Sinä vanhempi nainen, jolla nuorempi miesystävä, kerrohan...
Saatko kuulla asiasta kuittailua? Miten ihmiset kommentoivat? Mietin, että mitä on odotettavissa jos tähän ryhtyy.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa kuittailua, kun en ole kertonut asiasta mitään. Mulla on yli 10 vuotta nuorempi rakastaja, joka osaa hommansa ja tyydyttää minut täysin.
Ei onnistuisi tässä tapauksessa. Mies haluaa näyttäytyä julkisesti kanssani.
ap
Häpeätkö liikkua nuoren miehen kanssa?
No miten kauan oot nuoren miehesi tuntenu? Jos onkin vaan se kuuluisa alkuhuuma molemmilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä sitten olisi ikäeroa?
15 vuotta.
minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa kuittailua, kun en ole kertonut asiasta mitään. Mulla on yli 10 vuotta nuorempi rakastaja, joka osaa hommansa ja tyydyttää minut täysin.
Ei onnistuisi tässä tapauksessa. Mies haluaa näyttäytyä julkisesti kanssani.
ap
Häpeätkö liikkua nuoren miehen kanssa?
Aiemmin joo, nyt en osaa enää sanoa. Jos keskityn siihen itse vuorovaikutukseen miehen kanssa, en muista/ehdi hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä sitten olisi ikäeroa?
15 vuotta.
minkä ikäinen olet?
Kolmekymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa joltain palveluntarjoajalta tyyliin: Minulla käy kotona siivoaja, joka osaa hommansa ja siivoaa kotini täysin.
Vierailija kirjoitti:
No miten kauan oot nuoren miehesi tuntenu? Jos onkin vaan se kuuluisa alkuhuuma molemmilla?
Ollaan tunnettu joitakin kuukausia. Mies on ollut koko ajan kiinnostunut, mutta en ole alkanut suhteeseen.
Mun miesserkku oli 20, kun hän alkoi seurustella 30-vuotiaan naisen kanssa. He olivat yhdessä 4-5 vuotta, sitten serkkuni jätti naisen.
Ap:n kiinnostunut poika on joku etelän hetelmä joka on vain rahojen perässä.. onnea
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitääkin vain rakastajana, niin homma toimii. Näin minä olen nuorten rakastajieni kanssa menetellyt. Ei ole tullut mieleenikään tehdä suhteesta julkista, enkä ole hinkunut muuhun yhteiselämään sängyn ulkopuolella. Omat rakastajani ovat olleet 5-15 vuotta itseäni nuorempia. Nyt aloin seurustelemaan vakavasti itseäni 3 v nuoremman miehen kanssa ja tämän miehen aion esitellä muillekin sitten kun aika on sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kiinnostunut poika on joku etelän hetelmä joka on vain rahojen perässä.. onnea
Muuten hyvä, mutta miehellä on rahaa, minulla ei.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pedari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Pedari.
Mies on reilusti täysi-ikäinen. Kommenttisi on siis tosi asiaton.
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo usein kovin kauaa kestä jos ikäero valtava
Ei, jos antaa periksi yhteisön painostukselle erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nuo usein kovin kauaa kestä jos ikäero valtava
Ei, jos antaa periksi yhteisön painostukselle erota.
Tämä. Juuri tämän ajattelen olevan se syy, miten voin mokata tämän homman. Että ei anna toisten viedä omaa hyvää käsistä.
ap
Tai siis että antaa toisten viedä hyvän pois, whatever.
ap
Ei ole kuulunut. Suhtaudun yhtä luontevasti asiaan kuin vanhempi mies nuorempi nainen. Joku ehkä luulee äidiksi niin kuin itsekin luulen vanhempaa miestä isäksi. Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuulunut. Suhtaudun yhtä luontevasti asiaan kuin vanhempi mies nuorempi nainen. Joku ehkä luulee äidiksi niin kuin itsekin luulen vanhempaa miestä isäksi. Ei haittaa.
Miten iso ikäero teillä on?
Kyllä melkein kolmekymppisen kanssa voi jos ei käy baareissa tai ryyppyreissuilla etc vaan on asettunut aloilleen. 27v --> eteenpäin on melko turvallinen jos kertoo pitävänsä vanhemmista naisista.