Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä vanhempi nainen, jolla nuorempi miesystävä, kerrohan...

Vierailija
31.03.2019 |

Saatko kuulla asiasta kuittailua? Miten ihmiset kommentoivat? Mietin, että mitä on odotettavissa jos tähän ryhtyy.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alkaa tulla sellainen olo tässä, että on vähemmän oleellista tuijottaa noita numeroita kuin se, että mies näkee minut naisena ja minä alan nähdä hänet miehenä nyt kun alan vähän tottua tuohon ikäeroon eikä se shokeeraa yhtä paljon kuin aluksi.

ap

Vierailija
42/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt 7 vuotta suhteessa 7 vuotta nuoremman miehen kanssa. Aluksi hieman ahdisti, kun hän oli aloittaessamme vain 19 ja kaverit väänsi asiasta vitsiä koko ajan ja itsekin hetkittäin mietin olenko jotenkin moraaliton tms. Hyvin kuitenkin meni ja vanhemmillekin uskalsin esitellä kun täytti 20. Nyt ollaan menossa kesällä naimisiin.

Mitä vanhemmaksi käyn sen vähemmältä tuo 7 vuotta tuntuu. Hän on kuitenkin ollut koko ajan yllättävänkin henkisesti kypsä ja miehekäs ikäisekseen. En tiedä onko liian vähän tätä ketjua varten, jos puhe on tosiaan 10-30 v nuoremmista miehistä. 

N 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut nyt 7 vuotta suhteessa 7 vuotta nuoremman miehen kanssa. Aluksi hieman ahdisti, kun hän oli aloittaessamme vain 19 ja kaverit väänsi asiasta vitsiä koko ajan ja itsekin hetkittäin mietin olenko jotenkin moraaliton tms. Hyvin kuitenkin meni ja vanhemmillekin uskalsin esitellä kun täytti 20. Nyt ollaan menossa kesällä naimisiin.

Mitä vanhemmaksi käyn sen vähemmältä tuo 7 vuotta tuntuu. Hän on kuitenkin ollut koko ajan yllättävänkin henkisesti kypsä ja miehekäs ikäisekseen. En tiedä onko liian vähän tätä ketjua varten, jos puhe on tosiaan 10-30 v nuoremmista miehistä. 

N 33

No pikkuisen on, minulle 7 vuotta olisi vielä ihan ok tähän verrattuna. :) Kiitos silti.

ap

Vierailija
44/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 33

No on. Tämä on nuorten miesten ja kypsien naisten aihe. Eli 15-30v nuoremmat miehet.

Vierailija
45/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 30 vuotta ikäeroa. Eipä siinä kummempaa kuin presidenttiparilla.

Vierailija
46/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whoa! Respect.

ap

Vierailija
47/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan kummi ole?

Vierailija
48/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin.

T: Melkein 30v mies

Vierailija
49/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan kummi ole?

No aikamoinen kummitus taitaa ainakin olla.

Vierailija
50/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan myös, että tämän miehen myötä on tullut pientä ja vähän isompaakin painetta esim. palata aktiivisen urheilun pariin (ollut tauolla reilun vuoden), pitää oma koti siistimpänä jne. Aiemmin on tuntunut, ettei vain saa motivoitua itseä ja pumpattua itseensä tarvittavaa energiaa tehdä näitä asioita töiden jälkeen, mutta nyt tuntuu olevan energiaakin siihen. En sanoisi huonoksi asiaksi ollenkaan, olen kaivannut tätä.

ap

Vierailija
51/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytyy miettiä monelta kannalta, mitä itse haluatte. Minulla on 13 vuotta nuorempi mies ja olemme jo kahdesti eronneet ikäeron takia. Riitoja ei ole ollut, mutta olemme ajatelleet "järkevästi". Kuitenkin taas palasimme yhteen, koska jotenkin kaikilla tasoilla olemme täydellinen match. Molemmilla vastuullinen työ ja meillä on myös yhteinen harrastus. Eniten ovat kuittailleet ikäiseni miehet, etenkin exäni ( joka itse petti ja jätin hänet) on käyttänyt todella rumaa kieltä. Olen ajatellut, että vaikka tämä loppuisi joskus, minulla on ollut hänen kanssaan elämäni parhaat hetket ja parasta seksiä.

Vierailija
52/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän täytyy miettiä monelta kannalta, mitä itse haluatte. Minulla on 13 vuotta nuorempi mies ja olemme jo kahdesti eronneet ikäeron takia. Riitoja ei ole ollut, mutta olemme ajatelleet "järkevästi". Kuitenkin taas palasimme yhteen, koska jotenkin kaikilla tasoilla olemme täydellinen match. Molemmilla vastuullinen työ ja meillä on myös yhteinen harrastus. Eniten ovat kuittailleet ikäiseni miehet, etenkin exäni ( joka itse petti ja jätin hänet) on käyttänyt todella rumaa kieltä. Olen ajatellut, että vaikka tämä loppuisi joskus, minulla on ollut hänen kanssaan elämäni parhaat hetket ja parasta seksiä.

Kuulostaa tosi hyvältä. Jos "järkevyys" on ainoa syy sille, miksi en voisi tarttua onneen kun sitä on tarjolla, ei siinä mielestäni ole paljon järkeä. Avasin ketjun, koska en ole vielä tarpeeksi vahva olemaan piittaamatta muiden reaktioista. Kateuttahan se enimmäkseen on.

Vierailija
53/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi hyvältä. Jos "järkevyys" on ainoa syy sille, miksi en voisi tarttua onneen kun sitä on tarjolla, ei siinä mielestäni ole paljon järkeä. Avasin ketjun, koska en ole vielä tarpeeksi vahva olemaan piittaamatta muiden reaktioista. Kateuttahan se enimmäkseen on.

Olimme heti suhteen alkumetreillä viikon lomalla ja huomasimme, ettei meitä tuijotettu. Monesti se tuijotus on vain omassa päässä.

Vierailija
54/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan myös, että tämän miehen myötä on tullut pientä ja vähän isompaakin painetta esim. palata aktiivisen urheilun pariin (ollut tauolla reilun vuoden), pitää oma koti siistimpänä jne. Aiemmin on tuntunut, ettei vain saa motivoitua itseä ja pumpattua itseensä tarvittavaa energiaa tehdä näitä asioita töiden jälkeen, mutta nyt tuntuu olevan energiaakin siihen. En sanoisi huonoksi asiaksi ollenkaan, olen kaivannut tätä.

ap

Tällaiset paineet tulevat aina, kun on ihastunut uuteen mieheen iästä riippumatta. t. oman ikäiseensä ihastunut

Vierailija
55/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme heti suhteen alkumetreillä viikon lomalla ja huomasimme, ettei meitä tuijotettu. Monesti se tuijotus on vain omassa päässä.

Teillä ei ilmeisesti lapsikysymyskään hierrä välejä?

Vierailija
56/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v ikäeroa on jo liikaa. hyväksikäyttö-suhde puolin ja toisin.

Vierailija
57/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin pressaparilla näyttää olevan ihan terve suhde.

Vierailija
58/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi verrata tuollaiseen? Hyvin harva tapaus on terve tämmöisissä ikäeroissa. Ranskan pressa groomattiin suhteeseen hänen ollessa vasta 15 vuotias. Hyvin vastuutonta yli nelikymppiseltä naiselta..

Vierailija
59/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi verrata tuollaiseen? Hyvin harva tapaus on terve tämmöisissä ikäeroissa. Ranskan pressa groomattiin suhteeseen hänen ollessa vasta 15 vuotias. Hyvin vastuutonta yli nelikymppiseltä naiselta..

Olet kateellinen, jos oma miehesi on jo rollaattorin kahvoissa.

Vierailija
60/84 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kateellinen, jos oma miehesi on jo rollaattorin kahvoissa.

Olen 20-vuotias mies, jolla on lähes samanikäinen mieskumppani. Että siinä sulle kateellisuutta? Naisiin en koskisi pitkällä tikullakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi