näyttöä että Jumala antaa hyväksynnän mieluummin miehille kuin naisille.

Se on ihmismieli sellainen, että keksii kaikkia taruolentoja, joiden syyksi voidaan laittaa kaikenmaailman sairaita ajatuksia...

Eipä ne ole mitään sairaita ajatuksia. Ne on vain ajatuksia.

Ihmiselle on ihan lajinomaista keksiä uskomuksia ja olla taikauskoinen. Myös ne jotka väittävät etteivät ole uskovat vaikkapa terveysruokiin jne.

Vierailija
204/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätätila aus teks teks kirjoitti:

Olisi hauskaa jos nainen voisi olla edes päivän mies ja kokisi sen miltä tuntuu kun tulee penetraation tarve ja seksuaalinen hätätila housuun.

Ei nimittäin ole kuulemma helppoa miehillä. Näin kertoi veljeni ja hän oli armeijassa vuoden verran. Oli kuulemma vaikea olla tuvassa kun seksuaalinen hätätila vallitsi.

Sinällään hauskaa syyllistää miehiä ja haukkua heitä, mutta olisitko itse parempi miehenä?

Minä en välttämättä ehkä olisi. Sen verran on noita miehiä tullut nähtyä ja koettua että ovat ihan hassuja siinä mitä tulee heidän seksuaalisuuteensa. Miehet on ihan erilaisia ihmisinä, mutta eivät he voi sille mitään.

vähän sama kuin sanoisi nälkäiselle että älä syö.

Jossei tämä ole jonkun apinan provo niin kirjoittajalla on useassakin mielessä nupissa jotain pielessä.

Vierailija
205/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä maailma on helvetti. Katsoi eilen dokumentin ihmiskaupasta ja sen jälkeen näin netissä tämän uutisen. Koko ajan jotakin kauheaa ja negatiivista tapahtuu! 

Vierailija
206/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauskaa jos nainen voisi olla edes päivän mies ja kokisi sen miltä tuntuu kun tulee penetraation tarve ja seksuaalinen hätätila housuun.

Ei nimittäin ole kuulemma helppoa miehillä. Näin kertoi veljeni ja hän oli armeijassa vuoden verran. Oli kuulemma vaikea olla tuvassa kun seksuaalinen hätätila vallitsi.

Sinällään hauskaa syyllistää miehiä ja haukkua heitä, mutta olisitko itse parempi miehenä?

Minä en välttämättä ehkä olisi. Sen verran on noita miehiä tullut nähtyä ja koettua että ovat ihan hassuja siinä mitä tulee heidän seksuaalisuuteensa. Miehet on ihan erilaisia ihmisinä, mutta eivät he voi sille mitään.

niipä. ajattele omalle kohalles.

naisen on aika vaikea tajuta miestä kun naisilla ie ole hätätiloja sen suhteen. Eivät tiedä mitä on penetroituminen. Penetroituminen on osa miehuutta.

Helppo se on naisena huudella kun ei ole samoja haluja kuin miehillä on. Evoluution tuloksena miehillä on kärsimyksenä työntyä lihaisiin aukkoihin.

Vierailija
207/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä ajatus jos joku nainen on tuon miehen kanssa joskus harrastanut seksiä...Muna ollut hevosen perässä.

Vierailija
208/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä ajatus jos joku nainen on tuon miehen kanssa joskus harrastanut seksiä...Muna ollut hevosen perässä.

Tätä kannattaisi monen kultamunan kanssa touhuavan miettiä.

Vierailija
209/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesustelijat syövät itse lihaa ja syöttävät sitä eläimilleen. Oletteko nähneet, kuulleet ja lukeneet millaista niillä tuotantoeläimillä on se eläminen? Tai teloitushetki?

Olette itse pahempia kärsimyksen lähteitä eläimille kuin tuo hevosta koiniva mies.

Tää logiikka on kyllä perin mielenkiintoinen, eli jos liha kuuluu ruokavalioon niin siinä samalla saa sitten oikeutuksen syyllistyä kaikkeen muuhunkin eläimille haitalliseen toimintaan. Jos taas ei syö lihaa niin sitten ei ole oikeutettu edes lemmikkiin, mutta lihaa syövä taas on, koska hänellä on oikeutus kaikkeen koska syö sitä lihaa. Jep, tämä selevä :D

Eli meillä on sellainen kunnon jeesustelija tässä. Itse syöt ja syötät eläimillesi tuskaista elämää viettänyttä ja mahdollisesti kärsimyksellisellä tavalla tapettua eläintä, mutta täällä päivittelet jotain siihen verrattuna ihan pilipaliasiaa. Tekopyhyydestä tässä vain oli kyse. Rikka on omassa silmässäsi.

Ei ole lemmikkiä, enkä syö lihaakaan, mutta silloin kun vielä söin niin ihan samalla tavalla tein eläinsuojeluhommia kuin nykyäänkin kasvissyöjänä. Voiko se todella olla niin uskomatonta jonkun mielestä että sekasyönti ei ole este eläimistä välittämiselle jossain muussa asiassa? Että jos et ole kasvissyöjä niin sitten ei ole oikeutta vastustaa mitään eläinten kaltoinkohtelua? Maailma ei paljo kyllä parane sun logiikallasi, kun pitää joko tehdä kaikki, tai sitten ei välittää yhtään mistään mitään. Niin mihinkäs kategoriaan sä itsesi sijoitatkaan noilla säännöilläsi? Kävikin jo ilmi että eläimen rais kaus on mielestäsi vaan pilipalihommia, mutta noin muuten onko vara jeesustella eläimiä puolustaville ja miksi on/ei?

Itselläni ei ole varaa jeesustella enkä siksi niin teekkään. Sinä teet ja se on minusta tekopyhää sekä kuvottavaa. Mutta toki saat tehdä mitä sinua huvittaa, niinhän kaikki tekevät joka tapauksessa. Ja mikäs siinä kunhan vain eivät jeesustele.

Ei hevonen miehen piliä tunne missään röörissä, joten sinun lihansyöntisi on paljon pahempi teko kuin jonkun hevoseensekaantujan kiimahetki koskaan voisi olla.

No mitä hittoa sä sitten ängit tänne nimenomaan jeesustelemaan että eläimen hyväksikäyttöä ei saa tuomita jos omalla lautasella on lihaa? Minulla sitä ei ole kuten sanoin, mutta vaikka olisikin niin olisi minulla silti yhtälailla oikeus tuomita jokin muu vääryys kuten kuvatunlainen toiminta. Jumaliste että pitää ihmisten ajatella monimutkaisesti, ihmekkään jos on vinksallaan nuo ajatukset ”hevonen ei tunne piliä röörissä” tyylisesti

Vierailija
210/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossei tämä ole jonkun apinan provo niin kirjoittajalla on useassakin mielessä nupissa jotain pielessä.

Tai sitten hänellä on todella hyvä suhde veljeensä.

Vierailija
211/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

etköhän sinä sen pointin saanut sieltä, mutta pitää lihansyöjänä heittäytyä lapselliseksi.

Kyllähän se massamurhaaminen on kokonaisuudessaan paljon sairaampaa kuin tuon hevonnussijan yksittäiset touhut sielä tallilla.

Meillä on melkoisesti teurastamoita Euroopassa, jotka kaikkeudessaan muistuttavat ihan keskitysleirejä, mutta ne myydään ja kauhulla tehdään rahaa ja näitä tuetaan tukiaisinakin.

Ihan sairasta kivuntuottoa. Ei lihaa ole enää pakko syödä nykyaikana.

Totta. Ihmisen mielikuvitus on ulottunut eläimiin sen liki ikiaikaisen ráiskailun lisäksi siten, että näitä varten ovat jo olemassa samanlaiset koukut ja kurkun léikkurit, jotka ihmismieli kuvitteli kóhtaavansa itse korkeintaan siellä hélvetin syövéreissä.

Ennen ne elukatkin olivat lähellä ihmistä, asuivat samassa taloudessa ihmisten kanssa, niillä oli nimi ja niistä huolehdittiin vaikka vain siksi, että syötävää niistä piisaisi enemmän. Monella isännällä oli päiviä paha mieli siitä, että téurasti suosikkinsa, jonka oli tuntenut vasikasta tai varsasta asti, omien eläintensä joukosta. Nykyinen tehotuotanto on pelkkää eläinten joukkómurhaa, jonka rinnalla jonkun vájúkin pikku pílín tunkeminen támman pýllyyn ei tunnu eläinten kokemissa kärsimyksissä juuri lainkaan kaiken muun páhoinpitelyn rinnalla. Ihmiset pitävät sitä sáastaisená puuhana, vaikka kaiken muun kärsimyksen ohella sellainen on siitä tammasta vain yksi ei-toivottava pisara kokonaisessa kärsimysten meressä.

Vierailija
212/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti oppettelisin taitavaksi käden käyttäjäksi tai ostaisin tekopimpan.

Vierailija
213/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niipä. ajattele omalle kohalles.

naisen on aika vaikea tajuta miestä kun naisilla ie ole hätätiloja sen suhteen. Eivät tiedä mitä on penetroituminen. Penetroituminen on osa miehuutta.

Helppo se on naisena huudella kun ei ole samoja haluja kuin miehillä on. Evoluution tuloksena miehillä on kärsimyksenä työntyä lihaisiin aukkoihin.

Mitä v*ttua!? Sitten ostaa tekop*llun tai valmistaa sellaisen, jos ei lihaisia aukkoja ole saatavilla... Näissä näin sairaissa jutuissa ei todellakaan ole kyse p*llun puutteesta.

Vierailija
214/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä tarvitsisi näköjään kemiallisen kastraation. 

Vierailija
215/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

etköhän sinä sen pointin saanut sieltä, mutta pitää lihansyöjänä heittäytyä lapselliseksi.

Kyllähän se massamurhaaminen on kokonaisuudessaan paljon sairaampaa kuin tuon hevonnussijan yksittäiset touhut sielä tallilla.

Meillä on melkoisesti teurastamoita Euroopassa, jotka kaikkeudessaan muistuttavat ihan keskitysleirejä, mutta ne myydään ja kauhulla tehdään rahaa ja näitä tuetaan tukiaisinakin.

Muuten hyvä mutta se oli ihan kasvissyöjältä peräisin oleva kommentti joten ei tarvitse ohjeistaa lihansyöntiin liittyvistä epäkohdista kun tietoa kyllä on. Pointti olikin että tuossa vähänväliä toistuvassa jankkaamisessa ei ole mitään järkeä jossa yritetään estää ihmisten paheksunta tällaisia hyväksikäyttötapauksia kohtaan sillä perusteella että ei ole oikeutta sanoa mihinkään mitään jos paheksuja ei ole itse kasvissyöjä.

Vierailija
216/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä tarvitsisi näköjään kemiallisen kastraation. 

Suurin osa naisista tarvitsisi näköjään järkeä päähän.

Vierailija
217/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marokossa yksi aasi tartutti kymmenille miehille sukupuolitaudin

Suomessa tinderissä yksi mies oli tehny saman kymmenille aasille.

Vierailija
218/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se on karikatyyrinen mieshahmo, juuri sellainen millaiseksi naiset tässä keskustelussa miehen arvioivat.

Ei tuollaisen pitäisi aiheuttaa mitään tunteita, kun sehän on "tyypillinen mies".

Vierailija
219/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta se oli ihan kasvissyöjältä peräisin oleva kommentti joten ei tarvitse ohjeistaa lihansyöntiin liittyvistä epäkohdista kun tietoa kyllä on. Pointti olikin että tuossa vähänväliä toistuvassa jankkaamisessa ei ole mitään järkeä jossa yritetään estää ihmisten paheksunta tällaisia hyväksikäyttötapauksia kohtaan sillä perusteella että ei ole oikeutta sanoa mihinkään mitään jos paheksuja ei ole itse kasvissyöjä.

Jos pitää joskus moloa suussa niin mielestäni se on lihansyöntiä. Vaikka yleisesti söisikin vain kasviksia ilman salaattikastiketta.

Vierailija
220/229 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon sitä tehdään,sattumalta pari jääny kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän